Големите братя /// M6 Купе, Кабрио, Гран Купе
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
BadAngel написа:знаете прекрасно защо гтр-а е по-тежък, знаете и че е по-брЪз
та.. умишлено търсите конфликт, нито съм споменал нисана, нито нищо
факт е, че тази кола е по-тежка от предишното издание
и то във време, когато всеки следващ модел е с едни 10-20 кг по-лек от предишния (даже и дебелите мерцове)
и как можахте да сравнител М6 с цл.. едното е на базата на 5ца, другото на с-класа, кое ще е по-тежко?
Факт е, че всяко ново BMW е по-тежко от предходното...
Къде е това време? Явно BMW изостават, защото от 20 години насам всеки следващ модел е с малко по-тежък от предходния... А дебелите мерцове явно има просто от къде да свалят

Иначе за GTR-а не знам... но ти в един момент ще ни обясниш и в тази тема





------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Пускайте направо втора тема за М6, там да я нищим ,а в тая си обсъждайте гетеера
онн: Прекрасно изглежда новата генерация на 6-та серия,а за М-версията направо нямам думи
Сега остава само да я пуснат в няколко автомобилни предавания ,как го яде от ге....а
и да я отписваме и нея 

онн: Прекрасно изглежда новата генерация на 6-та серия,а за М-версията направо нямам думи




- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Radically extravagant



П.С. Една молба към Вас колеги - да спрете с този спор ГТР и БМВ М5/ М6, че темата за М5 тоталано я "оцапахте" и не бих желал и тази да тръгне в тази посока
.



П.С. Една молба към Вас колеги - да спрете с този спор ГТР и БМВ М5/ М6, че темата за М5 тоталано я "оцапахте" и не бих желал и тази да тръгне в тази посока

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
ИлХиТо написа:П.С. Една молба към Вас колеги - да спрете с този спор ГТР и БМВ М5/ М6, че темата за М5 тоталано я "оцапахте" и не бих желал и тази да тръгне в тази посока.
'псулютно...
Онтопик - 6та серия не е ли традиционно по-тежка от петиците - как тогава драпа до 100 за по-малко време?

Si non confectus, non reficiat.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)










Те хубаво са бързи, ама може ли да са красиви като това чудо


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Zagy написа:6та серия не е ли традиционно по-тежка от петиците - как тогава драпа до 100 за по-малко време?
Тук специално М6 е по-лека от М5 с около 20 килограма, което предполага минимална разлика до 100... При старите разликата беше по-голяма, пак в полза на М6 - по-лека е с 80 кг.
Аеродинамиката също не знам какво влияние би имала до такава скорост... единствено ми идва на ум различен баланс на масите

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Е 20 кила са нищо... освен да е по-назобен мотора друго не се сещам което да наклони така везните.
Si non confectus, non reficiat.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1024
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Zagy написа:Онтопик - 6та серия не е ли традиционно по-тежка от петиците - как тогава драпа до 100 за по-малко време?
Маркетинг


I love the sound of V8 in the morning...
- jorkata3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 26.05.2008
- Местоположение: София/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E92
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
БРАВО BMW!
Автомобила е уникален .Най-малкото този път външноста се харесва на над 90% от хората (следя отзивите и в международните форуми) и няма дискусии като моделите от времето на Бенгъл.Много ми допада предната броня която е малко по агресивна от предварителните картинки които се появяваха в нета а и същевремнно е елегантна.Към това мога да добавя и офрмлението на тавана с това понижение в средата.Ако има нещо което не мога да възприема (засега) това е емблемата в предната решетка но може би с времето ще свикна а да не забравяме че М5 Е28 ,Е34 както и М3 Е 30 са с такива.
Относно колегата сравняващ GT-R с M6 е все едно да сравняваш на пример Е92 330i с Reanault Megane RS (Focus RS ,Golf R......) .Реното е да кажем по- бързо и по евтино(както и датсуна спрямо М6) ......... но тези коли са несравними .СМЕШНО Е!
Автомобила е уникален .Най-малкото този път външноста се харесва на над 90% от хората (следя отзивите и в международните форуми) и няма дискусии като моделите от времето на Бенгъл.Много ми допада предната броня която е малко по агресивна от предварителните картинки които се появяваха в нета а и същевремнно е елегантна.Към това мога да добавя и офрмлението на тавана с това понижение в средата.Ако има нещо което не мога да възприема (засега) това е емблемата в предната решетка но може би с времето ще свикна а да не забравяме че М5 Е28 ,Е34 както и М3 Е 30 са с такива.
Относно колегата сравняващ GT-R с M6 е все едно да сравняваш на пример Е92 330i с Reanault Megane RS (Focus RS ,Golf R......) .Реното е да кажем по- бързо и по евтино(както и датсуна спрямо М6) ......... но тези коли са несравними .СМЕШНО Е!
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
дума не съм обелил за ГТР, каква е тая параноя която ви гони не знам, просто отбелязах, че колата е тежичка
очевидно всеки един от вас вижда ГТ-Ра как спира до М6цата и курса приключва, за това така опарени го коментирате
едното просто е пърформанс модел.. на друг модел от продуктовата гама, другото си е кола, мислена и направена като суперкар, с ръчно изработен мотор и огромен потенциал за мунинги (с изключение на някои глупости по интериора, които са взети от мирка
)
не знам вече на кое му викате ГТ, кое спортна и кое кола за буркани
аз не ги деля така нещата.. има коли, които ме кефят, и такива.. които бих пренебрегнал заради тези, които ме кефят
ако ми наредиш на улицата 3 коли с ключовете на таблата.. и една от тях е М6, не съм сигурен, че бих посегнал към нея, въпреки оранжевия цвят
M5 ми допада повече, макар и да е по-бавна (не знам кой го вярва това)
и някой отвори приказката за меган РС, не я подценявайте тази кола, доста по-бърза е от по-мощни тупалки, има диференциал с ограничено приплъзване, лека е, а мотора е брилянтен и евтин за експоатация
това е кола, която харчи по 8л/100 км и прави 0-100 под 6 секунди
да не говорим, че идва и фаза 2 на цялото моделно семейство меган, а там РС ще е още.. по
та с 2 думи.. М6 не приключва въпроса за яките коли, както и никоя от останалите, бъдете реалисти
готина кола, която струва много пари, но в никакъв случай нещо невиждано и хитово
очевидно всеки един от вас вижда ГТ-Ра как спира до М6цата и курса приключва, за това така опарени го коментирате

едното просто е пърформанс модел.. на друг модел от продуктовата гама, другото си е кола, мислена и направена като суперкар, с ръчно изработен мотор и огромен потенциал за мунинги (с изключение на някои глупости по интериора, които са взети от мирка

не знам вече на кое му викате ГТ, кое спортна и кое кола за буркани
аз не ги деля така нещата.. има коли, които ме кефят, и такива.. които бих пренебрегнал заради тези, които ме кефят
ако ми наредиш на улицата 3 коли с ключовете на таблата.. и една от тях е М6, не съм сигурен, че бих посегнал към нея, въпреки оранжевия цвят

M5 ми допада повече, макар и да е по-бавна (не знам кой го вярва това)
и някой отвори приказката за меган РС, не я подценявайте тази кола, доста по-бърза е от по-мощни тупалки, има диференциал с ограничено приплъзване, лека е, а мотора е брилянтен и евтин за експоатация
това е кола, която харчи по 8л/100 км и прави 0-100 под 6 секунди

да не говорим, че идва и фаза 2 на цялото моделно семейство меган, а там РС ще е още.. по

та с 2 думи.. М6 не приключва въпроса за яките коли, както и никоя от останалите, бъдете реалисти
готина кола, която струва много пари, но в никакъв случай нещо невиждано и хитово
No bling at the Ring
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Да разбрахме за теб, че ако се наредят 2те най-скъпи коли и ГТ-Р ще избереш Нисана
На теб май ''мокрите' ти сънища са с Нисани
С такова убеждение оставам.То бива да я харесваш-ОК, ама някой като се изкаже за ГТР и ти веднага да ''скачаш'' като ужилен
Не мога да преброя вече колко теми съсипа с тая твоя кола на мечтите 




Последна промяна djkita на 13 Фев 2012, 20:17, променена общо 1 път

Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
djkita написа:Да разбрахме за теб, че ако се наредят 2те най-скъпи коли и ГТ-Р ще избереш Нисана![]()
колега, това съвсем не е така, най-малкото защото скъпата кола не е гаранция за готина кола, примери колкото искаш
не ме разбирайте погрешно, не съм кон с капаци, виждам негативите както на ГТР-а, така и на М6.. и на всяка една кола, която обсъждаме
но ме нерви факта, че вие не ги виждате
No bling at the Ring
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Добре да чуем недостатъците на Нисана
В сравнение с М6 де
Освен, че не е толкова луксозен/комфортен и т.н. друго какво?



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Zagy написа:Е 20 кила са нищо... освен да е по-назобен мотора друго не се сещам което да наклони така везните.
Различни предавателни числа +
msi200 написа:Zagy написа:Онтопик - 6та серия не е ли традиционно по-тежка от петиците - как тогава драпа до 100 за по-малко време?
Маркетинг![]()
A другия въпрос :
и как можахте да сравнител М6 с цл.. едното е на базата на 5ца, другото на с-класа, кое ще е по-тежко?
- ми те едни лаици , в една друга тема надълго нашироко ни обясняваха как един двуместен лисан е в класа на М5 , тъй че сравнено с това 6цата и ЦЛ са си лика прилика

За теглото - единствения начин тази кола да стане по-лека е да я направят изцяло от алуминии - нещо което ще хептен ще я увеличи цената . Тежестта пречи основно при спиране и рязка смяна на посоката - неща които не са приоритети на 6та серия , а специално за М6 няма да тръгнат да правят нова каросерия . Едно Мазерати ГТ Кабрио , тежи също 2тона (базово) а е с доста по-лекия атмосферен мотор на Ферари

Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
ачо,
М6 и цл.. са трудни за сравняване, най-малкото защото М6-цата е нов модел, а ЦЛ-а е кола на 5 години
да не говорим, че М6-цата спира с в8 битурбо мотора, докато мерца има още 4 цЮлиндра
което говори добре както за бенц, така и за БМВ, въпреки привидно сходните характеристики, в реалния живот тези две коли никога няма да се борят за един и същ клиент
нисана и М5-цата.. да те се борят за един и същ клиент
но ГТР-а и ЦЛ-а също не кръстосват шпаги
просто мерц клиентите са малко по-особени
М6 и цл.. са трудни за сравняване, най-малкото защото М6-цата е нов модел, а ЦЛ-а е кола на 5 години
да не говорим, че М6-цата спира с в8 битурбо мотора, докато мерца има още 4 цЮлиндра

което говори добре както за бенц, така и за БМВ, въпреки привидно сходните характеристики, в реалния живот тези две коли никога няма да се борят за един и същ клиент
нисана и М5-цата.. да те се борят за един и същ клиент
но ГТР-а и ЦЛ-а също не кръстосват шпаги
просто мерц клиентите са малко по-особени

No bling at the Ring
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани