BMW Намалява обема на двигателите на М моделите си

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 01 Апр 2008, 9:16

За лага ще правим шотчета. Или нитро или водка . И в двата случая няма да усетим лаг :D . От моя скромен опит с бензин + турбо мога да кажа, че наистина добре направен заводски двигател с турбо няма лаг или ако има ще е по-скоро замисляне за секунда макс. Това според мен няма особено значение.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 01 Апр 2008, 10:16

penchev много ми е интересно как съдиш за нещо, до което не си се приближавал сигурно, а камо ли да си карал и да сравняваш. Значи всички автомобилни списания и предавания тръбят навсякъде как агрегата на 335i е мега брутално якия и едно от най-хубавите му неща, е че няма никаква турбо дупка, а ти стои изтъпанчен пред всички нас и заявяваш, че всички те грешат, а дори не си се качвал на такова?
И аз твърдя, че не харесвам наркотиците ама дори не съм ги пробвал :weed:
Та BMW направиха новото поколение на Mini S с турбина разцепена на две за да намалят неприятният ефект и явно мислят по въпроса как клиентите да са доволни във всеки клас от тяхното производство...
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 01 Апр 2008, 10:53

Ами да те сега са 2 турбини малки на по 3 цилиндъра всяка в 335i така че е възможно в бъдещи разработки дори да има по 1 турбина на всеки отделен цилиндър. А като цяло тоя 3 литров мотор е истинско чудо като пропорция между разход и параметри.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 01 Апр 2008, 11:28

vitamincpp написа::yes: И аз съм на същото мнение. Техниката се развива и никога не трябва да се казва никога. Освен това електромобилите идват :) при тях пък каква ще е линейността на ускорението не е истина.

Ами има вече Тесла роудстър , където въртящия момент е максимален от 0-13 500 , демек през цялото време :twisted:
Пък новата РС6 май беше от 1800-6200 , та направо поставя нов рекорд по дължина на правта на Макс вртящ момент , та там забравете за думата ЛАГ .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: sf

Мнение от ole » 01 Апр 2008, 14:16

acho.rs написа:Пък новата РС6 май беше от 1800-6200 , та направо поставя нов рекорд по дължина на правта на Макс вртящ момент , та там забравете за думата ЛАГ .
абсолютно, имаше някъде снимка с кривата на въртящият момент, ама не мога да я намеря, но ето една, на която пише че е от 1500 оборота до 6250 http://i.data.bg/08/04/01/883563_orig.jpg животно е...та няма вече такова нещо като турбо дупка/лаг или както искате го наричайте, нали точно БМВ използват каскадна схема за турбините, една по-малка и една по-голяма за да няма въобще никъв лаг

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 01 Апр 2008, 17:35

Искам само да помоля последните двама писали преди мене ... да престанат да ни пробутват боклуците създавани в инглощат..
Да Ауди има мноо яки модели, супер двигатели, НО ТУК Е БМВ ФОРУМ !!!!

И ако това не престане доброволно, лично ще се погрижа да пресатне насилствено !!
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 01 Апр 2008, 18:01

Giorceto написа:Искам само да помоля последните двама писали преди мене ... да престанат да ни пробутват боклуците създавани в инглощат..
Да Ауди има мноо яки модели, супер двигатели, НО ТУК Е БМВ ФОРУМ !!!!

И ако това не престане доброволно, лично ще се погрижа да пресатне насилствено !!

:OT: ... предполагам , че не визираш мен ?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Апр 2008, 22:52

KickingKing написа:penchev много ми е интересно как съдиш за нещо, до което не си се приближавал сигурно, а камо ли да си карал и да сравняваш. Значи всички автомобилни списания и предавания тръбят навсякъде как агрегата на 335i е мега брутално якия и едно от най-хубавите му неща, е че няма никаква турбо дупка, а ти стои изтъпанчен пред всички нас и заявяваш, че всички те грешат, а дори не си се качвал на такова?
И аз твърдя, че не харесвам наркотиците ама дори не съм ги пробвал :weed:
Та BMW направиха новото поколение на Mini S с турбина разцепена на две за да намалят неприятният ефект и явно мислят по въпроса как клиентите да са доволни във всеки клас от тяхното производство...


Ами виж сега , за "мега-брутално якия ти агрегат" можеш да ми дадеш пример когато си го карал и разкажеш обстойно какво ти е харесало и какво не ;) При положгение ,че като мен си го виждал отстрани не ми казвай за списанията.Адски много се изписа и за 535d/335d и макар да е с почти фантастично поведение на мен ми направи впечатление реакцията му,когато му върнеш газта рязко и после разко поддадеш газ наново (той е с малка и голяма турбина,като малката е за ниските обороти и реагира особенно чевръсто)... Със сигурност и такова чудо 335i ще пробвам в един момент ,но пак ти казвам че аз съм почитател на атмосферните мотори и когато зад волана усетя такова поведение без 1% замисляне дори при рязко подаване на газ ще ги призная.От трета страна моето мнение не означава нищо за аудиторията ,то си е мое и не го налагам на никого.Аз просто съм впечатлен от това ,като дадеш газ ,през "н" броя дросела да влезе 40+ литра въздух за част от секундата и колата да ти "чака" командите,дори там в поредицата от завои на пистата или в дефилето,когато играеш с газта и всичко става така както го искаш.Точно на писта "Дракон" карах на Росен новата ///М3-ка и ако седнеш на волана там в същия автомобил ще разбереш за какво говоря :D

п.с. Когато вкарат и анти-лаг на тези автомобили ще ми ги величаете :mhihi: за ВРЦ машините с турбо съм на малко по-друго мнение, но те са много истински и там единствено всичко става със скороста на мълнията :arrow: 135,335 ,1535 малко не ми е удобно хахаха



Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 01 Апр 2008, 23:01, променена общо 1 път
Изображение

Е36 фен
Аватар
Мнения: 1350
Регистриран на: 12.02.2005
Пол: Мъж
Кара: каквото има

Мнение от Niki Lauda » 01 Апр 2008, 22:59

И аз съм твърдо зад атмосферните бензинови двигатели това са истинските мотори (лично мнение).
Niki Lauda

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 01 Апр 2008, 23:23

Жорка, ти обаче сравняваш дизелов автоматик, с бензинов мотор с ръчни скорости и то М-ков ;)
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Апр 2008, 0:07

Жоре, да не ми се разсърдиш ама май не само на мен взеха да омръзват глупостите дето ги пишеш за турбо колите...Ай поспри се малко, а? Лаг та лаг, аве тоя лаг като таласъм те е обгърнал май??? Вземи да спреш да ги пишеш тия глупости за лага дет си го усещал на 535 на 135 и други такива загубени турбо коли....Ти направо си като грамофонна плоча дето прескача само на лаг...лаг...лаг...лаг...тралалаг :confused: Че и боклуци ги наричаш :shock: Ти кой си бре господин ЕКСперт? Жоро с М50Б20 ванУс...на който когато му дадеш газ, първо пише молба до компютъра на колата да вдигне обороти и след туй пък ги сваля от 6000 до 1000 за пет минути...тва ли ти е мега респонса на който си свикнал че да даваш акъл постоянно за турбо колите??? Тва си е твое мнение и си го дръж за себе си :!: :!: :!: или поне не го натяквай на другите :!: :!: :!: Като ти са толкоз яки атмосферките защо караш на пет сантиметра (може и Дилян да е бил) от броните на хората я? Ами щото мегачуствителната ти атмосферка не може да свари да ги изпревари ако си метър по-назад ;) А пък аз с мойта турбо дупка си карам 20 метра по-назад и като дам газ без да свалям от пета (ти слагаш сигурно втора) изпреварвам все едно са спрели ;) Па нека си имам лаг. Съвземи се малко и си отвори очите и виж какво става в света на автомобилите, а не да ми говориш глупости как видиш ли 535д имала някакъв мизерен лаг (усетен само от теб) който разбира се е НАЙ-ГОЛЯМАТА ГРОЗНОСТ НА СВЕТА.........А бе я да те попитам...ти за събота и неделя да нямаш в гаража някоя Кобра от тия 10 000 куб.см с карбуратори и 1000 коня азот ? Че като се качваш после през седмицата на някви смотани турбинирани (лайнинирани добре ли е?) коли и да ти са струват супер слаби? Не се обиждай, ами се вземи в ръце и спри да ръсиш мозък що се отнася до лайнинираните коли. Поне докато не станеш експерт с диплома или докторат или каквото щеш по въпроса ;) Извинявай ама не се сдържах, а и не исках, да оставя без отговор постоянните ти нападки по адрес на свръхпълненето. И колкото и да сереш, ще ти отговарям :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 02 Апр 2008, 0:27

Наистина ВРЦтата не би трябвало да имат лаг , заради мирко екслозиите които поддържат оборотите на турбината , когато за момент оборотите на двигателя паднат - при превключване на скорости например.(може и да не съм се изказал особено точно,но се сещатате за какво говоря) . Та след като това е така е въпрос на време да вкарат тази технология и при сериините коли и тогава вече турбото ще е - хем по-малко гори, хем повече върви...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 02 Апр 2008, 0:42

TOM написа:....


Амин :D

По темата>

За тези, които незнаят в Германия нещата се затягат. Правителството робува яко на еко-политиката. Промиват мозъците на хората. Чува се вече все по-често налагане на ограничение по магистралата, налагане на автомобилостроителите на ограничаване на кубатурата ... нещата ще станат като в Япония ....
Естествено БМВ като една от водещите фирми, ще гледа нещата с перспектива за напред ... а там като те ограничат в кубатура, за да изкараш мощност нали се сещаш какво се слага :mhihi:
А като излезнат турбо китовете за новите матори на бимите ... ще има дилемата "ТОМ" :mhihi: ..... "Тurbo Or Motorsport"

Томи, поздрави от немско
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 02 Апр 2008, 0:45

Ами вземете прочетете преди да пишете, то в 335i се използва точно подобна технология, където може да се впръсне гориво при изпускателния цикъл повишаващ температурата на изгорелите газове като така се пришпорват турбините. 3.0 турбо двигателя спечели между другото приз за двигател на годината и е чудо на съвременното двигателостроене а вие тук плюете неатмосферните мотори че не ставали за спортни коли едва ли не. Фен съм си на Порше и не мога да се съглася с такива нападки, като само ще кажа че атмосферния двигател в ниските обороти никога не може да се мери с турбинирания и поради тая причина за да е кеф карането на такава спортна кола трябва да си винаги във високите стойности на оборотите което при ежедневно каране не е много приложимо и предполагам това е една от причините в едно сравнение на РС4 и М3 да твърдят че през 90% от времето Ауди е по-фън за каране и само когато изцедиш максимума от колата М3 има преимущество. Днес между другото гледах и сравнение на няколко спортни 4 вратки в което Мерка е на първо място следван от новото М3 4 врати. Ето и линка да не съм голословен :)
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/219642/lexus_isf_vs_rivals.html

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 02 Апр 2008, 12:16

Томи ,аз изказах свое собствено мнение и казах ,че на никой не го натяквам :!: Недей така ,моля те :help: :confused:
Защо всички ми се хвърляте насреща по този начин - това тука е говорилня, аз амбиции нямам никакви да се доказвам за каквото и да било пред когото и да било тук ,всеки има право на мнение ...
Спирам да пиша по темата ,неприятно ми стана от тона


Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook