BMW M5 - 2012 г.

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от BMW_RIDER » 19 Фев 2011, 22:39

acho.rs написа:Roman 1 - предполагам си прав за кутиите , и трудното боравене със много торг от ниски обороти и ръчно скорости . Тук някой може да каже за Вайпъра , той е с около 700НМ на 2000 оборота и ръчни скорости . . .
Х5М наистина ми се губи смисъла , още повече че има Х6М . Последното е за хора който искат голяма , злобна кола и не са фенове на писти . Просто искат да правят 200 км/ч за 15 секунди ... макар , че Х6М на писта върти колко 335и и S5 , което е адски бързо .
М5 е луксозен седан (с размерите на Е38) - според мен няма лошо да е турбо , даже много по-добре за кола , която ще се ползва за магистрален крузер . Ясно е че Ф10 е много по-близо до Ф01 от колкото до Е90 и на тройка може да и прилича атмосферка , но на 5цата ... Даже мисля един Х драйв ще дойде идеално на кораба . При Х5М и Х6М де факто си е задно предаване и само когато потрябва се включват предните колела ... при 750иХ разпределението пак варира в зависимост от ситуацията и стига до 20:80 в завой . И след като всичко е на ел. принцип нищо не им пречи да пуснат опция за бутон който позволява 0:100 , когато желаеш .


Да, да точно това и трябва само - още два диференцяла да носят механични загуби и да тежът където нетрябва и минимум 100 кг отгоре. Мерси с тоя х драйв в М5.

Относно големия торг и ръчните - доста мъсъл кари са така - Шелби гт500 е с компресор и зверски нм от ниските, но предполагам проблема се решава просто като тръгваш на по висока предавка. Е верно си е това ,че трансмисийте които се справят с такъв торг обикновенно са тежички за превключване и съединителя също.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от Fear » 19 Фев 2011, 23:28

BMW_RIDER написа:Да, да точно това и трябва само - още два диференцяла да носят механични загуби и да тежът където нетрябва и минимум 100 кг отгоре. Мерси с тоя х драйв в М5.

Относно големия торг и ръчните - доста мъсъл кари са така - Шелби гт500 е с компресор и зверски нм от ниските, но предполагам проблема се решава просто като тръгваш на по висока предавка. Е верно си е това ,че трансмисийте които се справят с такъв торг обикновенно са тежички за превключване и съединителя също.

Някакси не ми се вярва, каталожните данни на GT500 за 0-100км/ч. и 400м. да се постигат, тръгвайки на трета, примерно... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от steeN » 19 Фев 2011, 23:59

4х4 М5 :gay: :puke: който го е страх от мечки да не ходи в гората + очевидните проблеми с теглото и механичните загуби, както каза bmw_rider

Roman 1 написа:
steeN написа:e39 m5 - 1826 kg
e60 m5 - 1820 kg

Цифрите ти са точни. И според каталога на Е60 е почти толкова:
Е60 М5 Saloon - 1855 kg.
E60 M5 Touring - 1955 kg.
Правя изводи на база това, че Е60 550i по каталог е 1735 кг. или със 120 кг. по-леко от Е60 М5.
При Е39 съотношението е почти същото - около 1700 кг. за 540i срещу 1825 кг. за М5.
Новото F10 550i по каталог е 1905 кг. и някак си не очаквам F10 М5 да е кой знае колко по-леко, дори напротив.


прав си объркал съм с няколко килограма. има логика, но да видим как ще са нещата, все пак карбонов таван и т.н.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от acho.rs » 20 Фев 2011, 0:13

4х4 М5 :gay: :puke: 4х4 М5 :gay: :puke: който го е страх от мечки да не ходи в гората + очевидните проблеми с теглото и механичните загуби, както каза bmw_rider

Ама ти още ли си мислиш , че луксозна лимузина като Ф10 ще бъде карана на писта или ще се използва за дрифтене ? ? ? Тва да не ти е 3ка купе :wave:
Да, да точно това и трябва само - още два диференцяла да носят механични загуби и да тежът където нетрябва и минимум 100 кг отгоре. Мерси с тоя х драйв в М5.

РС6 седна беше към 2 тона , колкото ще е и Ф10 М5 а проблемите с механичните загуби се решиха с духалките . Сега , че ако подкараш 5 метровия кораб на Ринга , си щял да бъдеш с 5 секунди на 8 минути по-бавен ...
Всъщност има вече Алпина Х драйв и Алпина официално е част от БМВ , та едва ли ще има М5 Хдрайв . Но аз продължавам да мисля , че за крузер един опционален Х не е излишен ... и колко загуби носи , когато предава само към задните колела ?
все пак карбонов таван

което олекотява с цели 15 кг , пък били те и от тавана ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от steeN » 20 Фев 2011, 0:23

за килограмите няма смисъл да говорим, след 1-2 месеца ще стане ясно всичко, ще видим кой прав кой крив :)
иначе каква лускозна лимузина. вече и най-кухият хюндай има навигации, кожи и глупости.
просто колите не са това, което бяха.

Изображение
Последна промяна steeN на 20 Фев 2011, 1:04, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от acho.rs » 20 Фев 2011, 1:03

За теб критерии за лимузина е навигацията , за мен е 3000 мм междуосие и 1900+мм ширина ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от steeN » 20 Фев 2011, 1:13

един nissan gtr или murcielago не са с много по-различни размери ;)
ето любимия ми viper...

Length, in./mm 175.1/4485
Width, in./mm 75.7/1924
Height, in./mm 44.0/1117

и бая успешно го карат точно по пистите ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от acho.rs » 20 Фев 2011, 3:31

steeN написа:един nissan gtr или murcielago не са с много по-различни размери ;)
ето любимия ми viper...

Length, in./mm 175.1/4485
Width, in./mm 75.7/1924
Height, in./mm 44.0/1117

и бая успешно го карат точно по пистите ;)

Нещо започна яко с глупостите - опитваш се да ми сравняваш по размери вайпър със Ф10 :help: Наистина е уникално , че си видял , че спортните коли са широки , но вземи и виж дължина , междуосие и височина и тогава продължи с глупостите ...
Ф10 като размер , луск , возия , багажник и изобщо каквото не се сетиш е пълно размерна лимузина , за 5ти път казвам със 3000мм+ междуосие .
Е60 беше последния опит да се направи голям супер спортен седан , но е ясно , че се отказаха от тази идея , поради което не излезе и М5 ЦСЛ . Ф10 е очевадно , че като идея и концепция е много , много по-близо то 7ма серия от колкото до 3та :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от steeN » 20 Фев 2011, 6:00

нека да излезе колата и ще стане ясно и см и килограми и кутии. според мен колата далеч няма да е толкова ламерска колкото я изкарвате.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от Fear » 20 Фев 2011, 12:04

steeN написа:нека да излезе колата и ще стане ясно и см и килограми и кутии. според мен колата далеч няма да е толкова ламерска колкото я изкарвате.

Въх, ламерска... :shock:
Ако се стигне дотам, BMW M5 да е ламерска кола, автомобилния свят нищо добро не го чака. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от BMW_RIDER » 20 Фев 2011, 14:20

Няма да е ламерска много ясно, но няма и да е като предишните. А именно спортна кола с 5 седалки и 4 врати, а не туин турбо магистрален тролей. РС6 е 2,1 тона с двигател пред предния мост :kuku: и 60% от тежеста отпред.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от zAcK » 20 Фев 2011, 16:32

Лично за мен М5 винаги е било еталон в този клас, суперспортни седани :mhihi:
Още от едно време. Винаги М5-цата е била доста по-добра от конкурентите. Да не говорим,
че преди години аЛди там въобще ги нямаше, а Мергелите пак го избиваха на мускули
с някакви огромни двигатели, още от времето на Чочонето, което е добра кола,
но пак не може да се мери с Е34 М5 :driving:

Не мисля, че този път БМВ и М5 ще разочароват някого, ама да видим. А дотогава вие
си пишете, не им пречите на инженерите у Мюнхенско :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от acho.rs » 20 Фев 2011, 19:54

BMW_RIDER написа:Няма да е ламерска много ясно, но няма и да е като предишните. А именно спортна кола с 5 седалки и 4 врати, а не туин турбо магистрален тролей. РС6 е 2,1 тона с двигател пред предния мост :kuku: и 60% от тежеста отпред.

РС6 седан е 2025кг и е АВД а Ф10 М5 ще е РВД и пак няма да е по-малко от 2 тона . Да 60% от тежестта на РС6 е отпред , но аз не знам това какво значение има за кола от този клас . Ф10 М5 няма да има нищо общо с Е60 М5 , отдавна дадоха да се разбере . А и другото което , някъде из тази тема писах е странното бавене на Мката , при положение , че двигателя и купето са готови от почти 2 години .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1025
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от msi200 » 20 Фев 2011, 21:51

Ако сложат 8HP кутията на ZF, както усилено се говори, т'ва за момента ми размива границата между Е63 АМГ и М5. Даже на Е63 МЦТ кутията ползва многодисков съединител в маслена баня, докато 8HP си е чист автомат. И като добавим размерите и масата на новата 5-ца, става един магистрален крузър, т.е. това, което доскоро бяха АМг-тата.
I love the sound of V8 in the morning...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от BadAngel » 20 Фев 2011, 21:57

msi200 написа:Ако сложат 8HP кутията на ZF, както усилено се говори, т'ва за момента ми размива границата между Е63 АМГ и М5. Даже на Е63 МЦТ кутията ползва многодисков съединител в маслена баня, докато 8HP си е чист автомат. И като добавим размерите и масата на новата 5-ца, става един магистрален крузър, т.е. това, което доскоро бяха АМг-тата.


за сметка на това виж колко бодра е станала Е63-ката :) :)
No bling at the Ring

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook