Benzin vs Diesel

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2736
Регистриран на: 13.02.2002
Пол: Мъж

ИНТЕРЕСНО

Мнение от Любо Мегов » 10 Фев 2003, 20:49

ИНТЕРЕСНО ПОСЛЕДНИТЕ НА СТАРТА
КАКВО ЩЕ ВИЖДАТ
ЩЕ ИМ ТРЯБВАТ УРЕДИ ЗА НОЩНО ВИЖДАНЕ :P :P

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 6.01.2003
Местоположение: Lovech

ре

Мнение от Bobby » 10 Фев 2003, 20:53

Много ясно, напълно си прав MegOFF. Ако беше дизела за високи скорости и издържливост във формула 1 всички тимове щяха да са с нафта :shock:
То може и да стане, ама на този етап понеее. Може и Колин Мак Рии да се пробва с някой дизел :shock: :lol: :lol: :lol:

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 10 Фев 2003, 20:59

Въпрос на време :wink:

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

За МB i Ford diesel.......

Мнение от simple_man » 10 Фев 2003, 21:03

Abe taka i taka si govorime za Diesel, niakoi ima li predstava po kolko konia sa MB 190 2.0D '87 i Ford Escord 1.6D '87???

Не че много ме интересува, ама обештах да питам за едни приятелчета!
10Х!!!!!!! :wink:
ИзображениеИзображение

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 10 Фев 2003, 21:08

1.6D е около 54 к.с.

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 10 Фев 2003, 21:17

Sorry за двойния пост, ама докато поствах ме дпопи и явно се е преебало несшто :(

BMW Power, 10x за инфото!
А за МБ ниакои има ли представа?
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 6.01.2003
Местоположение: Lovech

ре

Мнение от Bobby » 10 Фев 2003, 21:34

MB 190D 2.0 - 75hp
Ford 1.6D - 54hp

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 10 Фев 2003, 21:43

10X Bobby! :D
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 11 Фев 2003, 13:02

//MegOFF написа:w nacaloto temata zapocna s edin post
kolko dizela e uskoriaval po-dobre
ta sporut e obst

obsuzdame plusowete i minusite

imam i edin wupros za malolitraznite koli

zasto w Germany tehnia eko danuk e po-maluk
sled kato zamursiawat powece :?: :?:


Абе хора, що си мислите, че данъците се правят за да им е хубаво на хората??? Може и да има такива държави, но за Германия със сигурност знам, че не е така.
Защо данъкът на един дизел е по-висок? Много просто - по-икономично е да се кара дизел, значи много хора ще го искат. Следователно, щом се търси, значи ще има и хора, готови да платят повече. И така, първо, фирмата си взима дяла с цената на новия автомобил, после държавата си взима от фирмата, а след това почва да дере на равни интервали собственика на дизела, за да не му е толкова голяма далаверата.
Защо е малък данъка на малолитражките - защото се карат от хора, пътуващи рядко, и които, ако им е малко по-изгодно, си продават колата и се качват на влака. Съответно, държавата го изпуска, като дойна крава. Затова тях ги дере полека, да не ги уплаши.

Същото е положението и със застраховките. Застраховките на дизелите за ЗНАЧИТЕЛНО по-високи. Защо е така? Сигурно 60-70 кс дизел от старото поколение, убиващ всичко спортно, е по-рисковано да се кара от 150 кс бензин? Дали? А помислете...

Съвременните дизели са достатъчно чисти за да са на същото данъчно равнище, както бензиновите. Е, ама държавата не мисли така. Щото съвременните дизели харчат още по-малко и са още по на далавера, следоватено, собствениците им трябва да се дерат до дупка. Примерно данъкът на едно ново BMW 320 d, на което от ауспуха му излиза почти само водна пара е 276 Евро (доста ниско за дизел), докато на една Лада нива е 104 Евро. Сега какъв извод да си направи човек? Че Нивата е по-екологична?
Само Дизел!

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 11 Фев 2003, 14:04

Шефееееееее, кажи нещо на колегата :wink:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2736
Регистриран на: 13.02.2002
Пол: Мъж

ако всички

Мнение от Любо Мегов » 11 Фев 2003, 14:35

да бе в България всички дизели само пара им излиза от ауспусите
а някой даже генерират озон :P :P :P :wink:

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 11 Фев 2003, 15:18

Ааааааааа, не прехвърляй темата. :wink:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2736
Регистриран на: 13.02.2002
Пол: Мъж

точно по темата

Мнение от Любо Мегов » 11 Фев 2003, 15:24

това си е точно по темата
нали говорим за парата на дизела :!: :!: :!: :P

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 11 Фев 2003, 15:32

Абе кажете ми ми едно нещо, дето да е наред в България, че точно пък дизелите да са...

Омръзнало ми е да ко казвам, ама пак ще трябва. Ето - дизел в добро състояние, правилна центровка и настройка (клапани и помпа) и хубава нафта - НЕ ПУШИ! Нищо не трябва да се вижда да излиза от ауспуха! Всеки видим дим означава проблем.
В България най-големият проблем е това, дето го продават за нафта. После, много са се научили да бъзикат помпата, уж да върви повече. Да, ама като понастъпиш, става като октопод отзад. След това, идва липса на средства за правилна поддръжка, после липса на акъл за такава поддръжка и тнт. Крайният резултат е, че наистина в БГ са много малко дизелите, които не пушат. Това обаче не означава, че дизеловата технология е виновна. Просто хората се възползват от това, че дизелът е непретенциозен двигател и издевателстват, кой както свари.
Последна промяна Смок на 11 Фев 2003, 16:20, променена общо 1 път
Само Дизел!

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 11 Фев 2003, 16:07

А бензиновите в БГ са върха на техническото съвършенство... Ако харчи под 1L масло на 1000 км - направо е чудо :wink:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook