Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Първо да припомня - темата е за F10 M5, не за М Performance автомобили, не за М550d ! Имаше си тема за това, ясно и обширно обсъдихме замисъла и качествата, на тази новосъздадена гама от автомобили. И на мен не ми харесва да намесват М там, но дали ще е М пакет или M Performance каква е разликата? Нима не сме се нагледали на 318ки с М пакети, C180-ки с AMG пакети и A4ки 1,9tdi с S-line?! На мен ми допада запълването на ниши - означава, че един ден ще има BMW за всяка нужда, ще има кола за всеки вкус и компанията ще печели. Докато не спрат да правят готини коли това ще е 100% ОК за мен, а предполагам и за всички вас, защото ще е по-лесно да си изберете "смислената" кола
Всъщност, не знам въобще автомобилни ентусиасти в BMW форум говорят за смислени коли, като всички знаем, че избора и пристрастията ни далеч не са смислени
Ето дългоочаквания мат'рял за четене, да мирясате малко
Надявам се да ви хареса... Приятно четене:
Всемогъщият...

Всъщност, не знам въобще автомобилни ентусиасти в BMW форум говорят за смислени коли, като всички знаем, че избора и пристрастията ни далеч не са смислени

Ето дългоочаквания мат'рял за четене, да мирясате малко

Всемогъщият...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Буквално преди 1 час имах възможността да се повозя в тая кола.За 15-те минути, които се повозих няма как да изкажа кой знае какви впечатления, но и те са достатъчни, за да разбереш, че неслучайно наричат М5 ф10 "най-добрия автомобил в света".Купувайте смело 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
DrivinGGoD написа:...
не съм имал възможност да разгледам снимките още, прочетох само... може ли да кажеш нещо повече за тампоните.
за това, че задното окачване е закачено директно за шасите без събфрейм ли става въпрос?
за турбото също ми беше интересно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Ето тук е обяснено добре.
С прости думи - липсата на гумени тампони в шарнирните връзки по окачването прави по-директна и информативна връзката на гумите с купето, както при състезателните коли, при които конвенционалните тампони се заместват с метални шарнирни връзки (uniball-и) или с по-твърди материали - полиуретани и тем подобни... от там и малко повече шум и вибрации се предават, но вслучая поне за мен това е по-скоро предимство отколкото недостатък!
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Хубав материал на Сашо, ама на моменти лириката ми дойде горница
Прескачах цели абзаци докато стигна до техническа информация.Лично, необвързващо никого мнение 


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
raduslaf написа:Хубав материал на Сашо, ама на моменти лириката ми дойде горницаПрескачах цели абзаци докато стигна до техническа информация.Лично, необвързващо никого мнение
На Сашо тези думи му идват отвътре, не е някой журналист-саирджия , който се чуди как да се хареса на повече хора

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
steeN написа:моите уважения туртурело, но да твърдиш, че тези от мюнхен не допускат грешки (а и все пак ти си и обвързан с тази фирма много повече от хора, които просто карат тези коли)... да много са добри. спор няма, иначе нямаше да пишем в тоя форум ми щяхме да сме в някой друг. но всички допускат грешки. примерно, в контекста на 5 ГТ. беше грешка, че махнаха комбито от американския пазар и пробутаха това нещо, беше провал. и накрая си го признаха официално. примери като този има доста, почти всички непризнати, но такива са правилата на играта, ест. че няма да признаваш че си сбъркал докато е възможно.
прави разлика между пускане на автомобил на даден пазар и заместването с друг (по ред причини) и планирането и пускането на нов модел в целия широк свят заедно с инвестициите вървящи отзад, за което аз говоря..
Относно F11 и F07 ще се опитам да изровя числата за USA планирани, изпълнение, но ще се наложи да ми се довериш с "прав беше" или "бъркаш", защото няма как да ги споменавам..
Примери - липса на ниво регулация на окачването в Е70; липса на F11 M5
И тук официално се извинявам за промяната насоката на темата и прекратявам коментарите.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
raduslaf написа:Хубав материал на Сашо, ама на моменти лириката ми дойде горницаПрескачах цели абзаци докато стигна до техническа информация.Лично, необвързващо никого мнение
Благодаря за критиката... Но като цяло към това се стремя. Идеята ми е да пресъздам усещания и впечатления, които малко или много хората не могат да си създадат сами или до които не могат да се докоснат... а не да цитирам техническа информация - нея можете да я намерите навсякъде. За това и не описвам цифри, технологии и факти, не коментирам дизайн или други субективни фактори. Давам мнение за нещата погледнати през моята "камбанария", независимо дали всички ги приемат като мен това поне може да ги ориентира

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
по тоя спор тука една снимка ви пусна от една книжка дето започва така...


ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Чак сега изчетох цялото ревю . Сашо - наистина си струваше чакането . Аз като виден читател на автомобилна преса (
) ти казвам че по нищо не отстъпваш на големите медии
За плъзгането - с доста хора сме споделяли за трагично хлъзгавите ни пътища . Както казваше един - добре дошли в България - страната на нулевото сцепление
Но пък това позволява да усещаме слабите си коли , доста по-игриви . Изненадата идва когато стъпиш на качествен асфалт и 323ка ти например , с 225ци при 3000 оборота тръгва без превъртане ...
Та М5 и всички нови мощни коли, явно са правени са по-различни настилки от нашите и в Германия едва ли ДСЦто ще се намесва толкова остро .


За плъзгането - с доста хора сме споделяли за трагично хлъзгавите ни пътища . Както казваше един - добре дошли в България - страната на нулевото сцепление

Та М5 и всички нови мощни коли, явно са правени са по-различни настилки от нашите и в Германия едва ли ДСЦто ще се намесва толкова остро .
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Да, действително положението със сцеплението е трагично по нашите улици.
Относно ревюто - и на мен много ми хареса, радвам се да видя ,че не си спестил нещата за турбо лага и звука и си вложил лично мнение, попринцип българската авто журналистика е снимат как някой кара с 40 и дрънка сухи технически факти и някакви общи суперлативи. Тук не е така - браво за което. Иначе действително на моменти може да се съкрати особено частта с излизането от гаража звучи малко пристрастна - чисто приятелска критика. А и някоя друга снимка и видео в повече няма да навредят
Относно ревюто - и на мен много ми хареса, радвам се да видя ,че не си спестил нещата за турбо лага и звука и си вложил лично мнение, попринцип българската авто журналистика е снимат как някой кара с 40 и дрънка сухи технически факти и някакви общи суперлативи. Тук не е така - браво за което. Иначе действително на моменти може да се съкрати особено частта с излизането от гаража звучи малко пристрастна - чисто приятелска критика. А и някоя друга снимка и видео в повече няма да навредят

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Ето малко снимки в допълнение към статията



а тази глезотийка ще е възможна от март месец




а тази глезотийка ще е възможна от март месец

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
acho.rs написа:Чак сега изчетох цялото ревю . Сашо - наистина си струваше чакането . Аз като виден читател на автомобилна преса () ти казвам че по нищо не отстъпваш на големите медии
![]()
Много благодаря за думите... оценявам ги

BMW_RIDER написа:Да, действително положението със сцеплението е трагично по нашите улици.
Относно ревюто - и на мен много ми хареса, радвам се да видя ,че не си спестил нещата за турбо лага и звука и си вложил лично мнение, попринцип българската авто журналистика е снимат как някой кара с 40 и дрънка сухи технически факти и някакви общи суперлативи. Тук не е така - браво за което. Иначе действително на моменти може да се съкрати особено частта с излизането от гаража звучи малко пристрастна - чисто приятелска критика. А и някоя друга снимка и видео в повече няма да навредят
Радвам се, че и на теб ти е харесало... Излизането от гаража си е пристрастно, не мисля, че трябва да крия това, защото винаги ще си личи, а ако съм се опитал да я прикрия ще дразни - надявам се обаче по начина, по който съм написал всичко да си личи, че пристрастията ми не влиаят на трезвата ми преценка и че дори и любими марки/коли да имат недостатъци ги виждам и признавам

Видео клиповете ги "кълцам" в момента... та ще има. За съжаление имах само едно GoPro и не са нещо кой знае какво. Що се отнася до снимките - положението е същото - бяхме само двамата и разполагахме със сравнително ограничено време, та за това няма такива в движение и т.н. Следващия материал ще е, надявам се, още по-пълен и хубав... имам още много да уча

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани