обороти
Модератор: Общи модератори
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Не мога да разбера що тия дет карат на бензин се базикат с TDS-ките
Е вярно че 525 TDS не може да върви с 525i, ма предпочитам 525 TDS пред 520 на газ
Те на ускорение и мах скорост са идентични, така че е само въпрос на личен избор според мен
Сега карам 525 TDS , но съм карал Е30 316 М40 и 324 td и си признавам че М40 беше повече fun, но на дълъг път с дизела се чувствах много по-добре (и повече вървеше), пък и онази оранжевата лампа доста по-рядко светеше 




- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Вие нящо не разбрахте за кво иде реч май просто въ гъбаркаме па и вие се фаштате и веднага пропушвате
.Никой не плюе ТДСа при 3/525тдс има добър баланс вървеж-гореж и тва го признаваме сички но просто имаше смешни изказвания колко върели па после извъртехте колко икономични били и не били "драгстери".Пак повтарям никой не плюе по дизел бавариите още повече че политиката на фирмата е явно насочена към нафтовите печки от край време
..........а нали най-важното беше че са сите с дзадно а 



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
абе филмчетата от събора гледахте ли ги
530д срещу Е30325 




"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Първо, не съм я отварял тази тема от доста време, та затва да се извиня за късния отговор... Специално на dinko_sd, понеже той знае по-добре от мен самия какво съм карал и какво не.
Момчета, вземете се освестете малко. Оня ден някой ми разправяше (след като подробно заклеймих всичко що е печка) как 3.0d вървяло. Ми хубу де, вземи едно 3.0i да видиш дали няма да върви повече.
Какво не ми харесва в дизелите - в ниските няма никой, трябва да държиш до 3000 оборота на полу-съединител, та барем отлепи, пък като отлепи - лепи те за седалката все едно му е за последно (благодарение на некроманската турбина... Защо некроманска? Защото създателите на този мотор се опитват чрез нея да съживят един мъртвец, безуспешно) и това щастие трае за жалост твърде кратко, защото на 5000 оборота вече трябва да сменяш скоростта, иначе най-много да излезнат буталата през капака да те напсуват.
Това е една отживелица, първият двигател - по онова време толкова са им били възможностите, това са измислили. В момента в Германия данъкът за бензина е 65% от цената му, докато при дизела той е едва 50%, сещате ли се от къде иде целият този бум? Дизелът се използва само защото е икономичен и в момента някои хора са на принципа "ще ми се, ама не мога" - ми колкото и да се иска не можеш от 2.0 литра дизел да направиш 300 коня и да се развърта до 7000 оборота. Тотално си противоречи с представите ми как една кола трябва да се държи на пътя. Ми които не можете да си позволите повече или пък пътувате повече и дизелът ви е по-изгоден - лошо няма, ма недейте да се изхвърляте с "мойта чисто нова печка 5.0 литра с 12 турбини върви повече от твоя 1.8 изпърдял на 250к км двигател". Недейте да се обиждате, ма повечето мнения дето ги чета, са такива.
Ай сиктир оттука с тия печки
, стига ни тровили живота 
Момчета, вземете се освестете малко. Оня ден някой ми разправяше (след като подробно заклеймих всичко що е печка) как 3.0d вървяло. Ми хубу де, вземи едно 3.0i да видиш дали няма да върви повече.
Какво не ми харесва в дизелите - в ниските няма никой, трябва да държиш до 3000 оборота на полу-съединител, та барем отлепи, пък като отлепи - лепи те за седалката все едно му е за последно (благодарение на некроманската турбина... Защо некроманска? Защото създателите на този мотор се опитват чрез нея да съживят един мъртвец, безуспешно) и това щастие трае за жалост твърде кратко, защото на 5000 оборота вече трябва да сменяш скоростта, иначе най-много да излезнат буталата през капака да те напсуват.
Това е една отживелица, първият двигател - по онова време толкова са им били възможностите, това са измислили. В момента в Германия данъкът за бензина е 65% от цената му, докато при дизела той е едва 50%, сещате ли се от къде иде целият този бум? Дизелът се използва само защото е икономичен и в момента някои хора са на принципа "ще ми се, ама не мога" - ми колкото и да се иска не можеш от 2.0 литра дизел да направиш 300 коня и да се развърта до 7000 оборота. Тотално си противоречи с представите ми как една кола трябва да се държи на пътя. Ми които не можете да си позволите повече или пък пътувате повече и дизелът ви е по-изгоден - лошо няма, ма недейте да се изхвърляте с "мойта чисто нова печка 5.0 литра с 12 турбини върви повече от твоя 1.8 изпърдял на 250к км двигател". Недейте да се обиждате, ма повечето мнения дето ги чета, са такива.
Ай сиктир оттука с тия печки


MORE BEER!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Azrail написа:.. в ниските няма никой, трябва да държиш до 3000 оборота на полу-съединител, та барем отлепи, пък като отлепи - лепи те за седалката все едно му е за последно ..
Ей сега вече секи, който има дизел се убеди, че нито си се возил, нито си се качвал. Аз лично често карам 2.5i и ако се тръгва и сменя на 2000 оборота моа ти кажа, че дизела дърпа много повече на тия обороти. А на 3к ще е обратното.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
BAYRON написа:кое колко върви аз не споря питах обаче като се вдигнат оборотите дали ще се отрази на старта или на вървежа като цяло
няма да повлияе изобщо, може би ще стане малко по- тих ако се смъкнат. нормалните са 750 ако не се лъжа.
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Всеки говори ли,говори,
имам тамън две 525тдс (Е39) и 318ис купе,като преди имах и 320 седан,
резултата е прост!2.5 тдс е всепризнат мотор като всичко-разход/вървеж, може да се сравнява с 520 като характеристики,но факта е прост-дизела е ПО-добър на това купе навсякъде!
А за изказванията за 2.5и
колкото и да си ги обичкам печките нямат шанс там!
имам тамън две 525тдс (Е39) и 318ис купе,като преди имах и 320 седан,
резултата е прост!2.5 тдс е всепризнат мотор като всичко-разход/вървеж, може да се сравнява с 520 като характеристики,но факта е прост-дизела е ПО-добър на това купе навсякъде!
А за изказванията за 2.5и

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
не ве, аз в никой случай не искам да кажа, че 2.5 тдс е по- бързо от 2.5и. говоря, че при 2к оборота има очевадно повече въртящ момент и ускорение, обратно на тва, дето алекси казва ама тва не значи, че ще го бяга.
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани