Даунсайзинг - реални ползи
Модератор: Общи модератори
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Това, че е взел някаква награда нищо не значи все още, пилците се броят на есен, както казват хората.Рекламата и наградите са едно, експлоатацията в реални условия е съвсем друго, та нека минат 2-5 години и тогава да коментираме за великото фордовско чудо.
only rear wheel drive
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Даунсайзинг - реални ползи
кое е това 520д с под 5 среден ? няма такова .. а и тука говорим за бензинов мотор ,дизелите са ясни .. в много държави дизелите са с по висок данък за това ще има доста клиенти за малолитражни турбо бензини със сносна мощност .. а това че след 10-15г ще има скъпи обслужвания - това чичко европеец не го интересува ,той ще е на 3тата си подред кола до тогава ..
ОФФ- Форда ми си е доста добре Ачко ,благодаря - "качваш се и караш"
скоро ще се похваля с полирани 18ки в темата за полирането ..
ОФФ- Форда ми си е доста добре Ачко ,благодаря - "качваш се и караш"

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Оххх... защо пак почнаха да се сравняват несравними неща? Защо се гледа разход на 1,6 турбо кола и се сравнява с разхода на кола със стотици килограми по-тежка?
Кой турбо мотор е МНОГО по-приятен за каране от атмосферен такъв със същите характеристики в една и съща кола?
И хубаво, няма да гледаме поддръжката, а ще гледаме гаранционния период... знаете ли колко често дефектираха до сега турбини на дизелови коли? Ок, не плащаме ама сме без кола една седмица... това за мен предвид малките ползи от даунсайзинга си е трън в задника и съчетано с други недостатъци накланя везните в другата посока.
И пак се върнахме назад вадейки атмосферни мотори на по 15 години и борейки ги с Twin Scroll технология масово използвана от 2, която на всичкото отгоре далеч не е ефективна колкото каскадните би-турбо системи, които обаче са прекалено скъпи
Кой турбо мотор е МНОГО по-приятен за каране от атмосферен такъв със същите характеристики в една и съща кола?
И хубаво, няма да гледаме поддръжката, а ще гледаме гаранционния период... знаете ли колко често дефектираха до сега турбини на дизелови коли? Ок, не плащаме ама сме без кола една седмица... това за мен предвид малките ползи от даунсайзинга си е трън в задника и съчетано с други недостатъци накланя везните в другата посока.
И пак се върнахме назад вадейки атмосферни мотори на по 15 години и борейки ги с Twin Scroll технология масово използвана от 2, която на всичкото отгоре далеч не е ефективна колкото каскадните би-турбо системи, които обаче са прекалено скъпи

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Alexi написа:кое е това 520д с под 5 среден ? няма такова .. а и тука говорим за бензинов мотор ,дизелите са ясни .. в много държави дизелите са с по висок данък за това ще има доста клиенти за малолитражни турбо бензини със сносна мощност .. а това че след 10-15г ще има скъпи обслужвания - това чичко европеец не го интересува ,той ще е на 3тата си подред кола до тогава ..
ОФФ- Форда ми си е доста добре Ачко ,благодаря - "качваш се и караш"скоро ще се похваля с полирани 18ки в темата за полирането ..
Съвсем сериозно , ще те замоля да прочетеш повечко по темата преди да пишеш . И понеже си мой човек ще ти кажа и средния разход при теста на Фокусчето - 7,5/100

Последна промяна acho.rs на 18 Юли 2012, 22:50, променена общо 1 път
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Дизелите тепърва предстои да понесат удари от екологична страна.Отпадните продукти на дизелите са преместени тази година от СЗО в клас за най отровните за човека вещества.Бъдещето на дизеловите двигатели въобще не е розово дори с технологиите от последните години.Колкото да ги даунсайзват турбинират и филтрират ще си останат най мръсните и вредни двигатели с вътрешно горене.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Jordana написа:Дизелите тепърва предстои да понесат удари от екологична страна.Отпадните продукти на дизелите са преместени тази година от СЗО в клас за най отровните за човека вещества.Бъдещето на дизеловите двигатели въобще не е розово дори с технологиите от последните години.Колкото да ги даунсайзват турбинират и филтрират ще си останат най мръсните и вредни двигатели с вътрешно горене.
Мазда постигнаха ниво на азотни окиси според Евро 6 без допълнителна система за впъскване на карбамид . Но принципно си прав де . Дай да не започваме темата за дизел , че ще стане мазало . Някой ако иска да отваря друга тема за бъдещето на печките .
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Какво да не отваряме, то даунсайзинга си тръгна от тях. На мен лично ми е писнал когато карам зад някоя печка и водача подаде газ, да се изгубя от облак черен дим или в най-добрия случай да се закашлям. Честно казано вече имам лек - като видя подобна гледка и случайно имам отворено стъкло, задържам си дъха, като отмина колата отварям всички прозорци и започвам да дишам след поне 10 секунди. Направо не се трае. Кога в тази скапана държава ще вкарат истински технически прегледи? 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Съвременните дизели са серийно със филтър за твърди частици , скоро ще задължат премахвнаето на азотните окиси (със Евро 6) . Остават още хилядите отровни газове от дизела за които не се говори ...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Филтър, който в много от случаите е...премахнат.
Не знам, аз от бензин да ми замирише буквално на отрова ми се е случвало само е тотален гроб и пуши повече от Трабантче. От дизелите, особено зад разни Пасати и Голфове(уж съвременни), редовно съм си намразвал живота заради миризма и дим.

Не знам, аз от бензин да ми замирише буквално на отрова ми се е случвало само е тотален гроб и пуши повече от Трабантче. От дизелите, особено зад разни Пасати и Голфове(уж съвременни), редовно съм си намразвал живота заради миризма и дим.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Даунсайзинг - реални ползи
BMWPOWERRR_ACM написа:Филтър, който в много от случаите е...премахнат.![]()
Не знам, аз от бензин да ми замирише буквално на отрова ми се е случвало само е тотален гроб и пуши повече от Трабантче. От дизелите, особено зад разни Пасати и Голфове(уж съвременни), редовно съм си намразвал живота заради миризма и дим.
аз за друго ги намразих
че като изпуши и изхвърли всички въглища отзад ме оставя в точка

иначе фокуса, за който става дума е 1.0, а не 1.6 екобууст
видях я отблизо до боровец и обратно
харчи наистина 5/100 с нормално каране.. има нормална мощност, абе нормална кола си е като цяло
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Между 5 извънградско и 5 СРЕДЕН разход има огромна разлика , както няколко милиарда човека знаят.
А като си бавен , ще те оставят в точка ако ще и на мазут да карат
А като си бавен , ще те оставят в точка ако ще и на мазут да карат
Re: Даунсайзинг - реални ползи
acho.rs написа:Между 5 извънградско и 5 СРЕДЕН разход има огромна разлика , както няколко милиарда човека знаят.
А като си бавен , ще те оставят в точка ако ще и на мазут да карат
5/100 среден разход е постижим с тази кола
аз съм имал същия фокус, само че 1.6 бензин и при каране едва-едва даваше към 6.2-3 разход
а тоя еднолитровия беше за тестдрайв, бяхме 3ма човека и всеки му се изреди така да се каже, та от тая гледна точка смятам, че СРЕДЕН разход 5/100 е постижим, защото колата е доста оптимизирана за икономия (старт-стоп, ала бала, некви гуми там е такива работи.. маслената помпа била джиджана и правела постоянно едно и също налягане на маслото)
дизел от тоя клас.. примерно една печка 1.5 с нормално каране спокойно на дълъг път дава 4-4.5/100 и фокуса с тоя мотор може да го постигне..
конкурентна е колата, както и всички други даунсайзнати, които съм карал до момента
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Щом е постижим 5 среден , значи извънграда трябва да ти гори 3,5/100 . Добре , вярваме ти . Прословутия тест на АМС за разход , е тъп и нереален. Тва 7,5/100 с един човек са си го измислили ...
Наистина отбеляват че това е 1,5/100 надолу от 1,6 атмосферния вариант , но така или иначе стария е куц кон , без нито една съвремнна технология , да не говорим за старт-стоп която сваля СРЕДНИЯ разход по НЕФЗ със 0,5/100 а в реалния живот никой не я ползва . Енергоспестяващите гуми свалят под 0,2/100 и това с цената на опасно поведение на мокро . Късмет
Наистина отбеляват че това е 1,5/100 надолу от 1,6 атмосферния вариант , но така или иначе стария е куц кон , без нито една съвремнна технология , да не говорим за старт-стоп която сваля СРЕДНИЯ разход по НЕФЗ със 0,5/100 а в реалния живот никой не я ползва . Енергоспестяващите гуми свалят под 0,2/100 и това с цената на опасно поведение на мокро . Късмет
Re: Даунсайзинг - реални ползи
acho.rs написа:Щом е постижим 5 среден , значи извънграда трябва да ти гори 3,5/100 . Добре , вярваме ти . Прословутия тест на АМС за разход , е тъп и нереален. Тва 7,5/100 с един човек са си го измислили ...
Наистина отбеляват че това е 1,5/100 надолу от 1,6 атмосферния вариант , но така или иначе стария е куц кон , без нито една съвремнна технология , да не говорим за старт-стоп която сваля СРЕДНИЯ разход по НЕФЗ със 0,5/100 а в реалния живот никой не я ползва . Енергоспестяващите гуми свалят под 0,2/100 и това с цената на опасно поведение на мокро . Късмет
бате, не знам кво са правели АМС и другите, аз ти казвам кво съм видял

старт-стопа е ползвуема функция
Последна промяна BadAngel на 18 Юли 2012, 23:10, променена общо 1 път
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Добре де , нали се съгласихме - 5 на 100 средн разход е постижим . Разхода на моята 13годишна 2500кк бензинка е само 0,7 л повече защото 5,7 на 100 е постижим 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани