Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
Май май мина времето на GTR с неоспоримо най-великия лаунч контрол след появата на 991 Turbo S. Съдя не само по този клип.
Последна промяна In_Memoriam на 14 Окт 2014, 15:49, променена общо 1 път

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
In_Memoriam написа:Май май мина времето на GTR с неоспоримо най-великия лаунч контрол след появата на 998 Turbo S. Съдя не само по този клип.
Времето му мина отдавна . Още фейса на 997 Турбо си го дърпаше , след това Нисан напомпиха ГТ-Р , но пък се появи 997 Турбо С и пак си бе отпред . Само дето нисан обичат повечко да тръбят , но пък е и нормално когато нямаш имидж , да си правиш PR .
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Тамън продадох мустанга, та ето едно малко по дългосрочно ревю по темата на 3 години каране на мустанг 5.0 2011 в БГ и малко Германия.
Плюсове:
1.едва ли не беше някаква екзотика - всеки се обръщаше, питаше и искаше да се снима с нея. И има защо - колата имаше страхотна визия и действително седеше различно от всички останали коли на пътя.
2.Страхотен мотор и страхотен звук с ръчна кутия.
3.Не беше скъпа за това което е, и освен всичко друго държи продажна цена много по добре от ЕУ колите. А и да не повярваш се продаде по лесно от Х3то ми. ТА получаваш много срещу парите си.
4. Продадох я на 40К км за тия километри не се счупи НИЩО дори накладките не се изхабиха а не е като да не съм бил настрани при всяка възможност.
5. Елементарна поддръжка с два ключа - сам си сменях маслото и филтъра на всеки 10 000км за 20 мин.
Минуси:
1.Най-големия минус на тая кола е шасито или по скоро сцеплението . Да определено е много по добре от предишни поколения и колата иначе има хубаво управление и поведение в завой, но тая права ос отзад.....просто губи много сцепление при всичко освен идеален път. И на моменти си е направо опасно. Почти съм се завъртал на 90 градуса с включен тракшън. А фабричните все-сезонни гуми са меко казано боклук.
2. Спирачките спираха добре, но лесно фейдваха при продължителна употреба и не ми харесваше как цялата предница кляка като спираш.
3. Колата не беше скъпа сама по себе си но застраховките и данъците......
4. Интереиора като цяло грам не ми пречеше, но седалките бяха посредствени за нещо което е спортна кола.
Разхода не знам къде да го сложа щото с немския бензин беше направо супер за кола 400кс но в БГ го мята на поразия.
Като цяло е много интересен и различен автомобил и съм имал много хубави моменти с него. Върви добре, но ако някой иска нещо много сериозно от него - да се насочи към Босс 302 версията или трябва добре да ъпгрейде окачването и гумите на стандартната.
Плюсове:
1.едва ли не беше някаква екзотика - всеки се обръщаше, питаше и искаше да се снима с нея. И има защо - колата имаше страхотна визия и действително седеше различно от всички останали коли на пътя.
2.Страхотен мотор и страхотен звук с ръчна кутия.
3.Не беше скъпа за това което е, и освен всичко друго държи продажна цена много по добре от ЕУ колите. А и да не повярваш се продаде по лесно от Х3то ми. ТА получаваш много срещу парите си.
4. Продадох я на 40К км за тия километри не се счупи НИЩО дори накладките не се изхабиха а не е като да не съм бил настрани при всяка възможност.
5. Елементарна поддръжка с два ключа - сам си сменях маслото и филтъра на всеки 10 000км за 20 мин.
Минуси:
1.Най-големия минус на тая кола е шасито или по скоро сцеплението . Да определено е много по добре от предишни поколения и колата иначе има хубаво управление и поведение в завой, но тая права ос отзад.....просто губи много сцепление при всичко освен идеален път. И на моменти си е направо опасно. Почти съм се завъртал на 90 градуса с включен тракшън. А фабричните все-сезонни гуми са меко казано боклук.
2. Спирачките спираха добре, но лесно фейдваха при продължителна употреба и не ми харесваше как цялата предница кляка като спираш.
3. Колата не беше скъпа сама по себе си но застраховките и данъците......

4. Интереиора като цяло грам не ми пречеше, но седалките бяха посредствени за нещо което е спортна кола.
Разхода не знам къде да го сложа щото с немския бензин беше направо супер за кола 400кс но в БГ го мята на поразия.
Като цяло е много интересен и различен автомобил и съм имал много хубави моменти с него. Върви добре, но ако някой иска нещо много сериозно от него - да се насочи към Босс 302 версията или трябва добре да ъпгрейде окачването и гумите на стандартната.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:Тамън продадох мустанга
Оффтопик: Червен на цвят ли беше? Ако да, то и аз съм се снимал с него

http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Не знам с какви седалки е била твоята, но аз карах ГТ 2013та с този салон (явно рекаро) и бяха страхотни... после като седнах във вейдъра и направо исках да се разплача
Иначе задницата изправя коси като подскчи в завой, определено... много искам да пробвам новия ГТ...



- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:Не знам с какви седалки е била твоята, но аз карах ГТ 2013та с този салон (явно рекаро) и бяха страхотни... после като седнах във вейдъра и направо исках да се разплачаИначе задницата изправя коси като подскчи в завой, определено... много искам да пробвам новия ГТ...
това май е трак пак за 2013 гт-то. нормалните седалки са ужасни...все си мисля да разкарам моите, защото са малко като диваните в нас, но все пак това ми е практичната четириместна евридейка и сърце не ми дава
иначе съм напълно съгласен с колегата, между другото фабричният тракшън контрол е много бавен и честно казано по-добре без него, повече пречи и не помага. а с моите скромни 652 коня докато се усети че нещо става и половината гуми са заминали

иначе хората наистина постоянно ме снимат и се бъркат, че е нещо специално. тук даже ме изкараха и арабин, ужас...http://www.dailymail.co.uk/news/article-2720713/King-bling-Gold-Ferrari-heads-fleet-extravagant-super-cars-taking-streets-wealthy-parts-London.html




- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
when residents from middle Eastern countries come to the UK for their summer holidays

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Да.Мустанг-а е много различен автомобил.Моят е Mustang IV.Страхотен автомобил но за ценители и истински фенове на автомобилите.Това не е кола за дръпки.Масово е като дам да я пробва някой приятел и да каже-"А 3.8 пък не върви като за 3.8" Преди 2 дни имах работа от София-Благоевград-София-Пловдив-Плевен-София.Реших да пътувам с Мустанг-а.От София-Благоевград-София-Пловдив бях сам.Страхотно пътуване.От Пловдив се качиха баща ми и един негов приятел до Плевен.Еее надуха ми главата,това било дърво,не било кола,друсало.Ама те карат Субару-та и джипове.А баща ми покрай мен смени няколко много добри Е46-ци.Та Мустанг,не е за всеки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ето го и батко..
http://jalopnik.com/cadillac-ats-v-coup ... 1651698477

Да видим дали ще отговори на очакванията...
http://jalopnik.com/cadillac-ats-v-coup ... 1651698477

Да видим дали ще отговори на очакванията...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Американските VS Европейските спортисти
Много злобно е Кадито.
Ако го направят 450 коня и управлението на колата се доближава до това на М4 ще е прекрасна кола. 



- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: Американските VS Европейските спортисти
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Американските VS Европейските спортисти
И на дизайн и на коне добре са го докарали.
Но въпреки това не ме привличат такъв тип автомобил защото къв е смисъла да мъкнеш толкова желязо.
По-добре М4 според мен отколкото тия глигани.






- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
bmw maniqk ivo bmw написа:И на дизайн и на коне добре са го докарали.Но въпреки това не ме привличат такъв тип автомобил защото къв е смисъла да мъкнеш толкова желязо.
По-добре М4 според мен отколкото тия глигани.
![]()
Смисъла е да седиш високо и да катериш бордюри - за доста хора това е определящо

А иначе - същите коне, малко по-вече торг, МНОГО по-добра скоростна кутия - вероятно пак ще е по-бързо от S5 на писта ... и по магистрала

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
http://www.roadandtrack.com/car-shows/n ... =soc_fcbks
Cadillac started with the 3.6-liter V6 from the CTS Vsport and added Pankl Racing Systems-sourced titanium connecting rods, two water-to-air intercoolers, and twin titanium-turbine turbochargers to spin up more than 450 hp and 445 lb-ft of torque. That's ample motivation for this 3600-pound BMW M3/M4-fighter.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани