Даунсайзинг - реални ползи

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от DanielzZz » 12 Мар 2013, 23:34

Имах предвид,че повечето звучат тежко,но мудно.И не говорех за даунсайзнати 4 цилиндрови мотори.
Говорех за 4 цилиндровите като цяло,щото един колега написа,че дори и атмосферните звучали като миксер.
https://www.youtube.com/watch?v=ad91Go- ... w&index=46

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от steeN » 13 Мар 2013, 1:34

Те 4 цилиндровите са си даунсайзнати по дизайн... Стигат до 2.5 пряко сили. Сигурно има и някакви екзотични изключения, но това е по принцип.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от BMW_POWER » 13 Мар 2013, 5:18

BMW_RIDER написа:Най-добрата кола на форд, не е кола....а пикапа ф-150.


Тук ще поспамя малко, ама форд са :no:

http://www.youtube.com/watch?v=TKMQjm7i ... e=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=ZDf5dVhS ... e=youtu.be

единствено може би Рапторът е нещо, но той пък няма нищо общо с предназначението на пикапите. Иначе навремето се подигравахме на 316, 518, 728, пък какво излиза? Скоро 1.6л ще се води премиум клас :ok: Интересно ми е, кога серийно ще тръгнат 200к.с. от литър обем :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от steeN » 13 Мар 2013, 8:06

Нищо не разбирам от пикапи както казах... но тоя Форд сгъна тотално :mhihi: (играта на думи е умишлена).

Иначе ако си говорим за напомпани малолитражки :mhihi:
http://www.leftlanenews.com/mercedes-benz-a45-amg.html

Under the hood lies a turbocharged 2.0-liter mill that churns 360 horsepower and 331 lb-ft. of torque (450Nm е тва), statistics that make it the most powerful mass-produced four-cylinder engine in the world. :mhihi: :mhihi:
Последна промяна steeN на 13 Мар 2013, 8:08, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от ///M Power » 13 Мар 2013, 8:08

acho.rs написа:
BMW Power ACM написа:И къде да ги търсим, у Американците ли?

примерно . Само да не е новия Мустанг 2.0Т :mhihi:


Ще се радваме на Американските американци, Екобустнатите ще са пълен шит :)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от steeN » 13 Мар 2013, 8:12

За сметка на това ГМ изкараха доста стабилни турбо хамстери... На ATS двигателя, поне на хартия е доста сериозен.

Type : I-4 2.0 litres
Power : 272 hp @ 5,500 rpm (203 kW)
Torque : 260 lb·ft @ 1,750 - 5,500 rpm (353 N·m)
Induction : Turbocharged
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Alexi » 13 Мар 2013, 8:24

///M Power написа:
acho.rs написа:
BMW Power ACM написа:И къде да ги търсим, у Американците ли?

примерно . Само да не е новия Мустанг 2.0Т :mhihi:


Ще се радваме на Американските американци, Екобустнатите ще са пълен шит :)

Вече няма американски и европейски Форд .. според новата им политика Глобал Форд всичките им модели ще са еднакви ,само имената им ще се различават за различните пазари .. а екобуст не го подценявай ,има 3.5 с 365 коня и 475 нютона .. единия от моторите на мустанг ще е той най вероятно .. но се говори и за 4 цилиндров :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 13 Мар 2013, 12:39

Alexi написа:
///M Power написа:
acho.rs написа:
BMW Power ACM написа:И къде да ги търсим, у Американците ли?

примерно . Само да не е новия Мустанг 2.0Т :mhihi:


Ще се радваме на Американските американци, Екобустнатите ще са пълен шит :)

Вече няма американски и европейски Форд .. според новата им политика Глобал Форд всичките им модели ще са еднакви ,само имената им ще се различават за различните пазари .. а екобуст не го подценявай ,има 3.5 с 365 коня и 475 нютона .. единия от моторите на мустанг ще е той най вероятно .. но се говори и за 4 цилиндров :kuku:

Докато не ги тестват реално тези мотори аз им нямам много вяра . Дори кутиите се оптимизират за валовете на стенда за вредни емисии , който си стана яката гилотина. Когато обаче средната ти скорост е над 33 км/ч (НЕФЗ) и ускоряваш по-динамично от баба си, нещата се променят .
Това за Мустанг е идиотско - най-емблематичния американски спортист да му бутнат хамстер . Е да, ще има една пърдяща генерация и 95% от хората няма да го различат от 4.0 . И все пак не вярвам в америка това да се приеме . Още повече че сегашните мотори на Мустанг с директно впръскване и променлива фаза на газоразпределението са повече от ефективни.
steeN написа:За сметка на това ГМ изкараха доста стабилни турбо хамстери... На ATS двигателя, поне на хартия е доста сериозен.

Type : I-4 2.0 litres
Power : 272 hp @ 5,500 rpm (203 kW)
Torque : 260 lb·ft @ 1,750 - 5,500 rpm (353 N·m)
Induction : Turbocharged

Ако можем да приемем думите на американсктие журналисти (които не ми допадат особено) то тоя мотор в АТС убедително пада от 328и 245кс , за разхода не знам . Та ако това е вярно, мотора не е особено сериозен - просто поредната издута малолитражка .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от steeN » 13 Мар 2013, 12:49

BMW-то е underrate-нато. На дино тестовете излиза и то около 270 коня, просто BMW почнаха и те да лъжат яко. Изобщо не е убедително гледал съм тестовете ;) Най-вероятно е игра на предавателни числа... 14.4 срещу 14.1 на 400 метра. http://www.youtube.com/watch?v=tq__8kTTbBA
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 13 Мар 2013, 14:42

steeN написа:BMW-то е underrate-нато. На дино тестовете излиза и то около 270 коня, просто BMW почнаха и те да лъжат яко. Изобщо не е убедително гледал съм тестовете ;) Най-вероятно е игра на предавателни числа... 14.4 срещу 14.1 на 400 метра. http://www.youtube.com/watch?v=tq__8kTTbBA

Е според хед2хед тук пък БМВто е ОУВЪРейтнато с мнооо коне , пък алудито е подцененно с мноооо коне http://www.youtube.com/watch?v=oT0r6xQJU_4 Нещо не им вярвам много много, прекалено си противоречат...
В зеперфса, където соредняват данни от тестовете на 328иА му дават равно време до 180 км/ч с АТС 276кс с ръчка - това за мене е убедителна преднина . Но тази дискуси вече я водехме .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от BMW_RIDER » 13 Мар 2013, 18:09

BMW_POWER написа:
BMW_RIDER написа:Най-добрата кола на форд, не е кола....а пикапа ф-150.


Тук ще поспамя малко, ама форд са :no:

http://www.youtube.com/watch?v=TKMQjm7i ... e=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=ZDf5dVhS ... e=youtu.be

единствено може би Рапторът е нещо, но той пък няма нищо общо с предназначението на пикапите. Иначе навремето се подигравахме на 316, 518, 728, пък какво излиза? Скоро 1.6л ще се води премиум клас :ok: Интересно ми е, кога серийно ще тръгнат 200к.с. от литър обем :dunno:



Е човек моля ти се, това са силно "пристрастни" клипове тип WS телешоп платени от компанията производител. Ходи на сайта на форд и на тоя додж и там ще видиш абсолютно същите клипове само, че в полза на съответната марка....

Всъщност не казвам нищо конкретно щото не съм имал от другите американски пикапи , но моя ф-150 2006г е една от най-готините коли които съм карал/имал. Смисъл сравнение с ЕУ колите е направо като брониран, само тия дъртите ланд ровъри са подобно нещо. Зимата докато "паркирах" спрях Х5цата в пикапа. Пикапа имаше едвам забележима драскотина а Х5цата имаше дупка колкото футболна топка и счупен фар.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от steeN » 13 Мар 2013, 20:10

acho.rs написа:
steeN написа:BMW-то е underrate-нато. На дино тестовете излиза и то около 270 коня, просто BMW почнаха и те да лъжат яко. Изобщо не е убедително гледал съм тестовете ;) Най-вероятно е игра на предавателни числа... 14.4 срещу 14.1 на 400 метра. http://www.youtube.com/watch?v=tq__8kTTbBA

Е според хед2хед тук пък БМВто е ОУВЪРейтнато с мнооо коне , пък алудито е подцененно с мноооо коне http://www.youtube.com/watch?v=oT0r6xQJU_4 Нещо не им вярвам много много, прекалено си противоречат...
В зеперфса, където соредняват данни от тестовете на 328иА му дават равно време до 180 км/ч с АТС 276кс с ръчка - това за мене е убедителна преднина . Но тази дискуси вече я водехме .


Ето дино тест... Данните се потвърждават от доста места. http://www.autoblog.com/2012/02/16/2012 ... nderrated/
Това с Аудито не го знам, ще погледна по-късно днес.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от BMW_POWER » 13 Мар 2013, 21:19

Аз работа на сайта на форд нямам. Ето какво пише за твоя камион:

http://www.carcomplaints.com/Ford/F-150/2006/

За фокусът пък направо си пишеха, че фирмата трябва да се срамува от двигателите си.

Даунсайзингът ще го призная, когато започнат да махат нискооборотните дизели и да слагат напомпани миксери на големите камиони. Нали са все една мощност :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 13 Мар 2013, 21:23

steeN написа:
acho.rs написа:
steeN написа:BMW-то е underrate-нато. На дино тестовете излиза и то около 270 коня, просто BMW почнаха и те да лъжат яко. Изобщо не е убедително гледал съм тестовете ;) Най-вероятно е игра на предавателни числа... 14.4 срещу 14.1 на 400 метра. http://www.youtube.com/watch?v=tq__8kTTbBA

Е според хед2хед тук пък БМВто е ОУВЪРейтнато с мнооо коне , пък алудито е подцененно с мноооо коне http://www.youtube.com/watch?v=oT0r6xQJU_4 Нещо не им вярвам много много, прекалено си противоречат...
В зеперфса, където соредняват данни от тестовете на 328иА му дават равно време до 180 км/ч с АТС 276кс с ръчка - това за мене е убедителна преднина . Но тази дискуси вече я водехме .


Ето дино тест... Данните се потвърждават от доста места. http://www.autoblog.com/2012/02/16/2012 ... nderrated/
Това с Аудито не го знам, ще погледна по-късно днес.

Не знам . Те така викаха и за М5 че е 620кс пък после се оказа че върви колкото Панамера Турбо С , която уж си отговаряла на конете . Е ако Поршето е 550кс АВД и си отговаря на конете дали ще бяга колкото 620кс на задно. Тия динота са показателни само ако мериш всички коли на едно дино . За динотата в БГ пък, какви отклонения и разминавания ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Alexi » 13 Мар 2013, 21:48

BMW_POWER написа:Аз работа на сайта на форд нямам. Ето какво пише за твоя камион:

http://www.carcomplaints.com/Ford/F-150/2006/

За фокусът пък направо си пишеха, че фирмата трябва да се срамува от двигателите си.

Даунсайзингът ще го призная, когато започнат да махат нискооборотните дизели и да слагат напомпани миксери на големите камиони. Нали са все една мощност :ok:

Нещо си се объркал .. новия Фокус е най продавания автомобил на планетата за миналата година с над 1 милион броя ,като огромен дял има новия 1.0 екобуст ... дизелите им също са доста добри

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook