Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 07 Фев 2014, 9:09

OPASNO LUD написа:https://www.youtube.com/watch?v=q0gAj6kEGuc
Тотално сбъркани 2ра и 5та скорост-на 5та колата хвърля сериозна котва
https://www.youtube.com/watch?v=ozqMUOCFaM0
Не е било много трудно да съберат 6 скорости с равномерни падове и 7ма да е овердрайв,ама американци

Ами няма лошо, щом те влече GT3-то, вземи си едно.
Аз за тези пари ще си взема Corvette и Viper и сигурно ще останат и пари за Mustang/Camaro... :mhihi:

Да не ме резбереш погрешно, Porsche-то е убийствена кола, ама и цената й е такава. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 07 Фев 2014, 10:26

Просто двигателя на Corvett няма high end, за сметка на много силен mid-range, класика при американскита школа.
Същия ефект го има и при дизелите. А и според мен са гонили икономия яко.
Тази кола явно е без performance пакета - The transmission with the Z51 Performance Package includes specific close-ratio gearing for more aggressive driving.

Като сложат компресора нещата ще се оправят :)



Porsche

475 HP @ 8250 rpm
440 Nm @ 6250 rpm

Corvette

455 HP @ 6000 rpm
624 Nm @ 4600 rpm


п.с. шофьора на Corvett-а за първи път се качва в кола с ръчни скорости ли ?
Нито стартира като хората, после почти нямаше смяна дето не осра.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 07 Фев 2014, 11:04

Зависи от гледната точка и нуждите.Точно се връщам от Оркид и гледах бяло Гт3 конфигурирано само с перформанс екстри,купено и непредадено.Имаше керамични спирачки,лифт на предното окачване и тарикатските и леки Лед фарове,вътре стандартни седалки,всички места за допълнителни копчета седяха празни.Каталожна цена 150 евра,да много е,но има няколко но.Първото но,колата идва с 410 по 38 и 390 по 32 спирачки,реално http://www.speedforsale.com/nissangtrpa ... -2470.html това са 40000 долара,Шевролет ползва също карбон керамика при зр1 ,коята има цена от 12000долара,но говорим за по ниския клас керамика на Брембо 394мм предни 380 задни.Второто нещо са джантите,бяха наредени Гт3 до Турбо С,Гт3 джантата е мега,уникален продукт-красива ултралека кована джанта с централен отвор.3тото нещо е окачването-напълно регулируем bound/rebound и лифт на предната ос,може да се дава камбър от носачите,стандартно е с активни тампони и тн и тн.
Относно З51,погледни колата отвън с всички джунджории е,сплитери и тн,това е най-бързия вариант

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: По света и у нас
Кара: Купе с 2 врати
Мечтае да кара: Купе с 4 врати
Детайли за колата: Седем напред, две назад

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ARR_ » 07 Фев 2014, 14:42

Цена в УК 62хил. паунда :D .


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 07 Фев 2014, 16:45

Сплеска коли дето са по 20хил паунда по скъпи. Англичани да напишат УСА -1 ЕУ- 0 значи наистина я бива. Чакам да видя З06

Иначе да ГТ3 е изродски добра кола, ама просто съвсем друго измерение като пари.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 07 Фев 2014, 19:31

OPASNO LUD написа:https://www.youtube.com/watch?v=q0gAj6kEGuc
Тотално сбъркани 2ра и 5та скорост-на 5та колата хвърля сериозна котва
https://www.youtube.com/watch?v=ozqMUOCFaM0
Не е било много трудно да съберат 6 скорости с равномерни падове и 7ма да е овердрайв,ама американци

Е добре де - тия амеркинаци са като руснаците - все нещо ще оакат . Как може да сложат такава малоумна 2ра - то верно че зор да свалим времето до 100км/ч а каква е тая мега къса 2ра и то на кола с ръчни скорости , не на 8 степенен автоматик :kuku: И 5та - подяволите тая кола не падна по очи , ами направо умря . После не вярваме и ни се струват нереални данните за ускорение от тестовете ... но явно е ужасно трудно да се направи нормална скоростна кутия, или поне да се купи такава от ZF или Getrag . Е , цената ще скочи с 5000-6000 долара ама ... В крайна сметка всичко е според пазара - явно хората в САЩ си искат мощна , груба кола на ниска цена и са готови да преглътнат , някой (не до там) малки недостатъци .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 07 Фев 2014, 23:35

По-скоро първа е дълга, защото е само за потегляне. С къса първа на тоз двигател няма да може да барнеш газта като тръгваш от светофара :)

OPASNO LUD написа:Зависи от гледната точка и нуждите...


Съгласен, че е гледна точка и нуждите. Порше са супер, но там числата са страшни, а и са прекалено улегнала марка за мен.
Сега седнах да гледам къде дават колата отвън? Ето кво са коментирали за кутията с Z51...

Apparently the C7 with the the Z51 package has shorter gear ratios for the gears 1-3 and 5-6 (4th is the direct gear). 5th is 0.74 in the base C7 and 0.71 in the Z51 C7. Axle ratios are the same at 3.42. But i dont know if this package will be available in Europe.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Boyadjiev » 08 Фев 2014, 13:49

steeN написа:По-скоро първа е дълга, защото е само за потегляне. С къса първа на тоз двигател няма да може да барнеш газта като тръгваш от светофара :)

OPASNO LUD написа:Зависи от гледната точка и нуждите...


Съгласен, че е гледна точка и нуждите. Порше са супер, но там числата са страшни, а и са прекалено улегнала марка за мен.
Сега седнах да гледам къде дават колата отвън? Ето кво са коментирали за кутията с Z51...

Apparently the C7 with the the Z51 package has shorter gear ratios for the gears 1-3 and 5-6 (4th is the direct gear). 5th is 0.74 in the base C7 and 0.71 in the Z51 C7. Axle ratios are the same at 3.42. But i dont know if this package will be available in Europe.

Човече скандални са предавките 2 и 5.... нямаш право да наредиш такава скандална кутия на такава кола...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 12 Фев 2014, 18:36

Немислимото се случи - Ферари с турбо :confused: Поне не е малолитражка - 3.8 V8 bi-turbo California

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от AgeraR » 12 Фев 2014, 21:18

acho.rs написа:Немислимото се случи - Ферари с турбо :confused: Поне не е малолитражка - 3.8 V8 bi-turbo California

Не е чак толкова кофти, няма нужда да преувеличаваме и Ф40 е със турбо двигател, но между двете няма база за сравнение де...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 12 Фев 2014, 22:02

Повече инфо за турбо технологията?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 13 Фев 2014, 9:53

Абе... Ачо, да ти кажа на такъв даунсайзинг съм по-склонен да вдигна палец :twisted: От 4.2 атмосферен на 3.8 Turbo 8) Но докато не видим как се представя тази конструкция нищо няма да кажа :roll: 755 NM звучат ужасно добре :twisted: :driving: А и колата е много красива, за разлика от противоречивата първа версия :help:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ///M Power » 13 Фев 2014, 11:44

http://news.data.bg/9/auto/556929/дупка_погълна_8_автомобила_в_музея

Жалко за колите, добре че не е станало през деня...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 13 Фев 2014, 18:30

DrivinGGoD написа:Абе... Ачо, да ти кажа на такъв даунсайзинг съм по-склонен да вдигна палец :twisted: От 4.2 атмосферен на 3.8 Turbo 8) Но докато не видим как се представя тази конструкция нищо няма да кажа :roll: 755 NM звучат ужасно добре :twisted: :driving: А и колата е много красива, за разлика от противоречивата първа версия :help:

Е то няма даунсайзинг - сайза остава почти същия , ама вместо да имплантират сърцето на 458 Италия, те слагат сешоари . Предполагам и Ламборгини няма дълго да се сдържат да не посегнат към 4.0 V8 bi-turbo на Ауди , който междудругото звучи по-вулгарно от 63 АМГ :confused:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 15 Фев 2014, 0:06

Абе малко слабо звучи по-здраво.Да не говорим,че този мотор има много по-малък ресурс за изнасилване и според мен е крачка назад,за разлика от кутията,която е мега.Ауди имат най-слабия двигател-на светлинни години от Амг 5,5 и БМВ 4,4

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook