Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
пък ако хванеш E61 M5 от гаража
и "над два тона тежащата не-М5-ца" има един пасажер разлика в килограмите, който просто няма вариант да го хванеш в поведението .. Но иначе е два/над два ... тона кола - е не е ама нищо .. тежи колко 330xd.

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Turturelo написа:пък ако хванеш E61 M5 от гаражаи "над два тона тежащата не-М5-ца" има един пасажер разлика в килограмите, който просто няма вариант да го хванеш в поведението .. Но иначе е два/над два ... тона кола - е не е ама нищо .. тежи колко 330xd.
За Е61 М5 никога не съм отричал че тежи над 2 тона... А Ф10 М5 с опциите си тежи и тя над 2 тона... Дали ги усещам - естествено е, че ги усещам. Е60 има по-шофьорско шаси. Ф10 е много повече Е39 в това отношение.
Power is Nothing Without Insanity
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
хм... в америка почнаха да идват... и някои са със ръчни скорости 

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Те ви тук мнението на един юзър в истинския смисъл на думата 
От 1:47 до 2:47 си казва всичко човека...
http://www.youtube.com/watch?v=7P8FTb220fI

От 1:47 до 2:47 си казва всичко човека...
http://www.youtube.com/watch?v=7P8FTb220fI
Power is Nothing Without Insanity
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
... И друго ми направи впечатление.
2000 си купих едно от първите е39 м5 - не се бях редил за него, но първия купувач които го беше поръчал 1998-ма се отказа от него по негови си причини и колата осиротя в дилъра. Случайно се бях отбил тогава през дилъра да си взема брошура и като ги питах те ми казаха че имат едно. Беше осиротяло точно за 4 часа. Шанс. В момента в които го видях ... 2 часа след това си излязох с него. Очи- палачинки. 2002-ра сложих капаро за следващата м5ца. 2005-та бях горд собственик на първото е60 м5 на източния бряг. Очи- палачинки. Опашката за него тогава беше 2 години.
Сега гледам че ф10 м5 всичките първи екземпляри дилърите ги продават на ибей и на фабричната цена няма желаещи. Е60 първите две години под $10к над фабричната цена не можеше да се доредиш.
Та.. Случайни мисли.
2000 си купих едно от първите е39 м5 - не се бях редил за него, но първия купувач които го беше поръчал 1998-ма се отказа от него по негови си причини и колата осиротя в дилъра. Случайно се бях отбил тогава през дилъра да си взема брошура и като ги питах те ми казаха че имат едно. Беше осиротяло точно за 4 часа. Шанс. В момента в които го видях ... 2 часа след това си излязох с него. Очи- палачинки. 2002-ра сложих капаро за следващата м5ца. 2005-та бях горд собственик на първото е60 м5 на източния бряг. Очи- палачинки. Опашката за него тогава беше 2 години.
Сега гледам че ф10 м5 всичките първи екземпляри дилърите ги продават на ибей и на фабричната цена няма желаещи. Е60 първите две години под $10к над фабричната цена не можеше да се доредиш.
Та.. Случайни мисли.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Дано не изглежда като реклама...
Имах удоволствието да го усетя доста отблизо.
Просто перфектен автомобил , след него не ти се кара друга кола.
Пожелавам всекиму !
Имах удоволствието да го усетя доста отблизо.
Просто перфектен автомобил , след него не ти се кара друга кола.
Пожелавам всекиму !
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Явно ви клатят с пазарната политика .. в Европа никога не се е чакало 2 години за поръчан М автомобил по 2 години. Нещо бъркаме стандартни масови автомобили с Pagani?! Може би има нещо общо с квотите на дилърите, но аз не ги разбирам тези неща както доста хора тук (видимо). Отделно Е39 М5 се поръчва 1997-ма, '98 идва първата... 2000 се поръчваха фейслифтовите. Даже в БГ имаше коли тогава по кривите години .. Да даваш пари да купиш кола след 3 години и да ти ги върти дилъра .. идеално! И както се разграбвали тази стояла 2 години на бек-ордър и късмет да я купиш ти..
.. уж "старите" М автомобили бяха брутални шофьорски автомобили, сега почнахме да чуваме за над 2 тона стари М-ки .. сравняваме Е39 с F10, пък на E39 сме гледали с широко отворени очи .. а сега F10 дето е 200 пъти по-бърза и по-директна кола не искаме и да чуем за нея .. може би сме разширили светогледа и имаме повечко база за сравнение. Помня първото ми кръгче с Е34 М5 - бях на 2Х години .. самолет. Помня и първото 850CSi - няма такава ракета .. сега и двете коли са си бавни към днешните стандарти.. та и този момент го има.. ама поне следвайте една посока .. И в един момент се оглеждаш в килограмите на всичките М5-ци и се оказва, че те под 1.7 тона не са падали почти никога, а имат на половината мощност .. отделно като поведение не мога да кажа, че с километрите с които може да наръгаш едно F10 можеш да си помислиш да влезеш с E39/E34 ..
Абе честно казано взех да се обърквам нещо ..
.. уж "старите" М автомобили бяха брутални шофьорски автомобили, сега почнахме да чуваме за над 2 тона стари М-ки .. сравняваме Е39 с F10, пък на E39 сме гледали с широко отворени очи .. а сега F10 дето е 200 пъти по-бърза и по-директна кола не искаме и да чуем за нея .. може би сме разширили светогледа и имаме повечко база за сравнение. Помня първото ми кръгче с Е34 М5 - бях на 2Х години .. самолет. Помня и първото 850CSi - няма такава ракета .. сега и двете коли са си бавни към днешните стандарти.. та и този момент го има.. ама поне следвайте една посока .. И в един момент се оглеждаш в килограмите на всичките М5-ци и се оказва, че те под 1.7 тона не са падали почти никога, а имат на половината мощност .. отделно като поведение не мога да кажа, че с километрите с които може да наръгаш едно F10 можеш да си помислиш да влезеш с E39/E34 ..
Абе честно казано взех да се обърквам нещо ..
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Първите е39 в америка стъпиха 2000. Реколта 99-та изобщо няма.
Да ме работи мене дилър- много трудна работа. Аз лично имам достъп до всичката информация до която имат достъп. Инвентарна система, система за поръчки, ценови списъци и тн. Мой приятел след като го повозих в е39-ката реши, че и той иска- е, намери една след 8 месеца и я докара от другия край на америка.
Защо написах това за търсенето. Наличието на ф10 в излишък още от първите бройки означава поне за мене, че или са ги произвели в повече този път, или че няма търсене или и двете. Аз лично мисля, че търсенето е спаднало значително защото всеки голям бмв дилър получава една кола в началото и.... Тази кола сега е на ибей и никои не ги купува на фабричната цена което не е характерно за "първите" бройки- обикновено те дори не стигат до публичния пазар защото са продадени предварително. Това не е случая със ф10.
За широко отворените очи тънката ми мисъл беше, че Едно време м5-цата нямаше еквивалент като поведение, динамика и цялостен пакет. Сега... Има алтернативи а и поне за мене развитието й не в посока в която на мене (а явно и на други хора) им харесва.
... Ама нали номера е печалба пък дори на цената на размиване на основите на имиджа.
А може и разбира се комично да бъркам....
Да ме работи мене дилър- много трудна работа. Аз лично имам достъп до всичката информация до която имат достъп. Инвентарна система, система за поръчки, ценови списъци и тн. Мой приятел след като го повозих в е39-ката реши, че и той иска- е, намери една след 8 месеца и я докара от другия край на америка.
Защо написах това за търсенето. Наличието на ф10 в излишък още от първите бройки означава поне за мене, че или са ги произвели в повече този път, или че няма търсене или и двете. Аз лично мисля, че търсенето е спаднало значително защото всеки голям бмв дилър получава една кола в началото и.... Тази кола сега е на ибей и никои не ги купува на фабричната цена което не е характерно за "първите" бройки- обикновено те дори не стигат до публичния пазар защото са продадени предварително. Това не е случая със ф10.
За широко отворените очи тънката ми мисъл беше, че Едно време м5-цата нямаше еквивалент като поведение, динамика и цялостен пакет. Сега... Има алтернативи а и поне за мене развитието й не в посока в която на мене (а явно и на други хора) им харесва.
... Ама нали номера е печалба пък дори на цената на размиване на основите на имиджа.
А може и разбира се комично да бъркам....
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
АЛХ , за кое поведение говориш - нали точно ти ни обясняваше как Е60 М5 оре със предницата а Е39 М5 си я усетил като много по-диркетна от колкото си очаквал . Това е странно при положение , че си я имал преди 10 години и би трябвало да си я знаеш как е
Още по-странно е че абсолютно всеки карал Е39 М5 и Е60 М5 , казва че старата Мка е кашкавал в сравнение с предната .
Нещо взех и аз да се "обърквам" .
За продажбите ще проверя скоро . Защото "един човек" твърдеше за рекордните продажби на Х6 , че са продажби на дилъри и колите седят по шоурумите , пък то се оказа че трябва ред да чакаш за джипа-купе .

Още по-странно е че абсолютно всеки карал Е39 М5 и Е60 М5 , казва че старата Мка е кашкавал в сравнение с предната .
Нещо взех и аз да се "обърквам" .
За продажбите ще проверя скоро . Защото "един човек" твърдеше за рекордните продажби на Х6 , че са продажби на дилъри и колите седят по шоурумите , пък то се оказа че трябва ред да чакаш за джипа-купе .
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
това с чакането не е показателно за нищо.. и за МЛ през 2006та се чакаше с месеци, но не е бил кой-знае какъв хит..
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Х6 Е кой знае как хит . МЛ също се праде в много добри количества .
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
acho.rs написа:АЛХ , за кое поведение говориш - нали точно ти ни обясняваше как Е60 М5 оре със предницата а Е39 М5 си я усетил като много по-диркетна от колкото си очаквал . Това е странно при положение , че си я имал преди 10 години и би трябвало да си я знаеш как е![]()
Още по-странно е че абсолютно всеки карал Е39 М5 и Е60 М5 , казва че старата Мка е кашкавал в сравнение с предната .
Нещо взех и аз да се "обърквам" .
За продажбите ще проверя скоро . Защото "един човек" твърдеше за рекордните продажби на Х6 , че са продажби на дилъри и колите седят по шоурумите , пък то се оказа че трябва ред да чакаш за джипа-купе .
Няма какво да проверяваш. Успехът на Х6 беше по-голям от този на всеки друг "джип" на конкурентна марка и определено надмина очакванията на компанията. Конкурентите още нямат отговор на този автомобил, а скоро ще се появи новия. Но от БМВ не бързат и без това още се продава като топъл хляб във времена на криза, докато от Халуди и Мерцедес се чудят точно какво лайно да пуснат за да му е "конкурент". Аз съм убеден обаче, че той ще си остане номер едно в класа си и ще се превърне за БМВ в нещо подобно на тройката - всички ще се опитват да я достигнат, но само толкова.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Пичовете от ГТ борд са известни със сравненията си от летящ старт (50-250км/ч)
БМВ М5 с/у Порше Панамера Турбо С
http://www.youtube.com/watch?v=
БМВ М5 с/у Порше Панамера Турбо С



http://www.youtube.com/watch?v=
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
http://fakti.bg/avto/47532-bmw-prodava- ... na-m5-2013
Интерес има към новата М5ца и то огромен
Мисля, че никой не се съмнява, че това ще е най-успешното М5 като продажби 
Интерес има към новата М5ца и то огромен



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани