БМВ 320 - Бензин или Дизел ?
Модератор: Общи модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Hugo Boss написа:Аз едо не мога да разбера. Влизам в основния форум 320i vs 320D, влизам в подфорум Е46 и пак 320i vs 320D. Сега ще влезна и при стрийтрейсърите и очаквам да видя 320i vs 320D. Дали такава тема има и в Извън темата
Ако няма, пиши ми на ЛС да пусна

- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
acho.rs написа: Абе вие или сте скарани със скоростния лост или не знаете как да карате бензинаМного ясно , че като караш на 5та със 70 няма да се изтреляш , 6те върнеш една или 2 скорости надолу и готово . Пък дизела се катапултирал - на х*я ми . От кога стана пък нафтата спортно гориво (моля въздържете се да ми споменавта победителя Р10 - дават им 2 турбота аванс и по-голям литраж - ебахти и хендикапа) .
А другия колега дето ми сравнява въртящия момент на дизел и бензин -![]()
![]()
БМВ Е92 М3 е със 400 НМ - да го сравним със Лезсус Ис 2,2 Д , какво ще кажеш .
И като имат дизелите мощност във ниските - я ми обясни пък КЪДЕ СА В СЪВСЕМ НИСКИТЕ - ами в една гоооляма ДУПКА. . . А къде са във високите - ами те нямат такива.
Може дизела да е практичен , може да е по-добър за камиони,всъдеходи и трактори - но НЕ Е за спортни коли , каквито претендират че са БМВ . И колегата със 123Д - ами точно тази кола беше оценена като - ноу трак кар , гууг хендълинг , бът лет даун бай дъ енджин![]()
А за 2литровия бензинов на БМВ , което е вече по темата - единствено 6 цилиндровия *20и М54 2,2л е по-добър от съответния дизел . От както направиха *20и четирицилиндров и дизела със свинско турбо - нафтата победи .
абсолютно точно казано, просто след 2к оборота като се надуе турбината на печките и всички си мислят че летят

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
След 2К оборота е TDS-а, а D-тата тръгвам по от разничко, при мен над 1300-1400 на 320D-то почва да се усеща яка тяга. Та доволен съм много, страхотен вървеж има този дизел. И ми допада, защото точно в ниските обороти има як въртящ момент, което за градско каране е супер. За извънградско още повече, защото на висока предавка и скорост турбината надува още повече. Липсва ми режещия звук на шестака, ама какво да се прави
По-скоро бих си взел друго БМВ тип "скрапер" без гърнета и да давам газ яко да ми бръмчи 


BMW only!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
amd написа:След 2К оборота е TDS-а, а D-тата тръгвам по от разничко, при мен над 1300-1400 на 320D-то почва да се усеща яка тяга. Та доволен съм много, страхотен вървеж има този дизел. И ми допада, защото точно в ниските обороти има як въртящ момент, което за градско каране е супер. За извънградско още повече, защото на висока предавка и скорост турбината надува още повече. Липсва ми режещия звук на шестака, ама какво да се правиПо-скоро бих си взел друго БМВ тип "скрапер" без гърнета и да давам газ яко да ми бръмчи
По принцип всеки си хвали своето и всички сме пристрастни към нашето , но пък точно при Е46 , след фейслифта 320и със 170 коня и 6 цилиндъра е по-добро от 320Д 150 коня , пък макар и комън-рейл.Не преувеличавайте , чак толкова значението на тягата , все пак не теглим ремаркета,за да отдаваме толкова на значение на въртящия момент.
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
acho.rs написа:amd написа:След 2К оборота е TDS-а, а D-тата тръгвам по от разничко, при мен над 1300-1400 на 320D-то почва да се усеща яка тяга. Та доволен съм много, страхотен вървеж има този дизел. И ми допада, защото точно в ниските обороти има як въртящ момент, което за градско каране е супер. За извънградско още повече, защото на висока предавка и скорост турбината надува още повече. Липсва ми режещия звук на шестака, ама какво да се правиПо-скоро бих си взел друго БМВ тип "скрапер" без гърнета и да давам газ яко да ми бръмчи
По принцип всеки си хвали своето и всички сме пристрастни към нашето , но пък точно при Е46 , след фейслифта 320и със 170 коня и 6 цилиндъра е по-добро от 320Д 150 коня , пък макар и комън-рейл.Не преувеличавайте , чак толкова значението на тягата , все пак не теглим ремаркета,за да отдаваме толкова на значение на въртящия момент.



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
quickshare написа:acho.rs написа:amd написа:След 2К оборота е TDS-а, а D-тата тръгвам по от разничко, при мен над 1300-1400 на 320D-то почва да се усеща яка тяга. Та доволен съм много, страхотен вървеж има този дизел. И ми допада, защото точно в ниските обороти има як въртящ момент, което за градско каране е супер. За извънградско още повече, защото на висока предавка и скорост турбината надува още повече. Липсва ми режещия звук на шестака, ама какво да се правиПо-скоро бих си взел друго БМВ тип "скрапер" без гърнета и да давам газ яко да ми бръмчи
По принцип всеки си хвали своето и всички сме пристрастни към нашето , но пък точно при Е46 , след фейслифта 320и със 170 коня и 6 цилиндъра е по-добро от 320Д 150 коня , пък макар и комън-рейл.Не преувеличавайте , чак толкова значението на тягата , все пак не теглим ремаркета,за да отдаваме толкова на значение на въртящия момент.
Колега,може да не дърпаме ремаркета,бензина може да е бензин,но новите дизели са нещо което е на светлинни години от понятието дизел.Точно тази тяга която е прави дизела,бензина има да наваксва,оттам идва разхода на гориво.А пък ако спориш че дизела не върви
.Аз с моите "печки" съм бил коли които само ако го видиш че го съм го направил ще повярваш.А да не говорим за *35d.Е там вече нещата стават космически,територия непонятна за бензина.Не казвам че бензина не върви,но има ли смисъл да си купя бензин(освен *50i или ///M),при положение че ще ми дава двоен разход и непроменен вървеж???Иначе си прав-за чистокръвен спортен автомобил бензина си подхожда като дупе и гащи,но за градски условия и не само,един стабилен дизел е по-доброто решение
Прав си и ти , но както казах , много скоро всички бензини минават на турбо и тогава нещата ще се променят . Пак споменавам Ауди - 2 ТФСИ ката , която е от 160 да 200 и нещо коня , май не изостава по вървеш от да речеме *18д *20д и *23д :
*35Д - нали не го сравняваш със *35И . Както казах , бензина е в преходен стадии към турбото , което дизела отдавна е направил (включително променливата геометрия на турбината) . Верно е че при БМВ още е на далаваера 320Д пред 320И и 318Д пред 318И ... но какво да правим като наща марка изостава от конкуренцията

Чудно ми е докога БМВ ще се услушват и няма да компресират малките си мотори


- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
acho.rs написа:...Чудно ми е докога БМВ ще се услушват и няма да компресират малките си моториНо , да - тва е свързано с много инвестиции в разработката на нови двигатели , пък нали требва шефовете да печелат яко - ебем ти развойните програми
Вече не се услушват, наскоро обявиха, че за в бъдеще цялата им гама от бензинови двигатели ще бъде с турбо комресори. Разбира се, ще мине известно време до тогава. Няма накъде да ходят щото новите технологии почти елиминираха досадния турбо-лаг, и вече остават само преимуществата, а те са големи. А и конкуренцията ги натиска здраво, бензиновият двигател на VAG с механичен + турбо компресор е страхотен агрегат и BMW в момента нямат какво да предложат срещу него в класа му.
И добре, че така усърдно оплютите тук, Ауди правят наистина отлични автомобили, щото иначе още щяхме да се кефим на М20-ката


- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
BMW вече са поели по пътя на турбинирането - кажете ми един атмосферен двигател на последните им 2 модела - Х6 и F01/F02 7er?
Винаги бензина е една крачка напред.Въпреки че мисля,че не си задал правилно въпроса -за бг трябва да звучи ГАЗ или ДИЗЕЛ?Може да се направи анкета кой от колегите с бензинови коли си я кара така.Не вярвам да са повече от 20 %.Няма по смешна порнография от това да караш баварец на газ.
/или каквато и да е по-мощна машина/.Много ме кефи примерно 540 или 750 на газ.Няма да се учуда ако скоро някой сложи и на Бугати или Бентли по едно АГУ тука в нашта родина.хахаха
П.П. Като не ти стигат парите за бензин по-добре не се изхфърляй да си взимаш бима ,вместо да и слагаш газ или метан и да ти се смеят и врабчетата!

П.П. Като не ти стигат парите за бензин по-добре не се изхфърляй да си взимаш бима ,вместо да и слагаш газ или метан и да ти се смеят и врабчетата!
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани