BMW M3 кабрио
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
ACCELERATOR написа:Кабриото е не просто кола, на която се сваля покрива, а е философия. От изказвания тип: "като ми трябва кабрио, си отварям прозорците и дърпам шибидаха" направо ме напушва смях![]()
![]()
![]()
Като не искаш да ти "духа" - просто кабриото не е колата за теб - купуваш си купе, вдигаш му прозорците, пускаш климатика, и си пътуваш тихичко и спокойно. На човек, който му харесва такъв тип пътуване, колкото и да му обясняваш за магията на шофирането на открит автомобил, няма да те разбере.
Слънцето ти напичало главата - да, ако киснеш в някое задръстване, и не се движиш - наистина напича. При движение обаче, тялото и главата се охлаждат, и дори и при 30 градуса жега по обяд не ми е било топло, нито слънцето ми е напичало главата, нито ме е боляла главата - просто ми е кеф.
Кабриото не е кола, с която да ходиш на работа, нито кола, с която да караш по магистралата с 220...
Повярвайте ми, няма по-голям кеф от това да свалиш гюрука, и да потеглиш по някой самотен тесен планински път, пълен със завои. Гаджето да е до теб, и да усещате вятъра в косите си, да чувате шума на птичките и миризмата.. Миризмата на гора направо те кара да дишаш дълбоко. Ако щете вярвайте, но миналото лято съм минал само за лятото над 20000км, от които не повече от 2-3000 по магистрала, когато наистина съм бързал, или се е налагало. Като пътувам за Пловдив, предпочитам да мина през Боровец; ако отивам до Търново - предпочитам да мина по подбалканския, и през прохода Шипка; и т.н.
Абе колкото и да обеснявам, имам чувството, че ще ме разберат само моторджиите и тези, които карат кабрио, така че - спирам
Много добре си го казал

Напълно съм съгласен. Е93то като го карам с таван все едно не карам същата кола и го няма удоволствието
http://www.leftlanenews.com/bmw-m3-convertible.html
Снимки

http://www.leftlanenews.com/bmw-m3-convertible.html
Снимки
Официалните снимки на М3 Convertible са тук, въпреки че BMW ще представи официално кабриото, чак през през месец март, на Genevа Motor Show.
Според критиците, значително по-тежката кабрио версия, на легендарната спортна кола, ще бъде по-скоро демонстриращ статут автомобил. Въпреки това, инженерите на BMW се опитват да направят представянето му, възможно най-близко до оригиналната купе версия. Това си пролича, от множеството неофициални снимки, направени на тестовите прототипи през последните месеци, някои от които ви представихме наскоро.
За да се спре, със спекулацията около М3 Convertible, от BMW публикуваха официални снимки почти три месеца преди представянето на модела. Както вече ви съобщихме, кабриото ще има същия алуминиев, 4-литров V8, както купе версията. Очаква се, обаче, откритата версия да се представи по-слабо, заради повечето килограми, с които трябва да се справи.
От BMW обявиха, че в Женева ще представят и новата си, роботизирана, 7-скоростна кутия, засега, носеща означениетото „M DKG“. Тя ще разполага с два съединителя и се очаква да е по-бърза от 0 до 100км/ч от ръчния й вариант.

Според критиците, значително по-тежката кабрио версия, на легендарната спортна кола, ще бъде по-скоро демонстриращ статут автомобил. Въпреки това, инженерите на BMW се опитват да направят представянето му, възможно най-близко до оригиналната купе версия. Това си пролича, от множеството неофициални снимки, направени на тестовите прототипи през последните месеци, някои от които ви представихме наскоро.
За да се спре, със спекулацията около М3 Convertible, от BMW публикуваха официални снимки почти три месеца преди представянето на модела. Както вече ви съобщихме, кабриото ще има същия алуминиев, 4-литров V8, както купе версията. Очаква се, обаче, откритата версия да се представи по-слабо, заради повечето килограми, с които трябва да се справи.
От BMW обявиха, че в Женева ще представят и новата си, роботизирана, 7-скоростна кутия, засега, носеща означениетото „M DKG“. Тя ще разполага с два съединителя и се очаква да е по-бърза от 0 до 100км/ч от ръчния й вариант.
.jpg)


- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
- Жената^на^шефа
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 10.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена
0-100
M3 Coupe 4.6
M3 Sedan 4.7
M3 Cabriolet 5.1
Поне това е кото съм чел за новото М3
А от 100-0 е 33.5 метра
Ето и малко други данни
BMW M3 Cabrio
4.0l V8, 4 valves/cyl.
420 PS at 8,200 rpm
400 Nm at 3,900 rpm
7-speed DSG, RWD
0-100 km/h: 5.1s
0-160 km/h: 11.2s
0-200 km/h: 17.3s
100-0 km/h: 33.5m
Vmax limited to 250 km/h
kerb weight: 1,830kg
18m salaom: 64.7km/h
M3 Coupe 4.6
M3 Sedan 4.7
M3 Cabriolet 5.1
Поне това е кото съм чел за новото М3

А от 100-0 е 33.5 метра
Ето и малко други данни

BMW M3 Cabrio
4.0l V8, 4 valves/cyl.
420 PS at 8,200 rpm
400 Nm at 3,900 rpm
7-speed DSG, RWD
0-100 km/h: 5.1s
0-160 km/h: 11.2s
0-200 km/h: 17.3s
100-0 km/h: 33.5m
Vmax limited to 250 km/h
kerb weight: 1,830kg
18m salaom: 64.7km/h
- BadDog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 20.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: За връзка: 0887 45 45 89
сори ако мислите, че мнението не е за тук, но вчера си взех новия Top Gear и там има една статия за М-ките преди и сега и съм напълно съгласен с автора, а също така смятам, че и новата М-ка влиза в казаното за новите М-ки. Не ми се пише сега цялата статия затова който го има да го прочете, ше се опитам да я намеря някъде из нета за тези които го нямат 

- BMW-X5
- Е53 Фанатик
-
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
BadDog написа:сори ако мислите, че мнението не е за тук, но вчера си взех новия Top Gear и там има една статия за М-ките преди и сега и съм напълно съгласен с автора, а също така смятам, че и новата М-ка влиза в казаното за новите М-ки. Не ми се пише сега цялата статия затова който го има да го прочете, ше се опитам да я намеря някъде из нета за тези които го нямат
Поне накракто да беше написал какво мисли автора, че така нищо не става ясно от мнението ти ...

- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
- BadDog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 20.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: За връзка: 0887 45 45 89
сори, че не си довърших мисията ама от търсене на нещо от статията в нета се заплеснах. Знаете как е
Та ето какво пише в статията:
заглавието:
Ти си Мухльо и го знаеш
BMW M автомобили - невероятни технолигии, брилянтно направени, върховно удоволствие при шофиране... и първи избор за кола на пълни мухльовци. Животът е Жесток, смята Ричард Портър
"...Оригиналният М3 е пример какъв трябва да бъде пистовият автомобили със специална хомологация. Той вече преминава в категорията на класиките и излъчва потресаващ стил на привличане. Следващото М-поколение обаче дори не беше ограничена серия и сега наоколо е пълно с БМВ М на достъпни цени. Това превърна тези коли в първия избор на средностатистическия малоумен тиквеник кисел гъзар.
След това излязоха предпоследната и последната М-генерация. Те все още не са по джоба на кечетата, но пък паднаха в полезрението на хора, който работят в сверата на консултативните услуги, висшите разработки или са някакви "мениджъри"....
.... Не ни разбирайте криво BMW M е брилянтен автомобил, направен за отлични шофьори. Само дето хората, които го купуват, не го правят заради шасито, настроено специално за "Нюрбургринг"..."
ЦЯЛАТА УНИКАЛНОСТ И КОПНЕЖ НА ОБИКНОВЕНИЯ ЕНТУСЯСТ НА М-АВТОМОБИЛИТЕ СЕ Е ИЗПАРИЛА ПРИ ПОСЛЕДНИТЕ ПОКОЛЕНИЯ - според мен
П.П.
статията съм я посъкратил малко, но има още какво да се прочете от нея.

Та ето какво пише в статията:
заглавието:
Ти си Мухльо и го знаеш
BMW M автомобили - невероятни технолигии, брилянтно направени, върховно удоволствие при шофиране... и първи избор за кола на пълни мухльовци. Животът е Жесток, смята Ричард Портър
"...Оригиналният М3 е пример какъв трябва да бъде пистовият автомобили със специална хомологация. Той вече преминава в категорията на класиките и излъчва потресаващ стил на привличане. Следващото М-поколение обаче дори не беше ограничена серия и сега наоколо е пълно с БМВ М на достъпни цени. Това превърна тези коли в първия избор на средностатистическия малоумен тиквеник кисел гъзар.
След това излязоха предпоследната и последната М-генерация. Те все още не са по джоба на кечетата, но пък паднаха в полезрението на хора, който работят в сверата на консултативните услуги, висшите разработки или са някакви "мениджъри"....
.... Не ни разбирайте криво BMW M е брилянтен автомобил, направен за отлични шофьори. Само дето хората, които го купуват, не го правят заради шасито, настроено специално за "Нюрбургринг"..."
ЦЯЛАТА УНИКАЛНОСТ И КОПНЕЖ НА ОБИКНОВЕНИЯ ЕНТУСЯСТ НА М-АВТОМОБИЛИТЕ СЕ Е ИЗПАРИЛА ПРИ ПОСЛЕДНИТЕ ПОКОЛЕНИЯ - според мен
П.П.
статията съм я посъкратил малко, но има още какво да се прочете от нея.
- gazaritony
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 19.03.2008
И на6те хора от BMW трябва да ядът хлябBadDog написа:сори, че не си довърших мисията ама от търсене на нещо от статията в нета се заплеснах. Знаете как е![]()
Та ето какво пише в статията:
заглавието:
Ти си Мухльо и го знаеш
BMW M автомобили - невероятни технолигии, брилянтно направени, върховно удоволствие при шофиране... и първи избор за кола на пълни мухльовци. Животът е Жесток, смята Ричард Портър
"...Оригиналният М3 е пример какъв трябва да бъде пистовият автомобили със специална хомологация. Той вече преминава в категорията на класиките и излъчва потресаващ стил на привличане. Следващото М-поколение обаче дори не беше ограничена серия и сега наоколо е пълно с БМВ М на достъпни цени. Това превърна тези коли в първия избор на средностатистическия малоумен тиквеник кисел гъзар.
След това излязоха предпоследната и последната М-генерация. Те все още не са по джоба на кечетата, но пък паднаха в полезрението на хора, който работят в сверата на консултативните услуги, висшите разработки или са някакви "мениджъри"....
.... Не ни разбирайте криво BMW M е брилянтен автомобил, направен за отлични шофьори. Само дето хората, които го купуват, не го правят заради шасито, настроено специално за "Нюрбургринг"..."
ЦЯЛАТА УНИКАЛНОСТ И КОПНЕЖ НА ОБИКНОВЕНИЯ ЕНТУСЯСТ НА М-АВТОМОБИЛИТЕ СЕ Е ИЗПАРИЛА ПРИ ПОСЛЕДНИТЕ ПОКОЛЕНИЯ - според мен
П.П.
статията съм я посъкратил малко, но има още какво да се прочете от нея.



POWERFULL
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани