Даунсайзинг - реални ползи
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Още едно двигателче от конкуренцията...
http://www.greencarcongress.com/2013/03 ... 30319.html
Rated at an SAE-certified 420 horsepower (313 kW) and 430 lb-ft of torque (583 N·m ), it is the most powerful V-6 ever from General Motors. It is also the most power-dense six-cylinder engine in the midsize luxury segment, with 118 hp/liter (88 kW/liter). GM estimated fuel economy for the CTS with Twin-Turbo is 17 mpg city (13.8 l/100 km) and 25 mpg highway (9.4 l/100 km).
The Cadillac Twin-Turbo has 15% greater power density than BMW 535i’s turbocharged 3.0L six, which is rated at 300 horsepower (223 kW), for a ratio of 100 hp/liter (74 kW/liter), and even the BMW 550i’s TwinPower 4.4L V-8, rated at 400 horsepower (298 kW), or 91 hp/liter (68 kW/liter). Power density is a measure of efficiency for an engine’s size.
http://www.greencarcongress.com/2013/03 ... 30319.html
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
The Cadillac Twin-Turbo has 15% greater power density than BMW 535i’s turbocharged 3.0L six, which is rated at 300 horsepower (223 kW), for a ratio of 100 hp/liter (74 kW/liter), and even the BMW 550i’s TwinPower 4.4L V-8, rated at 400 horsepower (298 kW), or 91 hp/liter (68 kW/liter). Power density is a measure of efficiency for an engine’s size.
журналисти



- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Журналисти ама е със същите характеристики с двигателя на М3... Това никога не се е случвало до сега. В същност лъжа Ауди го направиха с техния В8, но беше по-късно, не по същото време май.
Sent using Tapatalk 2
Sent using Tapatalk 2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
steeN написа:Журналисти ама е със същите характеристики с двигателя на М3... Това никога не се е случвало до сега. В същност лъжа Ауди го направиха с техния В8, но беше по-късно, не по същото време май.
Sent using Tapatalk 2
С какви същите характеристики бре колега
Additionally, approximately 90% of the 3.6L Twin-Turbo’s peak torque is available from 2,500 rpm to 5,500 rpm
нали говорят надълго и широко за литрова мощност . Случайно да са осведомени, че тва дет го правят с турбо при БМВ го могат с хатмосферка и то от 15 години


25 mpg highway (9.4 l/100 km).
страхотно - постигнали са разхода на М5 с по-малка и 140 коня по-слаба кола

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Не ги харесваш американците и коментираш по инерция. Знам, защото и аз го правя от време на време.
В коя паралелна вселена например М5 дава 25 мили за галон ?
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/33076.shtml
16
Combined
14
City
20
Highway
В коя паралелна вселена например М5 дава 25 мили за галон ?
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/33076.shtml
16
Combined
14
City
20
Highway
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Ако подминем въпроса за демоничния атоматик(най-вероятно от Германия) , който ще бъде в ЦТС , дават му разход по магистрала 9,4 - освен ако не са се объркали при преобразуването , защото СРЕДНИЯ разход на М5 е 9,9/100 а на РС6 АВД с хидр.транс. - 9,8/100 .
Грешен ти е сайта - разход на Ф10 М5 -
urban fuel econ eu 14 L/100 km or 16.80 mpg-us
extra urban fuel econ eu 7.6 L/100 km or 30.95 mpg-us
combined fuel econ eu 9.9 L/100 km or 23.76 mpg-us
ми ... в наща
Грешен ти е сайта - разход на Ф10 М5 -
urban fuel econ eu 14 L/100 km or 16.80 mpg-us
extra urban fuel econ eu 7.6 L/100 km or 30.95 mpg-us
combined fuel econ eu 9.9 L/100 km or 23.76 mpg-us
В коя паралелна вселена например М5 дава 25 мили за галон ?
ми ... в наща

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Явно в Европа колите харчат по-малко 
p.s.
Зарежи CTS, въпроса е да го сложат в ATS.
Разбрах от къде идва проблема... Така, че може да спреш да хейтваш

p.s.
Зарежи CTS, въпроса е да го сложат в ATS.
Разбрах от къде идва проблема... Така, че може да спреш да хейтваш

One last fuel-economy tidbit: Don’t even think of comparing EPA figures with standÂardized fuel-economy tests from other countries because the test cycles are very different. For example, the European highway rating, called “extra urban,” is higher than the EPA’s by about 30 percent, so a rating on that cycle of, say, 60 mpg, would be closer to 40 in this country. The mainstream press, not realizing the difference, often complains that automakers refuse to bring efficient models here when, in fact, they may not be all that efficient when measured by U.S. standards.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
steeN написа:Явно в Европа колите харчат по-малко
p.s.
Зарежи CTS, въпроса е да го сложат в ATS.
Разбрах от къде идва проблема... Така, че може да спреш да хейтвашOne last fuel-economy tidbit: Don’t even think of comparing EPA figures with standÂardized fuel-economy tests from other countries because the test cycles are very different. For example, the European highway rating, called “extra urban,” is higher than the EPA’s by about 30 percent, so a rating on that cycle of, say, 60 mpg, would be closer to 40 in this country. The mainstream press, not realizing the difference, often complains that automakers refuse to bring efficient models here when, in fact, they may not be all that efficient when measured by U.S. standards.


Първо - евала на американците за по-реалния критерии за разход . Нещо от което веропейците се отказаха още преди 10 години . Имаше една съпоставка за най-големи лъжци за разход от всички класове коли (около 20ина) само Камаро СС си даде фабричния разход

По същество . Имаме 420кс мотор с 25 мпг . 90% от тягата е между 2500 и 5500 оборота . Вярно че за спортен мотор това не е толкова важно, но все пак ми се струва че ще има известен лаг .
От друга страна - М5 560кс (според теб 620кс) и 22мпг , 100% от нютоните между 1500 и 6000 . Според мен американския мотор не е кой знае какво като качество , че да го изкаравш равен на баварския аналог .
Точния конкурент на 3.6Т ще бъде мотора в М4 и като излезе ще може да се съпостави пряко .
И не хейтвам . След 5-6 години , най-вероятно ще имам американски автомобил , само че и те масово преминават на даунсайзинг

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Даунсайзинг - реални ползи
А ми виж дино графиките на М5
Въртящия момент почва между 2500 и 3000 и свършва по-рано от техните фантастични числа. Не ме разбирай погрешно, аз много ги харесвам от БМВ, иначе нямаше да съм в тоя форум и да имам такава кола, но...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Re: Даунсайзинг - реални ползи
И синтезирано на кратко, преди BMW си позволяваха за топ автомобилите си разработват наистина брилянтни мотори (последният такъв за мен е S85), а сега ще бъдат един от всички производители. След 2-3 години, когато М4 е на пазара (да не го бъркаме с оръжието) ще се предлагат немалко сходни V6 bi и три турбо мотори... жалко за нашата марка, дано наблегнат на килограмите и разни другите неща.
Само си спомнете е36 м3 ево 3.2 321 к.с. през 95-та, къде бяха ауди, мерцедес, а за задокеанските конкуренти да не говорим.
Само си спомнете е36 м3 ево 3.2 321 к.с. през 95-та, къде бяха ауди, мерцедес, а за задокеанските конкуренти да не говорим.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
steeN написа:А ми виж дино графиките на М5Въртящия момент почва между 2500 и 3000 и свършва по-рано от техните фантастични числа. Не ме разбирай погрешно, аз много ги харесвам от БМВ, иначе нямаше да съм в тоя форум и да имам такава кола, но...


Ти просто влезе в един сайт , установи че БМВ са фантазьори , че М5 е 620кс , 1М е 400 кс , сега чакам да кажеш че туинскрола не тръгва от 1300 оборота ...
След 2-3 години, когато М4 е на пазара (да не го бъркаме с оръжието) ще се предлагат немалко сходни V6 bi и три турбо мотори... жалко за нашата марка, дано наблегнат на килограмите и разни другите неща.
- то от 5-6 години е така . БМВ завбъдеще ще блести с - дизайн,разход, хай-тек приложения,салон . Можем да се сбогуваме с мита за БМВ от 90те

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Е да, ама през 90-те пък безспорен лидер в очите на хората беше Мерцедес и продаваха повече. Сега нещата са на другия полюс. Ние сме премиум марка, на каква цена не е важно. Едва ли от БМВ се вълнуват какво мислят феновете, важна е печалбата и според тях вероятно купувачите са с приоритет. Феновете си имат вече произведени стари коли, като не им харесват новите, да карат и поддържат старите.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Ачко ,естествено ,че туин скрола не тръгва от 1300 оборота ,качи се малко покарай кола с такава турбина има си лаг като всяка кола с турбо стига с тез дино графики и ровене по форуми из цял свят 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Въртящи момент си идва от 1300 оборота , само че трябва и малко инертност за да се ускори здраво, демек около 3000 об за бензин . То и при моя мотор 95% от тягата идва на 2200 оборота и дърпа, ама истинския кик е на 4000 (нещо с което ти не си запознат, но понеже си мой човек ти обяснявам) .
В темата сме го обсъждали това нещо и заради това аз съм на мнение , че не е чак толкова съществено дали имаш макс НМ на 1250 об или ги имаш при 1800-2000 об (атмосферен мотор) . За да се ускориш бързи така или иначе ти трябват доста повече рпм .
ПС: 335иа и 335их


В темата сме го обсъждали това нещо и заради това аз съм на мнение , че не е чак толкова съществено дали имаш макс НМ на 1250 об или ги имаш при 1800-2000 об (атмосферен мотор) . За да се ускориш бързи така или иначе ти трябват доста повече рпм .
ПС: 335иа и 335их


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Всъщност проблема не идва от това кога точно тръгва турбината, а колко е инертна
Съвременното управление на двигателя позволява точния момент на пика и неговата продължителност да се контролират... проблема е, че с TwinScroll-а турбината хем трябва да тръгва рано, хем трябва да не се "тавани" още на ниски обороти и при ниско налягане... т.е. трябва относително по-голяма турбина, която разчитат да хранят с по-постоянен и с висока скорост поток от двата различни порта - така тя тръгва рано, но това води до по-голяма инертност заради по-големите габарити сравнено с мъничката фурия за ниските обороти при битурбото
. За това колкото и да се хвърля прах в очите, реално тази технология не е най-добрата от към лаг и ефективен диапазон. Поради тази причина и новите мотори на мен лично все още не ми харесват - N55 с TwinScroll e доста по-муден от N54 с две последователни турбини. Не случайно 1 М Coupe и Z4 35is са със старата технология, която уви е доооста по-скъпа за производство и обслужване. Същото е и с 4-цилиндровите. Наскоро карах Mini Countryman JCW с 1,6 мотор с TwinScroll - убива от лаг дори в средните оборотни режими
Бута хубаво ама 2 секудни замисляне след като върнете газта и подадете после пак... а и не се усеща като 220 коня кола особено при каталожно тегло от 1400кг
Не съм спечатлен и от 328i
Да, много върви и се засилва, ама лаг има... далеч повече отколкото би могло да има с две последователни турбини както беше при 123d например
Но тук опираме до факта, че до обикновения юзър това никога няма да стигне като усещане, а му се спестяват пари, на хартия всичко изглежда уникално, по думите на BMW още повече, а компанията печели не малко защото технологията е по-евтина, а цената на колата остава същата





Не съм спечатлен и от 328i


Но тук опираме до факта, че до обикновения юзър това никога няма да стигне като усещане, а му се спестяват пари, на хартия всичко изглежда уникално, по думите на BMW още повече, а компанията печели не малко защото технологията е по-евтина, а цената на колата остава същата

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани