BMW 118d – „зелен“ автомобил на годината

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 26 Мар 2008, 20:30

REMUS написа: Толкова е, интересно ми бише и го засичах по какъв ли не начин ;)
Задкормилното устройство в случая не играе ;) Пробвал съм да го карам със съвсем малко газ и да сменям винаги когато и на която предавка си поиска и минимума до който съм падал е 7.8 градско, като си го карам нормално да ми е хубаво стига до 8.3 (това по борд компютър, реалното е малко отгоре ;) ) иначе извън града ако се кара бавничко до 120 минимума, който е давало е 5.6. Така че тея приказки от 1001 нощ може и да са вярни, но с немска нафта в някакви идеални условия, но не и в реална пътна обстановка ;)
Аз не съм и очаквал да гори 5.6, но поне за максимум 7 се надявах, но уви :mhihi:



Този разход, които е даден в проспекта е постижим само и единствено на стенд в лабораторни условия :mhihi:
На много места беше написано и описано за тоталното разминаване на тези показания от каталога и реалните.
Самата електроника и системи са съобразени и направени така, че автомобила да показва нисък разход на цикъла на стенда.

Дори в един от последните броеве на Аутобилд беше обяснен на дълго широко самия цикъл за измерване на разхода на автомобилите и беше обяснено подробно колко е неточен и няма нищо с реалните условия.

Производителите знаят тази слабост в методиката на измерване на разхода и някой се възползват от нея и в каталозите им са написани фрапантно ниски стойности на разход - пример за това са Лексус LS600h и Приус - които в реални условия имат пъти по-голям разход от обявения в каталога.
Да не говорим, че Дизелово Поло или Ситроен Ц2 и още няколко модерни дизела правят това недоразумение Приус смешно на тема разход, а за разлика от него са си истински коли :D които приличат на автомобил управляват се като автомобил и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 26 Мар 2008, 20:39

:yes:
Добра обосновка !
Особено частта за Приуса ми хареса.
А това,че са оптимизирани за стенда,означава ли,че и performance-a им е най-добър на този стенд ?
Защото ако е така един чип би свършил доста добра работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 26 Мар 2008, 21:14

Niikoo_1 написа:...

Ех дее*а , как закачихме темата , а ми ги няма списанията ... Значи имаше един брой в който беше измерен разхода в смесен участък със 40/60 градско , извънградско и бяха дадени много подробни данни за участъка . Нямаше много големи отклонения , имаше само някой по фрапиращи случай и един от тях беше МБ МЛ 350 , но за повечето коли такива фрапанти данни няма,освен ако не говориш за броя където мерят разхода на къси отсечки , в града.
А кат оговориш за Ц2 и Поло , че били коли а Приуса кенеф - ти виждал ли си тия въжки бе брачед.До тях приуса си е кола.Точно АБ са я наредили на 2ро място по надеждност от всички коли тествани някога на 100 000 тест , а невероятното поло е на предпоследно място.За ти затворя устата ще ти кажа заглавиято на статията за Тоуран -
Моят дом бе сервиза ...
А последното изречение - Що за автомобилно недоразумение се зглобява във заводите на ФВ :idea:
Ако беше гледал калсацият на този тест щеше да видиш , че ФВ са на последни места по надежност - сигурно са дали малко пари :mhihi:
И в същия тест за приус казаха , че са измерили среден разход 6,7 бензин , но причината за това е че са въртяли предимно по магистралата , а Приуса разкрива потенциала си във града и е може би единствената кола със еднакъв раход градско/извъградско :idea:
Айде стига толкова , че е време за някоя ракия ... :twisted:

Моят дом

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 26 Мар 2008, 21:56

Абе пич кой ти говори за VW в момента :?:
Същото списание изкара при тест Голф МК5 2.0 ТДИ супер издържлив и безпроблемен автомобил, а кажи на кой да вярвам при положени, че Турана и Голфа са на една платформа техника и моторите им са почти индентични.
Едното го изкарват, че е най-големия кенеф, а другото, че е супер безпроблемно и надежно. :mhihi:

Ти още ли четеш всички от тъпите сравнителни тестовер по списания и вярваш сляпо?
Кви са титя надежности и тъпотии дето ми ги говориш за Туарани и простотии.

Имаше една стария в АБ или АМС не знам не ми се рови в която беше описан продбровно цикъл-а по-които се замерават автомобилите и тия данни после ги слагат в проспектите. :idea:

За това говоря :idea:

И охлюф такъв списания имам и съм чел много повече от теб, така, че не ми цитирай някви статии.

Това, че някой е написал нещо в някво списание (говоря за тестовете) нищо не значи щото в другото списание пише обратното.

Списания имам да те зарина чета най-различни от средата на 90те и повечето ги пазя.


Охлюв дето си прочел три броя преведен Ауто БИлд и се прави на разбирач

дървен философф, чети си тъпите списания и ходи да си лягаш и си вярвай и не се прави на остроумен :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 26 Мар 2008, 22:12

Ще ви помоля да се придържате към темата!!!
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook