Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 06 Мар 2013, 12:55

Иначе 499 бройки всичките предплатени..... очаква ги хипер спортен живот в гаража

Сашо (драйвингод) може да ти разкаже подробно за последната сбирка на "прахосъбирачи" на Серес :mhihi:
Невероятно! 1255 килограмов хибрид с 963 коня само на задно

Ако са верни предварителните данни , тази кола до 300км/ч ще се кантари с Вейрон СС и Агера Р :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от AgeraR » 06 Мар 2013, 14:23

Да напиша малко относно разхода на някои "европейки" :mhihi: Инфото е от приятели, не всички коли са техни, но лично те са ги замервали във Истанбул, Турция във градски условия смесено трафик/без трафик.

2006 Bentley Continental GT градско нормално 34/100км. Пак граско, но яко натискане 50 километра със половин резервоар (90л. цял резервоар) :mhihi:
2012 BMW 1M градско нормално 13-14/100км. 19/100км ръчка! Извънграско под 100 км/ч 6.4/100км.
2012 Porsche Cayenne Diesel 8 скоростен автоматик градско със един резервоар (80л.) 950 км. тва е около 8.2/100км.
2011 Lamborghini Gallardo Superleggera LP570-4 градско 23/100км.

Даните ги пиша, защото на някой може да му е интересно да ги чете. Не си ги измислям!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 06 Мар 2013, 14:26

acho.rs написа:
steeN написа:Те хубаво са изкъртили, ама се надявам се да има кой да го кара, а да не събира прах по гаражите на "колекционери".
Ебаси космическия кораб.
Като стана въпрос да си припомним едно филмче :)


Айде не съсипвай темата с тия тъпи клипове - ясно е че вета трябва да афтърмаркет на поне 800кс за да дръпне толкова на Енцо :idea:


Направо си е поне 1000 ,че да седи наравно с хаябусата.

Иначе някой няма ли да хване да обясни малко по подробно за тоя КЕРС - постоянно ли работи, тия времена с него ли са без него ли са, как се включва?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 06 Мар 2013, 16:19

Иначе някой няма ли да хване да обясни малко по подробно за тоя КЕРС - постоянно ли работи, тия времена с него ли са без него ли са, как се включва?

Все още няма точна информация за това . 100% времената са със Керс , но при 800кс на 1255кг и без Керса няма да е много муден автомобила :lol: . За сега казват само, че спомага за ускорението в ниските обороти, където откачения атмосферен мотор не е много ефективен. По-интересното е че цялата Керс система - двигателя и батериите тежат едва 120кг . Използвани са някакъв уж нов тип акумулаторни батери които са няколко пъти по-леки. Цялото разположение на системата е на дъното на автомобила пред задната ос , което спомага за снижаването на центъра на тежестта .
Има слухове че при каране по писта , електрически бууст ще има през 30% от времето, но колко е вярно това не знам.
А относно това хипер Ламбото - мисля, че си следва точно стила на марката . Още от Коунтач, Ламборгини винаги са правили футуристични автомобили. Странното в случая е - ЗАЩО САМО 3 :?: Чудовището изглежда като рейсинг кар , то всъщност си е трак реди, но при 3 бройки в света - кой ще го кара на писта :kuku: Айде Ребентон-а го направиха в 40 бройки и си беше само боди кит , но за тоя Венон са преработили целия автомобил , окачване , аеродинамика , двигател , вече имаме карбонов монокок, свалени са общо 150кг и всичко това ... за 3 бройки ...
Изображение
Последна промяна acho.rs на 06 Мар 2013, 16:35, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 06 Мар 2013, 16:31

Гледайте видеото за системата на http://www.laferrari.com/en/
Там се казва, че електромотора работи постоянно, именно за да подпомага злобния V12 в ниските обороти и това е позволило да оптимизират ДВГ-то за по-високите обороти. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 06 Мар 2013, 17:36

Fear написа:Гледайте видеото за системата на http://www.laferrari.com/en/
Там се казва, че електромотора работи постоянно, именно за да подпомага злобния V12 в ниските обороти и това е позволило да оптимизират ДВГ-то за по-високите обороти. :)

Гледах го вече , но не е ясно какво става като се изтощат батериите ;)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 06 Мар 2013, 18:26

За мен лично също е адски грозно ламбото :help: Ма наистина много грозно :oops: И като цяло не мога да си обясня нито стилистиката нито единичното производство :roll: Но LaFerrari-то и P1-цата са уникални... Тепърва ще видим тези KERS-ове как ще работят в такъв тип автомобили и какви ще са качествата им, няма смисъл да гадаем... смятам, че това ще е едно от нещата, които ще са най-интересни на всички и ще ги разнищят бързо бързо в детайли 8)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 06 Мар 2013, 18:27

acho.rs написа:
Fear написа:Гледайте видеото за системата на http://www.laferrari.com/en/
Там се казва, че електромотора работи постоянно, именно за да подпомага злобния V12 в ниските обороти и това е позволило да оптимизират ДВГ-то за по-високите обороти. :)

Гледах го вече , но не е ясно какво става като се изтощат батериите ;)


Е навярно докато колата не ускорява се зареждат от кинетичната енергия и после предполагам се пуска като част от лънч контрола или като крака ти е заварен до долу или се пуска от копче, ама ба ли го - аз затова питах.

Като цяло идеята не ми допада, ама нали трябва да копират от Ф1
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 06 Мар 2013, 18:41

DrivinGGoD написа:За мен лично също е адски грозно ламбото :help: Ма наистина много грозно :oops: И като цяло не мога да си обясня нито стилистиката нито единичното производство :roll: Но LaFerrari-то и P1-цата са уникални... Тепърва ще видим тези KERS-ове как ще работят в такъв тип автомобили и какви ще са качествата им, няма смисъл да гадаем... смятам, че това ще е едно от нещата, които ще са най-интересни на всички и ще ги разнищят бързо бързо в детайли 8)

Въпрос на вкус . Наистина предницата на Ламбото е малко прекалено японска , но и P1 е префарцуенана . Друго което ми се вижда спорно е че хипер-кара на МакЛарън ще е на базата на МП4-12 - същия двигател, същия кокпит . И 800кс от 3.8л :confused: :confused: :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 06 Мар 2013, 18:46

acho.rs написа: И 800кс от 3.8л :confused: :confused: :confused:


Е не знам как ще се справят с лага, иначе стреса при 9300 оборота 6.3 литра е по голям отколкото яко бууст на 3.8
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 06 Мар 2013, 18:49

BMW_RIDER написа:
acho.rs написа: И 800кс от 3.8л :confused: :confused: :confused:


Е не знам как ще се справят с лага, иначе стреса при 9300 оборота 6.3 литра е по голям отколкото яко бууст на 3.8

Дреме ти за стрес - тези коли за живота си няма да минат повече от 30-40 000км . Мисълта ми е за лага, който уж трябва да се елиминира от КЕРС системата . Само че остава и кефа че даваш 1 000 000 евро за 3.8 ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от magareto_yori » 10 Мар 2013, 9:03

попаднах на това и бях втрещен :shock: http://www.autoguide.com/auto-news/2013 ... looks.html
навява ми асоциации с цигански катун.може би е правилно да кажем-въпрос на безвкус :puke:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от oxam » 10 Мар 2013, 19:23

Ферарито е много яко - но тези 1250 които всички хвалите са сухо тегло - без масла, бензин, спирачна течност, антифриз и т.н. Просто лек маркетингов трик на кончетата. Кърб теглото, което по принцип е стандарт за мерене на тегло при колите идва на 1400 кг, което е малко по-леко от макларъна.
Но иначе евалата за колата и техническите постижения.
Изображение Изображение Изображение Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 12 Мар 2013, 4:53

Аз бензинова кола с керс не съм карал, но съм карал тесла "с" и там колата се зарежда като спираш. Ел. моторите се въртят на обратно и едно действат като генератори и две че улесняват спирачките. И после тоя заряд го използваш като излизаш от завоя или като настъпиш до дупка...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от K_Ilkov » 12 Мар 2013, 15:11

alx написа:Аз бензинова кола с керс не съм карал, но съм карал тесла "с" и там колата се зарежда като спираш. Ел. моторите се въртят на обратно и едно действат като генератори и две че улесняват спирачките. И после тоя заряд го използваш като излизаш от завоя или като настъпиш до дупка...

знам, че не е тук мястото, но би ли споделил какви са ти впечатленията от тесла С
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook