E92 M3 CSL ще си остане само в мечтите
Модератор: Общи модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Oyama написа:Е как така? Излизаш на писта и едното е по бързо от другото (няма да ви казвам кое от двете) пак ли ше ми обясняваш че всъщност не е по бързо ми просто са различни?
а ве, 'га стана ковач, 'га ти почерне газо?
от 'га 996ГТ3 е по-бърза на писта от ЦСЛ? или сега ще ми кажеш, че то било ГТ3РС... ти нЕкога такова на живо виждал ли си? как да ти кажа, доста по-различно е от ГТ3... отделно, че ЦСЛ със същите модификации, че да го докарат на ниво 996ГТ3РС е точно толкова бърз, ма предполагам, че това трудно се научава от форума на тунинг.бг 'дето мноу ги разбирате нещата и карането на писта най-вече...
или ти сравняваш 997ГТ3 с ЦСЛ - малко сравнение ябълки с лимони...
П.П. по принцип не се заяждам с хората, ма 'гато говорят неща дето са ги чели или видели, а н'еат личен опит, пък се барат за авторитети... малко ми завират ....
Power is Nothing Without Insanity
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Oyama написа:997 - ябълки круши факт е че хората дават пари и си карат чисто нови поршета а БМВ се ослушват и правят Х3-ки.
Money,money,money животът е пари , мъни , мъни ,мъни ...
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Oyama написа:997 - ябълки круши факт е че хората дават пари и си карат чисто нови поршета а БМВ се ослушват и правят Х3-ки.
това вече е съвсем друг въпрос и тук си прав...

Power is Nothing Without Insanity
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Oyama написа:Па който е закъсал за емоции нищо не му пречи да си разкара седалките от новото му Е92 и да изреже пода и да си купи 4 сликаи на сичкото отгоре ше си и спести десетки хиляди евра отгоре.
Абе и да не прави точно тва - има достатъчно тунинг майстори , дето слагат V10ката в Е92 и още бая шъшкании , та който иска да кара суперспортно БМВ и има пари за хвърляне , няма да остане неоправдан

- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Конкуренцията в Германия вече за жалост не е БМВ и Мерцедес а Ауди и Мерцедес колкото и кофти да ми е като го прочетох в списание билд. Статистиките сочат че за миналата година Мерцедес са продали 320 000 чисто нови коли само в германия Ауди са продали 280 000 чисто нови само в германия а БМВ 218 000 + това има и защо да е така Ауди в последните години смачкаха БМВ по модели и агрегати дори, не бяха S-line ;RS4,6,2 ;R8 ;Q5,7 ;S5 а ние какво искарахме в спортния дух през това време ха новата 1-ва сериа; х5 и х6 мн на зле вървят нещата за жалост
....

Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
AlCapone написа:мн на зле вървят нещата за жалост....
Вземи пий една студена вода!! Най-добре да станем като конфекцията японки 1648436483357849 продажби,защото сме 'мн добре'
Като ви харесва повече Ауди -ей го е Ауди форума-там се тачат 80-90 и 100

В подписа на GaD го пише най-добре-'когато ходиш след стадото,газиш в лайна!'
В този ред може и да сложат на новите БМВта диодчета,китайски фенери,една стърчаща емблема отпред..та да харесва на всички и да се продава яко

- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
AlCapone написа:Конкуренцията в Германия вече за жалост не е БМВ и Мерцедес а Ауди и Мерцедес колкото и кофти да ми е като го прочетох в списание билд. Статистиките сочат че за миналата година Мерцедес са продали 320 000 чисто нови коли само в германия Ауди са продали 280 000 чисто нови само в германия а БМВ 218 000 + това има и защо да е така Ауди в последните години смачкаха БМВ по модели и агрегати дори, не бяха S-line ;RS4,6,2 ;R8 ;Q5,7 ;S5 а ние какво искарахме в спортния дух през това време ха новата 1-ва сериа; х5 и х6 мн на зле вървят нещата за жалост....
ми то бугати веирон са продадени няколко стотин , маи маи не са стока


It`s party time !
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
AlCapone написа:Конкуренцията в Германия вече за жалост не е БМВ и Мерцедес а Ауди и Мерцедес колкото и кофти да ми е като го прочетох в списание билд. Статистиките сочат че за миналата година Мерцедес са продали 320 000 чисто нови коли само в германия Ауди са продали 280 000 чисто нови само в германия а БМВ 218 000 + това има и защо да е така Ауди в последните години смачкаха БМВ по модели и агрегати дори, не бяха S-line ;RS4,6,2 ;R8 ;Q5,7 ;S5 а ние какво искарахме в спортния дух през това време ха новата 1-ва сериа; х5 и х6 мн на зле вървят нещата за жалост....
Кво те болят германците , то май най-големия пазар на БМВ се оказа ... САЩ





И сега при задаващата се световна криза да видим дали сметките на БМВ са криви и да видим кой ще купува 5-6 литровите турбо АМГта и Sки.Защо когато фирмата е във най-големия си възход всички си мислите че затъва - щото много списания четат някой и все гледат най-най моделите и не знаят че тва е само реклама.
Не случайно премиерата на седмицата беше със 730Д , защото 70-80% от лимузините на БМВ,Ауди и МБ всъсщност са на нафта , пък всеки говори за 5-600 коня ... да ама само говори , като требва да се купува друго двайсе. Айде да видим може пък БМВ да изкарат нещо мощно малко да зарадват учениците , да им дадът рамо в споровте в междучасията

- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
acho.rs написа:AlCapone написа:Конкуренцията в Германия вече за жалост не е БМВ и Мерцедес а Ауди и Мерцедес колкото и кофти да ми е като го прочетох в списание билд. Статистиките сочат че за миналата година Мерцедес са продали 320 000 чисто нови коли само в германия Ауди са продали 280 000 чисто нови само в германия а БМВ 218 000 + това има и защо да е така Ауди в последните години смачкаха БМВ по модели и агрегати дори, не бяха S-line ;RS4,6,2 ;R8 ;Q5,7 ;S5 а ние какво искарахме в спортния дух през това време ха новата 1-ва сериа; х5 и х6 мн на зле вървят нещата за жалост....
Кво те болят германците , то май най-големия пазар на БМВ се оказа ... САЩКато са продали повече коли Ауди в Германия , БМВ пък общо са продали със 60% повече по света
![]()
![]()
Така става като четеш много Ауто Билд (по-точно АЛДИ билд) ... в един момент вече ти става ясно че най-важното за една кола е ... багажника и си вземаш Ауди.Да ама във другите страни БМВ се продава ЯКО . Във Ирландия няколко месеца беше най-продаваната кола
като отвея тойота , форд и други пластмасови боклуци.И я сега малко разясни какво са смачкали . БМВ всяка година избиват рибата на двигател на годината , а Ауди там никви ги няма , добре че са Фолксваген.
И сега при задаващата се световна криза да видим дали сметките на БМВ са криви и да видим кой ще купува 5-6 литровите турбо АМГта и Sки.Защо когато фирмата е във най-големия си възход всички си мислите че затъва - щото много списания четат някой и все гледат най-най моделите и не знаят че тва е само реклама.
Не случайно премиерата на седмицата беше със 730Д , защото 70-80% от лимузините на БМВ,Ауди и МБ всъсщност са на нафта , пък всеки говори за 5-600 коня ... да ама само говори , като требва да се купува друго двайсе. Айде да видим може пък БМВ да изкарат нещо мощно малко да зарадват учениците , да им дадът рамо в споровте в междучасията
Право в десетката!!! Няма лошо в тия турбо 6 литрови двигатели и чудесии дето вадят по 600 коня, но реално те са по-скоро зо имидж, а нямат почти никакво значение за приходите на компаниите. БМВ винаги са залагали на баланса във всички показатели и затова не виждам нищо лошо в това, че няма М7, М Х5 да речем и т.н.
Единствената ниша, в която изостават малко е ЦЛС, но вече видяхме концепцията БМВ CS, така че скоро и там ще ги притиснем:)
Истината е че особено в днешни времена не може да разчиташ на спортни модели и гигантски двигатели, а на икономичните модели, които правят реално големите продажби. Освен това се търсят нови ниши и се правят доста кръстоски в търсене на нови гръмки класове! И общо взето се разчита да си първият и да си уцелил правилната рецепта да се възползваш от „монополното“ си положение докато те настигнат другите, затова Х3 е важен модел, затова се търси същият ефект и с Х6 и скоро излизащия Х1.
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


Kokorba6iqta написа:Право в десетката!!! Няма лошо в тия турбо 6 литрови двигатели и чудесии дето вадят по 600 коня, но реално те са по-скоро зо имидж, а нямат почти никакво значение за приходите на компаниите. БМВ винаги са залагали на баланса във всички показатели и затова не виждам нищо лошо в това, че няма М7, М Х5 да речем и т.н.
Единствената ниша, в която изостават малко е ЦЛС, но вече видяхме концепцията БМВ CS, така че скоро и там ще ги притиснем:)
Истината е че особено в днешни времена не може да разчиташ на спортни модели и гигантски двигатели, а на икономичните модели, които правят реално големите продажби. Освен това се търсят нови ниши и се правят доста кръстоски в търсене на нови гръмки класове! И общо взето се разчита да си първият и да си уцелил правилната рецепта да се възползваш от „монополното“ си положение докато те настигнат другите, затова Х3 е важен модел, затова се търси същият ефект и с Х6 и скоро излизащия Х1.
Добре казано!
А за Х5 М и Х6 М не се ли реши, че последно ще бъдта пуснати в производство? До последно имаше някакви тестове и май бяха официално обявили от БМВ, че ще ги пускат тези модели...
В днешно време, вече не се търси толкова бързина, колкото икономичност и екология. И БМВ смея да кажа, че са доста пред конкуренцията си в това отношение. Забележете, че дори тунинг фирми като Алпинаи и Хаман не търсят бързина и скорост при доработването на моделите, а именно - икономичност!

62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани