Х6 "размаза" Cayenne GTS на Нюрборгринг
Модератор: Общи модератори
68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
anastas83 написа:виждал ли си стасистика за най здравите 10г. коли порш 911 е на първо място от 2 десетилетия а бмв се движи около 17 - 20 мястоvankata™ написа:Двамата льольовци - фенчетата на порше, пичове ходете във форума на порше ако има такъв, тук глупости няма смисъл да пишете ! А и като сте толкова големи разбирачи, идете и си купете срущу 1,90 лева новия броя на АутоБилд и там, ще прочетете още един тест - между Х6, Х5 и Поршето - познайте кой печели:
Х6 бие и Х5 и Поршето, а Х5 е победител по отношение цена-качество !
льольовци са хората като теб коне с капаци
щото като си купиш порше си седи само в гаража

а с БМВто се прайш на неперничанин по софииските улици

и я се сети колко от е21/е30/е34 виждаш в бг и колко поршета над година две
и тука е доста куцо сравнение БМВ порше здравина
те порше са си бутикови вече а БМВ ... всекидневки

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



М3 седан викаш нема нищо общо с РС4 нито са в един клас абе нищо! германците освен да издават АутоБилд кво друго могат - ааа да правят коли!!! (да ги изброявам ли немските марки или сам ще се сетиш) и кво друго - ааа и да ги карат!!! (да ги изброявам ли немските пилоти или там ще се сетиш) а ние кво можеме и ти от каква позиция на какъв ги правиш тия коментари 

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Louis написа:anastas83 написа:виждал ли си стасистика за най здравите 10г. коли порш 911 е на първо място от 2 десетилетия а бмв се движи около 17 - 20 мястоvankata™ написа:Двамата льольовци - фенчетата на порше, пичове ходете във форума на порше ако има такъв, тук глупости няма смисъл да пишете ! А и като сте толкова големи разбирачи, идете и си купете срущу 1,90 лева новия броя на АутоБилд и там, ще прочетете още един тест - между Х6, Х5 и Поршето - познайте кой печели:
Х6 бие и Х5 и Поршето, а Х5 е победител по отношение цена-качество !
льольовци са хората като теб коне с капаци
щото като си купиш порше си седи само в гаража![]()
а с БМВто се прайш на неперничанин по софииските улици![]()
и я се сети колко от е21/е30/е34 виждаш в бг и колко поршета над година две
и тука е доста куцо сравнение БМВ порше здравина
те порше са си бутикови вече а БМВ ... всекидневки...
Имай предвид, че от този клас коли Поршето най-става за всекидневна кола, така че не мисля, че си съвсем прав.



Сега на този тест не знам какъв му е случая, но дайте да не бъдем коне с капаци и да уважаваме малко конкурентните марки. Защото никой не може да отрече, че Порше също си е марка с доста традиции и определено заслужава уважение.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
alpina-ma6inata написа:Louis написа:anastas83 написа:...vankata™ написа:...
щото като си купиш порше си седи само в гаража![]()
а с БМВто се прайш на неперничанин по софииските улици![]()
и я се сети колко от е21/е30/е34 виждаш в бг и колко поршета над година две
и тука е доста куцо сравнение БМВ порше здравина
те порше са си бутикови вече а БМВ ... всекидневки...
Имай предвид, че от този клас коли Поршето най-става за всекидневна кола, така че не мисля, че си съвсем прав.А това, че се виждат повече е30-ки, не мислиш ли, че е защото по начало Порше не е толкова масова кола и по начало е мааалко по-скъпа от нова Е30-ка.
![]()
Сега на този тест не знам какъв му е случая, но дайте да не бъдем коне с капаци и да уважаваме малко конкурентните марки. Защото никой не може да отрече, че Порше също си е марка с доста традиции и определено заслужава уважение.
имах впредвид че порше/старите/ вече са на изчезване и се срещат далеч повече е30-ки
а тва че порше става за всекидневна кола ... ако го сравняваш спрямо ламбо и ферарри да ... ама иди го кажи на мацката със зеленото порш ГТ3 3-4 пресечки по надолу от нас

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Особено тук са на изчезване, въпреки че като се замисля тук никога не ги е имало в повечко бройки. И е съвсем нормално да има повече Е30-ки, просто по начало са повече произведени отколкото 964-ките (911-ките от годините на Е30), цените на двете коли са съвсем различни и т.н. А не ги няма защото не са здрави. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Bobbybd написа:М3 седан викаш нема нищо общо с РС4 нито са в един клас абе нищо! германците освен да издават АутоБилд кво друго могат - ааа да правят коли!!! (да ги изброявам ли немските марки или сам ще се сетиш) и кво друго - ааа и да ги карат!!! (да ги изброявам ли немските пилоти или там ще се сетиш) а ние кво можеме и ти от каква позиция на какъв ги правиш тия коментари
Тестът беше публикуван когато имаше само купе. Съвсем ясно съм го написал! Купето М 3 срещу седан. Виждам, че не обичаш да мислиш, а бързаш механично-поклонически да изcираш дежурните си реплики към БМВ и немските пилоти, които не виждам какво общо имат?
Х 6 50 дриве няма никакво място до Кайен GTS! Още по малко логика има в това да се сравнява най-мощния купе - всъдеход със далеч по-тежкия и със среден мотор Кайен! След като купе "джипа" Х 6 е с най-мощния възможен мотор и по-лек е логично по-тежкия Кайен да бъде и той с най-мощния си сериен мотор - Турбо.
Демирев написа:Bobbybd написа:М3 седан викаш нема нищо общо с РС4 нито са в един клас абе нищо! германците освен да издават АутоБилд кво друго могат - ааа да правят коли!!! (да ги изброявам ли немските марки или сам ще се сетиш) и кво друго - ааа и да ги карат!!! (да ги изброявам ли немските пилоти или там ще се сетиш) а ние кво можеме и ти от каква позиция на какъв ги правиш тия коментари
Тестът беше публикуван когато имаше само купе. Съвсем ясно съм го написал! Купето М 3 срещу седан. Виждам, че не обичаш да мислиш, а бързаш механично-поклонически да изcираш дежурните си реплики към БМВ и немските пилоти, които не виждам какво общо имат?
Х 6 50 дриве няма никакво място до Кайен GTS! Още по малко логика има в това да се сравнява най-мощния купе - всъдеход със далеч по-тежкия и със среден мотор Кайен! След като купе "джипа" Х 6 е с най-мощния възможен мотор и по-лек е логично по-тежкия Кайен да бъде и той с най-мощния си сериен мотор - Турбо.
Не забравяй, че се сравнява и в ценови клас.
Х6 е 180 хиляди лева (140 базово), ГТС лева е 190 000, а турбо е 105 000 ЕВРО без ДДС
Но айде да сравним Турбо и Х6
Турбо 4.8 Х6 4.4
500 кс 407 к.с
0-100 5.1 сек 0-100 5,4 сек
80-120 5.5 сек 80-120 3,6
2355 кг
комбиниран разход 15 на 100 разход комбиниран 12,5
информацията за турбото е от Porsche.bg, тестовете от 80 до 120 не знам на коя предавка са.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Както и да ги кривим Х 6 е от клас SAV, където е само Х 6 и Санг Минг Цвиг Кирйон или както е там името му.
Ако Porsche изкарат SAV тогава ще бъде нормален теста срещу Х 6.
А Кайен си е до Х 5, а не 6. Очебийно е!
Не! Добре изглежда Х 6, но не може да се бъркат толкова жестоко два съвсем различни класа!

Ако Porsche изкарат SAV тогава ще бъде нормален теста срещу Х 6.
А Кайен си е до Х 5, а не 6. Очебийно е!
pavlin_e30 написа:да не ви дразня,ама тва си е баси грозотията-х6,то бива гърбаво и безформено та чак се не трае..
и ви зададоха за м-75 евра и 8.05 срещу рено-20евра и 8.35!
ай да не се прайм на най-великите и кьорави сектанти
Не! Добре изглежда Х 6, но не може да се бъркат толкова жестоко два съвсем различни класа!
Добре де М3 е46 като нямаше седан а само купе да не би да не са го сравнявали със старата РС4, виж са това че и на мен някой тестево в Аутобилд ми се стрват тъпи не ми дава правото да ги наричам идиоти и т.н. тяхната работа няма ние да им е свършиме нека да имам имаме малко уважението пак нито можеме да правиме коли нито да ги караме по добре от тях ама иначе били олигуфрени нали...
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Тая свиня с двете турбини я карах вече и е некола просто.А общо 7-те на брой радиатори и кулери са ужаса на сервиза 

ТДС - Турбо Див Селянин
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
успява ли да изкара седмица извън сервиза
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
re
Само такива тестове за напред...
Не знам какви стероиди са дали на Х5, за да се превърне в Х6 и да мачка Кайени наред, но със сигурност от БМВ трябва да дадат на 3-та серия от същия допинг, за да имаме нещо като 4-та серия, която да е истинско малко ГТ, което да мачка CLS и CLS...
Не знам какви стероиди са дали на Х5, за да се превърне в Х6 и да мачка Кайени наред, но със сигурност от БМВ трябва да дадат на 3-та серия от същия допинг, за да имаме нещо като 4-та серия, която да е истинско малко ГТ, което да мачка CLS и CLS...
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
ДОбре, не мога да разбера какво се задълбавате в СУВ , САВ и т.н.
Х6 е точно конкуренцията на Кайен - джип с по-спортен изглед
И сравнението все пак е и в ценови клас все пак. И за тези пари БМВто е по-добрия избор според теста. От тук на татък си решава купувача. Докато бях в шоу-рума на Тойота един пред мене си капарира ЛЕНД КРУЗЕР В8 за 181 хиляди лева и пича след месец ще кара Тойота, а не Х6 или Кайен, обаче така си е решил.
А съм почти сигурен че 5.0 мотора ще присъства и в Х5.
Х6 е точно конкуренцията на Кайен - джип с по-спортен изглед

И сравнението все пак е и в ценови клас все пак. И за тези пари БМВто е по-добрия избор според теста. От тук на татък си решава купувача. Докато бях в шоу-рума на Тойота един пред мене си капарира ЛЕНД КРУЗЕР В8 за 181 хиляди лева и пича след месец ще кара Тойота, а не Х6 или Кайен, обаче така си е решил.
А съм почти сигурен че 5.0 мотора ще присъства и в Х5.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Тойотата за японците е нещо като БМВ и Мерцедес за европейците. А още повече и с тази втора марка - Лексус, с която се играе в Щатите.
68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани