Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Много хора обвиняват асфалта-проблемът е в температурата му и най-вече в тази на гумите.В идеално време няма значение къде си .Тук се коментира обаче М5,скоро ходих до Камор и се загледах по една вдигната .Колата не е нищо особено същата структура на окачването като е60,мултилинка отзад,носачите отпред,а и като сметнем,че вече колата е с изцяло стоманена каросерия,за мен що се отнася до окачване няма никакво развитие.Едни адаптивни амове,един диференциал и големи спирачки,това е разликата от 520 .И големите гуми,които вероятно,често ще са за смяна
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
OPASNO LUD написа:Много хора обвиняват асфалта-проблемът е в температурата му и най-вече в тази на гумите.В идеално време няма значение къде си .Тук се коментира обаче М5,скоро ходих до Камор и се загледах по една вдигната .Колата не е нищо особено същата структура на окачването като е60,мултилинка отзад,носачите отпред,а и като сметнем,че вече колата е с изцяло стоманена каросерия,за мен що се отнася до окачване няма никакво развитие.Едни адаптивни амове,един диференциал и големи спирачки,това е разликата от 520 .И големите гуми,които вероятно,често ще са за смяна
Не си гледал достатъчно добре значи, даже и тампоните нямат нищо общо с тия на другите от серията. Задня мост даже е директно към купето, а поведението на пътя е на светлинни години от е60.
Все пак като конструкция няма какво да променят толкова когато нещо работи прекрасно. Направили са разни леки на пръв поглед промени, който обаче са се отразили значително.
Асфалта съм го пробвал при еднакви теператури, с еднакви гуми, с еднаква кола. Та наща настилка тука е пълен шит от към сцепление. То се вижда и колко е издръжлива.
А тука съм карал и при далеч по високи темепратури и си е все толко лъзгав все едно е на милион години.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
OPASNO LUD написа:Много хора обвиняват асфалта-проблемът е в температурата му и най-вече в тази на гумите.В идеално време няма значение къде си .
Абсолютно невярно..... Положението е точно както го описват колегите, а ако караш мотор става още по осезаемо, там и минимални разлики в сцеплението в завой се усещат. И така съм имал по-добро сцепление на под 20 градуса на нов път отколкото на на 30 градуса по износен. Друг фактор според мен е и мръсотията. Адски прашно е навсякъде. Ако някой е правил бърнаут и 3 метра след това да си погледне гумите с какво са полепнали ще му стане ясно. Направо върху асфалта има тънък филм друга настилка - прах, пясък и кал.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
BMW_RIDER написа:OPASNO LUD написа:Много хора обвиняват асфалта-проблемът е в температурата му и най-вече в тази на гумите.В идеално време няма значение къде си .
Абсолютно невярно..... Положението е точно както го описват колегите, а ако караш мотор става още по осезаемо, там и минимални разлики в сцеплението в завой се усещат. И така съм имал по-добро сцепление на под 20 градуса на нов път отколкото на на 30 градуса по износен. Друг фактор според мен е и мръсотията. Адски прашно е навсякъде. Ако някой е правил бърнаут и 3 метра след това да си погледне гумите с какво са полепнали ще му стане ясно. Направо върху асфалта има тънък филм друга настилка - прах, пясък и кал.
Което пък се усеща зверски при първия дъждец каква лъзгавица става като се намокри тоя мръсен филм дето е върху асфалта. В Англия дето си е мокро доста често не ми се вярваше колко сцепление има въпреки дъжда
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Sharo написа:Което пък се усеща зверски при първия дъждец каква лъзгавица става като се намокри тоя мръсен филм дето е върху асфалта. В Англия дето си е мокро доста често не ми се вярваше колко сцепление има въпреки дъжда
+1
то у нас се усеща като е по проливен дъжда как като го измие е по-добре
преди няколко седмици се усети този ефект когато имаше мъгли - леко влажно върху мръсното стана пърфект
и тая гняс в комбинация с излъскания ни асфалт = сцепление ~ 0

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Това,че имаме ненормално време с годишни амплитуди от по 60градуса и прах и мърсотия навсякъде е отделна тема.Асфалта,който полагат тук е същия ,който полагат и в Европа.Обаче количеството луга дето хвърлят е несъизмеримо с една Англия например-там като завали сняг ,блокира половин държава,напролет като завали цялата гняс изчезва.Светлинни години,може не споря,въпросът е,че често усещането няма общо с реалността,да не забравяме и,че при гумите има сериозно развитие
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Асфалта,който полагат тук е същия ,който полагат и в Европа

С двутоново куатро, няма как да усетиш разликата

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
K_Ilkov написа:Sharo написа:Което пък се усеща зверски при първия дъждец каква лъзгавица става като се намокри тоя мръсен филм дето е върху асфалта. В Англия дето си е мокро доста често не ми се вярваше колко сцепление има въпреки дъжда
+1
то у нас се усеща като е по проливен дъжда как като го измие е по-добре
преди няколко седмици се усети този ефект когато имаше мъгли - леко влажно върху мръсното стана пърфект
и тая гняс в комбинация с излъскания ни асфалт = сцепление ~ 0
Точно. Днес температурите сутринта тук бяха +8. Слизам от колата и с ужас установявам, че асфалта е...хлъзгав все едно има поледица!




За наличието на тази мизерия в пъти повече сравнимо с Европа може да си правите изводите и от пристигащите коли от там, спрямо тези карани дъгло тук. Нашите много по-бързо се набиват от камъчета по броните и капака, че чак и по калниците(


Темата според мен е безкрайна, ама излиза много от М5 Ф10.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ineedmoney
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на фотосинтеза
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Асфалта,който полагат тук е същия ,който полагат и в Европа
да бе и бензина е същия на качество

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Започнахте да се отпускате
Моля придържайте се към естеството на темата!

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
DrivinGGoD написа:Започнахте да се отпускатеМоля придържайте се към естеството на темата!

хлъзгаво е ви каам и тва е


ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Мда, трябва да вървят настрани тия коли
. Клипа от фейсбука, чак сега стигнах до него ама не става... Може ли да го метнеш в някакво друго място youtube/vimeo?

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
steeN написа:Мда, трябва да вървят настрани тия коли. Клипа от фейсбука, чак сега стигнах до него ама не става... Може ли да го метнеш в някакво друго място youtube/vimeo?
Трябва да видя дали мога го изтегля някак от фейса, че съм го качвал лятото там и съм го затрил вече.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Някой знае ли, дали са правени промени по Ф10 М5 от началото на производство до момента, освен новата навигация и опцията за нощно виждане?
I love the sound of V8 in the morning...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани