F80-М3/F82-М4 - 2014
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW Power ACM написа:Ясно е то, само на теб не е. Не се заяждам де.
За двигателят бъди сигурен, че ще има доооооста разлики от 335и с чип. В началния пост от темата има някои неща с разликите, а кой знае още колко ще има.
А и по твоята логика двигателя във Ф10 на М5 е просто същия както във Ф10 550и, но с чип. Тъкмо такава е и разликата в конските сили стоково - 306 и 450 в тройката срещу 408 и 550 в петицата.
Никой няма да си даде парите за М при положение, че двигателя е просто същия с чип. Ще си поръча 335и с М-пакет, със съответната скоростна кутия, с ЛСД и ще си сложи някакви афтърмаркет спирачки и окачване, ама парите за тях няма да ги лапне БМВ. Не ги мисли за наивни, че хората просто ще робуват на едната буква М ако тя нищо не значи.
550и вече е 450кс и 650НМ
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Да де, но имахме предвид когато се появи М5. Обаче ми проследихте мисълта.
А щом си позволяват да го пипат още, смятай колко е близо до двигателя на М5.
Сега с един ремап и някакви 20% отгоре, отива тъкмо на 540 коня.
А щом си позволяват да го пипат още, смятай колко е близо до двигателя на М5.
Сега с един ремап и някакви 20% отгоре, отива тъкмо на 540 коня.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW Power ACM написа:Да де, но имахме предвид когато се появи М5. Обаче ми проследихте мисълта.
А щом си позволяват да го пипат още, смятай колко е близо до двигателя на М5.
Сега с един ремап и някакви 20% отгоре, отива тъкмо на 540 коня.
Аз па смятам, че си позволяват са го пипат щото еС6 трябва да бъде бит ... с много
- The7omahawk
- младши ентусиаст
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Не мога да я възприема тази виснала предница, иначе всичко останало е супер.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Дизайна е много добър, на мен много ми харесва.
Само името не ме кефи, по-добре звучи М3 отколкото М4.
Само името не ме кефи, по-добре звучи М3 отколкото М4.
- baraccuda
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 9.12.2011
- Местоположение: Nessebar
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio, E60 525d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Нищо, ще си сменим цифрата някой ден ...
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- nik420
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 86
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E21 320;E46 320d
- Мечтае да кара: E36 M3 GT
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Технически данни!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Runnaway
- Е46нтусиаст
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Среден разход 9,5/100 --> WTF?!
- kinetism
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 23.10.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е91 320d, e46 325i
- Мечтае да кара: M3 E92
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
е92 м3 - 400 Nm (295 lb.ft) @ 3900 rpm
новото М3/М4 - 540Nm @ 1900-5400 rpm
Не помня къде беше, но скоро попаднах на една картинка с надпис ~ Конските сили продават, въртящият момент печели състезания.
С 2 думи трябва да повървява новата M-ka
новото М3/М4 - 540Nm @ 1900-5400 rpm
Не помня къде беше, но скоро попаднах на една картинка с надпис ~ Конските сили продават, въртящият момент печели състезания.
С 2 думи трябва да повървява новата M-ka
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Печелят те, ама ако са близо разни конски сили, а едното има повечко нютони. Иначе печелят златен тъпир. Има си формула, за нютони, конски сили, обороти и така получаваш вървеж, ама при еднакви килограми.
Да не обръщаме тази толкова сериозна тема на рацерска де.
То е ясно, че новото М3, ще върви повече от старото, така е с всеки следващ модел. Вие като чухте 3 литра в началото и да не си представяхте, че ще върви колкото старата?
Все пак разликата в килограмите е 100 и отгоре в полза на новата! Конските сили и да са горе-долу равни, то нютоните на тая идват повечко. Та нормално да повървява повече, иначе кой ще си замени старата с тази? Обаче тези 130 кила разлика като имаме предвид повечето алуминий и карбон сравнимо със старата, явно двигателя не особено по-лек. Ще видим килограмите на агрегата като ги оповестят.
4.4 от 0 до 100, което е горе-долу с 0.3 по-добре от старата. Ще видим нагоре как ще е де, но със сигурност до 250 ще върви повече.
На разхода не виждам какво му е чудното на среден 9.5, като на старото му дават 12.4. Все пак това е със 7 години по-нова технология и по-леко със 100 и отгоре килограма, плюс 3-литров мотор. Та тука изненади няма. Даже сега като погледнах, то на новото М5 му дават 9.9 среден разход, а е 4.4 двигател и половин тон разлика в килата. Това постижение на новата М3-ка даже би било разочароващо. 225 срещу 235 g/km вредни емисии на М4 срещу М5. Абе нещо не вярвам това да са реалните данни като се появи истинската кола защото то тогава каква излиза разликата между М5 и М4/3?
А колко ли същия ще е концепта? Да не направят както с 4-ката след уникален концепт да сложат старата задна броня и да заменят новата визия на предната с някаква...нежелана ако няма М-пакет.
Да не обръщаме тази толкова сериозна тема на рацерска де.
То е ясно, че новото М3, ще върви повече от старото, така е с всеки следващ модел. Вие като чухте 3 литра в началото и да не си представяхте, че ще върви колкото старата?
Все пак разликата в килограмите е 100 и отгоре в полза на новата! Конските сили и да са горе-долу равни, то нютоните на тая идват повечко. Та нормално да повървява повече, иначе кой ще си замени старата с тази? Обаче тези 130 кила разлика като имаме предвид повечето алуминий и карбон сравнимо със старата, явно двигателя не особено по-лек. Ще видим килограмите на агрегата като ги оповестят.
4.4 от 0 до 100, което е горе-долу с 0.3 по-добре от старата. Ще видим нагоре как ще е де, но със сигурност до 250 ще върви повече.
На разхода не виждам какво му е чудното на среден 9.5, като на старото му дават 12.4. Все пак това е със 7 години по-нова технология и по-леко със 100 и отгоре килограма, плюс 3-литров мотор. Та тука изненади няма. Даже сега като погледнах, то на новото М5 му дават 9.9 среден разход, а е 4.4 двигател и половин тон разлика в килата. Това постижение на новата М3-ка даже би било разочароващо. 225 срещу 235 g/km вредни емисии на М4 срещу М5. Абе нещо не вярвам това да са реалните данни като се появи истинската кола защото то тогава каква излиза разликата между М5 и М4/3?
А колко ли същия ще е концепта? Да не направят както с 4-ката след уникален концепт да сложат старата задна броня и да заменят новата визия на предната с някаква...нежелана ако няма М-пакет.
Последна промяна Top Gun Maverick на 17 Авг 2013, 21:06, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
То, че ще върви повече (направо) - ще върви, ясно е
Обаче ми и мирише, че ще е с "нема такъв хендлинг" Със сигурност ще голям трън в очите на конкуренцията на Ринга, да не кажа и абсолютен доминатор там при тая мощност и layout Нещо като E46 CSL. Нямам търпение да го видя там
Обаче ми и мирише, че ще е с "нема такъв хендлинг" Със сигурност ще голям трън в очите на конкуренцията на Ринга, да не кажа и абсолютен доминатор там при тая мощност и layout Нещо като E46 CSL. Нямам търпение да го видя там
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW Power ACM написа:Печелят те, ама ако са близо разни конски сили, а едното има повечко нютони. Иначе печелят златен тъпир. Има си формула, за нютони, конски сили, обороти и така получаваш вървеж, ама при еднакви килограми.
Да не обръщаме тази толкова сериозна тема на рацерска де.
То е ясно, че новото М3, ще върви повече от старото, така е с всеки следващ модел. Вие като чухте 3 литра в началото и да не си представяхте, че ще върви колкото старата?
Все пак разликата в килограмите е 100 и отгоре в полза на новата! Конските сили и да са горе-долу равни, то нютоните на тая идват повечко. Та нормално да повървява повече, иначе кой ще си замени старата с тази? Обаче тези 130 кила разлика като имаме предвид повечето алуминий и карбон сравнимо със старата, явно двигателя не особено по-лек. Ще видим килограмите на агрегата като ги оповестят.
4.4 от 0 до 100, което е горе-долу с 0.3 по-добре от старата. Ще видим нагоре как ще е де, но със сигурност до 250 ще върви повече.
На разхода не виждам какво му е чудното на среден 9.5, като на старото му дават 12.4. Все пак това е със 7 години по-нова технология и по-леко със 100 и отгоре килограма, плюс 3-литров мотор. Та тука изненади няма. Даже сега като погледнах, то на новото М5 му дават 9.9 среден разход, а е 4.4 двигател и половин тон разлика в килата. Това постижение на новата М3-ка даже би било разочароващо. 225 срещу 235 g/km вредни емисии на М4 срещу М5. Абе нещо не вярвам това да са реалните данни като се появи истинската кола защото то тогава каква излиза разликата между М5 и М4/3?
А колко ли същия ще е концепта? Да не направят както с 4-ката след уникален концепт да сложат старата задна броня и да заменят новата визия на предната с някаква...нежелана ако няма М-пакет.
Числата според мен не са реални - прекалено слаби са . Ако времето до 100 км/ч е цели 4,4 сек , това ще значи доооста добро време до 250 км/ч . Разхода не вярвам да е колкото на М5 Според мен ще послъжат малко с конските сили , както правят всички производители правят напоследък .
Дизайна кърти - много злоба , много мускули
Nickelback написа:То, че ще върви повече (направо) - ще върви, ясно е
Обаче ми и мирише, че ще е с "нема такъв хендлинг" Със сигурност ще голям трън в очите на конкуренцията на Ринга, да не кажа и абсолютен доминатор там при тая мощност и layout Нещо като E46 CSL. Нямам търпение да го видя там
БМВ казват, че 4ката е автомобила с най-ниския център на тежестта в гамата им , М4 е по-леко 130кг при положение че е с по-широка следа и много по-голямо междуосие от Е92 . В добавката имаме и много повече нютони (но да речем че при фамозните високоборотни М спорт дивгатели НМ нямат значение) - предпоставките са налице Само че последния едишън на Ц класата е със 507кс и "шес и три мотора" - както и да го смятаме , нашите хора го извадиха по-малък
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Добре де, аз това се чудя... На базата на какво решават, че новия модел ще е еди-колко си коня? Кой е този авторитет в БМВ дето казва "450 коня ще е, нищо че на Мерц отрочето е 507"...? Не, че не може да е 520, примерно, тоя шестак
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани