Benzin vs Diesel
Модератор: Общи модератори
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
ИНТЕРЕСНО
ИНТЕРЕСНО ПОСЛЕДНИТЕ НА СТАРТА
КАКВО ЩЕ ВИЖДАТ
ЩЕ ИМ ТРЯБВАТ УРЕДИ ЗА НОЩНО ВИЖДАНЕ

КАКВО ЩЕ ВИЖДАТ
ЩЕ ИМ ТРЯБВАТ УРЕДИ ЗА НОЩНО ВИЖДАНЕ


ре
Много ясно, напълно си прав MegOFF. Ако беше дизела за високи скорости и издържливост във формула 1 всички тимове щяха да са с нафта
То може и да стане, ама на този етап понеее. Може и Колин Мак Рии да се пробва с някой дизел


То може и да стане, ама на този етап понеее. Може и Колин Мак Рии да се пробва с някой дизел




- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
За МB i Ford diesel.......
Abe taka i taka si govorime za Diesel, niakoi ima li predstava po kolko konia sa MB 190 2.0D '87 i Ford Escord 1.6D '87???
Не че много ме интересува, ама обештах да питам за едни приятелчета!
10Х!!!!!!!
Не че много ме интересува, ама обештах да питам за едни приятелчета!
10Х!!!!!!!



- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
Sorry за двойния пост, ама докато поствах ме дпопи и явно се е преебало несшто
BMW Power, 10x за инфото!
А за МБ ниакои има ли представа?

BMW Power, 10x за инфото!
А за МБ ниакои има ли представа?


- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
//MegOFF написа:w nacaloto temata zapocna s edin post
kolko dizela e uskoriaval po-dobre
ta sporut e obst
obsuzdame plusowete i minusite
imam i edin wupros za malolitraznite koli
zasto w Germany tehnia eko danuk e po-maluk
sled kato zamursiawat powece![]()
Абе хора, що си мислите, че данъците се правят за да им е хубаво на хората??? Може и да има такива държави, но за Германия със сигурност знам, че не е така.
Защо данъкът на един дизел е по-висок? Много просто - по-икономично е да се кара дизел, значи много хора ще го искат. Следователно, щом се търси, значи ще има и хора, готови да платят повече. И така, първо, фирмата си взима дяла с цената на новия автомобил, после държавата си взима от фирмата, а след това почва да дере на равни интервали собственика на дизела, за да не му е толкова голяма далаверата.
Защо е малък данъка на малолитражките - защото се карат от хора, пътуващи рядко, и които, ако им е малко по-изгодно, си продават колата и се качват на влака. Съответно, държавата го изпуска, като дойна крава. Затова тях ги дере полека, да не ги уплаши.
Същото е положението и със застраховките. Застраховките на дизелите за ЗНАЧИТЕЛНО по-високи. Защо е така? Сигурно 60-70 кс дизел от старото поколение, убиващ всичко спортно, е по-рисковано да се кара от 150 кс бензин? Дали? А помислете...
Съвременните дизели са достатъчно чисти за да са на същото данъчно равнище, както бензиновите. Е, ама държавата не мисли така. Щото съвременните дизели харчат още по-малко и са още по на далавера, следоватено, собствениците им трябва да се дерат до дупка. Примерно данъкът на едно ново BMW 320 d, на което от ауспуха му излиза почти само водна пара е 276 Евро (доста ниско за дизел), докато на една Лада нива е 104 Евро. Сега какъв извод да си направи човек? Че Нивата е по-екологична?
Само Дизел!
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
ако всички
да бе в България всички дизели само пара им излиза от ауспусите
а някой даже генерират озон

а някой даже генерират озон




- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
точно по темата
това си е точно по темата
нали говорим за парата на дизела

нали говорим за парата на дизела




Абе кажете ми ми едно нещо, дето да е наред в България, че точно пък дизелите да са...
Омръзнало ми е да ко казвам, ама пак ще трябва. Ето - дизел в добро състояние, правилна центровка и настройка (клапани и помпа) и хубава нафта - НЕ ПУШИ! Нищо не трябва да се вижда да излиза от ауспуха! Всеки видим дим означава проблем.
В България най-големият проблем е това, дето го продават за нафта. После, много са се научили да бъзикат помпата, уж да върви повече. Да, ама като понастъпиш, става като октопод отзад. След това, идва липса на средства за правилна поддръжка, после липса на акъл за такава поддръжка и тнт. Крайният резултат е, че наистина в БГ са много малко дизелите, които не пушат. Това обаче не означава, че дизеловата технология е виновна. Просто хората се възползват от това, че дизелът е непретенциозен двигател и издевателстват, кой както свари.
Омръзнало ми е да ко казвам, ама пак ще трябва. Ето - дизел в добро състояние, правилна центровка и настройка (клапани и помпа) и хубава нафта - НЕ ПУШИ! Нищо не трябва да се вижда да излиза от ауспуха! Всеки видим дим означава проблем.
В България най-големият проблем е това, дето го продават за нафта. После, много са се научили да бъзикат помпата, уж да върви повече. Да, ама като понастъпиш, става като октопод отзад. След това, идва липса на средства за правилна поддръжка, после липса на акъл за такава поддръжка и тнт. Крайният резултат е, че наистина в БГ са много малко дизелите, които не пушат. Това обаче не означава, че дизеловата технология е виновна. Просто хората се възползват от това, че дизелът е непретенциозен двигател и издевателстват, кой както свари.
Последна промяна Смок на 11 Фев 2003, 16:20, променена общо 1 път
Само Дизел!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани