Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Иначе 499 бройки всичките предплатени..... очаква ги хипер спортен живот в гаража
Сашо (драйвингод) може да ти разкаже подробно за последната сбирка на "прахосъбирачи" на Серес

Невероятно! 1255 килограмов хибрид с 963 коня само на задно
Ако са верни предварителните данни , тази кола до 300км/ч ще се кантари с Вейрон СС и Агера Р

Re: Американските VS Европейските спортисти
Да напиша малко относно разхода на някои "европейки"
Инфото е от приятели, не всички коли са техни, но лично те са ги замервали във Истанбул, Турция във градски условия смесено трафик/без трафик.
2006 Bentley Continental GT градско нормално 34/100км. Пак граско, но яко натискане 50 километра със половин резервоар (90л. цял резервоар)
2012 BMW 1M градско нормално 13-14/100км. 19/100км ръчка! Извънграско под 100 км/ч 6.4/100км.
2012 Porsche Cayenne Diesel 8 скоростен автоматик градско със един резервоар (80л.) 950 км. тва е около 8.2/100км.
2011 Lamborghini Gallardo Superleggera LP570-4 градско 23/100км.
Даните ги пиша, защото на някой може да му е интересно да ги чете. Не си ги измислям!

2006 Bentley Continental GT градско нормално 34/100км. Пак граско, но яко натискане 50 километра със половин резервоар (90л. цял резервоар)

2012 BMW 1M градско нормално 13-14/100км. 19/100км ръчка! Извънграско под 100 км/ч 6.4/100км.
2012 Porsche Cayenne Diesel 8 скоростен автоматик градско със един резервоар (80л.) 950 км. тва е около 8.2/100км.
2011 Lamborghini Gallardo Superleggera LP570-4 градско 23/100км.
Даните ги пиша, защото на някой може да му е интересно да ги чете. Не си ги измислям!
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:steeN написа:Те хубаво са изкъртили, ама се надявам се да има кой да го кара, а да не събира прах по гаражите на "колекционери".
Ебаси космическия кораб.
Като стана въпрос да си припомним едно филмче
Айде не съсипвай темата с тия тъпи клипове - ясно е че вета трябва да афтърмаркет на поне 800кс за да дръпне толкова на Енцо
Направо си е поне 1000 ,че да седи наравно с хаябусата.
Иначе някой няма ли да хване да обясни малко по подробно за тоя КЕРС - постоянно ли работи, тия времена с него ли са без него ли са, как се включва?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Иначе някой няма ли да хване да обясни малко по подробно за тоя КЕРС - постоянно ли работи, тия времена с него ли са без него ли са, как се включва?
Все още няма точна информация за това . 100% времената са със Керс , но при 800кс на 1255кг и без Керса няма да е много муден автомобила

Има слухове че при каране по писта , електрически бууст ще има през 30% от времето, но колко е вярно това не знам.
А относно това хипер Ламбото - мисля, че си следва точно стила на марката . Още от Коунтач, Ламборгини винаги са правили футуристични автомобили. Странното в случая е - ЗАЩО САМО 3



Последна промяна acho.rs на 06 Мар 2013, 16:35, променена общо 2 пъти
Re: Американските VS Европейските спортисти
Гледайте видеото за системата на http://www.laferrari.com/en/
Там се казва, че електромотора работи постоянно, именно за да подпомага злобния V12 в ниските обороти и това е позволило да оптимизират ДВГ-то за по-високите обороти.
Там се казва, че електромотора работи постоянно, именно за да подпомага злобния V12 в ниските обороти и това е позволило да оптимизират ДВГ-то за по-високите обороти.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Fear написа:Гледайте видеото за системата на http://www.laferrari.com/en/
Там се казва, че електромотора работи постоянно, именно за да подпомага злобния V12 в ниските обороти и това е позволило да оптимизират ДВГ-то за по-високите обороти.
Гледах го вече , но не е ясно какво става като се изтощат батериите

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
За мен лично също е адски грозно ламбото
Ма наистина много грозно
И като цяло не мога да си обясня нито стилистиката нито единичното производство
Но LaFerrari-то и P1-цата са уникални... Тепърва ще видим тези KERS-ове как ще работят в такъв тип автомобили и какви ще са качествата им, няма смисъл да гадаем... смятам, че това ще е едно от нещата, които ще са най-интересни на всички и ще ги разнищят бързо бързо в детайли 




------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Fear написа:Гледайте видеото за системата на http://www.laferrari.com/en/
Там се казва, че електромотора работи постоянно, именно за да подпомага злобния V12 в ниските обороти и това е позволило да оптимизират ДВГ-то за по-високите обороти.
Гледах го вече , но не е ясно какво става като се изтощат батериите
Е навярно докато колата не ускорява се зареждат от кинетичната енергия и после предполагам се пуска като част от лънч контрола или като крака ти е заварен до долу или се пуска от копче, ама ба ли го - аз затова питах.
Като цяло идеята не ми допада, ама нали трябва да копират от Ф1
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:За мен лично също е адски грозно ламботоМа наистина много грозно
И като цяло не мога да си обясня нито стилистиката нито единичното производство
Но LaFerrari-то и P1-цата са уникални... Тепърва ще видим тези KERS-ове как ще работят в такъв тип автомобили и какви ще са качествата им, няма смисъл да гадаем... смятам, че това ще е едно от нещата, които ще са най-интересни на всички и ще ги разнищят бързо бързо в детайли
Въпрос на вкус . Наистина предницата на Ламбото е малко прекалено японска , но и P1 е префарцуенана . Друго което ми се вижда спорно е че хипер-кара на МакЛарън ще е на базата на МП4-12 - същия двигател, същия кокпит . И 800кс от 3.8л



- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа: И 800кс от 3.8л![]()
![]()
Е не знам как ще се справят с лага, иначе стреса при 9300 оборота 6.3 литра е по голям отколкото яко бууст на 3.8
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:acho.rs написа: И 800кс от 3.8л![]()
![]()
Е не знам как ще се справят с лага, иначе стреса при 9300 оборота 6.3 литра е по голям отколкото яко бууст на 3.8
Дреме ти за стрес - тези коли за живота си няма да минат повече от 30-40 000км . Мисълта ми е за лага, който уж трябва да се елиминира от КЕРС системата . Само че остава и кефа че даваш 1 000 000 евро за 3.8 ...
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Американските VS Европейските спортисти
попаднах на това и бях втрещен
http://www.autoguide.com/auto-news/2013 ... looks.html
навява ми асоциации с цигански катун.може би е правилно да кажем-въпрос на безвкус

навява ми асоциации с цигански катун.може би е правилно да кажем-въпрос на безвкус

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ферарито е много яко - но тези 1250 които всички хвалите са сухо тегло - без масла, бензин, спирачна течност, антифриз и т.н. Просто лек маркетингов трик на кончетата. Кърб теглото, което по принцип е стандарт за мерене на тегло при колите идва на 1400 кг, което е малко по-леко от макларъна.
Но иначе евалата за колата и техническите постижения.
Но иначе евалата за колата и техническите постижения.




Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз бензинова кола с керс не съм карал, но съм карал тесла "с" и там колата се зарежда като спираш. Ел. моторите се въртят на обратно и едно действат като генератори и две че улесняват спирачките. И после тоя заряд го използваш като излизаш от завоя или като настъпиш до дупка...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:Аз бензинова кола с керс не съм карал, но съм карал тесла "с" и там колата се зарежда като спираш. Ел. моторите се въртят на обратно и едно действат като генератори и две че улесняват спирачките. И после тоя заряд го използваш като излизаш от завоя или като настъпиш до дупка...
знам, че не е тук мястото, но би ли споделил какви са ти впечатленията от тесла С

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани