BMW Намалява обема на двигателите на М моделите си
Модератор: Общи модератори
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
penchev много ми е интересно как съдиш за нещо, до което не си се приближавал сигурно, а камо ли да си карал и да сравняваш. Значи всички автомобилни списания и предавания тръбят навсякъде как агрегата на 335i е мега брутално якия и едно от най-хубавите му неща, е че няма никаква турбо дупка, а ти стои изтъпанчен пред всички нас и заявяваш, че всички те грешат, а дори не си се качвал на такова?
И аз твърдя, че не харесвам наркотиците ама дори не съм ги пробвал
Та BMW направиха новото поколение на Mini S с турбина разцепена на две за да намалят неприятният ефект и явно мислят по въпроса как клиентите да са доволни във всеки клас от тяхното производство...
И аз твърдя, че не харесвам наркотиците ама дори не съм ги пробвал

Та BMW направиха новото поколение на Mini S с турбина разцепена на две за да намалят неприятният ефект и явно мислят по въпроса как клиентите да са доволни във всеки клас от тяхното производство...

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ами да те сега са 2 турбини малки на по 3 цилиндъра всяка в 335i така че е възможно в бъдещи разработки дори да има по 1 турбина на всеки отделен цилиндър. А като цяло тоя 3 литров мотор е истинско чудо като пропорция между разход и параметри.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
vitamincpp написа::yes: И аз съм на същото мнение. Техниката се развива и никога не трябва да се казва никога. Освен това електромобилите идватпри тях пък каква ще е линейността на ускорението не е истина.
Ами има вече Тесла роудстър , където въртящия момент е максимален от 0-13 500 , демек през цялото време

Пък новата РС6 май беше от 1800-6200 , та направо поставя нов рекорд по дължина на правта на Макс вртящ момент , та там забравете за думата ЛАГ .
абсолютно, имаше някъде снимка с кривата на въртящият момент, ама не мога да я намеря, но ето една, на която пише че е от 1500 оборота до 6250 http://i.data.bg/08/04/01/883563_orig.jpg животно е...та няма вече такова нещо като турбо дупка/лаг или както искате го наричайте, нали точно БМВ използват каскадна схема за турбините, една по-малка и една по-голяма за да няма въобще никъв лагacho.rs написа:Пък новата РС6 май беше от 1800-6200 , та направо поставя нов рекорд по дължина на правта на Макс вртящ момент , та там забравете за думата ЛАГ .
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Искам само да помоля последните двама писали преди мене ... да престанат да ни пробутват боклуците създавани в инглощат..
Да Ауди има мноо яки модели, супер двигатели, НО ТУК Е БМВ ФОРУМ !!!!
И ако това не престане доброволно, лично ще се погрижа да пресатне насилствено !!
Да Ауди има мноо яки модели, супер двигатели, НО ТУК Е БМВ ФОРУМ !!!!
И ако това не престане доброволно, лично ще се погрижа да пресатне насилствено !!
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Giorceto написа:Искам само да помоля последните двама писали преди мене ... да престанат да ни пробутват боклуците създавани в инглощат..
Да Ауди има мноо яки модели, супер двигатели, НО ТУК Е БМВ ФОРУМ !!!!
И ако това не престане доброволно, лично ще се погрижа да пресатне насилствено !!

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
KickingKing написа:penchev много ми е интересно как съдиш за нещо, до което не си се приближавал сигурно, а камо ли да си карал и да сравняваш. Значи всички автомобилни списания и предавания тръбят навсякъде как агрегата на 335i е мега брутално якия и едно от най-хубавите му неща, е че няма никаква турбо дупка, а ти стои изтъпанчен пред всички нас и заявяваш, че всички те грешат, а дори не си се качвал на такова?
И аз твърдя, че не харесвам наркотиците ама дори не съм ги пробвал
Та BMW направиха новото поколение на Mini S с турбина разцепена на две за да намалят неприятният ефект и явно мислят по въпроса как клиентите да са доволни във всеки клас от тяхното производство...
Ами виж сега , за "мега-брутално якия ти агрегат" можеш да ми дадеш пример когато си го карал и разкажеш обстойно какво ти е харесало и какво не


п.с. Когато вкарат и анти-лаг на тези автомобили ще ми ги величаете


Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 01 Апр 2008, 23:01, променена общо 1 път
- Niki Lauda
- Е36 фен
-
- Мнения: 1350
- Регистриран на: 12.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
И аз съм твърдо зад атмосферните бензинови двигатели това са истинските мотори (лично мнение).
Niki Lauda
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Жорка, ти обаче сравняваш дизелов автоматик, с бензинов мотор с ръчни скорости и то М-ков 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
Жоре, да не ми се разсърдиш ама май не само на мен взеха да омръзват глупостите дето ги пишеш за турбо колите...Ай поспри се малко, а? Лаг та лаг, аве тоя лаг като таласъм те е обгърнал май??? Вземи да спреш да ги пишеш тия глупости за лага дет си го усещал на 535 на 135 и други такива загубени турбо коли....Ти направо си като грамофонна плоча дето прескача само на лаг...лаг...лаг...лаг...тралалаг
Че и боклуци ги наричаш
Ти кой си бре господин ЕКСперт? Жоро с М50Б20 ванУс...на който когато му дадеш газ, първо пише молба до компютъра на колата да вдигне обороти и след туй пък ги сваля от 6000 до 1000 за пет минути...тва ли ти е мега респонса на който си свикнал че да даваш акъл постоянно за турбо колите??? Тва си е твое мнение и си го дръж за себе си
или поне не го натяквай на другите
Като ти са толкоз яки атмосферките защо караш на пет сантиметра (може и Дилян да е бил) от броните на хората я? Ами щото мегачуствителната ти атмосферка не може да свари да ги изпревари ако си метър по-назад
А пък аз с мойта турбо дупка си карам 20 метра по-назад и като дам газ без да свалям от пета (ти слагаш сигурно втора) изпреварвам все едно са спрели
Па нека си имам лаг. Съвземи се малко и си отвори очите и виж какво става в света на автомобилите, а не да ми говориш глупости как видиш ли 535д имала някакъв мизерен лаг (усетен само от теб) който разбира се е НАЙ-ГОЛЯМАТА ГРОЗНОСТ НА СВЕТА.........А бе я да те попитам...ти за събота и неделя да нямаш в гаража някоя Кобра от тия 10 000 куб.см с карбуратори и 1000 коня азот ? Че като се качваш после през седмицата на някви смотани турбинирани (лайнинирани добре ли е?) коли и да ти са струват супер слаби? Не се обиждай, ами се вземи в ръце и спри да ръсиш мозък що се отнася до лайнинираните коли. Поне докато не станеш експерт с диплома или докторат или каквото щеш по въпроса
Извинявай ама не се сдържах, а и не исках, да оставя без отговор постоянните ти нападки по адрес на свръхпълненето. И колкото и да сереш, ще ти отговарям 












е21 345 0-402м 12.18


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Наистина ВРЦтата не би трябвало да имат лаг , заради мирко екслозиите които поддържат оборотите на турбината , когато за момент оборотите на двигателя паднат - при превключване на скорости например.(може и да не съм се изказал особено точно,но се сещатате за какво говоря) . Та след като това е така е въпрос на време да вкарат тази технология и при сериините коли и тогава вече турбото ще е - хем по-малко гори, хем повече върви...
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
TOM написа:....
Амин

По темата>
За тези, които незнаят в Германия нещата се затягат. Правителството робува яко на еко-политиката. Промиват мозъците на хората. Чува се вече все по-често налагане на ограничение по магистралата, налагане на автомобилостроителите на ограничаване на кубатурата ... нещата ще станат като в Япония ....
Естествено БМВ като една от водещите фирми, ще гледа нещата с перспектива за напред ... а там като те ограничат в кубатура, за да изкараш мощност нали се сещаш какво се слага

А като излезнат турбо китовете за новите матори на бимите ... ще има дилемата "ТОМ"

Томи, поздрави от немско
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ами вземете прочетете преди да пишете, то в 335i се използва точно подобна технология, където може да се впръсне гориво при изпускателния цикъл повишаващ температурата на изгорелите газове като така се пришпорват турбините. 3.0 турбо двигателя спечели между другото приз за двигател на годината и е чудо на съвременното двигателостроене а вие тук плюете неатмосферните мотори че не ставали за спортни коли едва ли не. Фен съм си на Порше и не мога да се съглася с такива нападки, като само ще кажа че атмосферния двигател в ниските обороти никога не може да се мери с турбинирания и поради тая причина за да е кеф карането на такава спортна кола трябва да си винаги във високите стойности на оборотите което при ежедневно каране не е много приложимо и предполагам това е една от причините в едно сравнение на РС4 и М3 да твърдят че през 90% от времето Ауди е по-фън за каране и само когато изцедиш максимума от колата М3 има преимущество. Днес между другото гледах и сравнение на няколко спортни 4 вратки в което Мерка е на първо място следван от новото М3 4 врати. Ето и линка да не съм голословен
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/219642/lexus_isf_vs_rivals.html

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/219642/lexus_isf_vs_rivals.html
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Томи ,аз изказах свое собствено мнение и казах ,че на никой не го натяквам
Недей така ,моля те
Защо всички ми се хвърляте насреща по този начин - това тука е говорилня, аз амбиции нямам никакви да се доказвам за каквото и да било пред когото и да било тук ,всеки има право на мнение ...
Спирам да пиша по темата ,неприятно ми стана от тона
Георги Пенчев



Защо всички ми се хвърляте насреща по този начин - това тука е говорилня, аз амбиции нямам никакви да се доказвам за каквото и да било пред когото и да било тук ,всеки има право на мнение ...
Спирам да пиша по темата ,неприятно ми стана от тона
Георги Пенчев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани