Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:https://www.youtube.com/watch?v=q0gAj6kEGuc
Тотално сбъркани 2ра и 5та скорост-на 5та колата хвърля сериозна котва
https://www.youtube.com/watch?v=ozqMUOCFaM0
Не е било много трудно да съберат 6 скорости с равномерни падове и 7ма да е овердрайв,ама американци
Ами няма лошо, щом те влече GT3-то, вземи си едно.
Аз за тези пари ще си взема Corvette и Viper и сигурно ще останат и пари за Mustang/Camaro...

Да не ме резбереш погрешно, Porsche-то е убийствена кола, ама и цената й е такава.

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Просто двигателя на Corvett няма high end, за сметка на много силен mid-range, класика при американскита школа.
Същия ефект го има и при дизелите. А и според мен са гонили икономия яко.
Тази кола явно е без performance пакета - The transmission with the Z51 Performance Package includes specific close-ratio gearing for more aggressive driving.
Като сложат компресора нещата ще се оправят
Porsche
475 HP @ 8250 rpm
440 Nm @ 6250 rpm
Corvette
455 HP @ 6000 rpm
624 Nm @ 4600 rpm
п.с. шофьора на Corvett-а за първи път се качва в кола с ръчни скорости ли ?
Нито стартира като хората, после почти нямаше смяна дето не осра.
Същия ефект го има и при дизелите. А и според мен са гонили икономия яко.
Тази кола явно е без performance пакета - The transmission with the Z51 Performance Package includes specific close-ratio gearing for more aggressive driving.
Като сложат компресора нещата ще се оправят

Porsche
475 HP @ 8250 rpm
440 Nm @ 6250 rpm
Corvette
455 HP @ 6000 rpm
624 Nm @ 4600 rpm
п.с. шофьора на Corvett-а за първи път се качва в кола с ръчни скорости ли ?
Нито стартира като хората, после почти нямаше смяна дето не осра.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Американските VS Европейските спортисти
Зависи от гледната точка и нуждите.Точно се връщам от Оркид и гледах бяло Гт3 конфигурирано само с перформанс екстри,купено и непредадено.Имаше керамични спирачки,лифт на предното окачване и тарикатските и леки Лед фарове,вътре стандартни седалки,всички места за допълнителни копчета седяха празни.Каталожна цена 150 евра,да много е,но има няколко но.Първото но,колата идва с 410 по 38 и 390 по 32 спирачки,реално http://www.speedforsale.com/nissangtrpa ... -2470.html това са 40000 долара,Шевролет ползва също карбон керамика при зр1 ,коята има цена от 12000долара,но говорим за по ниския клас керамика на Брембо 394мм предни 380 задни.Второто нещо са джантите,бяха наредени Гт3 до Турбо С,Гт3 джантата е мега,уникален продукт-красива ултралека кована джанта с централен отвор.3тото нещо е окачването-напълно регулируем bound/rebound и лифт на предната ос,може да се дава камбър от носачите,стандартно е с активни тампони и тн и тн.
Относно З51,погледни колата отвън с всички джунджории е,сплитери и тн,това е най-бързия вариант
Относно З51,погледни колата отвън с всички джунджории е,сплитери и тн,това е най-бързия вариант
- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Американските VS Европейските спортисти
Цена в УК 62хил. паунда
.

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Сплеска коли дето са по 20хил паунда по скъпи. Англичани да напишат УСА -1 ЕУ- 0 значи наистина я бива. Чакам да видя З06
Иначе да ГТ3 е изродски добра кола, ама просто съвсем друго измерение като пари.
Иначе да ГТ3 е изродски добра кола, ама просто съвсем друго измерение като пари.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:https://www.youtube.com/watch?v=q0gAj6kEGuc
Тотално сбъркани 2ра и 5та скорост-на 5та колата хвърля сериозна котва
https://www.youtube.com/watch?v=ozqMUOCFaM0
Не е било много трудно да съберат 6 скорости с равномерни падове и 7ма да е овердрайв,ама американци
Е добре де - тия амеркинаци са като руснаците - все нещо ще оакат . Как може да сложат такава малоумна 2ра - то верно че зор да свалим времето до 100км/ч а каква е тая мега къса 2ра и то на кола с ръчни скорости , не на 8 степенен автоматик

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
По-скоро първа е дълга, защото е само за потегляне. С къса първа на тоз двигател няма да може да барнеш газта като тръгваш от светофара 
Съгласен, че е гледна точка и нуждите. Порше са супер, но там числата са страшни, а и са прекалено улегнала марка за мен.
Сега седнах да гледам къде дават колата отвън? Ето кво са коментирали за кутията с Z51...

OPASNO LUD написа:Зависи от гледната точка и нуждите...
Съгласен, че е гледна точка и нуждите. Порше са супер, но там числата са страшни, а и са прекалено улегнала марка за мен.
Сега седнах да гледам къде дават колата отвън? Ето кво са коментирали за кутията с Z51...
Apparently the C7 with the the Z51 package has shorter gear ratios for the gears 1-3 and 5-6 (4th is the direct gear). 5th is 0.74 in the base C7 and 0.71 in the Z51 C7. Axle ratios are the same at 3.42. But i dont know if this package will be available in Europe.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:По-скоро първа е дълга, защото е само за потегляне. С къса първа на тоз двигател няма да може да барнеш газта като тръгваш от светофараOPASNO LUD написа:Зависи от гледната точка и нуждите...
Съгласен, че е гледна точка и нуждите. Порше са супер, но там числата са страшни, а и са прекалено улегнала марка за мен.
Сега седнах да гледам къде дават колата отвън? Ето кво са коментирали за кутията с Z51...Apparently the C7 with the the Z51 package has shorter gear ratios for the gears 1-3 and 5-6 (4th is the direct gear). 5th is 0.74 in the base C7 and 0.71 in the Z51 C7. Axle ratios are the same at 3.42. But i dont know if this package will be available in Europe.
Човече скандални са предавките 2 и 5.... нямаш право да наредиш такава скандална кутия на такава кола...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Немислимото се случи - Ферари с турбо
Поне не е малолитражка - 3.8 V8 bi-turbo California

Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Немислимото се случи - Ферари с турбоПоне не е малолитражка - 3.8 V8 bi-turbo California
Не е чак толкова кофти, няма нужда да преувеличаваме и Ф40 е със турбо двигател, но между двете няма база за сравнение де...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Повече инфо за турбо технологията?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Абе... Ачо, да ти кажа на такъв даунсайзинг съм по-склонен да вдигна палец
От 4.2 атмосферен на 3.8 Turbo
Но докато не видим как се представя тази конструкция нищо няма да кажа
755 NM звучат ужасно добре
А и колата е много красива, за разлика от противоречивата първа версия 






------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Американските VS Европейските спортисти
http://news.data.bg/9/auto/556929/дупка_погълна_8_автомобила_в_музея
Жалко за колите, добре че не е станало през деня...
Жалко за колите, добре че не е станало през деня...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Абе... Ачо, да ти кажа на такъв даунсайзинг съм по-склонен да вдигна палецОт 4.2 атмосферен на 3.8 Turbo
Но докато не видим как се представя тази конструкция нищо няма да кажа
755 NM звучат ужасно добре
![]()
А и колата е много красива, за разлика от противоречивата първа версия
Е то няма даунсайзинг - сайза остава почти същия , ама вместо да имплантират сърцето на 458 Италия, те слагат сешоари . Предполагам и Ламборгини няма дълго да се сдържат да не посегнат към 4.0 V8 bi-turbo на Ауди , който междудругото звучи по-вулгарно от 63 АМГ

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Американските VS Европейските спортисти
Абе малко слабо звучи по-здраво.Да не говорим,че този мотор има много по-малък ресурс за изнасилване и според мен е крачка назад,за разлика от кутията,която е мега.Ауди имат най-слабия двигател-на светлинни години от Амг 5,5 и БМВ 4,4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани