Следващото BMW M3
Модератор: Общи модератори
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: Следващото BMW M3
alx написа:Dpy написа:За звукът е ясно, ама аз колкото теста съм гледал на писта, в толкова м3-ката е отпред...
ти колко често караш на писта? щото на мене ми се случва два пъти в месеца а пък колите за които говориме са всекидневки за улично каране...гарантирам ти че освен ако не летиш по някои s-образна серия от завои с 200 на писта... няма да усетиш защо бмв-то всъщност е по-добрия автомобил. друга тема, че за да усетиш въпросната разлика трябва да си много много добър в пилотирането.
...карани на 8/10 и двата автомобила са много подобни.. .но амг-то е по-подходящо за улицата... и по-евтино... и според мене по-бързо на ринга.
та тънката ми мисъл е, че са минали времената когато амг-тата бяха кораби а бмв-тата- скалпели. сега разликите са нищожни и всичко опира до това кой какво харесва по.. субективни причини. да се твърди че спортните "мерцедеси" са "по-зле от бмв-тата" е... просто много четене на списания и слугуване на общественото мнение.
Защо вобще наричате C63 AMG спортен автомобил ? Та той ШПЕР няма вие го сравнявате с М3, че дори бил и по-лесен за управление. Усетил съм разликата още на първия завой, на който М3 ще излезе с вратите, а C63AMG ще си запали едната гума, защото е автомобил за позьори и комплексари. Какъв спортен автомобил е тоя "кафез" с 480к.с, 4 врати, и без ШПЕР ? Коя е тая кола дето излиза на пистата и се има за спортен автомобил без ШПЕР ? Та на БМВ събора , съм сигурен, че няма да има BMW без шпер, а тоя "кораб" без витло бил по-добра кола от М3.
Какво четене на списания, какво слугуване на общественото мнение, какви субективни пирчини ? Трябва ти два завоя с C63 за да видиш как не може да си задържи гъза в права линия и на разумния човек вече му е ясно че и 700к.с да го направят, те ще му служат само да разправя на пи*ките и комплексираните си пирятелчета, колко мощна му била колата. Пък това, че не си седи на гумите, само ти си го знаеш. Е това е C63AMG - прах в очите! Карайки C63AMG винаги ще знаеш, че НЕ караш най-доброто! Другите можеш да ги излъжеш, но себе си НИКОГА.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
Re: Следващото BMW M3
straight six power написа:alx написа:Dpy написа:За звукът е ясно, ама аз колкото теста съм гледал на писта, в толкова м3-ката е отпред...
ти колко често караш на писта? щото на мене ми се случва два пъти в месеца а пък колите за които говориме са всекидневки за улично каране...гарантирам ти че освен ако не летиш по някои s-образна серия от завои с 200 на писта... няма да усетиш защо бмв-то всъщност е по-добрия автомобил. друга тема, че за да усетиш въпросната разлика трябва да си много много добър в пилотирането.
...карани на 8/10 и двата автомобила са много подобни.. .но амг-то е по-подходящо за улицата... и по-евтино... и според мене по-бързо на ринга.
та тънката ми мисъл е, че са минали времената когато амг-тата бяха кораби а бмв-тата- скалпели. сега разликите са нищожни и всичко опира до това кой какво харесва по.. субективни причини. да се твърди че спортните "мерцедеси" са "по-зле от бмв-тата" е... просто много четене на списания и слугуване на общественото мнение.
Защо вобще наричате C63 AMG спортен автомобил ? Та той ШПЕР няма вие го сравнявате с М3, че дори бил и по-лесен за управление. Усетил съм разликата още на първия завой, на който М3 ще излезе с вратите, а C63AMG ще си запали едната гума, защото е автомобил за позьори и комплексари. Какъв спортен автомобил е тоя "кафез" с 480к.с, 4 врати, и без ШПЕР ? Коя е тая кола дето излиза на пистата и се има за спортен автомобил без ШПЕР ? Та на БМВ събора , съм сигурен, че няма да има BMW без шпер, а тоя "кораб" без витло бил по-добра кола от М3.
Какво четене на списания, какво слугуване на общественото мнение, какви субективни пирчини ? Трябва ти два завоя с C63 за да видиш как не може да си задържи гъза в права линия и на разумния човек вече му е ясно че и 700к.с да го направят, те ще му служат само да разправя на пи*ките и комплексираните си пирятелчета, колко мощна му била колата. Пък това, че не си седи на гумите, само ти си го знаеш. Е това е C63AMG - прах в очите! Карайки C63AMG винаги ще знаеш, че НЕ караш най-доброто! Другите можеш да ги излъжеш, но себе си НИКОГА.
пак популизъм и слугуване на общественото (криво) мнение
бъркаш основни понятия. "кадърния" спортен автомобил е този които ще ти позволи най-бързо да стигнеш от точка а до точка б- а не този които ще ти позволи да издрифтиш цялото растояние

сега разбира се ако си "топ гиър" и се ебаваш със всичко, ще вкараш меро в инжинерното меню и ще сложиш колата в режим "динамометър" което изключва абсолютно всичко (вкл и абс) и ще ходиш да се пързаляш на една гума за радост на публиката...
карайки с63 амг ще знаеш че в реалния свят _винаги_ ще си _поне_ на кантар с м3-ката. за лъгането на себе си- тази дисциплина (да бъдеш искрен със себе си) аз съм я измисил

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Следващото BMW M3
Ако текущото М3 е на кантар с AMG-тата, то имайки предвид накъде сме тръгнали, следващото ще е "субективно" по-неманияшко от Мерца... Поне по мое мнение... Не ме кефи накъде върви BMW... Жалко но факт... Ония от Щутгарт продължават да си слагат огромни мотори, звучащи потресаващо добре, атмосферна сила, достатъчно юзърски бързи и ... все още доста внушително изглеждащи...
Не съм съгласен, че шпера не липсва, да на юзърите им е все едно, но на мен - не... Да не говорим... че върши работа... много работа... няма електронна спирачка... която да докара действието му... поне не толкова ефективно... кадърния спортен автомобил е този, който е наистина кадърен да бъде бърз в кадърни ръце... Мерца винаги ще е по-бавен от BMWто в правилните ръце... Да, юзърите няма да направят разликата... Да, може дори да са по-бързи с Мерца... Особено в правото... Но това го прави по-юзърски спортен автомобил, а не по-кадърен... По-подходящ за лимония... Не по-добър... Поне за мен...
И да... BMW винаги ще си остане бръснача... Отново и тук разликата е стопена... но я има... все пак е нормално като има такива малки разлики и дребните неща да правят разликата... И така ще си остане сигурно... Що се отнася до тия спортните неща... За истинския потенциял... Ама май последното хубаво М3 ще е Е90/92/93... Чуват се гадни неща... Поне на мен не ми допадат...
AMG са заплаха... Все по-сериозна... И както сме тръгнали... Скоро няма да е същото да се борим с тях... Нещо изчезва маниящината... А те започнаха да наблягат на това... Накъде отиваме
Не съм съгласен, че шпера не липсва, да на юзърите им е все едно, но на мен - не... Да не говорим... че върши работа... много работа... няма електронна спирачка... която да докара действието му... поне не толкова ефективно... кадърния спортен автомобил е този, който е наистина кадърен да бъде бърз в кадърни ръце... Мерца винаги ще е по-бавен от BMWто в правилните ръце... Да, юзърите няма да направят разликата... Да, може дори да са по-бързи с Мерца... Особено в правото... Но това го прави по-юзърски спортен автомобил, а не по-кадърен... По-подходящ за лимония... Не по-добър... Поне за мен...
И да... BMW винаги ще си остане бръснача... Отново и тук разликата е стопена... но я има... все пак е нормално като има такива малки разлики и дребните неща да правят разликата... И така ще си остане сигурно... Що се отнася до тия спортните неща... За истинския потенциял... Ама май последното хубаво М3 ще е Е90/92/93... Чуват се гадни неща... Поне на мен не ми допадат...
AMG са заплаха... Все по-сериозна... И както сме тръгнали... Скоро няма да е същото да се борим с тях... Нещо изчезва маниящината... А те започнаха да наблягат на това... Накъде отиваме

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Следващото BMW M3
DrivinGGoD написа:Не съм съгласен, че шпера не липсва, да на юзърите им е все едно, но на мен - не... Да не говорим... че върши работа...
внимавай- една от най-страшните пистови "резачки" (лотус елис) е нормално без шпер защото много по-добри пилоти от тебе и мене и инжинери са решили че на 99% от хората не им трябва...
да, шпера е опция на този автомобил но мнението на лотус е че не е необходим в повечето случаи.
иначе разбирам какво пишеш- но е субективно то да ти кажа. мисълта ми е че една кола със шпер се чувства по-добре на пистата, но... тънката ми мисъл е че не дава по-добри времена в болшинството от случаите.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Следващото BMW M3
Отново не мога да се съглася... За улична кола да кажем, че така са преценили... Въпреки, че правилно разпределен въртящ момент между двигателни колела и то механично е най-добрия възможен сценарии за максимално сцепление... Особено при уличните коли, където сцеплението с нормални гуми на нормални пътища е изключително малко, особено ако трябва да се сложат няколко стотин коня на асвалта... За това и предлагат LSD като опция... Със сликове е по-различно, но пък и изискванията са повече... Та пак трябва... Ако не трябваше блокаж на диференциала и не даваше предимства по пистите никой нямаше да влага милиони за разработки на механични шперове, активни диференциали и сензори... Няма състезателна кола, независимо дали е пистова или не, независимо дали е 4х4 или с един двигателен мост, която да не е с диф с разпределяне на въртящия момент между колелата, независимо по какъв начин... Отворен диф на бегачка не съм виждал 
Колкото до Лотус-а... Предполагам, че хората са преценили, че тежестта и конструкцията на колата дават достатъчно за да компенсират или да не допуснат възникването на загуба на сцепление на изхода от завоя... Въпреки това обаче предлагат такава опция, както ти каза... Което ми дава едно на ум... Интересно е да се види колко такива коли са поръчани със и без и какво дава наличието на тази опция в дадена кола...

Колкото до Лотус-а... Предполагам, че хората са преценили, че тежестта и конструкцията на колата дават достатъчно за да компенсират или да не допуснат възникването на загуба на сцепление на изхода от завоя... Въпреки това обаче предлагат такава опция, както ти каза... Което ми дава едно на ум... Интересно е да се види колко такива коли са поръчани със и без и какво дава наличието на тази опция в дадена кола...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Следващото BMW M3
DrivinGGoD написа:Ако текущото М3 е на кантар с AMG-тата, то имайки предвид накъде сме тръгнали, следващото ще е "субективно" по-неманияшко от Мерца... Поне по мое мнение... Не ме кефи накъде върви BMW... Жалко но факт... Ония от Щутгарт продължават да си слагат огромни мотори, звучащи потресаващо добре, атмосферна сила, достатъчно юзърски бързи и ... все още доста внушително изглеждащи...
Какво те притеснява в пътя поет БМВ?


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Следващото BMW M3
Ето това е "войната" на титаните - DrivinGGoD vs. alex
Много има какво да научим от вас
Една вметка - как ви се струва едни софтуеристи да определят как да се държи колата на апекса? Не е ли това вече съревнование на алгоритми, на математика, на единици и нули? Къде остава двубоя на истинските инженери, на истинските драйвъри?



Много има какво да научим от вас

Една вметка - как ви се струва едни софтуеристи да определят как да се държи колата на апекса? Не е ли това вече съревнование на алгоритми, на математика, на единици и нули? Къде остава двубоя на истинските инженери, на истинските драйвъри?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Следващото BMW M3
Nickelback написа:Една вметка - как ви се струва едни софтуеристи да определят как да се държи колата на апекса? Не е ли това вече съревнование на алгоритми, на математика, на единици и нули? Къде остава двубоя на истинските инженери, на истинските драйвъри?
кажи го на тия дето правят нисан гтр-а...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Следващото BMW M3
DrivinGGoD написа:За улична кола да кажем, че така са преценили...
мисли го така: ц63, с "виртуален" шпер е по-бърз до 100 от м3-ката независимо че е с по-тесни гуми и тежи 150 кила повече- все неща които биха му пречили в ускорението. вярно, има 35 коня повече ама... това е пренебрежимо при тези коне.
демек един вид- с куция си електронен шпер слага въртящия момент на асфалта по-добре от м3-ката с истинския шпер при най-агресивния сценарии (ускорение от място до 100). явно електрония шпер се представя доста добре независимо, че техническото решение е глупаво и евтино.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Следващото BMW M3
С63 е толкова брутална кола, че на мен лично освен зверските мощност и тяга ми се струва, че е дори и по-добре балансирана...което в сравнение с М3 май не е така. Но при положение, че съм карал и двете по няколко пъти ми се струва, че ако както казва Алекс, ако не си на писта не натискаш колата към лимита не усещаш БМВ-то да е в преимущество. За не пистово каране Меро изглежда по-впечатляващ. А в 95% от случайте май това е което се търси от купувачите, затова и С63 АМГ май се оказва все повече сполучливо попадение в отдел Маркетинг...
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Следващото BMW M3
И все пак да не забравяме, че AMG-то има някакви си 200Nm отгоре




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Следващото BMW M3
alx написа:DrivinGGoD написа:За улична кола да кажем, че така са преценили...
мисли го така: ц63, с "виртуален" шпер е по-бърз до 100 от м3-ката независимо че е с по-тесни гуми и тежи 150 кила повече- все неща които биха му пречили в ускорението. вярно, има 35 коня повече ама... това е пренебрежимо при тези коне.
демек един вид- с куция си електронен шпер слага въртящия момент на асфалта по-добре от м3-ката с истинския шпер при най-агресивния сценарии (ускорение от място до 100). явно електрония шпер се представя доста добре независимо, че техническото решение е глупаво и евтино.
Адаш... Е63 е много малко по-бърз до 100 от М3ката... 2-3 десети... И то при положение, че си на настилка на която да си направи 4,5те сек... А е с 35 коня и 200 нютона повече... теглото повече му дава доста повече сцепно тегло при потегляне, а "пренебрежимите" коне и много повечето нютони, които "те отместват" от светофара, както ти обичаш да казваш


REMUS написа:DrivinGGoD написа:Ако текущото М3 е на кантар с AMG-тата, то имайки предвид накъде сме тръгнали, следващото ще е "субективно" по-неманияшко от Мерца... Поне по мое мнение... Не ме кефи накъде върви BMW... Жалко но факт... Ония от Щутгарт продължават да си слагат огромни мотори, звучащи потресаващо добре, атмосферна сила, достатъчно юзърски бързи и ... все още доста внушително изглеждащи...
Какво те притеснява в пътя поет БМВ?
Ами... Някакси не ми харесва как си позарязаха корените, традициите, емоцията



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Следващото BMW M3
Съгласен съм с теб.
Принципно Мерцедес никога не е бил емоционална кола, затова няма как да изгуби това си качество
А за БМВ съм сигурен, че никога няма да стане скучна марка.
Принципно Мерцедес никога не е бил емоционална кола, затова няма как да изгуби това си качество

А за БМВ съм сигурен, че никога няма да стане скучна марка.

- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: Следващото BMW M3
alx написа:шпера е хубаво нещо за дрифт, но за бързо каране на писта много отдавна вече си е изгубил значението за повечето ентусиасти.

alx написа:ще обясня- шпера беше задължителен когато колите нямаха умни дсц-та... защото нямаше кой да управлява отворения диф и както ти сам каза излизането от завоите беше на една гума. сега обаче дсц-то е умно и управлява отворения диф така че освен ако не си много напред в шофирането- няма да усетиш че шпера липсва.
щото дсц-то като усети че отвореното колело почва да припълзва и почва леко да му бие спирачки и да предава въртящия момент на другото колело.. това става толкова бързо и плавно, че крайния ефект е... шпер.
Няма, няма и да има електроника, която да може да управлява отворен диференциал ! Не Mercedes ами НАСА да започнат да произвеждат диференциали (отворени), НЯМА как да ги управляват електронно. Физически е невъзможно да управляваш отворения диференицал с електрически импулси ! Какво си мислиш, че му закачаш две жички и вече имаш шпер ? Има ШПЕР, който се управлява електронно, но на отворен диференциал няма какво да му регулираш! Всички анти блокиращи системи, колкото и да са сложни, колкото и да са напреднали, действат на един и същи принцип: Датчици следят движението на колелата, при отклонение от ЗАДАДЕНИТЕ норми електрониката се намесва, като САМО И ЕДИНСТВЕНО тя може да сприра приплъзващото колео! Няма такива измислици като предаване на въртящ момент към другото (без да имаш шпер). Разликата м/у модерните системи и по-старите е, че новите правят това много по-бързо, но принципът се е един и същ - спъване на колата. Затова кола с включени блокиращи системи ВИНАГИ, ВИНАГИ ще е по-бавна от тази с изключени такива, било то и GTR. Докато софтуера, чака да му дадеш информация за да я обработи, човек може да предвижда ситуацията. Човек може да поднесе колата преди завоя, за да излезе от него по права линия, софтуерът не може!
Чак когато видим електрически автомобили, с независими електродвигатели, задвижващи всяко колело, чак тогава шпера се обезсмисля и чак тогава твоите думи ще са истина! Тогава вече софтуера ще изпълнява роялта на шпер, като управлява, забележи ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛ, а не отворен диференциал! Тогава вече електрониката може и да надмине шпер-а.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- BMW_dreamer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 26.11.2005
Re: Следващото BMW M3
Няма, няма и да има електроника, която да може да управлява отворен диференциал ! Не Mercedes ами НАСА да започнат да произвеждат диференциали (отворени), НЯМА как да ги управляват електронно. Физически е невъзможно да управляваш отворения диференицал с електрически импулси ! Какво си мислиш, че му закачаш две жички и вече имаш шпер ? Има ШПЕР, който се управлява електронно, но на отворен диференциал няма какво да му регулираш! Всички анти блокиращи системи, колкото и да са сложни, колкото и да са напреднали, действат на един и същи принцип: Датчици следят движението на колелата, при отклонение от ЗАДАДЕНИТЕ норми електрониката се намесва, като САМО И ЕДИНСТВЕНО тя може да сприра приплъзващото колео! Няма такива измислици като предаване на въртящ момент към другото (без да имаш шпер). Разликата м/у модерните системи и по-старите е, че новите правят това много по-бързо, но принципът се е един и същ - спъване на колата. Затова кола с включени блокиращи системи ВИНАГИ, ВИНАГИ ще е по-бавна от тази с изключени такива, било то и GTR. Докато софтуера, чака да му дадеш информация за да я обработи, човек може да предвижда ситуацията. Човек може да поднесе колата преди завоя, за да излезе от него по права линия, софтуерът не може!
Чак когато видим електрически автомобили, с независими електродвигатели, задвижващи всяко колело, чак тогава шпера се обезсмисля и чак тогава твоите думи ще са истина! Тогава вече софтуера ще изпълнява роялта на шпер, като управлява, забележи ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛ, а не отворен диференциал! Тогава вече електрониката може и да надмине шпер-а.
Колега провери как точно действа отворения диф, прочети какво се случва когато приложиш спирачно усилие към едно от колелата закачени за дифа



73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани