Мерцедес и БМВ се обединяват

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 22 Юли 2009, 19:46

straight six power написа:
acho.rs написа:
Dimo написа:Трябва да сме оптимисти, по добре Мерцедес от колкото Ауди. Я си представете БМВ с предно и V6.... :puke:

Нещо против V образния двигател ли имаш ? Аз си го представям доста добре и да ти кажа изобщо не ми се повръща ... особено зимата :winky: Максималната тяга идва още при 3000 оборота а звука е :P Да не говорим , че Ауди си имат куатро , което е доста разпространено ... Друг е въпроса , че Ауди споделят със много марки от ВАГ и едва ли ще делят със БМВ , иначе е ясно че имат какво да споделят .
ПС:Я кажи ти какво Ауди със V6 кара ?


Абе момче вземи попрочти малко за двигатели с вътрешно горене и тогава започни да даваш мнения. Това, че си карал V6 на Ауди и ти е харесло как "дърпа" говори само и единствено, за субективното ти мнение относно Ауди и за некомпентентността ти относно автомобилите. V6 като двигател се появи само и единствено в услуга на коли с предно предаване каквито са и Ауди. Иначе е толкова СПЪНАТ двигател и дисбалансиран, че трактора на дядо ми работи по-равномерно. V6 двигател е техническо недорзумение създадено за да пести място в предната част на автомобила, за да могат производителите да бутат повече екстрички за снобарчетата които си ги копуват. Затова BMW НИКОГА ама НИКОГА няма да сложат V6 двигател в техен автомобил.

Относно темата ми се ще да цитирате източниците, защото опция за сливане на BMW и Mercedes ми звучи като цитат от жълтите вестници.



Такива филосови като тебе най-много ги обичам. Тука в гаража имам и едно V6 2.8 174 коня от 1992г. Работи като електромотор. А не е като да не знам какво значи балансиран 6-цилиндров двигател с 480 коня.

Я сега кажи ми колко дебалансиран и крив е V6 на GTR-a? Сипи им на всичките балъци дето ползват V6.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 22 Юли 2009, 20:27

Защо сте така скиптично настроени.Мерц винаги са били върха при лукса и качествето (наистена колкото и при сърце да са ми БМВ-тата) ,винаги Мерцедесите ме респектират. По добре с тях от колкото ... сещате се с кои :) 8)
Изображение
a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 22 Юли 2009, 23:54

Ехааа заформи се дружината от разбирачи, дето пак е сбъркала форума, та кво викате като е бърз нисана и требва да е ултра балансиран а? И всичко дето е бързо кола му викате, ми така си е, той дядо ми на каруцат и викаше колата, така че...

П.С. направи му номера на нисана с монетата като си толкоз отворен, а и един двигател пролет не прави въпреки, че признавам ГТР-а наистина е нещо различно и от 350 и от останалите модели на марката просто е уникален. Ма всъщност кво разбирам аз, добре че беше автосалона в софия да вида на живо ГТР и да се снимам кат газар до него :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 22.06.2008
Местоположение: София, ж.к. Левски-Г
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe
Мечтае да кара: M3 AC Schnitzer
Детайли за колата: 316i Coupe/E36/M43/сребрист металик/лети джанти 16 -ки

Мнение от saseda » 23 Юли 2009, 0:42

Ако това стане, вече няма да е смешно като видя лепенка AMG лепната на BMW :mhihi: Един път видя едно такова - пича беше наслагал квито лепенки намери :mhihi:
BMW - правилната марка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 31.05.2009
Пол: Мъж
Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T

Мнение от Alex_GT3 » 23 Юли 2009, 1:56

Момчета не се отклонявайте от темата в излишни приказки. Нисан и Порше нямат място за сравнение. Едните правят икона повече от 40 години, а другите се опитват да и подражават. А сега по темата :winky: Нека си има сътрудничество между 2-те марки, аз лично нямам нищо против, стига да не се засяга идентичността на 2-те марки. Бмв си остава уникална кола, а Мерцедес такъв какъвто си е бил досега. Ако се спестят разходите за някои части в колите, това може да доведе и до намаляване на крайната цена на един автомобил, което би било добре за всеки един купувач. От тук спестен разход, от там малко и в крайна сметка ако излезе, че цената е паднала с няколко хилки евро това ще доведе до голям плюс и следователно търсенето на такива коли ще започне отново, а не както в момента да преобладава търсенето на малките коли, които подбиват пазара на Мерцедес и Бмв. Да се надяваме всичко да бъде благополучно, да се излезе от кризата по-бързо и като цяло живота на всички хора да се подобри. Поздрави от мен и се усмихвайте по-често :winky: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 23 Юли 2009, 7:03

с тия безмислени спорове се развалят повечето теми
в инфото се казва за сътрудничество в някои компоненти,а тука се почна съвместна разработка на модели,загуба на индентичност и други такива плод на въображението

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 23 Юли 2009, 7:27

Dimo написа:П.С. направи му номера на нисана с монетата като си толкоз отворен


Ти верно ли така ги мериш двигателите дали са балансирани? Ей сега ще му сложа на поршето една монета и ако падне ще го хвърля. Само кажи каква монета да използвам. Един лев? Или имаш някаква специална engine testing coin?

Поне да беше извадил едни статии дето всички сме ги чели, където пише как редовия 6-так е много балансиран, пък на V6 му трябват балансиращи валове и т.н. Ти обаче направо изръси поредната глупост...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Юли 2009, 7:44

не бъркай v6 и b6. единия не се нуждае от балансиращи валове...

иначе по темата... чак да се обединяват, съмнявам се. по-скоро някакво сътрудничество както bmw и peugeot за двигателя на mini.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 23 Юли 2009, 8:46

steeN написа:не бъркай v6 и b6. единия не се нуждае от балансиращи валове...

иначе по темата... чак да се обединяват, съмнявам се. по-скоро някакво сътрудничество както bmw и peugeot за двигателя на mini.


Знам, че боксера се самобалансира. Само, че съм почти сигурен, че монетата ще падне. Поршетата имат доста твърд engine damping за да не се люшка двигателя докато като сменяш разко посоката.

Btw, V10 също не се самобалансира и какво от това?

А по темата: VAG има 9-10 марки в портфейла си, с които покрива всички сегменти и може да споделя R&D и части между всичките. Това, заедно с кризата поставя Mерцедес и BMW в по-неизгодна ситуация и за това ще си сътрудничат. Никой не говори за сливане на компаниите. За сега.

Един интересен източник ми разказа, че Porsche са били близо до започване на придобиване на BMW миналата година, но не е станала работата....

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 23 Юли 2009, 9:01

Modulo написа:
Dimo написа:П.С. направи му номера на нисана с монетата като си толкоз отворен


Ти верно ли така ги мериш двигателите дали са балансирани? Ей сега ще му сложа на поршето една монета и ако падне ще го хвърля. Само кажи каква монета да използвам. Един лев? Или имаш някаква специална engine testing coin?

Поне да беше извадил едни статии дето всички сме ги чели, където пише как редовия 6-так е много балансиран, пък на V6 му трябват балансиращи валове и т.н. Ти обаче направо изръси поредната глупост...


Ако ти извада статии, ще кажеш ламер намерил си ги в гугъл, ако ти го обясня подробно ще кажеш, че пак се правя на инженер, ако ти го обясня по селския начин с монетата пак недоволен, бщо взето квото и да кажа, все си готов, по гръб падане няма водата минимум от 10 кладенеца я носиш, просто от такива псевдо специалисти ми е писнало!
Извинявам се на почитателите на марката четящи форума, че за пореден път една хубава тема беше развалена заради коплексите на група хора свързани с Ауди, Нисан и т.н. Повече няма да пиша по темата, кой какви глупости е написал оставям да си правят изводите тези които ще изчетат темата!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Юли 2009, 9:07

е не знам, на порше не съм пробвал, но на субару стои монетата идеално ;) иначе спора е безсмислен. според мен редовия взима превес при много високи обороти в m power варианта, защото не знам за v6, които да се въртят успешно до толкова много... въпреки, че се сещам за honda nsx..

това с порше е интересно, ако е вярно. тия явно не си знаят парите ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 23 Юли 2009, 9:29

steeN написа:е не знам, на порше не съм пробвал, но на субару стои монетата идеално ;) иначе спора е безсмислен. според мен редовия взима превес при много високи обороти в m power варианта, защото не знам за v6, които да се въртят успешно до толкова много.

това с порше е интересно, ако е вярно. тия явно не си знаят парите ;)


Ще пробвам и аз, ама ако изпадне монетата няма вадене - всичко е много нагъчкано и оставам 1 лев назад.

А иначе за придобиванията, Порше отвориха много голяма уста за VW и сега не им стигат няколко милиарда за да си покрият опциите върху акциите на VW...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 23 Юли 2009, 10:32

може д ае за добре . какво толкова. ше видим...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 23 Юли 2009, 11:42

:shock:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 23 Юли 2009, 12:36

Dimo написа:
Modulo написа:
Dimo написа:П.С. направи му номера на нисана с монетата като си толкоз отворен


Ти верно ли така ги мериш двигателите дали са балансирани? Ей сега ще му сложа на поршето една монета и ако падне ще го хвърля. Само кажи каква монета да използвам. Един лев? Или имаш някаква специална engine testing coin?

Поне да беше извадил едни статии дето всички сме ги чели, където пише как редовия 6-так е много балансиран, пък на V6 му трябват балансиращи валове и т.н. Ти обаче направо изръси поредната глупост...


Ако ти извада статии, ще кажеш ламер намерил си ги в гугъл, ако ти го обясня подробно ще кажеш, че пак се правя на инженер, ако ти го обясня по селския начин с монетата пак недоволен, бщо взето квото и да кажа, все си готов, по гръб падане няма водата минимум от 10 кладенеца я носиш, просто от такива псевдо специалисти ми е писнало!
Извинявам се на почитателите на марката четящи форума, че за пореден път една хубава тема беше развалена заради коплексите на група хора свързани с Ауди, Нисан и т.н. Повече няма да пиша по темата, кой какви глупости е написал оставям да си правят изводите тези които ще изчетат темата!

Не съм компелксиран и не се заяждам - просто ръсите глупости и си намирате 1000 оправдания - къде какво писало . Нека някой ми обяснява , че V6 ручи и трака като трактор - аз си знам какво е в деиствителност . Като чета мненията по-скоро комплексираните са тези със 320ките , дето си мислят че като карат най-малкия Р6 в историята , са се качили на най-невероятното чудо на техниката (а всъщност е един доста муден агрегат) . Те и Мерцедес извадиха един боклук *350 дет е 305 коня и се прибиха да го хвалят , ама и те не знаят какъв боклук са извадили - добре че го няма Димо да извади стотинките . Пък V10 i flat6 какви небалансирани недомисляци са :mhihi:
Правилно напипахте темата за ВАГ - при тях разходите , се разделят между 5-6 фирми - дано БМВ и Мерц прояват благоразумие и се кооперират във нещо :idea:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook