Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
Re: Американските VS Европейските спортисти
Що се отнася до най-мощен седан...

Друг е въпроса, че не ми се вижда за нужно толкова мощност в такава кола.

Друг е въпроса, че не ми се вижда за нужно толкова мощност в такава кола.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Американските коли винаги са си били малко по-мощни, но и по-тежки
А и според мен по-важното е в какъв диапазон от обороти ги имаш конете и нютоните, а не че някакъв си седан бил 700к.с и над 2 тона
Да погледнем новото Ламбо ако не се лъжа е с 400нютона на 1100-1200об. 




..Bayerische Motoren Werke..


- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
Напук на целия европейски даунсайзинг и в комбинация с компресор мислиш ли, че няма да имат огромна част от тягата през доста голям оборотен диапазон 


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Силно ме съмнява, CTS-V е над 2 тона 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Американските VS Европейските спортисти
In_Memoriam написа:Напук на целия европейски даунсайзинг и в комбинация с компресор мислиш ли, че няма да имат огромна част от тягата през доста голям оборотен диапазон
Именно че тук имат повече еко норми с които трябва да се съобразяват




ПП: Колега In_Memoriam не го казвам с цел да те обидя нещо


..Bayerische Motoren Werke..


- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Американските VS Европейските спортисти
с52
онва американското м52 


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Американските VS Европейските спортисти
Еко нормите в Калифорния мисля, че все още са по-сериозни от европейските... така че и този аргумент не върви
Просто да кажа аз... Пък колата като я внесат в Европа се съобразяват и с европейските.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:Еко нормите в Калифорния мисля, че все още са по-сериозни от европейските... така че и този аргумент не вървиПросто да кажа аз... Пък колата като я внесат в Европа се съобразяват и с европейските.
Тогава, защо новия Вайпър е 8.4 спрямо стария 8.0 (не съм много сигурен тук


..Bayerische Motoren Werke..


- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
M-coupe написа:steeN написа:Еко нормите в Калифорния мисля, че все още са по-сериозни от европейските... така че и този аргумент не вървиПросто да кажа аз... Пък колата като я внесат в Европа се съобразяват и с европейските.
Тогава, защо новия Вайпър е 8.4 спрямо стария 8.0 (не съм много сигурен тук) ...
И предишното поколение вайпър беше 8.4/8.3 литра. Първият вайпър само беше 8.0.
Много се радвам ,че все още пазят такива големи истински мотори с якия звук, дето не излиза през колоните. Да набиеш 3 турбини на миксер също не кой знае каква философия.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Американските VS Европейските спортисти
Да набиеш 3 турбини на миксер също не кой знае каква философия.
Не е философия да ги сложиш, философията е да направиш така нещата, че от конкретна литрова мощност, въртящият момент и конските сили да са сериозни като цифри, да вървят плавно и в максимално голям диапазон. Освен това, всичко трябва да е надеждно, моторът с максимално нисък разход и минимално ниво на вредни емисии.
Идеологоията на Американските производители за големи, атмосферни мотори, с ръчни кутии и задно предаване, определено ми допада и съм с две ръце "ЗА". Но когато става въпрос за инженерна мисъл, ниво на технологиите и внимание към детайла, изостават доста от Европейските производители и по-конкретно от БМВ(от които се интересувам с приоритет и имам повече знания за тях).
Re: Американските VS Европейските спортисти
Делян написа:Да набиеш 3 турбини на миксер също не кой знае каква философия.
Не е философия да ги сложиш, философията е да направиш така нещата, че от конкретна литрова мощност, въртящият момент и конските сили да са сериозни като цифри, да вървят плавно и в максимално голям диапазон. Освен това, всичко трябва да е надеждно, моторът с максимално нисък разход и минимално ниво на вредни емисии.
Идеологоията на Американските производители за големи, атмосферни мотори, с ръчни кутии и задно предаване, определено ми допада и съм с две ръце "ЗА". Но когато става въпрос за инженерна мисъл, ниво на технологиите и внимание към детайла, изостават доста от Европейските производители и по-конкретно от БМВ(от които се интересувам с приоритет и имам повече знания за тях).
Ето точно това имам в предвид и аз

..Bayerische Motoren Werke..


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Делян написа:Да набиеш 3 турбини на миксер също не кой знае каква философия.
Не е философия да ги сложиш, философията е да направиш така нещата, че от конкретна литрова мощност, въртящият момент и конските сили да са сериозни като цифри, да вървят плавно и в максимално голям диапазон. Освен това, всичко трябва да е надеждно, моторът с максимално нисък разход и минимално ниво на вредни емисии.
Идеологоията на Американските производители за големи, атмосферни мотори, с ръчни кутии и задно предаване, определено ми допада и съм с две ръце "ЗА". Но когато става въпрос за инженерна мисъл, ниво на технологиите и внимание към детайла, изостават доста от Европейските производители и по-конкретно от БМВ(от които се интересувам с приоритет и имам повече знания за тях).
Тя тази идеология си отива . И при тях се прокрадват прилични автоматици и много скоро пазара ще направи избора си и ще пенсионира ръчката и зад океана . Даунсайзинга върви с пълна сила при масовите модели, а от скоро и при някои спортни . Компресора и турбото бързо изместват атмосферните мотори ...
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Американските VS Европейските спортисти
Миксер 1.6 ... 200кс щок ... 100 октана + мап = 300кс >>>
https://www.youtube.com/watch?v=95B1J0Ugb64
https://www.youtube.com/watch?v=95B1J0Ugb64
Re: Американските VS Европейските спортисти
Делян написа:Да набиеш 3 турбини на миксер също не кой знае каква философия.
Не е философия да ги сложиш, философията е да направиш така нещата, че от конкретна литрова мощност, въртящият момент и конските сили да са сериозни като цифри, да вървят плавно и в максимално голям диапазон. Освен това, всичко трябва да е надеждно, моторът с максимално нисък разход и минимално ниво на вредни емисии. .
Ми... Всичките неща които си изброил съвременните големи американски мотори го предлагат.... Плавното в конете и въртящия момент си идва естествено на един 6-7-8 литра мотор дори ако има компресор/ турбина; надеждноста идва естествено от изпитания дизайн, разхода е средно 23-25 мили на галон на извънградско ако караш със 120км; а вредните емисии са достатъчно ниски че да се продава возилото в Калифорния която има най- строгите изисквания във света...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:разхода е средно 23-25 мили на галон на извънградско ако караш със 120км
а в града как са или да не питаме


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани