[Android] Carly for BMW 22.80 - Кодиране и чистене на грешки

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от hus0 » 12 Авг 2016, 0:06

Какво ново има?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от expl0de » 12 Авг 2016, 19:26

Може ли линк към предната версия? С най-новата не ми дава да кодирам и да си възстановявам бекъпи от кодираните модули.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 2.07.2016
Пол: Мъж

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от pawel9832 » 14 Авг 2016, 9:31

Carly für BMW v21.16 [Cracked]

http://ul.to/s1rrqeez

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от aivanov99 » 16 Авг 2016, 14:12

Колеги, някой пробвал ли е да регистрира акумулатор с Carly-то? Става въпрос за BMW X6 E71.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от hus0 » 16 Авг 2016, 22:31

Аз тая гъзарийка дето се затварят стъклата при дъжд ще мога ли с карлито да го активирам?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от PIPERKOV » 18 Авг 2016, 12:19

кой от двата кабела ще свърши работа за четене триене и кодиране
http://www.aliexpress.com/item/For-BMW- ... aba8fcbeea


http://www.aliexpress.com/item/INPA-Edi ... 32b7145826



На синия кабел има някакъв превключвател някой може ли да каже за какво служи....
Последна промяна PIPERKOV на 18 Авг 2016, 19:28, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от aivanov99 » 18 Авг 2016, 16:15

Линковете не бачкат. Ако трябва да гадая превключвателя замостява 7 и 8 пин на буксата. Превключва се като се диагностицират стари и нови модели коли.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от PIPERKOV » 18 Авг 2016, 19:29

Оправих линковете,работят

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.08.2014

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от kochev » 20 Авг 2016, 19:40

PIPERKOV написа:Оправих линковете,работят


И двата кабела ще ти свършат работа с преходник, ако автомобилът ти е до 2008ма година. Като цяло ти препоръчвам да вземеш по-новия кабел за 80 лв, който подържа и F моделите. Ще имаш гаранция и ИНПА/ИСТА със сериен номер ако решиш да се занимаваш по-сериозно. За коли, които са 15-20к+ не си правете експерименти с кабели за 30 лв освен ако не ги позлвате само да четете грешки.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от PIPERKOV » 20 Авг 2016, 21:30

А кой е по новият кабел.дай някакъв линк

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 23.12.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535D
Мечтае да кара: 650i Convertible
Детайли за колата: Logic 7, Комфортен салон, remap (диното показа - 245 на колелата), keyless go, поддържано до вманиачаване!

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от maildaemon » 21 Авг 2016, 8:59

Няма такова нещо, като по-оригинален кабел и сериен номер за INPA (или за ISTA за 80 лв. :lol: :lol: :lol: ) :kuku: Гледай качеството на изработка. Всички кабели са еднакви и имат чип FT232RL вътре, важното е да са нормално запоени...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от motofan » 21 Авг 2016, 9:06

Здравейте, направо на въпроса, Carly -то е последната версия от шапката, ползвам го с OTG преходник и син кабел купуван от склад66, а моя навес е произведен 01.2008 и не ми разпознава нищо.
Пише USB connection OK.....чакам да разпознае мАтора и след няколко секунди пише, че не може да установи връзка!?!
Някакви идеи?
П.с. гледам в таблицата пише, че след 03.2007 не може да се чете с нищо :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.08.2014

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от kochev » 23 Авг 2016, 10:25

maildaemon написа:Няма такова нещо, като по-оригинален кабел и сериен номер за INPA (или за ISTA за 80 лв. :lol: :lol: :lol: ) :kuku: Гледай качеството на изработка. Всички кабели са еднакви и имат чип FT232RL вътре, важното е да са нормално запоени...


Защо тогава едни кабели подържат автомобили до 2007ма а други също и след 2008ма (включително F-Series) и има разлика в цената - едните вървят между 30 и 50 лв а другите струавт над 80? Ако знаеш сподели, защото никъде не мога да намеря въпросната информация.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от expl0de » 23 Авг 2016, 20:14

kochev написа:
maildaemon написа:Няма такова нещо, като по-оригинален кабел и сериен номер за INPA (или за ISTA за 80 лв. :lol: :lol: :lol: ) :kuku: Гледай качеството на изработка. Всички кабели са еднакви и имат чип FT232RL вътре, важното е да са нормално запоени...


Защо тогава едни кабели подържат автомобили до 2007ма а други също и след 2008ма (включително F-Series) и има разлика в цената - едните вървят между 30 и 50 лв а другите струавт над 80? Ако знаеш сподели, защото никъде не мога да намеря въпросната информация.

Яд ме е като купувах моя от олх, че не запомних от кой, води се k+dcan стандарт и струваше 20 лева с диск с инпа(който така и не можах да подкарам и я изтеглих от другаде). Кабелът е много добре направен и си го ползвам 1 година с карли, инпа, нст, тул32 и общо взето всичко де, що е съвместимо с лаптоп.
"За някой автомобили до 2007 ма, февруари и по-стари , се изисква пин 7 и 8 на кабела да бъдат съединени за да четат някой от модулите, а за 2007 , март и по-нови пинове 7 и 8 трябва да са разделени за да четат всички модули. Ролята на ключето е да съединиява и разделя когато е необходимо 7 ми и 8 пин, без да се налага запояване и разпояване или допълнителни монтажи."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Кодиране, четене и чистене на грешки Carly for BMW 21.16

Мнение от hus0 » 30 Авг 2016, 18:20

Предната версия аз не знам как я инсталирах но правих и кодиране и всичко. Но си разбутах нещо телефона и си прецаках програмата. Предната версия я прекарах през лъки патчъра но не се сещам как го направих. Днеска пробвах един милион начина и така и не можах да я инсталирам. Някой може ли да ми обясни какво да правя с лъки патчъра да си активирам пак по предната версия. Пробвах я и тая последната версия но немога да я активирам и нея. Пускам програмата цъкам си ок 20 пъти и само диагностиката ми тругва. При всяко пускане на програмата трябва да цъкам пак ок. Ползвам блутуут модула и не ми казвайте че с него не става защото кодирах с него преди. Проблема ми е самото активиране.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook