Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 4.01.2012
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от !!!!!! » 23 Дек 2014, 15:17

Що се отнася до най-мощен седан...
Изображение

Друг е въпроса, че не ми се вижда за нужно толкова мощност в такава кола.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от M-coupe » 24 Дек 2014, 15:12

Американските коли винаги са си били малко по-мощни, но и по-тежки :mhihi: :mhihi: А и според мен по-важното е в какъв диапазон от обороти ги имаш конете и нютоните, а не че някакъв си седан бил 700к.с и над 2 тона :mhihi: Да погледнем новото Ламбо ако не се лъжа е с 400нютона на 1100-1200об. :bang:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от In_Memoriam » 24 Дек 2014, 15:17

Напук на целия европейски даунсайзинг и в комбинация с компресор мислиш ли, че няма да имат огромна част от тягата през доста голям оборотен диапазон ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 24 Дек 2014, 15:44

Силно ме съмнява, CTS-V е над 2 тона :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от M-coupe » 24 Дек 2014, 15:45

In_Memoriam написа:Напук на целия европейски даунсайзинг и в комбинация с компресор мислиш ли, че няма да имат огромна част от тягата през доста голям оборотен диапазон ;)

Именно че тук имат повече еко норми с които трябва да се съобразяват :kuku: По 100к.с на литър да вадиш и да му набиеш 7.0 кубика, голяма работа си направил :mhihi: Това при бмв го видяхме преди 20 години още при е36 S52 двигателя :dunno: Според мен нищо кой знае какво не са направили, просто имат възможност да слагат големи двигатели... Това си е лично мое мнение де :yes:

ПП: Колега In_Memoriam не го казвам с цел да те обидя нещо :ok: Просто европейските коли ми допадат повече, но няма и как да се отрече, че и те си правят достойни коли :yes:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от host » 24 Дек 2014, 15:56

с52 :D онва американското м52 :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 24 Дек 2014, 16:30

Еко нормите в Калифорния мисля, че все още са по-сериозни от европейските... така че и този аргумент не върви :) Просто да кажа аз... Пък колата като я внесат в Европа се съобразяват и с европейските.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от M-coupe » 24 Дек 2014, 16:49

steeN написа:Еко нормите в Калифорния мисля, че все още са по-сериозни от европейските... така че и този аргумент не върви :) Просто да кажа аз... Пък колата като я внесат в Европа се съобразяват и с европейските.

Тогава, защо новия Вайпър е 8.4 спрямо стария 8.0 (не съм много сигурен тук :mrgreen: ) ... :conf:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 25 Дек 2014, 13:20

M-coupe написа:
steeN написа:Еко нормите в Калифорния мисля, че все още са по-сериозни от европейските... така че и този аргумент не върви :) Просто да кажа аз... Пък колата като я внесат в Европа се съобразяват и с европейските.

Тогава, защо новия Вайпър е 8.4 спрямо стария 8.0 (не съм много сигурен тук :mrgreen: ) ... :conf:


И предишното поколение вайпър беше 8.4/8.3 литра. Първият вайпър само беше 8.0.
Много се радвам ,че все още пазят такива големи истински мотори с якия звук, дето не излиза през колоните. Да набиеш 3 турбини на миксер също не кой знае каква философия.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 25 Дек 2014, 20:27

Да набиеш 3 турбини на миксер също не кой знае каква философия.

Не е философия да ги сложиш, философията е да направиш така нещата, че от конкретна литрова мощност, въртящият момент и конските сили да са сериозни като цифри, да вървят плавно и в максимално голям диапазон. Освен това, всичко трябва да е надеждно, моторът с максимално нисък разход и минимално ниво на вредни емисии.

Идеологоията на Американските производители за големи, атмосферни мотори, с ръчни кутии и задно предаване, определено ми допада и съм с две ръце "ЗА". Но когато става въпрос за инженерна мисъл, ниво на технологиите и внимание към детайла, изостават доста от Европейските производители и по-конкретно от БМВ(от които се интересувам с приоритет и имам повече знания за тях).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от M-coupe » 26 Дек 2014, 1:47

Делян написа:
Да набиеш 3 турбини на миксер също не кой знае каква философия.

Не е философия да ги сложиш, философията е да направиш така нещата, че от конкретна литрова мощност, въртящият момент и конските сили да са сериозни като цифри, да вървят плавно и в максимално голям диапазон. Освен това, всичко трябва да е надеждно, моторът с максимално нисък разход и минимално ниво на вредни емисии.

Идеологоията на Американските производители за големи, атмосферни мотори, с ръчни кутии и задно предаване, определено ми допада и съм с две ръце "ЗА". Но когато става въпрос за инженерна мисъл, ниво на технологиите и внимание към детайла, изостават доста от Европейските производители и по-конкретно от БМВ(от които се интересувам с приоритет и имам повече знания за тях).

Ето точно това имам в предвид и аз :yes:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 27 Дек 2014, 23:51

Делян написа:
Да набиеш 3 турбини на миксер също не кой знае каква философия.

Не е философия да ги сложиш, философията е да направиш така нещата, че от конкретна литрова мощност, въртящият момент и конските сили да са сериозни като цифри, да вървят плавно и в максимално голям диапазон. Освен това, всичко трябва да е надеждно, моторът с максимално нисък разход и минимално ниво на вредни емисии.

Идеологоията на Американските производители за големи, атмосферни мотори, с ръчни кутии и задно предаване, определено ми допада и съм с две ръце "ЗА". Но когато става въпрос за инженерна мисъл, ниво на технологиите и внимание към детайла, изостават доста от Европейските производители и по-конкретно от БМВ(от които се интересувам с приоритет и имам повече знания за тях).

Тя тази идеология си отива . И при тях се прокрадват прилични автоматици и много скоро пазара ще направи избора си и ще пенсионира ръчката и зад океана . Даунсайзинга върви с пълна сила при масовите модели, а от скоро и при някои спортни . Компресора и турбото бързо изместват атмосферните мотори ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от host » 27 Дек 2014, 23:58

Миксер 1.6 ... 200кс щок ... 100 октана + мап = 300кс >>>
https://www.youtube.com/watch?v=95B1J0Ugb64

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 28 Дек 2014, 4:29

Делян написа:
Да набиеш 3 турбини на миксер също не кой знае каква философия.

Не е философия да ги сложиш, философията е да направиш така нещата, че от конкретна литрова мощност, въртящият момент и конските сили да са сериозни като цифри, да вървят плавно и в максимално голям диапазон. Освен това, всичко трябва да е надеждно, моторът с максимално нисък разход и минимално ниво на вредни емисии. .


Ми... Всичките неща които си изброил съвременните големи американски мотори го предлагат.... Плавното в конете и въртящия момент си идва естествено на един 6-7-8 литра мотор дори ако има компресор/ турбина; надеждноста идва естествено от изпитания дизайн, разхода е средно 23-25 мили на галон на извънградско ако караш със 120км; а вредните емисии са достатъчно ниски че да се продава возилото в Калифорния която има най- строгите изисквания във света...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от K_Ilkov » 28 Дек 2014, 22:09

alx написа:разхода е средно 23-25 мили на галон на извънградско ако караш със 120км

а в града как са или да не питаме :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook