По-малко цилиндри, по-нисък разход
Модератор: Общи модератори
- zxsport
-
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Темата "леко" се отклони ... намесихте в спора Порше ... скъпо било, не било достатъчно бързо и луксозно и куп други ... Порша от доста време е еталон за спортна кола и откак има драг в БГ (следя стриктно мероприятията от 6-7 години насам) не видях сериен/фабричен автомобил с по-добри времена на 400 м от 911-996/997 Турбо (10,9-11,6/400 м.)! Участва ли Порше Турбо - то е на финал - дали малък, дали голям финал - без значение! Това какво говори само по себе си? По време на стартовете на Поршетата (и на останалите) им се раздава цялата газ, а в края на деня си тръгват на собствен ход, ЗДРАВИ ... за разлика от конкуренцията (драг бегачки, придвижвани до пистата на репатрак). И така сезон след сезон ... едни и същи Поршета дават едни и същи/постоянни времена години наред!
Това са разликите м/у Порше и вс. останали - плаща се повече но получаваш здравина и бързина - 997 и 996 с "чип" са "ултимативни"
ежедневни коли (неолекотявани, с работещи климатици, резервни гуми и вс. останало по тях), които тупат години наред на драговете в БГ всички екзотични автомобили - ГТР-и, ферарита, мазератита, СЛ-ове, ЦЛ-ове и всякакви драгстери, като най-важното - след състезанията бавно и спокойно връщат собствениците по домовете им!
Не съм фен на Порше, но истината е такава ... и от 1000 кладенеца вода да донесете ... Корвета (компресирания, да не му пускам снимката, че колегата може да се расърди) на последното "Лесново" беше МНОГО силен ... но въпреки ъпгрейдите даде по-слаби времена от тези на 996/997-турбо БЕЗ "чип".
И да не започнете с глупостите от сорта: ако купя кола ХХХ за 30 000 долара, и с останалите до цената на Поршето ще я направя 1000 пъти по-кола /ежедневна/ във всяко едно отношение ... да ама не
Ще се радвам АЛХ да ме опровергае, човекът се е постарал въпреки, че не е ползвал за база любимият ми Р129 ... и все пак предполагам, че SL 700 кс./колела/ е < 996/997 Turbo като комплексен "ултимейт" автомобил (здравина, постоянство, разход на гориво, 1/4 mile и др.) В никакъв случай не подценявам колите /а и опита/ на пишещите сънародници зад грница, но според мен 996/997 си заслужава да бъде притежание на разбиращите ентусиасти не по малко от по-еФтината алтернатива с ХХХХ сума налята У нея!
Живи и здрави!
Това са разликите м/у Порше и вс. останали - плаща се повече но получаваш здравина и бързина - 997 и 996 с "чип" са "ултимативни"

Не съм фен на Порше, но истината е такава ... и от 1000 кладенеца вода да донесете ... Корвета (компресирания, да не му пускам снимката, че колегата може да се расърди) на последното "Лесново" беше МНОГО силен ... но въпреки ъпгрейдите даде по-слаби времена от тези на 996/997-турбо БЕЗ "чип".
И да не започнете с глупостите от сорта: ако купя кола ХХХ за 30 000 долара, и с останалите до цената на Поршето ще я направя 1000 пъти по-кола /ежедневна/ във всяко едно отношение ... да ама не

Ще се радвам АЛХ да ме опровергае, човекът се е постарал въпреки, че не е ползвал за база любимият ми Р129 ... и все пак предполагам, че SL 700 кс./колела/ е < 996/997 Turbo като комплексен "ултимейт" автомобил (здравина, постоянство, разход на гориво, 1/4 mile и др.) В никакъв случай не подценявам колите /а и опита/ на пишещите сънародници зад грница, но според мен 996/997 си заслужава да бъде притежание на разбиращите ентусиасти не по малко от по-еФтината алтернатива с ХХХХ сума налята У нея!
Живи и здрави!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
След като изчетох екстремно надъхания ти пост , единственото което разбрах е че ... за теб динамиката на колите се определя на 400 метра
Аз си мисля , че най-важното за тези коли е доускорението 100-300 , не че Порше имат слабости във някоя дисциплина де , но не е като при старта .

Аз си мисля , че най-важното за тези коли е доускорението 100-300 , не че Порше имат слабости във някоя дисциплина де , но не е като при старта .
- zxsport
-
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
acho.rs написа:След като изчетох екстремно надъхания ти пост , единственото което разбрах е че ... за теб динамиката на колите се определя на 400 метра![]()
Аз си мисля , че най-важното за тези коли е доускорението 100-300 , не че Порше имат слабости във някоя дисциплина де , но не е като при старта .
Внимавай, че младежа от подписа ти те гледа ...

- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
zxsport написа:acho.rs написа:След като изчетох екстремно надъхания ти пост , единственото което разбрах е че ... за теб динамиката на колите се определя на 400 метра![]()
Аз си мисля , че най-важното за тези коли е доускорението 100-300 , не че Порше имат слабости във някоя дисциплина де , но не е като при старта .
Внимавай, че младежа от подписа ти те гледа ...



БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- tosheto28
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: ferrari
- Мечтае да кара: bmw
- Детайли за колата: Бегачка
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Като цяло по продажби, "БМВ" водят достойно пред другите брандове "Мерцедес" и "Ауди". Естествено по-малкото цилиндри не се нравят на почитателите на "БМВ", но пък в крайна сметка не е лошо и да опитат представителите от големия концерн с тази си иновация.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Ако извадиш Мини (около 270-300 000) от продажбите на БМВ груп , ставаме доста близки до Ауди и доволно много зад Мерцедес ...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
acho.rs написа:Ако извадиш Мини (около 270-300 000) от продажбите на БМВ груп , ставаме доста близки до Ауди и доволно много зад Мерцедес ...
Това към кога и от къде щото аз за 2010-та други работи чета:
http://www.worldcarfans.com/11101113040 ... -car-sales
и ако извадим мини може би трябва де се извади и А-класата ...
не че това е темата ама като ще си говорим за продажби ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Явно има разминаване в информацията - може да греша . Но не греша , че минитата са почти четвърт милион . Ако се вади мини , трябва да се вади и Смарт , не А класа .
Но съм съглсен , че продажбите не са фактор за качеството .
Но съм съглсен , че продажбите не са фактор за качеството .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани