BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Модератор: Общи модератори
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Между другото в аутобилд има интерсна статия за висшия клас... ес клас и 7цата... дали може да се присъедини при тях Панамера.
Не знам защо вкарахте втора употреба коли?
Най-малкото надали има втора ръка 760 при положение, че излезна преди месец...
Не знам защо вкарахте втора употреба коли?

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Еми да бмв-то го би но двете коли са еднакво бързи защото и двете имат ограничение на 260 или 250 км/ч тука повече става върпос за комфорт и лукс там дето бмв-то го бие 100% съм сигурен а и да не забравяме все пак BMW удоволстието от шофирането !
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Искам да върна темата малко назад. Помня че преди се плюеше колко много интериора при различните Ауди-та си прилича, а сега какво стана ? Какво да кажем за 5GT и Ф01, X6 и X5
Поне са се постарали да направят нещо уникално и за мен е сполучливо, интериора е много добър. Що се отнася до външния вид , ами той е просто въпрос на вкус. За накой ЛЕД са коледни лампички за Ауди , мерцедес и вече БМВ май неса, след като фейслифта на E90 и Е92 е вече ЛЕД. Предицата е много агресивна, нещо което липсва малко при новия 7-мак(мое мнение), отзад няма спор, бмв-то е по добре.
И идва най интересния момент в който Ауди изоставаше яко от БМВ, теглото.
Тhe 2011 A8 weighs about the same as the outgoing model despite being 3 inches longer, 2 inches wider and has more standard equipment (8-speed auto transmission, pre sense basic, keyless go, power trunk, etc.) versus competitors: ~50lbs less than S Class RWD, and more than 200lbs (90.7kg) less than S Class AWD; more than 200lbs less than 7 Series RWD and more than 400lbs (181.4kg) less than 7 Series AWD.
Найстина, фенове на марката БМВ, но трябва малко обективност. Колата далеч нее толкова зле и ще има голям успех.

И идва най интересния момент в който Ауди изоставаше яко от БМВ, теглото.
Тhe 2011 A8 weighs about the same as the outgoing model despite being 3 inches longer, 2 inches wider and has more standard equipment (8-speed auto transmission, pre sense basic, keyless go, power trunk, etc.) versus competitors: ~50lbs less than S Class RWD, and more than 200lbs (90.7kg) less than S Class AWD; more than 200lbs less than 7 Series RWD and more than 400lbs (181.4kg) less than 7 Series AWD.
Найстина, фенове на марката БМВ, но трябва малко обективност. Колата далеч нее толкова зле и ще има голям успех.

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
masimo написа:
Тhe 2011 A8 weighs about the same as the outgoing model despite being 3 inches longer, 2 inches wider and has more standard equipment (8-speed auto transmission, pre sense basic, keyless go, power trunk, etc.) versus competitors: ~50lbs less than S Class RWD, and more than 200lbs (90.7kg) less than S Class AWD; more than 200lbs less than 7 Series RWD and more than 400lbs (181.4kg) less than 7 Series AWD.
Найстина, фенове на марката БМВ, но трябва малко обективност. Колата далеч нее толкова зле и ще има голям успех.
Едва ли в тоя клас теглото е най-важно ....
Тук важен е комфортът и като цяло пространството , двигателя, окачването , скоростите са насочени изцяло към него.
И сега гледам използваш думичката ЛЕД (за диодите имаш предвид нали

Това че стоповете на всички по-сериозни коли са ЛЕД няма нищо чудно. Просто е по-добре.
Също така да допълня - май в думичкад "ЛЕД лайтс" се включват и диодни къси светлини. Това е съвсем нова технология, казват че е в пъти по-добра от ксенона. Ауди я вграждат в Р8 и си мисля, че ще я има и в новото А8 и това си е плюс за модела

LED light sources
The first series-production LED headlamps on the Lexus LS 600h
Automotive headlamp applications using light-emitting diodes (LEDs) have been undergoing very active development since 2004.[38][39] The first series-production LED headlamps were factory-installed on the Lexus LS 600h / LS 600h L starting with the 2008 models. Low beam, front position light and sidemarker functions are performed by LEDs; high beam and turn signal functions use filament bulbs. The headlamp is supplied by Koito. Full-LED headlamps supplied by AL-Automotive Lighting were fitted on the 2008 V10 Audi R8 sports car except in North America. The Hella headlamps on the 2009 Cadillac Escalade Platinum became the first U.S. market all-LED headlamps. Present designs give performance between halogen and HID headlamps,[40] with system power consumption slightly lower than other headlamps, longer lifespans and more flexible design possibilities.[41][42] As LED technology continues to evolve, the performance of LED headlamps is predicted to improve to approach, meet, and perhaps one day surpass that of HID headlamps.[43]
The limiting factors with LED headlamps presently include high system expense, regulatory delays and uncertainty, and logistical issues created by LED operating characteristics. LEDs are commonly considered to be low-heat devices due to the public's familiarity with small, low-output LEDs used for electronic control panels and other applications requiring only modest amounts of light. However, LEDs actually produce a significant amount of heat per unit of light output. Rather than being emitted together with the light as is the case with conventional light sources, an LED's heat is produced at the rear of the emitters. The cumulative heat of numerous high-output LEDs operating for prolonged periods poses thermal-management challenges for plastic headlamp housings. In addition, this heat buildup materially reduces the light output of the emitters themselves. LEDs are quite temperature sensitive, with many types producing at 30 °C (86 °F) only 60% of the rated light output they produce at an emitter junction temperature 16 °C (61 °F). Prolonged operation above the maximum junction temperature will permanently degrade the LEDs and ultimately shorten the device's life. The need to keep LED junction temperatures low at high power levels always requires additional thermal management measures such as heatsinks and exhaust fans which are typically quite expensive.
Additional facets of the thermal issues with LED headlamps reveal themselves in cold ambient temperatures. Many types of LEDs produce at −12 °C (10 °F) up to 160% of their 16 °C (61 °F) rated output. The temperature-dependency of LED's light output creates serious challenges for the engineering and regulation of automotive lighting devices, which are in some cases required to produce intensities within a range smaller than the variation in LED output with temperatures normally experienced in automotive service.
Cold weather also brings another thermal-management conundrum: Not only must heat be removed from the rear of the headlamp so that the housing does not deform or melt and the emitters' output does not drop excessively, but heat must in addition be effectively applied to thaw snow and ice from the front lenses, which are not heated by the comparatively small amount of infared radiation emitted forward with the light from LEDs.
LEDs are increasingly being adopted for signalling functions such as parking lamps, brake lamps and turn signals as well as daytime running lamps, as in those applications they offer significant advantages over filament bulbs with fewer engineering challenges than headlamps pose.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Aз пък четох статия и тест за тези диодни светлини за къси фарове ,след като големия Лексус излезе за пръв път на пазара с тази най-ново поколение технология преди 2 години ,че все още отстъпва на ксенонните фарове
Не се заблуждавайте така и мислете ,че все пак тук големия гъдел е да излезеш с нещо ново ,непознато пък дали е по-добро това едва ли е от такова значение
автомобилните издания като Авто Билд са за това да драскат после за да вървят и продажбите
Георги Пенчев



Георги Пенчев
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Penchev написа:Aз пък четох статия и тест за тези диодни светлини за къси фарове ,след като големия Лексус излезе за пръв път на пазара с тази най-ново поколение технология преди 2 години ,че все още отстъпва на ксенонните фаровеНе се заблуждавайте така и мислете ,че все пак тук големия гъдел е да излезеш с нещо ново ,непознато пък дали е по-добро това едва ли е от такова значение
автомобилните издания като Авто Билд са за това да драскат после за да вървят и продажбите
![]()
Георги Пенчев
Tочно Ауто Билд , са едни от първите които разкритикуваха диодите на Р8 - даже на първа страница беше жена , която седи в Р8 и смръщила очи , невиждаща нищо в ноща

Победител в теста за светлини измежду 20-30 автомобила беше Е60 и тъкмо тогава излизащите нови фарове (не помня как беше името на системата)...
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
kriso85 написа:Също така да допълня - май в думичкад "ЛЕД лайтс" се включват и диодни къси светлини. Това е съвсем нова технология, казват че е в пъти по-добра от ксенона.
Според това, което си цитирал... по-скоро казват, че се очаква някой ден да задминат ксеноновите, като се развие достатъчно LED технологията.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани