Нови цени на Гражданска отговорност ...
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- verter
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.10.2004
- Местоположение: София
- Кара: A6 3.0 tdi S-line
Току що видях по Нова Телевизия минималната гражданска отговорност за 2005:
до 1800куб.см. - 90лв
от 1800 до 2500 -120лв
над 2500 .............-260лв
хайде да ви е "честито" и най вече на мен
до 1800куб.см. - 90лв
от 1800 до 2500 -120лв
над 2500 .............-260лв
хайде да ви е "честито" и най вече на мен


- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Всичко това са пълни глупости и простотии... хората са прости до немай къде защото всеки оспорва цените, никой не се замисля върху това че всъщност ГО по начина по който се изчислява го превръща във всичко друго, но не и в застраховка!
Цената на една застраховка зависи главно от риска, т.е. ако статистиката показва че за последните 5 години 10% от колите са катастрофирали и има тенденция това да се увеличава с 1% всяка година, то тогава риска за следващата година е най-вероятно 11%. Ако щетите миналата година са били за 100 лв, то най-вероятно за следващата ще са 110 лв., ако си сложат някаква печалба застрахователите примерно парите които трябва да съберат в този пример да бъдат 150 лв. Това биха били правилните изчисления, а не еди колко си кубика еди колко си пари. От кубиците не зависи риска, а изплащането на премиите зависи изцяло и само от риска, така че връзката се губи!
Цената на една застраховка зависи главно от риска, т.е. ако статистиката показва че за последните 5 години 10% от колите са катастрофирали и има тенденция това да се увеличава с 1% всяка година, то тогава риска за следващата година е най-вероятно 11%. Ако щетите миналата година са били за 100 лв, то най-вероятно за следващата ще са 110 лв., ако си сложат някаква печалба застрахователите примерно парите които трябва да съберат в този пример да бъдат 150 лв. Това биха били правилните изчисления, а не еди колко си кубика еди колко си пари. От кубиците не зависи риска, а изплащането на премиите зависи изцяло и само от риска, така че връзката се губи!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
BMW8 написа:260 е по добре от над 740 за 2,5 двигател, ама пак е много за България![]()
740 e прогноза за 2006 а не за 2005 ,така че не се знае .. Факт е обаче че стават огромен брой катастрофи , и според мен има връзка с кубатурата .. ти с 2.5 БМВ с колко ще караш ,с 80-90 ли

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Alexi написа:... Факт е обаче че стават огромен брой катастрофи , и според мен има връзка с кубатурата .. ти с 2.5 БМВ с колко ще караш ,с 80-90 лиDD като се научим да караме цивилизовано ...
Alexi, и си прав и не си. Вярно е, че голяма част от ситуациите (около 50%) ги създават задкормилните устройства на по-бързите и скъпи коли (основно тия с най-новите, които си мислят, че не стъпват по земята), ама другите 50% са на тези с таратайките които не могат да шофират или се мъчат да се "състезават" с по-висшите. Германия е идеален пример за това как "всяка жаба да си знае гьола". Кара си некво опелче (Корса примерно), вижда в огледалата Голф и веднага се прибира в дясната лента. Този с Голфа пък като види БМВ или Мерцедес се минава вдясно, те от своя страна правят път на Порше и Ферари. Има си йерархия. Това е то колеги, ТОЛКОВА Е ПРОСТО.
А цените на гражданските според мен, трябва да са съобразени единствено и само с това колко е примерен водача.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Alexi написа:и според мен има връзка с кубатурата .. ти с 2.5 БМВ с колко ще караш ,с 80-90 лиDD като се научим да караме цивилизовано и да правим по малко произшествия съм съгласен да спорим че цените са високи .. или да ги свържат с произшествията на собственика и като е примерен да е по малко ,също би било спреведливо..
Ще дам един пример с моите коли - Пежо 205 д 1.8 - 62к.с. и 318 ис - 140к.с. Има разлика, нали? Макар че шофьора все съм си аз... Според вас еднакво ли трябва да се плаща при сегашната система? Това е едно от най-нелепите неща. Иначе съм абсолютно съгласен,че риска зависи от водача, не от колата... то и с 1000 кубика съм виждал сериозни поразии...
Never mistake motion for action...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Alexi написа:.... или да ги свържат с произшествията на собственика и като е примерен да е по малко ,също би било спреведливо..
Да бе, да. Ти, ако караш кола регистрирана на някоя 75 год. бабка-инвалид, която през последните 10 год. не само не е карала ами и не се е качвала в лека кола, защото се вози на селския автобус веднъж седмично за да отиде до града на пазар, то ние сме си регистрирали колите на свое име и всичко ни се води на гъ..а.
Алекси, нищо лично, просто коментирам изказването ти


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
е да и така не е справедливо ,но както и да го направят все ще има някой ощетен .. и наистина по кубатура е доста разтегливо ,в една графа попадат коли по 60 и 250 коня-също тъпотия .. по произшествия няма как да е,щото кара човек а се прави застраховка на автомобил ,а те не вървят комплект .. и по пътя на логиката се стига до извода ,че трябва да е свързано със стойността на автомобила(щото тоя с 2.5 2003 нещо-си ще плати сега 170 лв ама ако се блъсне само фара му е 2 пъти повече) .. и се получава нещо като мини каско ,което ти плащат само в случай че си невинен при произшествие .. и незнам що не е направено точно така ,и без това застрахователите си имат вече системи на оценка стойността на автомобилите при правене на каско ,могат да я приложат и при ГО.
The Boss колата си е на мое име ,закупена с парички спечелени от мен с честен труд ,просто се опитвах да разсъждавам по темата .. а и конете са ми малко множко за инвалид
The Boss колата си е на мое име ,закупена с парички спечелени от мен с честен труд ,просто се опитвах да разсъждавам по темата .. а и конете са ми малко множко за инвалид

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Извинявай, ако съм те засегнал. Нямах предвид тебе лично. Просто те използвах за пример. Предполагам, че извинения приемаш 


- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
От мое лично наблюдение и опит имам категорично мнение по въпроса - "кои са по-рисковите автомобили - мощните или слабите?". От опита ми с каране на кола 80 к.с. за 2 години съм имал поне няколко пъти повече инфарктни ситуации отколкото за 7 години с кола 129 к.с.
Вероятно на доста от вас се случвало със слаба кола зад камион и липса на видимост да кара километри преди да изпревари без риск. Вероятно се сещате за какво говоря - бързите коли ти дават повече сигурност. Несмятам, че по-мощните коли са по-рискови, а точно обратното - много по-сигурни, дори в ръцете на водач с по-малко опит, те са по-безопасни (имат ABS, ASC, ASD и какви ли не други съкращения).
Колко от вас са виждали катастрофирал S600, BMW 7, а жигули и разни други коли от среден клас?
Бих се радвал да споделите мненията си!
Вероятно на доста от вас се случвало със слаба кола зад камион и липса на видимост да кара километри преди да изпревари без риск. Вероятно се сещате за какво говоря - бързите коли ти дават повече сигурност. Несмятам, че по-мощните коли са по-рискови, а точно обратното - много по-сигурни, дори в ръцете на водач с по-малко опит, те са по-безопасни (имат ABS, ASC, ASD и какви ли не други съкращения).
Колко от вас са виждали катастрофирал S600, BMW 7, а жигули и разни други коли от среден клас?
Бих се радвал да споделите мненията си!
Niky Georgiev
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
TheBoss написа:Извинявай, ако съм те засегнал. Нямах предвид тебе лично. Просто те използвах за пример. Предполагам, че извинения приемаш
не съм се засегнал

Абе много са зле тия идиоти дето приемат тия закони бе. Те кво искат- българите да не карат коли, щото все пак няма коли няма катастрофи. Ама не е тва начина бе ей. Виждам, че всеки който кара автомобил(а БМВ минимум от 1.6, най-често 2.0) се застъпва и май пак ще има протести. Тогава ония дебелогъзите ще гледат така
и пак ще питат: Ама кво стана бе, ние ли го направихме това? Знайте че всеки който има кола в българия(нашата мила българия вече ще я пишем с малка буква) за този закон могат да кажат само едно! F--k them!!!



AcoTo®
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани