Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Айде сега ще си говорим фафли . Рекордите са си рекорди - не от корицата на Ауто Билд , а си има хора които се занимават със статистика . Ама бялото сега е черно , щото там правили вайпъри по 1000 коня от 20 години . Ами то и скайлани и супри има по 1000 коня . Явно обаче не са покрили норми и критерии . И очевадно хамериканите нямат сериен автомобил с ускорение до 300 под 14,5 сек и макс скорост 437 км/ч , нали ?
И ако говорим за единични бройки ви казах за мерца с 390 км//ч на ОВАЛ от средата на 70 те ...
Или ок - тва са данни от ауто билд и са глупости . Американите са най-най , не може да има по-бръзи
ехеее , ми тва говори много зле за тях - 42 години по-късно Вайпър СРТ10 и ЗР1 все още не го могат тва . С изключение на един апокрифен супер достоверен клип на уж стоков ЗР1 , който въпреки че припада от обикновено 458 , е дал 10,6 на 400 метра
аз говоря за сериини автомобили - такива с гаранция 100 000 км , не неуправляеми корита с риска за експлозия в предния отсек .
Европейците не се занимават толкова с паур тунинг , щот си имат по-интересни приоритети от дебилни състезания на 400 метра
И след като серийно пуснаха 4 литрова кола с 1100 коня и с нея биха рекорда за скорост на 7 литровия топ ултра Шелби Спорт Център (или там какво се превежда) , значи и могат - стига да искат . И щом преди 20 години вадят конска сила от КУБЕЧЕСКИ САНТИМЕТЪР , значи могат - стига да искат
И ако говорим за единични бройки ви казах за мерца с 390 км//ч на ОВАЛ от средата на 70 те ...
Или ок - тва са данни от ауто билд и са глупости . Американите са най-най , не може да има по-бръзи

че ЗЛ камарото от 69година ФАБРИЧНО,ЗАВОДСКО, с регистрационен номер само с драг гуми не е давало 10.9 на 400 метра. 69 година!
ехеее , ми тва говори много зле за тях - 42 години по-късно Вайпър СРТ10 и ЗР1 все още не го могат тва . С изключение на един апокрифен супер достоверен клип на уж стоков ЗР1 , който въпреки че припада от обикновено 458 , е дал 10,6 на 400 метра

Като говорим за стандарт, лукс, престиж и т.н. Европа е напред, но като говорим за КОНЕ (щото намеси тунинга в сметките) и да не ти харесва САЩ водят- ония 1000коня ги минаха много отдавна... Ама то им е лесно- взимат един голям мотор 8-9литра с едни 7-800 коня и само с един чип изкарват още 100 отгоре, а като сложат и половин духалка стигат 1000, сещай се като сложат 2 вентилатора... и щото им е скука почнаха да слагат духалки на Ламбо-та и Ферари-та, скоро мярках няк'во Суперлегера със скромни 1250 коня на гумите (колко ли е на вала- 1400 може би), ама познай къде е правено и по-интересно- що не е в Европа направено
аз говоря за сериини автомобили - такива с гаранция 100 000 км , не неуправляеми корита с риска за експлозия в предния отсек .
Европейците не се занимават толкова с паур тунинг , щот си имат по-интересни приоритети от дебилни състезания на 400 метра

И след като серийно пуснаха 4 литрова кола с 1100 коня и с нея биха рекорда за скорост на 7 литровия топ ултра Шелби Спорт Център (или там какво се превежда) , значи и могат - стига да искат . И щом преди 20 години вадят конска сила от КУБЕЧЕСКИ САНТИМЕТЪР , значи могат - стига да искат

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Американските VS Европейските спортисти




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ти па
- нека спорят - на мен ми е интересно, пускат готини клипчета - въобще идилия 


Si non confectus, non reficiat.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа: С изключение на един апокрифен супер достоверен клип на уж стоков ЗР1 , който въпреки че припада от обикновено 458 , е дал 10,6 на 400 метраКато говорим за стандарт, лукс, престиж и т.н. Европа е напред, но като говорим за КОНЕ (щото намеси тунинга в сметките) и да не ти харесва САЩ водят- ония 1000коня ги минаха много отдавна... Ама то им е лесно- взимат един голям мотор 8-9литра с едни 7-800 коня и само с един чип изкарват още 100 отгоре, а като сложат и половин духалка стигат 1000, сещай се като сложат 2 вентилатора... и щото им е скука почнаха да слагат духалки на Ламбо-та и Ферари-та, скоро мярках няк'во Суперлегера със скромни 1250 коня на гумите (колко ли е на вала- 1400 може би), ама познай къде е правено и по-интересно- що не е в Европа направено
аз говоря за сериини автомобили - такива с гаранция 100 000 км , не неуправляеми корита с риска за експлозия в предния отсек .
Европейците не се занимават толкова с паур тунинг , щот си имат по-интересни приоритети от дебилни състезания на 400 метра![]()
Припадал зр1 от "обикновенно" 458" нали се разбрахме ,че шофйора му припада а не колата! Я махни всичката елктроника и лънч тъпотии от Италията сложи и една ръчна кутия дай я на средния и потребител и да видим точно колко коли ще е зад ЗР1.
Да европейците имат по интересни приоритети- времена на Нюрбургринг, ама последните години нещо там при серийните автомобили с гаранция се американски.
А тука вече взехме да намесваме някакви безсмислени коли в споровете -Вейрон, Артега, някви по 200 бройки дето вдигали 400+... и къде на частно затворено летище. Коли(Вейрона) които идеята им е чиста реклама и инжинерна чикия.
Верно се върнахме в децката.
Та толко за спора с конете - от 9 литра може да искараш повече отколкото от 5 това е. А знаеш ли кое е най-готиното?Че ако си способен технически отиваш купуваш си камионския двигател избираш му сам частите, избираш шасито, правиш всичко, хврърляш време и накрая излизаш с твоята версия на кола 1000кс. И го правиш наистина щото харесваш скоростта, харесва ти да вдигнеш 400 с "неуправляемо корито" щото си истински маниак на скорост и коне. А не - Султан Мохамед Алах 5ти с чаршаф на главата който трябва да покаже ,че петрола му е купил кола за 1 млн. Щото потребителите на колите дето постна последно са точно такива!
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Добре бе... тука хубаво заговорихте колко бързи драгаджиики били американките... а що тогава се насочиха към европейските супер коли и като поведение и бързина по пистите? Само дето, както казах по-рано една истински добра кола (не говоря само за супер коли) е много повече от ускорение в права линия - такива кошове съм виждал да правят уникални времена на 400м. ама какво от това... същото се отнася и за времената по пистите... да хубаво е да е бърза колата ти на пистата, но ако искаш да я караш и по пътищата това не е единственото и най-важно... за писти има пистови коли... за драг има драгаджиики... идеята стояща зад една добра супер кола е да бъде много добра в тези дисциплини без да губи пригодността си за пътищата, качеството на материали и изработка и удоволствието от шофирането...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
ми много просто защо. защото искат да вземат от техните клиенти
и постепенно почват да го правят.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
А тука вече взехме да намесваме някакви безсмислени коли в споровете -Вейрон, Артега, някви по 200 бройки дето вдигали 400+... и къде на частно затворено летище.
Една кола подобри 6 световни рекорда за скорост и аз го отразих - ест това предизвика бурна реакция на недоволство , щото можело там да си нарпавиш шаси , да си купиш двигатели да си зглобиш (тамън) по-бърза кола .
Коли(Вейрона) които идеята им е чиста реклама и инжинерна чикия.
- щом казваш чикия на екстремно бърз авотмобил , в който има повече лукс от всички американски спортисти на едно - ок

Припадал зр1 от "обикновенно" 458" нали се разбрахме ,че шофйора му припада а не колата! Я махни всичката елктроника и лънч тъпотии от Италията сложи и една ръчна кутия дай я на средния и потребител и да видим точно колко коли ще е зад ЗР1.

И хайде да не сравняваме хипер колите , ми да поговорим за обикновени спортисти - гледам Мерц са пуснали Ц класа купе 63 АМГ Блек Серийс - май 200 км/ч ги прави за 13 сек - Камаро СС успява ли набере 100 мили за 13 сек ?
Обикновения седан на Ц 63 АМГ има само 487кс и 600НМ - 0-200 км/ч 14,5 сек
Или сега започва че пък Мерца бил по-скъп от шевито .
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:И хайде да не сравняваме хипер колите , ми да поговорим за обикновени спортисти - гледам Мерц са пуснали Ц класа купе 63 АМГ Блек Серийс - май 200 км/ч ги прави за 13 сек - Камаро СС успява ли набере 100 мили за 13 сек ?
Обикновения седан на Ц 63 АМГ има само 487кс и 600НМ - 0-200 км/ч 14,5 сек
Или сега започва че пък Мерца бил по-скъп от шевито .
А чудесно, веднага ти отговарям. За блек серията излиза зл1 камаро с 560 кс догодина май и 100 и 200 ше ги прави за по бързо.
Относно ц63 да ако погледнеш по назад в темата за новия Бос 302 мустанг
http://www.youtube.com/watch?v=FPl35-eQIls
ште видиш по добри цифри на ускорение, от кола която впрочем бие М3 на европейската дисциплина писта. На Лагуна сека е 2 сек по напред от м3 та си представям на ц63 какво ше му причини ,че и на блек серията. И да 40К долара е. Ама сигурно е гаден щото "не вади толкова коне от литрите си" ОМГ.
Иначе ц63 е много яка кола, особено със стария 6.2 мотор един от най-бесните звуци.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Хехе тоя Мустанг Босс нали знеш , че утива при ГТСа - как се времената на писта там ? ГТС май дава времена равни на СЛС,Р8 5.2 и СЛР ...
Камаро не знам с какво ще излезе догодина , ама още не е излязло . . .
И изобщо АМГ сериите - всички са със много торг , някой с наистина много торг (1000НМ) и то от 10 години така . . . Стария 5,5 компресор също с най-обикновен чип излита . Новия 5,5 би-трубо 8мак - и той 900 НМ . Нещо за тях
ПС: може американците да са еталон за 8маца ама тоя звук ...
http://www.youtube.com/watch?v=6Sp2m_rTTLU
Камаро не знам с какво ще излезе догодина , ама още не е излязло . . .
И изобщо АМГ сериите - всички са със много торг , някой с наистина много торг (1000НМ) и то от 10 години така . . . Стария 5,5 компресор също с най-обикновен чип излита . Новия 5,5 би-трубо 8мак - и той 900 НМ . Нещо за тях

ПС: може американците да са еталон за 8маца ама тоя звук ...
http://www.youtube.com/watch?v=6Sp2m_rTTLU

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Американските VS Европейските спортисти
Момчета, дайте някаква информация за скромното
на фона на тези супер коли BMW E31 850:)
на фона на тези супер коли BMW E31 850:)
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Хехе тоя Мустанг Босс нали знеш , че утива при ГТСа - как се времената на писта там ? ГТС май дава времена равни на СЛС,Р8 5.2 и СЛР ...
Камаро не знам с какво ще излезе догодина , ама още не е излязло . . .
И изобщо АМГ сериите - всички са със много торг , някой с наистина много торг (1000НМ) и то от 10 години така . . . Стария 5,5 компресор също с най-обикновен чип излита . Новия 5,5 би-трубо 8мак - и той 900 НМ . Нещо за тях
ПС: може американците да са еталон за 8маца ама тоя звук ...
http://www.youtube.com/watch?v=6Sp2m_rTTLU
Офф при ГТС-а отивала - кола за 40 к долара отива при такава за 140К евро дето няма и задни седалки.
А кво да ти кажа за стария 5.5 на мерцедес. Карал съм такъв тунингован от Климан в СЛ55. Жесток мотор, ама с тия 2 тона купета и 5 степенен автомат нещо не е баш точна работата. Мощен от 150 нагоре ама дотогова свръх муден.
Ама се отказвам вече, да споря, зехме да говорим за по обикновенни спортни купета ти ми излизаш с лимитирана версия на М3 за 140 к евро. Ок по- добри са европейските суперкари за по 200-500к евро от американските са супер тъпи, евтини, нетехнологични чинии за около 60 кс долара. Така да бъде.
Незабравяй само да звъннеш да повозиш на Артега/Италия/Вейрона като си вземеш


When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Объркал съм Босс със Бос С . Ам като гледам Босса , ми се струва че евро конкурентите ще го отвеят доста доволно . И тия 40 000 долара в Европа си стават спокойно 60 000 - 70 000 евро .
А Вейрон няма да си взема , защото е технологична чикия и припада от 20 пъти по-евтин вайпър , като лилав М пауър от Астрата на кошмара
А Вейрон няма да си взема , защото е технологична чикия и припада от 20 пъти по-евтин вайпър , като лилав М пауър от Астрата на кошмара

- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
Re: Американските VS Европейските спортисти
Peter Angelov написа:Момчета, дайте някаква информация за скромното
на фона на тези супер коли BMW E31 850:)
За тоя кофтор нема кой да каже нещо, тука всички карат "технологични чикии"

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Американските VS Европейските спортисти
The_Ancient написа:Peter Angelov написа:Момчета, дайте някаква информация за скромното
на фона на тези супер коли BMW E31 850:)
За тоя кофтор нема кой да каже нещо, тука всички карат "технологични чикии"


- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:А Вейрон няма да си взема , защото е технологична чикия...






P.S. Сега си представям няк'ви лапетии, на оградата на детската градина,
и като мине боклуджийската кола и викат "Давай газ, за Бургас. Ако не даваш газ, ходи си у вас"



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани