обороти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 30 Май 2005, 23:42

Не мога да разбера що тия дет карат на бензин се базикат с TDS-ките :?: Е вярно че 525 TDS не може да върви с 525i, ма предпочитам 525 TDS пред 520 на газ ;) Те на ускорение и мах скорост са идентични, така че е само въпрос на личен избор според мен :!: Сега карам 525 TDS , но съм карал Е30 316 М40 и 324 td и си признавам че М40 беше повече fun, но на дълъг път с дизела се чувствах много по-добре (и повече вървеше), пък и онази оранжевата лампа доста по-рядко светеше :lol:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 31 Май 2005, 1:06

Вие нящо не разбрахте за кво иде реч май просто въ гъбаркаме па и вие се фаштате и веднага пропушвате :mhihi: .Никой не плюе ТДСа при 3/525тдс има добър баланс вървеж-гореж и тва го признаваме сички но просто имаше смешни изказвания колко върели па после извъртехте колко икономични били и не били "драгстери".Пак повтарям никой не плюе по дизел бавариите още повече че политиката на фирмата е явно насочена към нафтовите печки от край време ;) ..........а нали най-важното беше че са сите с дзадно а :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Май 2005, 1:21

:yes:
ми така ни идва на нас power- а на ниски обороти още :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 31 Май 2005, 14:12

krika ->
Никой не плюе ТДСа
->
нафтовите печки

Добре казано :mhihi: :mhihi:
Да бе заеби, важното е спор да има :lol:

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 31 Май 2005, 14:17

абе филмчетата от събора гледахте ли ги :mhihi: :mhihi: :mhihi: 530д срещу Е30325 ;)
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 01 Юни 2005, 2:31

моля темата да си смени името и да стикне .. щото дълго време може да си мерим пишките и да се окисляваме и без тфа работа си нямаме :mhihi:

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 01 Юни 2005, 3:01

Първо, не съм я отварял тази тема от доста време, та затва да се извиня за късния отговор... Специално на dinko_sd, понеже той знае по-добре от мен самия какво съм карал и какво не.
Момчета, вземете се освестете малко. Оня ден някой ми разправяше (след като подробно заклеймих всичко що е печка) как 3.0d вървяло. Ми хубу де, вземи едно 3.0i да видиш дали няма да върви повече.
Какво не ми харесва в дизелите - в ниските няма никой, трябва да държиш до 3000 оборота на полу-съединител, та барем отлепи, пък като отлепи - лепи те за седалката все едно му е за последно (благодарение на некроманската турбина... Защо некроманска? Защото създателите на този мотор се опитват чрез нея да съживят един мъртвец, безуспешно) и това щастие трае за жалост твърде кратко, защото на 5000 оборота вече трябва да сменяш скоростта, иначе най-много да излезнат буталата през капака да те напсуват.
Това е една отживелица, първият двигател - по онова време толкова са им били възможностите, това са измислили. В момента в Германия данъкът за бензина е 65% от цената му, докато при дизела той е едва 50%, сещате ли се от къде иде целият този бум? Дизелът се използва само защото е икономичен и в момента някои хора са на принципа "ще ми се, ама не мога" - ми колкото и да се иска не можеш от 2.0 литра дизел да направиш 300 коня и да се развърта до 7000 оборота. Тотално си противоречи с представите ми как една кола трябва да се държи на пътя. Ми които не можете да си позволите повече или пък пътувате повече и дизелът ви е по-изгоден - лошо няма, ма недейте да се изхвърляте с "мойта чисто нова печка 5.0 литра с 12 турбини върви повече от твоя 1.8 изпърдял на 250к км двигател". Недейте да се обиждате, ма повечето мнения дето ги чета, са такива.
Ай сиктир оттука с тия печки :1: , стига ни тровили живота :evil:
MORE BEER!

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 01 Юни 2005, 4:09

И аз не си падам по дизелите но ако трябва да съм обективен - дизеловите агрегати доста бързо се развиват и към днешно време са силна конкуренция на бензиновите по мощност.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 01 Юни 2005, 8:56

кое колко върви аз не споря питах обаче като се вдигнат оборотите дали ще се отрази на старта или на вървежа като цяло
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Юни 2005, 12:12

Azrail написа:.. в ниските няма никой, трябва да държиш до 3000 оборота на полу-съединител, та барем отлепи, пък като отлепи - лепи те за седалката все едно му е за последно ..


Ей сега вече секи, който има дизел се убеди, че нито си се возил, нито си се качвал. Аз лично често карам 2.5i и ако се тръгва и сменя на 2000 оборота моа ти кажа, че дизела дърпа много повече на тия обороти. А на 3к ще е обратното.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Юни 2005, 12:13

BAYRON написа:кое колко върви аз не споря питах обаче като се вдигнат оборотите дали ще се отрази на старта или на вървежа като цяло


няма да повлияе изобщо, може би ще стане малко по- тих ако се смъкнат. нормалните са 750 ако не се лъжа.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Мнение от andi » 01 Юни 2005, 13:54

:OT:

Boce написа:Факта че 325ТДС яде 320 24V говори достатъчно,ако се сложи чип на дизелчето ще се опъне и на 325-ца...So.... :mhihi:


Ей това пък не го бях чувал :mhihi:
Дори съм навит да пробвам моя COMPACT с няква 325ТДС-ка :driving:
Дали да не сложим една малка турбинка....

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 01 Юни 2005, 14:28

Всеки говори ли,говори,
имам тамън две 525тдс (Е39) и 318ис купе,като преди имах и 320 седан,
резултата е прост!2.5 тдс е всепризнат мотор като всичко-разход/вървеж, може да се сравнява с 520 като характеристики,но факта е прост-дизела е ПО-добър на това купе навсякъде!
А за изказванията за 2.5и :mhihi: колкото и да си ги обичкам печките нямат шанс там!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Юни 2005, 14:50

не ве, аз в никой случай не искам да кажа, че 2.5 тдс е по- бързо от 2.5и. говоря, че при 2к оборота има очевадно повече въртящ момент и ускорение, обратно на тва, дето алекси казва ама тва не значи, че ще го бяга.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook