Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Американските VS Европейските спортисти
GM "изпуснаха" малко данни за Z06 варианта на Корвет - 620кс и около 880Nm добити от 6.2 литров двигател, най-вероятно с помоща на механичен компресор
Официалното представяне е на 13 Януари.

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
Официална снимка и официална информация - 625 к.с. 880 Nm



- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Американските VS Европейските спортисти
Доста са се постарали.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Американските VS Европейските спортисти
Много приятно моторче с малък чарджър.Ако думите за сравнима динамика със Зр1 са истина,то имаме намаление на цената с 30-40 хиляди долара и е тъжно,че Шевролет се маха от Европа.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Американските VS Европейските спортисти
Corvette е отделен бранд в Европа, не бързай да ги отписваш
Махат се само с ефтините тенекии за да не си канибализират продажбите с Opel.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:Corvette е отделен бранд в Европа, не бързай да ги отписвашМахат се само с ефтините тенекии за да не си канибализират продажбите с Opel.
Не е баш - под една шапка са , в една реклама участват и от маркетинг отделя всячески напомнят, че виж деутата са рамо до рамо с Корветите ... което е адска глупост . Един от най-добрите супер-спортни автомобила до световно неизвестен 3то разряден кенеф .
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Може и да са се отказали от тази стратегия, но Corvette остава в Европа при всички положения.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
[quote="ARR_"]Доста са се постарали.
Да, доста - най-после са сложили по съвременна трансмисия със 8 скорости преди беше със доста дълги 5 скорости и една понижаваща, което доста го спъваше след 200 - сега с тая трансмисия и тоя мотор значи ,че освен берлинета и авентадор и някакви коли по 300 бройки -няма какво да му се опъне от от 0-300+ даже авентадора на летящ старт ще издуха според мен.
Това шаси с тия гуми и спирачки - очаквам време 7.10 - 7.20 на Ринга
И накрая с тая цена -остава "най-добрата кола за парите" - съмнява ме и за двойно пари да може да се вземе нещо по добро
НО, голямото Но за мене - много разчитах на ГМ да не убият един от най-яките атмосферни мотори 7 литровия от стария з06, но уви и те минаха на принудително пълнене. Тоя автоматик ми се щеше да е дсг или смг тип ,въпреки твърденията ,че сменя по бързо от пдк. Лично аз си представях з06 - с изпилен 7+ литров мотор тегло около 1300кг и такава трансмисия.
И сега май и мерц като спрат 6.2 амг и какво остава ако искаш як атмосферен мотор - или вайпър или се бъркаш надълбоко за италиански екзотики.
Да, доста - най-после са сложили по съвременна трансмисия със 8 скорости преди беше със доста дълги 5 скорости и една понижаваща, което доста го спъваше след 200 - сега с тая трансмисия и тоя мотор значи ,че освен берлинета и авентадор и някакви коли по 300 бройки -няма какво да му се опъне от от 0-300+ даже авентадора на летящ старт ще издуха според мен.
Това шаси с тия гуми и спирачки - очаквам време 7.10 - 7.20 на Ринга
И накрая с тая цена -остава "най-добрата кола за парите" - съмнява ме и за двойно пари да може да се вземе нещо по добро
НО, голямото Но за мене - много разчитах на ГМ да не убият един от най-яките атмосферни мотори 7 литровия от стария з06, но уви и те минаха на принудително пълнене. Тоя автоматик ми се щеше да е дсг или смг тип ,въпреки твърденията ,че сменя по бързо от пдк. Лично аз си представях з06 - с изпилен 7+ литров мотор тегло около 1300кг и такава трансмисия.
И сега май и мерц като спрат 6.2 амг и какво остава ако искаш як атмосферен мотор - или вайпър или се бъркаш надълбоко за италиански екзотики.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:ARR_ написа:Доста са се постарали.
Да, доста - най-после са сложили по съвременна трансмисия със 8 скорости преди беше със доста дълги 5 скорости и една понижаваща, което доста го спъваше след 200 - сега с тая трансмисия и тоя мотор значи ,че освен берлинета и авентадор и някакви коли по 300 бройки -няма какво да му се опъне от от 0-300+ даже авентадора на летящ старт ще издуха според мен.
Това шаси с тия гуми и спирачки - очаквам време 7.10 - 7.20 на Ринга
И накрая с тая цена -остава "най-добрата кола за парите" - съмнява ме и за двойно пари да може да се вземе нещо по добро
НО, голямото Но за мене - много разчитах на ГМ да не убият един от най-яките атмосферни мотори 7 литровия от стария з06, но уви и те минаха на принудително пълнене. Тоя автоматик ми се щеше да е дсг или смг тип ,въпреки твърденията ,че сменя по бързо от пдк. Лично аз си представях з06 - с изпилен 7+ литров мотор тегло около 1300кг и такава трансмисия.
И сега май и мерц като спрат 6.2 амг и какво остава ако искаш як атмосферен мотор - или вайпър или се бъркаш надълбоко за италиански екзотики.
То добре е 8степен автматик, ама къде пише че е тоя от ЗФ - аз не видях инфо за производителя на кутията. Авантадор е 24сек до 300км/ч - късмет да го стигне и от летящ. Като динамика Мп4-12 със сигурност е напред , все пак е 8,6сек до 200 км/ч . Видя се как смазва 458 Италия ...
Няма смисъл да се коментира това - наиситна е тъпо, че убиха 7 литровия мотор . Спокойно може да изстискат 600 кс и 700НМ от него . В комбинация с леко купе и окачване се видя какво може този двигател - 7:20 на ринга с ръчни скорости,задно и 500кс - наистина респектиращо постижение . Корвет можеха и сега да си запазят 7.0 за З06 и компресора за ЗР1 , ама ... времена .И сега май и мерц като спрат 6.2 амг и какво остава ако искаш як атмосферен мотор - или вайпър или се бъркаш надълбоко за италиански екзотики.
- Астън Мартин - V12 Vantage - ма не е от най-евтините

Re: Американските VS Европейските спортисти
edit: писах в грешна тема.. 

Последна промяна doomy525 на 17 Яну 2014, 9:20, променена общо 1 път
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа: То добре е 8степен автматик, ама къде пише че е тоя от ЗФ - аз не видях инфо за производителя на кутията. Авантадор е 24сек до 300км/ч - късмет да го стигне и от летящ. Като динамика Мп4-12 със сигурност е напред , все пак е 8,6сек до 200 км/ч . Видя се как смазва 458 Италия ...
Няма смисъл да се коментира това - наиситна е тъпо, че убиха 7 литровия мотор . Спокойно може да изстискат 600 кс и 700НМ от него . В комбинация с леко купе и окачване се видя какво може този двигател - 7:20 на ринга с ръчни скорости,задно и 500кс - наистина респектиращо постижение . Корвет можеха и сега да си запазят 7.0 за З06 и компресора за ЗР1 , ама ... времена .И сега май и мерц като спрат 6.2 амг и какво остава ако искаш як атмосферен мотор - или вайпър или се бъркаш надълбоко за италиански екзотики.
- Астън Мартин - V12 Vantage - ма не е от най-евтините

Не е на ЗФ- тяхна разработка си е - но си е автоматик със планетарни предавки и торг конвертор, казват ,че тежи и заема място колкото старата ръчна кутия ама знам ли..
Макларъна го бях забравил наистина , но авентадора на летящ ако не друго ще е близо - ще видим живот и здраве.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:acho.rs написа: То добре е 8степен автматик, ама къде пише че е тоя от ЗФ - аз не видях инфо за производителя на кутията. Авантадор е 24сек до 300км/ч - късмет да го стигне и от летящ. Като динамика Мп4-12 със сигурност е напред , все пак е 8,6сек до 200 км/ч . Видя се как смазва 458 Италия ...
Няма смисъл да се коментира това - наиситна е тъпо, че убиха 7 литровия мотор . Спокойно може да изстискат 600 кс и 700НМ от него . В комбинация с леко купе и окачване се видя какво може този двигател - 7:20 на ринга с ръчни скорости,задно и 500кс - наистина респектиращо постижение . Корвет можеха и сега да си запазят 7.0 за З06 и компресора за ЗР1 , ама ... времена .И сега май и мерц като спрат 6.2 амг и какво остава ако искаш як атмосферен мотор - или вайпър или се бъркаш надълбоко за италиански екзотики.
- Астън Мартин - V12 Vantage - ма не е от най-евтините
Не е на ЗФ- тяхна разработка си е - но си е автоматик със планетарни предавки и торг конвертор, казват ,че тежи и заема място колкото старата ръчна кутия ама знам ли..
Макларъна го бях забравил наистина , но авентадора на летящ ако не друго ще е близо - ще видим живот и здраве.[/quote]
http://www.youtube.com/watch?v=
След значителен турбо лаг, МакЛаръна СМАЗА 458 Италия . Има клип, където се държи добре и срещу вейрон. Англичаните извадиха доста мощен турбо хамър - 100-200 км/ч 5 секудни

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Това го УБИ........
Англичаните рядко изкарват нещо ама като изкарат - трепе, което ми напомня една добра новина:

Говори се за нов модел още 2015та
Англичаните рядко изкарват нещо ама като изкарат - трепе, което ми напомня една добра новина:

Говори се за нов модел още 2015та
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:НО, голямото Но за мене - много разчитах на ГМ да не убият един от най-яките атмосферни мотори 7 литровия от стария з06, но уви и те минаха на принудително пълнене.
Жалко наистина че махнаха LS7-цата от Корвет, но пък го ползват в Камаро Z28. Иначе като цяло идеята за В8 със компресор, ръчни скорости и задно предаване определено ми допада...много

А TVR винаги са били пълни психопати и силно се надявам да не изневерят на традициите си

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:Това го УБИ........
Англичаните рядко изкарват нещо ама като изкарат - трепе, което ми напомня една добра новина:
Говори се за нов модел още 2015та
Ти гледай как държи Вейрон-а - на летящ старт срещу 1200НМ и 1000кс

http://www.youtube.com/watch?v=
И дано върнат ТВР - отвори се голяма ниша за подобни коли . Не вярвам всички "петролхедс" да минат на 3 цилиндровото и8

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани