Даунсайзинг - реални ползи

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 23 Ное 2013, 18:30

Alexi написа:моторчето определено гори по малко от примерно 1.6 атмосферен ,но не може да падне до каталожните си данни които са смехотворни - 3.8 навън го дават ... може ама по Витиня надолу .. инак е приятно за каране и тихо ,не се усеща че е само 3 цилиндъра има добра тяга още от 1500 оборота ( 200 нютона е ) .. ключовия момент е ,че е с 4000 лв по евтино от 1.6 дизел във Фокус .. тази разлика няма избиване и определено е по добър избор от дизела .
BMW Power ACM написа:Ами нормално да бъдат на тезгяха след появата на всякакви Кии, Хюндаи, Дачии, Кутайски кошници и все такива евтини кошници.
То много марки бяха на тезгяха, не може да се съди за качеството по това защото ни Порше щеше да има вече, ни Ламбо, ама да ти кажа Форд пък са рекордьори по стоене на тезгяха. Всеки знае, че Форд е най-скапаната Немска кола. Един колега кара последните две поколения на Фокуса през последните години и да ти кажа на издръжливост тая марка е на светлинни години от Опела.
И за теб може да не е аргументирано, ама за мен е достатъчно да видя Форд до 2011-та какви кошници са и да видя колко ги рекламират от 10 години насам та да заключа, че тая марка коли не съществува за мен, а и за още бая народ. Ако ще и още 5000 награди да им дадат, които не се знае дали са заслужени или не, ама и едва ли на някой му пука.

колега ако ти кажа ,че за 175к км ( нова кола купена от магазина ) са сменени 2 тампона на ст. щанга отзад ,едни дискове отпред и едни ремъци как ще ти се стори като собственик на Е46 :mhihi:

Това за Е46-цата си ли говориш или за Форда си? :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Alexi » 24 Ное 2013, 17:26

мисля че се подразбира по сменените части ,звучи ли ти като за Е46 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от M-coupe » 26 Яну 2014, 12:42

Здравейте колеги! Прочетох цялата тема с интерес, но имам един въпрос. Какво стана със даунсайзинга на БМВ? Оставиха ли не турбиниран двигател, защото гледах в сайта им и не можах да открия такъв :conf: :banghead:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 26 Яну 2014, 13:08

При 760и мисля.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от The7omahawk » 26 Яну 2014, 16:42

BMW Power ACM написа:При 760и мисля.


Битурбо е...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 26 Яну 2014, 18:14

M-coupe написа:Здравейте колеги! Прочетох цялата тема с интерес, но имам един въпрос. Какво стана със даунсайзинга на БМВ? Оставиха ли не турбиниран двигател, защото гледах в сайта им и не можах да открия такъв :conf: :banghead:

нямат атмосферки вече ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Roman 1 » 26 Яну 2014, 18:21

acho.rs написа:
M-coupe написа:Здравейте колеги! Прочетох цялата тема с интерес, но имам един въпрос. Какво стана със даунсайзинга на БМВ? Оставиха ли не турбиниран двигател, защото гледах в сайта им и не можах да открия такъв :conf: :banghead:

нямат атмосферки вече ...

Aтмосферни двигатели все още се предлагат в следните модели:
Е82 (1-ер купе) – 120i,125i;
Е88 (1-er кабрио) - 118i,120i,125i;
Е84 - Х1 sDrive18i;
F01/02 LCI - 730i.

До появата на открита версия на М4, М3 Е93 остава актуално на пазара със своя атмосферен двигател.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от M-coupe » 27 Яну 2014, 1:19

Roman 1 написа:
acho.rs написа:
M-coupe написа:Здравейте колеги! Прочетох цялата тема с интерес, но имам един въпрос. Какво стана със даунсайзинга на БМВ? Оставиха ли не турбиниран двигател, защото гледах в сайта им и не можах да открия такъв :conf: :banghead:

нямат атмосферки вече ...

Aтмосферни двигатели все още се предлагат в следните модели:
Е82 (1-ер купе) – 120i,125i;
Е88 (1-er кабрио) - 118i,120i,125i;
Е84 - Х1 sDrive18i;
F01/02 LCI - 730i.

До появата на открита версия на М4, М3 Е93 остава актуално на пазара със своя атмосферен двигател.

Според мен това са може би последните двигатели на БМВ без турбо :help: Гледам си споменал 1-ер купе/кабрио, но скоро излиза 2 серия, която почти съм сигурен, че няма да има нетурбиниран двигател... все пак всичко трябва да е ''в крак с модата'' :no: Гледам ауди отдавна са се захванали със даунсайзинг, сега и БМВ, като че ли само мерцедес за сега се дърпат, но ще видим до кога :driving:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Roman 1 » 27 Яну 2014, 9:36

Търсил си и не си открил...
Всъщност какво точно си очаквал да откриеш? Авангардни разработки на нов атмосферен двигател - трудна работа.
Иначе си прав, че единичките купе и кабрио слизат от сцената, за да отстъпят място на 2 серия.
Факт е също така, че дните на всеки един от посочените модели са преброени.
Но, по тази логика "скоро" актуалният въпрос ще бъде: "Останаха ли нехибридни модели?" или може би дори: "Има ли все още BMW с ДВГ?"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от M-coupe » 27 Яну 2014, 12:13

Roman 1 написа:Търсил си и не си открил...
Всъщност какво точно си очаквал да откриеш? Авангардни разработки на нов атмосферен двигател - трудна работа.
Иначе си прав, че единичките купе и кабрио слизат от сцената, за да отстъпят място на 2 серия.
Факт е също така, че дните на всеки един от посочените модели са преброени.
Но, по тази логика "скоро" актуалният въпрос ще бъде: "Останаха ли нехибридни модели?" или може би дори: "Има ли все още BMW с ДВГ?"

Като цяло си мисля, че вече ще се правят все по-малки ДВГ със по-мощни електрически, докато не изчезнат напълно ДВГ от производство :ranting: Дано не съм прав, защото такъв сценарии за бъдещето на колите изобщо не ми допада :bang:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Leon » 27 Яну 2014, 13:06

Е, то като има 1л двигател, който зарежда акумулаторите голяма емоция ще бъде, няма що. Тепърва има да им сърбаме попарата на турбинираните даунсайзнати пластмасови мотори, като дойдат тук на по 200к км...
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от bmw325tds » 27 Яну 2014, 13:31

Leon написа:Е, то като има 1л двигател, който зарежда акумулаторите голяма емоция ще бъде, няма що. Тепърва има да им сърбаме попарата на турбинираните даунсайзнати пластмасови мотори, като дойдат тук на по 200к км...
Да, повечето хора си казват, че тези мотори ще са скапани като дойдат в BG. Свикнали сме да купуваме коли на xxx xxx км и после да ги караме сумати км.

То тия в Германия били глупаци до скоро и продават перфектно работищи коли на източните държави.
Усетиха се и затова се орентираха. Произвеждат това, което трябва за точната сума.

Ако се погледне от друга позиция нещата изглеждат розови: купуваш точно това което ти трябва за точните пари от магазина и ти върши работа докато ти го ползваш.

Сега като се погледне каталога, на което и да е представителство на нови коли бързо се вижда, че един модел с еднакво оборудване има разлика от поне 2000лв между бензинов и дизелов двигател с една и съща мощност.
И човек като се замисли каква е поддръжката на бензиновия и каква на дизеловия двигател си казва, че бензина е по-добър особено ако се сложи АГУ от сервиза с гаранция.

Това е. Малко турбо моторче работи по-добре от голям карбураторен мотор.
:driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 27 Яну 2014, 19:55

Roman 1 написа:Търсил си и не си открил...
Всъщност какво точно си очаквал да откриеш? Авангардни разработки на нов атмосферен двигател - трудна работа.
Иначе си прав, че единичките купе и кабрио слизат от сцената, за да отстъпят място на 2 серия.
Факт е също така, че дните на всеки един от посочените модели са преброени.
Но, по тази логика "скоро" актуалният въпрос ще бъде: "Останаха ли нехибридни модели?" или може би дори: "Има ли все още BMW с ДВГ?"

Е това последното не знам защо го каза :kuku: И преди си включваше с отбелязване на атмосферни мотори в модели които са пред изкарване от производство . В този ред на мисли - да , останаха нехибридни модели , защото до 1 години хибридите няма да са 100% , докато турбо моторите на БМВ ще са 100% .
Искаше ми се да постна сравнение на Шкода Фабия 1.2ТФСИ срещу модерния скай-актив бензинов мотор на Мазда , да се види, че със адекватна разработка и технологии може кола да е по-бърза и ефективна и със атмосферен двигател.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Roman 1 » 27 Яну 2014, 22:04

acho.rs написа:Е това последното не знам защо го каза :kuku: И преди си включваше с отбелязване на атмосферни мотори в модели които са пред изкарване от производство . В този ред на мисли - да , останаха нехибридни модели , защото до 1 години хибридите няма да са 100% , докато турбо моторите на БМВ ще са 100% .

Кое от написаното те обърква толкова?
1. Човекът е търсил на сайта и не открил атмосферен двигател.
2. Получава прибързан отговор, че такива вече няма - което противоречи на истината към момента.
3. Посочвам модели с атмосферни двигатели, на което получавам резонна реплика, че са залязващи.
4. Изразявам съгласие, че повечето наистина са такива и в тази връзка излагам моето предположение за тенденциите в развитието, без да се ангажирам с оценка добри ли са те или лоши – субективно е и опира до гледна точка и предпочитания.
Пишеш, че и преди съм се включвал с отбелязване на атмосферни мотори в модели които са пред изкарване от производство - какво имаш предвид (ако искаш на ЛС)? Сещам се за едно 530i назад в темата, чието съществуване пак беше пропуснал някъде.
Иначе никъде не съм твърдял, че до една година хибридите ще са 100%. Умишлено в тази връзка и понятието скоро е в кавички, за да се подчертае че е относително. Виж, за сметка на това обаче има голяма вероятност до една година турбо моторите в BMW съвсем да не са 100%. Учудвам се, че вече изкарваш от производство фейслифнати Х1 и F01?!? Не, че и това няма да стане някой ден, но аз не знам кога ще е.
Кое всъщност те отказа да постнеш сравнението за Шкодичката?
Давай!
Този форум е за това – да се споделя инфо, мнение и възгледи.
Последна промяна Roman 1 на 27 Яну 2014, 22:12, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 27 Яну 2014, 22:09

Като имам малко повече време да подготвя поста, ще пиша.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook