BMW,Audi и MB-тата чупели турбини на 100 000 км +/- 1000км
Модератор: Общи модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
В сервиза които подържам моита красавица ми споделиха че 2 320д са ходили за нова турбина
четеики по западните форума видях много хора да пискат от турбините особено на 2.0д моторите явно има някакъв проблем при новата 3ка не съм видял някои да се оплаква главно от е46 а при МБ имам една Цкласа дизелче и един С320цди единия е на 150к другия на почти 200к и нямам проблеми с тях

четеики по западните форума видях много хора да пискат от турбините особено на 2.0д моторите явно има някакъв проблем при новата 3ка не съм видял някои да се оплаква главно от е46 а при МБ имам една Цкласа дизелче и един С320цди единия е на 150к другия на почти 200к и нямам проблеми с тях
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Дизела не е "рейс-машина",ако се кара внимателската и се сменят масла и филтър под-катрерни газове всичко е ОК,ама тука примерно гледам разни млади гъзета с Е36 или Е46 как ги напъват колите като реклама колко много бягат и после айде на пазара...ми нормално не само турбина ами всичко да е чао.
Освен това производителите разбраха от одавна че няма "далавера" да се продават нови автомобили...а да се продават части за старите такива и обслужването им(справка Камор или Дару)
Пръднеш в колата и ходиш да ти трият грешката дето е набило в компютъра,недай си боже да смениш чистачки
Освен това производителите разбраха от одавна че няма "далавера" да се продават нови автомобили...а да се продават части за старите такива и обслужването им(справка Камор или Дару)
Пръднеш в колата и ходиш да ти трият грешката дето е набило в компютъра,недай си боже да смениш чистачки
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Колеги, миналата година продадох 730d, 2002год. на почти 300 000км без проблем в турбината, колата е купена от сервиз на БМВ в Германия от мен през 2006год със сервизна книжка. Също миналата година си купих 320cd, 2005год. пак от сервиз на БМВ, колата беше върната от лизинг със сервизна книжка, обслужвана само в продажбения център и на 100 000км с оригинален чип на БМВ за 180к.с., в последствие ми изпратиха факс с обяснение за чипа, няма нишан от проблеми с турбината. Пак миналата година купих 525d, комби, 2003год, почти на 300 000км и нужните ремонти бяха смяна на спирачни дискове отпред и понеже колата ходи няколко пъти пак до Германия по работа от дупките в Румъния изпусна един амортисьор, въобще няма признаци за износването на турбината. От Камор ша ме прощават, но много добре знам какви коли се продават за Булгаристан и какви за Германия. Според мен по-добре стара от Германия отколкото нова от тука. Единствено 730 създаваше проблем с автоматичната скоростна кутия, която според мен е доста нежна.
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани