AMG sreshtu M Power - bydeshte ili koi nakyde otiva?
Модератор: Общи модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
DrivinGGoD написа: ... Нека си се състезават "изкуственяците" а аз ще си живея неподпомаган от никого,ще си карам атмосферния автомобил ...
Колега

- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
[quote="alx"]
както писах по-горе наи-мощните автомобилни атмосферни двигатели независимо от обема им са по 500-600 коня и то на високи обороти- 7000 и нагоре. ако искаш 800-1000 коня единствения начин е компресора или турбото (или NOS ама това не го броиме)...
Yes, the papers of an 850CSi say, it's an M8, but that's not of much use if you know what it could have been. What the S70 engine is capable of speaks for itself. See the world record run of the McLaren F1. The guys at McLaren say they could get 1000 hp at 9500 or 10000 rpm from the engine.
Може и без тия шитни турбота мурбота.....
както писах по-горе наи-мощните автомобилни атмосферни двигатели независимо от обема им са по 500-600 коня и то на високи обороти- 7000 и нагоре. ако искаш 800-1000 коня единствения начин е компресора или турбото (или NOS ама това не го броиме)...
Yes, the papers of an 850CSi say, it's an M8, but that's not of much use if you know what it could have been. What the S70 engine is capable of speaks for itself. See the world record run of the McLaren F1. The guys at McLaren say they could get 1000 hp at 9500 or 10000 rpm from the engine.

Може и без тия шитни турбота мурбота.....
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Да наистина Porshe са невероятни автомобили но сравнете ги с атмосферните Ferrari!!!Кои са по добрите спортни автомобили според вас???За мен турбото е за комплексари които искат да докажат малките си.......моторчета!!!Компресоорите са нищо повече от съсипвачи на двигатели!!!Защо според вас дори в WRC ще връщат атмосферните мотори???!!!Защото турботата мислят,мислят доста въпреки че непрекъснато се опитват да премахнат т.нар.турбо дупка!!!
Турбото се върти с 200000 об/мин и докато те се достигнат двигателя е нищо повече от обикновена куца двойка!!!Турбо двигателите трябва да се държат в обороти за да са в настроение!!!Трябва време докато повечето изгорели газове вседствие от повечето подадено гориво достигнат до турбината преодолеят съпротивлението и и я развъртят!Въпреки последните разработки дори и на BMW в тази област(променлива геометрия на лопатките и ъгъла на атака на фходния поток изгорели газова)дупката намалява,но си остава!!!Просто турбо моторите нямат този отклик на газта,който имат атмосферните мотори,дори да са в обороти те се замислят какво да правят при подаването на газ!!!Да не споменаваме и нервността която добиват в преходните моменти от развъртането!!!Автомобила става неконтролируем защото в този момент водача не може да контролира двигателя!!!Ще кажете че има механични компресори,при които го няма този проблем!!!Да но има куп други,най-сериозният от които е загубата на мощност от допълнителния "консуматор"(все едно е включен климатика)!!!Така че истинско удоволствие от карането доставят само атмосферните мотори и това са го разбрали и най-големите производители на спортни автомобили в света-Ferrari,Lamborghini,BMW!!!Който иска да кара изкуственяци!!!Аз споделих своя избор надявам се да ме разберете!!!
Турбото се върти с 200000 об/мин и докато те се достигнат двигателя е нищо повече от обикновена куца двойка!!!Турбо двигателите трябва да се държат в обороти за да са в настроение!!!Трябва време докато повечето изгорели газове вседствие от повечето подадено гориво достигнат до турбината преодолеят съпротивлението и и я развъртят!Въпреки последните разработки дори и на BMW в тази област(променлива геометрия на лопатките и ъгъла на атака на фходния поток изгорели газова)дупката намалява,но си остава!!!Просто турбо моторите нямат този отклик на газта,който имат атмосферните мотори,дори да са в обороти те се замислят какво да правят при подаването на газ!!!Да не споменаваме и нервността която добиват в преходните моменти от развъртането!!!Автомобила става неконтролируем защото в този момент водача не може да контролира двигателя!!!Ще кажете че има механични компресори,при които го няма този проблем!!!Да но има куп други,най-сериозният от които е загубата на мощност от допълнителния "консуматор"(все едно е включен климатика)!!!Така че истинско удоволствие от карането доставят само атмосферните мотори и това са го разбрали и най-големите производители на спортни автомобили в света-Ferrari,Lamborghini,BMW!!!Който иска да кара изкуственяци!!!Аз споделих своя избор надявам се да ме разберете!!!
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

За мен турбото е за комплексари които искат да докажат малките си.......моторчета
.....и т.н. и т.н.......
Ай стига вече простотии бе ,то поне нещо да разбирахте,добре,ама то...Що сте толкоз неграмотни.Ела да ти покажа малко "моторче" пък после пиши простотии разбирачо.Колко пъти си карал "моторче" с турбо,че толкова много знаеш?А?Кажи колко пъти,че си толкова компетентен?Ти знаеш ли,че в моята кола са седели четири големи момчета и не мога да ги накарам да слезнат.Искат да усетят ускорението и не разбират от дума.После само ахкат и охкат от кеф.И кат та гледам как разбираш от Порше и Ферари направо умирам от смях.
P.S.Този пост е и за всички останали философи,не само за конкретният човек.Не нападам конкретно никого.Тук вече е велик велик БУЛАМАЧ.Баси компетентните писаници.Започнати от един явно интелигентен човек,който искаше да си поговори просто,и си личеше че РАЗБИРА.Ама после такива спецове почнаа да пишат.Момчета,това не е Римски форум,а форум в интернет,където всички ви четат глупостите и умират от смях.А за сметка на това БМВ-форумът почва да става много fun-ско место.
Мога да оборя всяка една глупост,писана по отношение на турбо двигателите,но тук от подобно нещо просто нема смисъл.Пращи от акъл и нема место за повечко. :mha: :mha: :mha:
DrivinGGoD, турбо технологиите също се развиват и стават все по-съвършени. В повечето съвременни турбо двигатели, този лаг почти не се усеща.
Ландикар, разбрахме се, че няма да се обиждаме!
Ако имаш да кажеш нещо конкретно в отговор на нещо конкретно - go for it!
Аз съм почитател на големите двигатели - било то с турбо или не. Искам в автомобила огромен въртящ момент, който няма как да бъде изкаран от малък двигател. Искам автомобила ми да се изправя на задни гуми като тръгва :-)
Абе като дойдат електромибилите сипят на всички :-)
Ландикар, разбрахме се, че няма да се обиждаме!

Аз съм почитател на големите двигатели - било то с турбо или не. Искам в автомобила огромен въртящ момент, който няма как да бъде изкаран от малък двигател. Искам автомобила ми да се изправя на задни гуми като тръгва :-)
Абе като дойдат електромибилите сипят на всички :-)
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
landikar написа:За мен турбото е за комплексари които искат да докажат малките си.......моторчета
.....и т.н. и т.н.......
Ай стига вече простотии бе ,то поне нещо да разбирахте,добре,ама то...Що сте толкоз неграмотни.Ела да ти покажа малко "моторче" пък после пиши простотии разбирачо.Колко пъти си карал "моторче" с турбо,че толкова много знаеш?А?Кажи колко пъти,че си толкова компетентен?Ти знаеш ли,че в моята кола са седели четири големи момчета и не мога да ги накарам да слезнат.Искат да усетят ускорението и не разбират от дума.После само ахкат и охкат от кеф.И кат та гледам как разбираш от Порше и Ферари направо умирам от смях.
P.S.Този пост е и за всички останали философи,не само за конкретният човек.Не нападам конкретно никого.Тук вече е велик велик БУЛАМАЧ.Баси компетентните писаници.Започнати от един явно интелигентен човек,който искаше да си поговори просто,и си личеше че РАЗБИРА.Ама после такива спецове почнаа да пишат.Момчета,това не е Римски форум,а форум в интернет,където всички ви четат глупостите и умират от смях.А за сметка на това БМВ-форумът почва да става много fun-ско место.
Мога да оборя всяка една глупост,писана по отношение на турбо двигателите,но тук от подобно нещо просто нема смисъл.Пращи от акъл и нема место за повечко. :mha: :mha: :mha:
Що се нервиш толкос???

Що вместо това не ни светнеш какво точно къде грешим :roll2:
Ами обясни ми първо какво означава точно "истината",че не я разбирам по начина,по който е обясняват тука.Например турбо двигателите ставали динамични след еди-колко си оборота.Да не би атмосферният мотор да развива огромен въртящ момент и да бълва коне на още на 3000 оборота?Ти ръчни газта по свестно при потегляне,пък тогава говори за турбо лаг.Естествено,че ако се кара като дизел,нема да ще да върви преди турбо режимът.И изобщо спортен мотор може ли да работи под 3000 оборота????
Някой от разбирачите може ли да каже какво точно е по-добро на атмосферния спортен двигател-разход,динамика,мощност,ресурс,цена...кое е по-добро?
Малко се размиват тези неща,като почне да се говори за AMG и MPower.

Малко се размиват тези неща,като почне да се говори за AMG и MPower.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Местил съм Шевролет Корвет на паркинг и знаеш ли какво
превърта валяците само лееееекичко да докоснеш газта
толкова за въртящия момент на голям атмосферен мотор
при обороти като за празен ход!
За ресурс,надеждност и удоволствие също големия мотор е без алтернатива,лошото е че е по-скъпо,но всичко си има цена



За ресурс,надеждност и удоволствие също големия мотор е без алтернатива,лошото е че е по-скъпо,но всичко си има цена

мда. тоз корвет обаче има 340 коня (ако е с5- ако е с4 са по-малко) и 340 паунда (450 нм) въртящ момент. от 5.7 литра.
идята ми е че ако искараш много въртящ момент от голям двигател, страдат конете. или обратното- много коне ама по-малко въртящ момент. въпрос на компромис.
хайде да кажеме че целта е 800 коня (щото както е тръгнало след 2-3 години до там ша стигнат)...
ако искаш 800 коня и 800 паунда въртящт момент (1000 нм)- помпата е задължителна- уви. вземи един додж вайпър - 8 литра мотор със 450-460 коня и 480 паунда момент. искаш да го направиш 800 коня? ми само само със хитринки без да бараш обема- не стаа. шлаифаш глави, качваш компресията, разширяваш клапани, сменяш разпределитения вал, оптимизираш компютъра, сменяш въздухозаборници, колектори, катализатори, ауспухуви тръби.. и пак излиза 650 коня- повече не стаа. щото повече може да искараш ама трябва да вдигнеш оборотите, а големия v-10 не ще да се върти бързо. коляновия вал е дълъг, има големи усуквания, клапаните големи, пружините трябва да са твърди за да следват кобилиците на разпределителния вал при високи обороти, да ама разпределителния вал не иска да бъде много натискан щото тоз двигател тряя изкара поне 100,000 км... такива ми ти работи.
от друга страна този същия двигател, само със слагането на едни легирани бутала (за по-здраво че с помпата ако объркаш нещо и почнат детонаци- нормалните бутала ша може да се гледа през тях после) и със един 7 паунда компресор прави 800 коня и повече от 850 паунда въртящ момент. искаш 1000 коня? няма проблеми- смъкваш още малко компресията на двигателя, напомпваш още малко компресора и нямаш проблеми- викаш забавяне във тягата имало? едва ли- компресорите се въртят от ремък и подават налягане от 2000 оборота нагоре. вярно, папат малко от мощноста на двигателя, ама кво.. 50 коня повече, по-малко.. все тая. ако си ги искаш тия 50 коня винаги има турбо-та- е, там при много голям двигател ша има и забавяне ама не може всичко да имаш
бе я да го кажа в 2-3 изречения:
от едни коне нататъка не е изгодно за всекидневна кола да е със атмосферен двигател. конете могат да се постигнат за сметка на въртящия момент (тягата под 5000 оборота) и вдигане на оборотите. искаш повече въртящ момент за всекидневното каране? тогава ти падат конете (мисли камиони). искаш и коне и въртящ момент? само с помпа..
да не говориме че големия атмосферен двигател папа винаги, а този с помпата- само като го натиснеш- генерално казано де.. това е друга тема
но е интересно да се види какво мислят феновете... разни хора разни мнения
моето със сигурност не е наи-меродавното но това го пиша от опит, все пак доста двигатели са ми минали през ръцете
алекс
трабант 601с
идята ми е че ако искараш много въртящ момент от голям двигател, страдат конете. или обратното- много коне ама по-малко въртящ момент. въпрос на компромис.
хайде да кажеме че целта е 800 коня (щото както е тръгнало след 2-3 години до там ша стигнат)...
ако искаш 800 коня и 800 паунда въртящт момент (1000 нм)- помпата е задължителна- уви. вземи един додж вайпър - 8 литра мотор със 450-460 коня и 480 паунда момент. искаш да го направиш 800 коня? ми само само със хитринки без да бараш обема- не стаа. шлаифаш глави, качваш компресията, разширяваш клапани, сменяш разпределитения вал, оптимизираш компютъра, сменяш въздухозаборници, колектори, катализатори, ауспухуви тръби.. и пак излиза 650 коня- повече не стаа. щото повече може да искараш ама трябва да вдигнеш оборотите, а големия v-10 не ще да се върти бързо. коляновия вал е дълъг, има големи усуквания, клапаните големи, пружините трябва да са твърди за да следват кобилиците на разпределителния вал при високи обороти, да ама разпределителния вал не иска да бъде много натискан щото тоз двигател тряя изкара поне 100,000 км... такива ми ти работи.
от друга страна този същия двигател, само със слагането на едни легирани бутала (за по-здраво че с помпата ако объркаш нещо и почнат детонаци- нормалните бутала ша може да се гледа през тях после) и със един 7 паунда компресор прави 800 коня и повече от 850 паунда въртящ момент. искаш 1000 коня? няма проблеми- смъкваш още малко компресията на двигателя, напомпваш още малко компресора и нямаш проблеми- викаш забавяне във тягата имало? едва ли- компресорите се въртят от ремък и подават налягане от 2000 оборота нагоре. вярно, папат малко от мощноста на двигателя, ама кво.. 50 коня повече, по-малко.. все тая. ако си ги искаш тия 50 коня винаги има турбо-та- е, там при много голям двигател ша има и забавяне ама не може всичко да имаш

бе я да го кажа в 2-3 изречения:
от едни коне нататъка не е изгодно за всекидневна кола да е със атмосферен двигател. конете могат да се постигнат за сметка на въртящия момент (тягата под 5000 оборота) и вдигане на оборотите. искаш повече въртящ момент за всекидневното каране? тогава ти падат конете (мисли камиони). искаш и коне и въртящ момент? само с помпа..
да не говориме че големия атмосферен двигател папа винаги, а този с помпата- само като го натиснеш- генерално казано де.. това е друга тема
но е интересно да се види какво мислят феновете... разни хора разни мнения


алекс
трабант 601с
Последна промяна alx на 18 Авг 2003, 15:57, променена общо 1 път
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Съгласен съм въпрос на личен избор е. За мен въртящия момент е много по важен,но това си е мое мнение,просто това ме кефи мен 

разбирам те. въртящия момент е това което кефи във едно возило. как без газ отлепяш от светофара. как като има задръстване деистваш само със съединителя
мда. как може да караш само на 3та във града или на 6та на магистралата на 130 да се върти двигателя със 1500 оборота и пак като натиснеш газта да дръпва без да трябва да ходиш на 5та или 4та...
... но при един хубав автомобил трябва да има и коне. щото над 5000 оборота конете са това което ще те дръпне от 120 нагоре да изпълзиш пред опонента
конете печелят състезанията, иначе всички щяха да се състезават със дизели
а много коне и много въртящ момент във един двигател със човешки обем да събереш стаа само с помпа... уви.
алекс
трабант 601с


... но при един хубав автомобил трябва да има и коне. щото над 5000 оборота конете са това което ще те дръпне от 120 нагоре да изпълзиш пред опонента


а много коне и много въртящ момент във един двигател със човешки обем да събереш стаа само с помпа... уви.
алекс
трабант 601с
не мога да ти напиша сега един ферман за дълбочина на коляновия вал, диаметър на буталата, профил на разпределителния (ите) вал, главите и профила на засмукващите и изходящите портове, колектори, центровка и как всичко това прави коне и въртящ момент като функция на оборотите... просто няма да ми стигне времето. вземи прочети малко и ако имаш конкретни въпроси ме питай на лс- със радост ще се опитам да ти отговоря....
само ще ти дам пример- покажи ми един автомобил със атмосферен двигател които да има 600 коня и 600 паунда (800 нм). не можеш да се сетиш? ... ми то няма
алекс
трабант 601с
само ще ти дам пример- покажи ми един автомобил със атмосферен двигател които да има 600 коня и 600 паунда (800 нм). не можеш да се сетиш? ... ми то няма

алекс
трабант 601с
А така! Тук вече си говорим за друго. Принципно ако увеличаваш хода на буталото, ще паднат максималните обороти (деформационни характеристики на материалите в двигателя), от там няма да имаме толкова максимална мощност. Тоест зависимостта е супер косвена и то поради множество други несъвършенства. Ще ти дам пример, какво съм правил аз - сигурно знаеш, но М20 двигателите са доста съвместими един с друг и аз реших да раздвижа моят скопен двулитров и да го направя 2.3 литра. Това става само с промяна находа на буталото. С помощта на най-великия от великите - Роската, двигатела си тръгна перфектно и в резултат получих 40нм повече въртящ момент и 20 к.с. повече. Тоест нямам загуби на к.с. за сметка на върт. момент. Аз тогава много исках да си сложа бутала и вал от дизел - при такъв ход на буталото, от получения въртящ момент сигурно щях да късам болтовете на джантите при тръгване. Но тук вече се намеси косвеният фактор - тоест съмнението, че вала ще издържи да работи на 6500 об/мин. Май не биваше да съм толкова съмнителен 

- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Alpina написа:А така! Тук вече си говорим за друго. Принципно ако увеличаваш хода на буталото, ще паднат максималните обороти (деформационни характеристики на материалите в двигателя), от там няма да имаме толкова максимална мощност. Тоест зависимостта е супер косвена и то поради множество други несъвършенства. Ще ти дам пример, какво съм правил аз - сигурно знаеш, но М20 двигателите са доста съвместими един с друг и аз реших да раздвижа моят скопен двулитров и да го направя 2.3 литра. Това става само с промяна находа на буталото. С помощта на най-великия от великите - Роската, двигатела си тръгна перфектно и в резултат получих 40нм повече въртящ момент и 20 к.с. повече. Тоест нямам загуби на к.с. за сметка на върт. момент. Аз тогава много исках да си сложа бутала и вал от дизел - при такъв ход на буталото, от получения въртящ момент сигурно щях да късам болтовете на джантите при тръгване. Но тук вече се намеси косвеният фактор - тоест съмнението, че вала ще издържи да работи на 6500 об/мин. Май не биваше да съм толкова съмнителен
Е как ще сложиш бутала и вал от дизел? За кой вал говориш?
Доколкото знам формата на горната повръхност на буталата на дизела и на бензина са различни. Буталата и валовете на дизела са по-тежки защото са по-здрави, а бензиновия мотор няма нужда от толкова тежки (ако сработи въобще). Съответно те ще са му един голям минус.
Обясни малко по-подробно за незнаещите ПЛЗ.
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани