БМВ 316д - 3.5/100 нафта
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
то много странно-къде е истината....
http://www.autoblog.bg/BMW-316d-%96-nay ... d4490.html
http://auto.dir.bg/2009/01/10/news3829005.html
http://www.autoblog.bg/BMW-316d-%96-nay ... d4490.html
http://auto.dir.bg/2009/01/10/news3829005.html
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Незнам какво толкова се чудите на тези разходи.Модерните автомобили харчат много малко извънградско-щом 2 литра турбокола 200кс харчи 6л бензин при 87 средна скорост,защо 2л дизел да не харчи 4,5,та даже и надолу с много леки и малки алуминиеви джанти и гуми с понижено съпротивление
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
acho.rs написа:Демирев написа:Bmw 3-er седан постигнало 5,5 лтр. градско във Варна, Пловдив или София - искам да го видя!
Може - нощес по булеварда със 60 км/ч на 6та
На 6-та с 60 км/ч. Това си е направо естествен вибратор.

OPASNO LUD написа:Незнам какво толкова се чудите на тези разходи.Модерните автомобили харчат много малко извънградско-
Какво значи модерни за теб?
Най-ниския разход от тазгодишните модели, за който съм чел е бъдещият 1.6 тди на Фолксваген, който ще пускат ноември на пазара със мощност 105 к.сили и поне според рекламата им това щял да бъде вторият т.нар. три литров Фолксваген след Лупо, тоест искат да кажат вторият Фау Ве харчещ 3 лтр. на 100 км. извънградско, но този път ще бъде монтиран в Голф VI от ноемв. въпросният мотор.
В реални условия на пътя обаче само те си знаят как ще постигнат разход от 3 лтр. за 100 км. в далеч по-големия от Лупо, Голф 6, на всичко отгоре и трябва да нахранят с 3 л. цели 105 кончета с турбо компресор и интеркулер, които липсваха в Лупо.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Демирев написа:acho.rs написа:Демирев написа:Bmw 3-er седан постигнало 5,5 лтр. градско във Варна, Пловдив или София - искам да го видя!
Може - нощес по булеварда със 60 км/ч на 6та
На 6-та с 60 км/ч. Това си е направо естествен вибратор.OPASNO LUD написа:Незнам какво толкова се чудите на тези разходи.Модерните автомобили харчат много малко извънградско-
Какво значи модерни за теб?
Най-ниския разход от тазгодишните модели, за който съм чел е бъдещият 1.6 тди на Фолксваген, който ще пускат ноември на пазара със мощност 105 к.сили и поне според рекламата им това щял да бъде вторият т.нар. три литров Фолксваген след Лупо, тоест искат да кажат вторият Фау Ве харчещ 3 лтр. на 100 км. извънградско, но този път ще бъде монтиран в Голф VI от ноемв. въпросният мотор.
В реални условия на пътя обаче само те си знаят как ще постигнат разход от 3 лтр. за 100 км. в далеч по-големия от Лупо, Голф 6, на всичко отгоре и трябва да нахранят с 3 л. цели 105 кончета с турбо компресор и интеркулер, които липсваха в Лупо.
чети тук
http://www.segabg.com/online/new/articl ... 0040001402
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Хора и да не харчи 3 и нещо 5 да харчи пак е доста икономичен автомобил за дизел
в сравнение с тези които кар масовото население е36 е34 и т.н.
в сравнение с тези които кар масовото население е36 е34 и т.н.
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- go6o82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 15.03.2008
- Местоположение: плевен
- Кара: е39
- Мечтае да кара: м6
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
Скоро спорех с една дама която ме убеждаваше ,че нейната зафира със 150 коня при 180 км\ч имала разход 4,5 нафта.Сега като чета за какъв разход се пише чак ми се иска да е вярно.Дано натам да се развиват нещата и колите да стават все по икономични.
CONAN написа:Скоро спорех с една дама която ме убеждаваше ,че нейната зафира със 150 коня при 180 км\ч имала разход 4,5 нафта.Сега като чета за какъв разход се пише чак ми се иска да е вярно.Дано натам да се развиват нещата и колите да стават все по икономични.




Нема начин. Дизелова астра и бременна жена (което значи макс 130 по магистралата) харчи 5/100 нафта. На Зафирата двигателите са същите, при по тежко и голямо купе.
Изобщо тези 3 литрови разходи са някаква химера. Склонен съм да вярвам че е постижимо, обаче при идеално равен път, попътен вятър, скорост от 90 и идин ТИР пред теб. Ай да изкачат Витиня само и ще си говорим пак за разходи от 3/100
А това за ТИР-а го гледах по Мит-бъстърс: лепваш се на 2 метра от ТИР и караш с неговата скорост. Поради липса на въздушно съпротивление, колата даде 20% (по спомени) по-нисък разход на гориво. в БГ не че е приложимо де, тъй като спестените 10лв гориво ще заминат за ежегодишното пребоядисване на предния капак
Само аз ли виждам че в темата пише 316д а не 320д.това също е от значение.3,5 е недостижимо дори и за Корса според мен,иначе 4,5 смесен да речем че мноооого трудно с мнооооого икономични каране на съвременен мотор би се доближило.горе долу в града 6(пак трудничко)и навън 4 и малко.аз със Шкода октавия 1,9 тди 110 коня с 3ма човека и малко багаж максимум я свалих на 4,8 със 110км/ч. по магистралата.ама тва е Шкода не Бмв.Във форума на Мерцедес четох че някъв пък със 124ка комби натоварена било му дало 4,тва за 300д звтоматик(А СТГА БЕ!!!!!!)
Моето мнение е следното -БМВ и МЕРЦЕДЕС не са създадени за икономия,а за кеф!!Според мен този разход е нереален(и аз си мислех че мойта харчи малко докато не изгаснах и не разбрах че ми е развален дебитомера)
Моето мнение е следното -БМВ и МЕРЦЕДЕС не са създадени за икономия,а за кеф!!Според мен този разход е нереален(и аз си мислех че мойта харчи малко докато не изгаснах и не разбрах че ми е развален дебитомера)
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
pepelq6ko написа:Само аз ли виждам че в темата пише 316д а не 320д.това също е от значение.3,5 е недостижимо дори и за Корса според мен,иначе 4,5 смесен да речем че мноооого трудно с мнооооого икономични каране на съвременен мотор би се доближило.горе долу в града 6(пак трудничко)и навън 4 и малко.аз със Шкода октавия 1,9 тди 110 коня с 3ма човека и малко багаж максимум я свалих на 4,8 със 110км/ч. по магистралата.ама тва е Шкода не Бмв.
Странно е как на базата на една Скода правиш изводи за разхода на 316d без дори да си виждал нея, или да си карал Е90 318d/320d... от AutoBuild дори са я тествали и са постигнали малко под 5/100, но не - ти знаеш повече...
6/100 разход отдавна не е постижение за последно поколение дизелов мотор... мойта 118d (ако че е стара разработка вече) дава 6.5-6.7 в София в момента (с икономично, но не бавно! каране), че тия новите с Efficient Dynamics и т.н. не могат да го докарат до 5/100 или по-малко...

P.S. E46 320d Touring София - Геракини (Халкидики, Гърция) - София с 4 човека (две говеда по 120кг и две моми по 50кг) и пълен багажник даде 4.7/100 разход с умерено и на места по-агресивно каране... така че тия "икономични" Скоди нека не са отправна точка за замерване на икономичност на двг.... еле па Common Rail на BMW...


- bozukov_a
- Малката Базука
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
И мен много ме съмнява,да не самата кола да е била развалена и при изчисленията на разхода да са изтървали една единица,
моета при СУПЕР икономично каране с 90км. ми даде 5.2,на връщане с климатроника със същата скорост 5.3км-говоря за 320д 136 с чип
моета при СУПЕР икономично каране с 90км. ми даде 5.2,на връщане с климатроника със същата скорост 5.3км-говоря за 320д 136 с чип
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
И ти сравняваш помпа VP44 с 2-ро поколение Common Rail... не е на добре това... по-горе дадох пример... с една много добре поддържана кола на истински километри... т.е. такава, която би била близко до заводските постижения... и с едно кадърно каране да е във възможностите за постигане на много оптимален разход...
Хубаво е когато всеки е готов да защитава няква позиция да го прави с реални доводи... а понякога доводи от автомобил с неясно техническо състояние и неясен пробег не са точно това, което бихме могли да приемем за истина...
Хубаво е когато всеки е готов да защитава няква позиция да го прави с реални доводи... а понякога доводи от автомобил с неясно техническо състояние и неясен пробег не са точно това, което бихме могли да приемем за истина...
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Според мен е съвсем реално и постижимо,надявам се скоро да се убедим и с очите си 

от свинята лебед не става...
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани