Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alex 320i Cabrio » 08 Сеп 2011, 18:29

zAcK написа: P.S. Сега си представям няк'ви лапетии, на оградата на детската градина, и като мине боклуджийската кола и викат "Давай газ, за Бургас. Ако не даваш газ, ходи си у вас" :mhihi: :mhihi: :mhihi:


A дъвките "Турбо" май си ги забравил... Леле, колко 'дига тая... :mhihi:
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 08 Сеп 2011, 18:34

zAcK написа:
acho.rs написа:А Вейрон няма да си взема , защото е технологична чикия...


:mhihi: :mhihi: :mhihi: Я вярно недей го взима :weed: :ahah: :ahah:

P.S. Сега си представям няк'ви лапетии, на оградата на детската градина,
и като мине боклуджийската кола и викат "Давай газ, за Бургас. Ако не даваш газ, ходи си у вас" :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Като ме цитираш пускай цялото изречение , че ше вземе някой да си помисли нещо :lol:

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от GaD » 09 Сеп 2011, 4:25

Интересното е, че БМВ май има мерака да загърби всички традиции. Днеска прочетох в бимерпост, че БМВ е подала патент за V6 двигател с принудително турбо, който евентуално може да бъде в следващото М3.

Ще поживеем и ще видим :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Sharo » 09 Сеп 2011, 4:27

GaD написа:Интересното е, че БМВ май има мерака да загърби всички традиции. Днеска прочетох в бимерпост, че БМВ е подала патент за V6 двигател с принудително турбо, който евентуално може да бъде в следващото М3.

Ще поживеем и ще видим :)

вече не е нужно да изкарва повече от 100 000км
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 7.04.2008
Кара: към мантинелата

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BalBosA » 09 Сеп 2011, 13:57

GaD написа:Интересното е, че БМВ май има мерака да загърби всички традиции. Днеска прочетох в бимерпост, че БМВ е подала патент за V6 двигател с принудително турбо, който евентуално може да бъде в следващото М3.

Ще поживеем и ще видим :)

аз като гледам какво се случва в последно време,май ще съм фен само на старата школа...с тия i-концепти,3 цилиндрови двигатели с принудително пълнене,ефишънт динамик и кви ли още не чикии,работата си отива към приус...ама то май не е само с бмв това ми със всички...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 09 Сеп 2011, 14:51

надявам се, че ще е редови 6 цилиндров. риска на този етап ще е огромен, да създадат изцяло нов двигател за М, без преди това да са тествали тази конфигурация масово. няма логика, дори и като изключим това, че редовите 6 цилиндрови са традиция за bmw.


...междо другото дългоочакваното с двигател от CTS-V

The 2012 Chevrolet Camaro ZL1 has returned from the SAE with an official rating of 580 horsepower (432 kW / 588 PS) and 556 lb-ft of torque (754 Nm).

http://www.leftlanenews.com/2012-chevro ... 580hp.html
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 10 Сеп 2011, 23:43

GaD написа:Интересното е, че БМВ май има мерака да загърби всички традиции. Днеска прочетох в бимерпост, че БМВ е подала патент за V6 двигател с принудително турбо, който евентуално може да бъде в следващото М3.

Ще поживеем и ще видим :)


А може решението да им е продиктувано от конструктивни проблеми.

Ето какво имам предвид: Знаем ,че според слуховете следващото М3 ще е 6 цилидров двигател с 2, може би три уреда за принудително пълнене-2 турбота и електрически компресор. Ето проблема: 3.2 литровия редови 6-так в е46 м3 е с железен блок. Затова новия 4.0 литров В8 в е92 е 30 кг по лек от 3.2 в е46. Една от причините да е железен блока е защото може да бъде направен по тънък следователно по къс за да себере в купето

Е според слуховете новия двигател ще е 3.3 литра - за да се събере трябва да е с железен блок.... обаче железен блок с 3 компресора......е равно на теглото на алуминиев биг блок 7-9 литра. Тоест ако БМв не искат да имат котва от танкер в предницата на колите си- трябва да премина към по компактния като размер В6
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 11 Сеп 2011, 0:15

steeN написа:надявам се, че ще е редови 6 цилиндров. риска на този етап ще е огромен, да създадат изцяло нов двигател за М, без преди това да са тествали тази конфигурация масово. няма логика, дори и като изключим това, че редовите 6 цилиндрови са традиция за bmw.


...междо другото дългоочакваното с двигател от CTS-V

The 2012 Chevrolet Camaro ZL1 has returned from the SAE with an official rating of 580 horsepower (432 kW / 588 PS) and 556 lb-ft of torque (754 Nm).

http://www.leftlanenews.com/2012-chevro ... 580hp.html

Ами ... ето го и батко :
Изображение
мотора от ЗР1 във Мустнаг - 640 кс 820 НМ . Казват че върти гуми до 200 :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Sharo » 11 Сеп 2011, 0:26

acho.rs написа:
steeN написа:мотора от ЗР1 във Мустнаг - 640 кс 820 НМ . Казват че върти гуми до 200 :lol:

па да му сложат Гуми бре
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Binev_OuT » 11 Сеп 2011, 8:15

Това с V6 ми се струва логично само ако БМВ смятат да се завърнат във Формула 1 през 2014г. което наистина мисля,че ще зарадва феновете.
Всяка друга причина ми се струва смешна да сменят Р6 концепцията.Ако наистина теглото ще бъде проблема,защо не го компенсират с аломиниево шаси или нещо друго.Дори и колата да дойде по-скъпа нека я направят несравнимо добра в класа си,а не да се занимават с глупави системи за екологии и сигурност.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 11 Сеп 2011, 9:25

Абе аз като гледам как стоеше V6 в големия кош на А6цата , хич не ми се струва да има повече място от кош със Р6 ... освен ако не бутнат мотора напред , което ще е идиотско . За теглото също ми се струва , че Р6 е по-леко от съответния V6 :roll: Пък и за сега намират място за 2 турбини , колкото ми е още един електрически чарджър да поместят :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 11 Сеп 2011, 11:52

нормално, коша на ауди е изключително малък заради тъпата конфигурация.
дори на а4, четири цилиндров едвам влиза, а на 3ката остава място да се пъхне още един.
хем си и карал такава кола ;)

това дето 6 цилиндровия нямало да влезе ако бил от алуминий, не го вярвам :) то там влезе v10.

Изображение
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 11 Сеп 2011, 20:39

V10 е по къс мотор от прав 6. Следващото е от интервю с инжинери от БМВ при излизането на е46:

Given that other current BMW �sixes� have an aluminum block with cast-iron cylinder liners, it may be surprising that the S54 M3 engine has a cast-iron block. Why?

Compactness is the primary reason. An inline six is longer than a V-6, and BMW nurtures the inline layout because of its superior smoothness and sound. An aluminum block�s cylinder liners take up space; with liners it would not have been possible to achieve the engine�s 3.2-liter displacement without lengthening the block.


ОСтаналото за теглото би било глупаво да компенсират тежък двигател с материали. Освен това говорите за алуминия като все едно няма негативи от него. Освен цената, алуминия е доста по-мек метал и или трябва да бъде обработен по специален начин или самата конструкция на шасито да е предвидена. Иначе гъвкаво и меко шаси е враг на спортните автомобили.

А, Ачи алуминиев В6 със сигурност е по-лек от железен прав 6.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2011, 20:50

А какво пречи мотора пак да е редови шестак и блока да е алуминиев със стоманени ризи? Вярно, че досега всички М-ки са с чугунени блокове, но предполагам ще измислят как да ги правят и с алуминиеви (надявам се без от това да страда надеждността)?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Sharo » 12 Сеп 2011, 1:07

Zagy написа: Вярно, че досега всички М-ки са с чугунени блокове

я па ти
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook