Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Sharo написа:Tва само в наща и близки до наща действителност хора биха си го купили ... по другите страни като настъпиш на втора колата са ускорява .. тука и на 5-та си боксуваш та за тва някой би му се искало 4х4 ама да .... хората си имат настилки и не им трябва
и гуми, и гуми...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
acho.rs написа:zAcK написа:800 нютонметра на 4MATIC не ми се струва зле, ама знам лиАчо нали ги е пробвал и двете, та знае
то и Кю7 4,2 ТДИ е 800 нм на АВДTва само в наща и близки до наща действителност хора биха си го купили ... по другите страни като настъпиш на втора колата са ускорява .. тука и на 5-та си боксуваш та за тва някой би му се искало 4х4 ама да .... хората си имат настилки и не им трябва
то да кажеш, че са стари настилките , но и нови асфалт който полагат е на стъкло .
Абе кой изобщо се вълнува от дисциплина като 0-100, освен разни списания и промити мозъци?


Нека да си правят там АВД-тата и да им се радват хората.
Това за настилките е абсолютно вярно. Но "странното" е, че и тук има подобни настилки. В моят район има една отсечка от близо 10 километра, която е правена преди 15 и отгоре години, та освен липса на дупки, се забелязва и доста добро сцепление.


alx написа:Sharo написа:Tва само в наща и близки до наща действителност хора биха си го купили ... по другите страни като настъпиш на втора колата са ускорява .. тука и на 5-та си боксуваш та за тва някой би му се искало 4х4 ама да .... хората си имат настилки и не им трябва
и гуми, и гуми...
Това е една част от карането, която доста се подценява по нашите ширини. Особено ако като потърсиш гуми втора употреба и продавача вземе да хвали колко е дълбок грайфера и колко нов е ДОТ-а. А защо е ХВЪРЛЕНА тази гума от първия собственик почти никой не се запитва. Ако имаш идеалния късмет ще е просто защото няма втори комплект джанти и е решил да ги махне за смяна на сезона като не му се държат до догодина. Ама иначе колко други варианта има?
Аз сега се замислях по едно време за втора употреба 19-ки, ама то освен за палене на гуми не мисля, че ще имам някакв сигурност за високи скорости. Затова догодина(сегашните, с които дойде колата са супер и се надявам да изкарат лятото, купувани са нови като и фактурата а е с другите сервизно документи)съм решил да се "набутам" за 4 броя 19-ки(може и полу-слик имайки предвид, че нямам намерение да карам в дъждовно време), ама поне да знам какво съм купил.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
BMWPOWERRR_ACM написа:acho.rs написа:zAcK написа:800 нютонметра на 4MATIC не ми се струва зле, ама знам лиАчо нали ги е пробвал и двете, та знае
то и Кю7 4,2 ТДИ е 800 нм на АВДTва само в наща и близки до наща действителност хора биха си го купили ... по другите страни като настъпиш на втора колата са ускорява .. тука и на 5-та си боксуваш та за тва някой би му се искало 4х4 ама да .... хората си имат настилки и не им трябва
то да кажеш, че са стари настилките , но и нови асфалт който полагат е на стъкло .
Абе кой изобщо се вълнува от дисциплина като 0-100, освен разни списания и промити мозъци?Това освен да троши колата друго не прави. Почти всички сравнително нови спортни коли са с лънч контроли, даваш газ и колата прави всичко вместо теб. Бахти кефа. Сякаш някой от нас като тръгне да си кара за истински адреналин и си прави стартчета от 0-100.
![]()
Нека да си правят там АВД-тата и да им се радват хората.
Това за настилките е абсолютно вярно. Но "странното" е, че и тук има подобни настилки. В моят район има една отсечка от близо 10 километра, която е правена преди 15 и отгоре години, та освен липса на дупки, се забелязва и доста добро сцепление.Обаче това е абсолютна рядкост и дори на новопостроени пътища е едно такова мазно...като прохода Шипка примерно. Там освен мазния асфалт, преди години през зимата осоляваха с някаква сол, която преди това е била ползвана за животински кожи и съдържа доволно количество...МАС!
Като отмине зимата и асфалта лъсваше, а при първи дъжд ставаше едно такова невъзможно за нормално каране. Сега дано са се поспрели, ама знае ли човек.
alx написа:Sharo написа:Tва само в наща и близки до наща действителност хора биха си го купили ... по другите страни като настъпиш на втора колата са ускорява .. тука и на 5-та си боксуваш та за тва някой би му се искало 4х4 ама да .... хората си имат настилки и не им трябва
и гуми, и гуми...
Това е една част от карането, която доста се подценява по нашите ширини. Особено ако като потърсиш гуми втора употреба и продавача вземе да хвали колко е дълбок грайфера и колко нов е ДОТ-а. А защо е ХВЪРЛЕНА тази гума от първия собственик почти никой не се запитва. Ако имаш идеалния късмет ще е просто защото няма втори комплект джанти и е решил да ги махне за смяна на сезона като не му се държат до догодина. Ама иначе колко други варианта има?
Аз сега се замислях по едно време за втора употреба 19-ки, ама то освен за палене на гуми не мисля, че ще имам някакв сигурност за високи скорости. Затова догодина(сегашните, с които дойде колата са супер и се надявам да изкарат лятото, купувани са нови като и фактурата а е с другите сервизно документи)съм решил да се "набутам" за 4 броя 19-ки(може и полу-слик имайки предвид, че нямам намерение да карам в дъждовно време), ама поне да знам какво съм купил.
Доста семи сликове да коварни и на песакливи повъхности дето си ги имаме ние тука много. Тествал съм
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
BMWPOWERRR_ACM написа:Абе кой изобщо се вълнува от дисциплина като 0-100, освен разни списания и промити мозъци?Това освен да троши колата друго не прави.
Истинската игра е над 100 км/ч на магистралата. Чак толкова хлъзгав не ни е асфалта, че на магистрални скорости да нямаш сцепление

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
steeN написа:BMWPOWERRR_ACM написа:Абе кой изобщо се вълнува от дисциплина като 0-100, освен разни списания и промити мозъци?Това освен да троши колата друго не прави.
Истинската игра е над 100 км/ч на магистралата. Чак толкова хлъзгав не ни е асфалта, че на магистрални скорости да нямаш сцепление
Е то АВДто помага за ускорение от ниски скорости и ние за това говорим . А сцепление при 120км/ч има , ама само ако ускоряваш . ПОнякога се налага и да завиваш и тогава ти става чудно как семисликове на мокрия асфалт на серес дават сцепление колкото нормални гуми на сух БГ хлъзгач

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
steeN написа:BMWPOWERRR_ACM написа:Абе кой изобщо се вълнува от дисциплина като 0-100, освен разни списания и промити мозъци?Това освен да троши колата друго не прави.
Истинската игра е над 100 км/ч на магистралата. Чак толкова хлъзгав не ни е асфалта, че на магистрални скорости да нямаш сцепление
готов ли си да се обзаложиш
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Готов съм да се обзаложа, че "проблема" е в колата, а не в асфалта
Ама не знам как да го проверим.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
хм.. че то на хубав асфалт с хубави гуми на сухо и топло ф10-ката тръгва настрани със 100-тина км...
а българския асфалт а страшно хлъзгав дори като е сух. не знам кво му слагат или не му слагат но е един такъв лъскав и много хлъзгав...
а българския асфалт а страшно хлъзгав дори като е сух. не знам кво му слагат или не му слагат но е един такъв лъскав и много хлъзгав...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Специално съм се питал за асфалта и са ми казвали, че няма разлика. Единственото, което успяха да измислят е, че има някакви изгъзици, например в Орегон(сигурно и другаде) има пътища с "дишащ" асфалт, който има пори и позволява водата да "попива" (там е по-шумен). Ето я тази дивотия, доста интересно изглежда

Тук там има бетонни пътища, за тях е ясно. Единственото, което мога да си представя е в града, защото са ни мръсни улиците и за това да го има този ефект. Тая тема със сцеплението в България не я разбирам честно казано
може и в мен да е проблема.

Тук там има бетонни пътища, за тях е ясно. Единственото, което мога да си представя е в града, защото са ни мръсни улиците и за това да го има този ефект. Тая тема със сцеплението в България не я разбирам честно казано

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Тая тема със сцеплението в България не я разбирам честно казано
е питай някой от варна за какъв асфалт става въпрос!а най-добре като си си в бг се разходи до там с някоя малолитражка и ще се учудиш откъде тази сила да върти и на 3-та....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
ая тема със сцеплението в България не я разбирам честно казано може и в мен да е проблема.
- е какво има да разбираш - гладък асфалт + пепел по пътя = ниско сцепление . Градския асфалт е пълна трагедия , но дори извънграда или по ново-асфалтираните улици пак е на стъкло . И аз мислех че колата ми е много яка , ама на паркинга на джъмбо нещо от 3000 оборота взе та зацепи , все едно е със лоунч контрол ... а иначе от 1800 об върти гуми (225ци) . Слизаш гледаш асфалта - един лепкав, зърнест , черен , смърди на ... пресен асфлат .
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Човек, по новата част на магистралата София-Бургас с 120км/ч на 7ма като върне 3-та и тракшана си светва и си седиш без промяна в скоростта. Изключиш ли го си си с вратите с ф10ката
с райслоджика най-доброто 0-100 дето направих беше 5.1сек в бг
в Австрия най-лошоо беше 4.8, Най-доброто 4.1
това с една и съща кола и едни и същи гуми в рамките на 20тина дена
та не знам
с райслоджика най-доброто 0-100 дето направих беше 5.1сек в бг
в Австрия най-лошоо беше 4.8, Най-доброто 4.1
това с една и съща кола и едни и същи гуми в рамките на 20тина дена
та не знам
Последна промяна Sharo на 15 Яну 2013, 13:22, променена общо 1 път
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
https://www.facebook.com/v/10152039344325013
Не знам дали може се види ако нямате рег, във ФБ ама ей ви клип с М3 на планинско пътче в Австрия. За момент не ми е изгубила сцепление от сила. Тука знаете, че тая кола няма потегляне
Не знам дали може се види ако нямате рег, във ФБ ама ей ви клип с М3 на планинско пътче в Австрия. За момент не ми е изгубила сцепление от сила. Тука знаете, че тая кола няма потегляне
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Прав е Ша 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Направо ми разбихте илюзиите. Аз точно си помислих, че съм почнал да карам по-добре, а то цялата работа била от асфалта явно 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани