Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Американските VS Европейските спортисти
Американските производители дават времената с ролаут и тествани на морското равнище.Има тестове по Денвър дето малко не са така:)))
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:Американските производители дават времената с ролаут и тествани на морското равнище.Има тестове по Денвър дето малко не са така:)))
Хубаво ама 2 сек разминаване ми мяза само на едно - АМЦ са го тествали с включен тракшън- както клипа на гт500 срещу блек серията по назад в темата дето англичанина му мига тракшъна и сменя като баба ми..
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:OPASNO LUD написа:Американските производители дават времената с ролаут и тествани на морското равнище.Има тестове по Денвър дето малко не са така:)))
Хубаво ама 2 сек разминаване ми мяза само на едно - АМЦ са го тествали с включен тракшън- както клипа на гт500 срещу блек серията по назад в темата дето англичанина му мига тракшъна и сменя като баба ми..
Няма 2 секудни разминаване а 1сек , което е нормално . АМС са горе-долу обективни и сам знаеш, че официалните времената на американските и джапанските производители доста трудно се постигат, докато едни цифри от Порше примерно , често дори са занижени .
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Отвори ми се парашута да покарам най-накрая стария вече мустанг ГТ 5.0 и реших малко да ви отегча с впечатленията ми. С доста смесени чувства съм. Първото впечатление като седнах вътре е издутия преден капак, който е... хаха да кажем, че дава самочувствие.
Мислех, че ще ми е проблем с видимостта, но се свиква много бързо. Иначе назад обръщането е безмислено, трябва да се ползват само огледала... но това е проблем на всички коли вече.
Волана е доста директен и явно умишлено по-тежък. Прецизен и бърз, добра работа е свършена там, изненадам съм, аз очаквах това да е слаба част... спирачките се модулират много добре, което си е проблем на повечето коли, като се има предвид, че това все пак е Форд, браво
Естествено са успели да омажат сток окачването - прекалено меко и това разваля първоначалното захапване (дали за спиране или завиване), защото колата ляга доста... съотвено също и кляка при ускорение. Все досадни трансфери на маса, които ти пречат да караш прецизно. На магистралата няма проблеми, там напълно си оправдава името ГТ. Автоматика са го направили прекалено нервен, малко да се облегнеш на газта и се изнервя и минава на по-ниска предавка, но се свиква... пък и аз до сега автоматик, които да не ме дразни не съм карал.
Имам сериозно оплакване от окачването отзад... Това дето гредата нямала значение, ще баламосвате някой друг
Осезаемо подскача задницата като има неравности в завои, а тука магистралите не са от най-равните. Освен това е толкова меко, че и почва леко да плува (което съм сигурен, че пак е заради гредата) и това се случва дори по по-остри магистрални завои със скорости 120-130 км/ч, през места където с М3то съм като на релси (но пък то иска да недозавива, докато мустанга има много повече грип... което също не е изненада, като се има предвид разликата в диаметъра на гумите и 25мм повече отпред). На мен това да си призная малко ми изправи косите, защото коли с предно с греда отзад съм свикнал така да правят и няма кой знае какво да стане... ама кола със задно, почвам да си представям едни мантинели
После я покарах, по един доста навит път... нещо като Симеоново нагоре, но със доста по-спънати завои. Отпред също е прекалено меко и първоначалното завиване си изисква смелост, понеже заляга доста, но вътре в завоя, вече има доста грип и иска да презавива. Въпреки това животното си тежи и в комбинация с мекото окачване, не обича резки смени на посоката. Като цяло, колата си има характер, но не ме грабна, защото иска МНОГО работа за да караш бързо... нещо друго, което ме впечатли, седалките са УНИКАЛНО удобни.
Предполагам с правилното окачване и скоростна кутия, това ще е коренно различен автомобил. Може би и малко по-нисък профил на гумите няма е лошо. Но в сток вариант
В същност с това окачване, ще е перфектна за България...
И така след 100 мили магистрала със голям трафик, градско и 30на мили доста навити планински пътища, което си е впечатляващо икономично, като се има предвид как го карах...
Мислех, че ще ми е проблем с видимостта, но се свиква много бързо. Иначе назад обръщането е безмислено, трябва да се ползват само огледала... но това е проблем на всички коли вече.
Волана е доста директен и явно умишлено по-тежък. Прецизен и бърз, добра работа е свършена там, изненадам съм, аз очаквах това да е слаба част... спирачките се модулират много добре, което си е проблем на повечето коли, като се има предвид, че това все пак е Форд, браво

Имам сериозно оплакване от окачването отзад... Това дето гредата нямала значение, ще баламосвате някой друг


Предполагам с правилното окачване и скоростна кутия, това ще е коренно различен автомобил. Може би и малко по-нисък профил на гумите няма е лошо. Но в сток вариант

И така след 100 мили магистрала със голям трафик, градско и 30на мили доста навити планински пътища, което си е впечатляващо икономично, като се има предвид как го карах...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:Отвори ми се парашута да покарам най-накрая стария вече мустанг ГТ 5.0 и реших малко да ви отегча с впечатленията ми. С доста смесени чувства съм. Първото впечатление като седнах вътре е издутия преден капак, който е... хаха да кажем, че дава самочувствие.
Мислех, че ще ми е проблем с видимостта, но се свиква много бързо. Иначе назад обръщането е безмислено, трябва да се ползват само огледала... но това е проблем на всички коли вече.
Волана е доста директен и явно умишлено по-тежък. Прецизен и бърз, добра работа е свършена там, изненадам съм, аз очаквах това да е слаба част... спирачките се модулират много добре, което си е проблем на повечето коли, като се има предвид, че това все пак е Форд, бравоЕстествено са успели да омажат сток окачването - прекалено меко и това разваля първоначалното захапване (дали за спиране или завиване), защото колата ляга доста... съотвено също и кляка при ускорение. Все досадни трансфери на маса, които ти пречат да караш прецизно. На магистралата няма проблеми, там напълно си оправдава името ГТ. Автоматика са го направили прекалено нервен, малко да се облегнеш на газта и се изнервя и минава на по-ниска предавка, но се свиква... пък и аз до сега автоматик, които да не ме дразни не съм карал.
Имам сериозно оплакване от окачването отзад... Това дето гредата нямала значение, ще баламосвате някой другОсезаемо подскача задницата като има неравности в завои, а тука магистралите не са от най-равните. Освен това е толкова меко, че и почва леко да плува (което съм сигурен, че пак е заради гредата) и това се случва дори по по-остри магистрални завои със скорости 120-130 км/ч, през места където с М3то съм като на релси (но пък то иска да недозавива, докато мустанга има много повече грип... което също не е изненада, като се има предвид разликата в диаметъра на гумите и 25мм повече отпред). На мен това да си призная малко ми изправи косите, защото коли с предно с греда отзад съм свикнал така да правят и няма кой знае какво да стане... ама кола със задно, почвам да си представям едни мантинели
После я покарах, по един доста навит път... нещо като Симеоново нагоре, но със доста по-спънати завои. Отпред също е прекалено меко и първоначалното завиване си изисква смелост, понеже заляга доста, но вътре в завоя, вече има доста грип и иска да презавива. Въпреки това животното си тежи и в комбинация с мекото окачване, не обича резки смени на посоката. Като цяло, колата си има характер, но не ме грабна, защото иска МНОГО работа за да караш бързо... нещо друго, което ме впечатли, седалките са УНИКАЛНО удобни.
Предполагам с правилното окачване и скоростна кутия, това ще е коренно различен автомобил. Може би и малко по-нисък профил на гумите няма е лошо. Но в сток вариантВ същност с това окачване, ще е перфектна за България...
И така след 100 мили магистрала със голям трафик, градско и 30на мили доста навити планински пътища, което си е впечатляващо икономично, като се има предвид как го карах...
Доста обективно ревю.. Мен след вече 2 год мнението ми е почти същото. Не знам с какви гуми джанти си бил - и мойта е мека и клати но не и в завои и не толкова колкото ти го описваш. Иначе и мен любимото ми е ,че НЕ недозавива и има доста балансиран дрип и хендлинг в завой - волана също е както го писа. Но е трябвало ръчка да покараш.
Иначе определено окачването е най-големия минус на тая кола - просто ако не е добър пътя -сцепление никакво и разни бабуни ти подмятат задницата със скорост дето ти се изправят косите- ма на Г$за.
Определено иска много работа и смелост за да се кара бързо.
Това с разхода -да ама с хубав бензин - и брат ми сега му дава нисък разход в Германия, ама с мойто каране тука - лапа яко.
Иначе като цяло съм си много доволен от колата - все пак за 2 години яко ръчкане и почти всеки удобен завои с вратите - са се счупили тампони за 11$(единадесет) - от Еу далеееч не могат да се похвалят с това. Иначе живот и здраве ако не това лято дето идва то другото ще я сменям - или ше мина на другия фронт - ГТР или ше полудея още - Вайпър, з06.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ламборгини ХуракАн ЛП610-4 - Ламбо остават верни на V10 5.2 FSI 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Американските VS Европейските спортисти
235/50/18 отпред и отзад ако помня правилно... Сериозна машина при всички положения... изобщо тия глупости как нямали характер и т.н.... Определено за България е страхотен избор, защото никой не знае за какво става въпрос, а и апашите се съмнявам да ги барат. Ще е интересно следващото ГТ да се види как е на новата платформа 
п.с. вярно че яко съм оплюл окачването, но то беше едиствената очевидна слабост... е и багажника примерно има тесен отвор, но това са глупости

п.с. вярно че яко съм оплюл окачването, но то беше едиствената очевидна слабост... е и багажника примерно има тесен отвор, но това са глупости

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Стиин, много ревю добро си написал и се извинявам, че ви прекъсвам дискусията , но все пак - най-после се появи наследника на Галярдо - Хуракан . Същата формула - 10 цилиндъра атмосферка,АВД, ниско тегло (1450кг казват), миниатюрна количка. Гледам значително са подобрили интериора, ускоренията поне до 200км/ч почти никакво подобрение - по-малко от 0,5 сек . Но кой му дреме - това е Ламборгини






http://www.motortrend.com/roadtests/exo ... to_27.html







http://www.motortrend.com/roadtests/exo ... to_27.html
Последна промяна acho.rs на 05 Яну 2014, 21:18, променена общо 1 път
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
Зло е. Underground Racing пак ще има с какво да се заиграват 


- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Стиин, много ревю си написал и се извинявам, че ви прекъсва дискусията , но все пак - най-после се появи наследника на Галярдо - Хуракан . Същата формула - 10 цилиндъра атмосферка,АВД, ниско тегло (1450кг казват), миниатюрна количка. Гледам значително са подобрили интериора, ускоренията поне до 200км/ч почти никакво подобрение - по-малко от 0,5 сек . Но кой му дреме - това е Ламборгини![]()
Да на кой му дреме -както писах и за авентадора - визията и шума са достатъчни ако ще и динамиката на вартбург да има.
От друга страна прекалено мяза на бейби Авентадор.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:... (1450кг казват)...
Кой ги ръси тея глупости

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
F3P написа:acho.rs написа:... (1450кг казват)...
Кой ги ръси тея глупости
1422кг всъщност - ами , Ламборгини ги казват. Аз не вярвам на кантара да покаже по-малко от 1500кг, но за теглото вече е модерно да се лъже , както за разхода

BMW_RIDER написа:acho.rs написа:Стиин, много ревю си написал и се извинявам, че ви прекъсва дискусията , но все пак - най-после се появи наследника на Галярдо - Хуракан . Същата формула - 10 цилиндъра атмосферка,АВД, ниско тегло (1450кг казват), миниатюрна количка. Гледам значително са подобрили интериора, ускоренията поне до 200км/ч почти никакво подобрение - по-малко от 0,5 сек . Но кой му дреме - това е Ламборгини![]()
Да на кой му дреме -както писах и за авентадора - визията и шума са достатъчни ако ще и динамиката на вартбург да има.
От друга страна прекалено мяза на бейби Авентадор.
Имаше една снимка с човек , качващ се в него - изглежда прекалено малка кола .
- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Американските VS Европейските спортисти
1422кг всъщност - ами , Ламборгини ги казват. Аз не вярвам на кантара да покаже по-малко от 1500кг
Е то зависи какво мерят, ако е сухото тегло ( без никакви течности ) ми се струва възможно.
Знае ли се дали ще има ръчни скорости, че като гледам интериора май няма къде да сложат лоста.
Re: Американските VS Европейските спортисти
ARR_ написа:1422кг всъщност - ами , Ламборгини ги казват. Аз не вярвам на кантара да покаже по-малко от 1500кг
Е то зависи какво мерят, ако е сухото тегло ( без никакви течности ) ми се струва възможно.
Знае ли се дали ще има ръчни скорости, че като гледам интериора май няма къде да сложат лоста.
Няма да има ръчка, от Ламбо заявиха, че последния модел с ръчни скорости е Гаярдо.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Американските VS Европейските спортисти
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани