Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 17 Фев 2013, 17:38

acho.rs написа:
BMW_RIDER написа:
acho.rs написа:. Има само един автомобил който предлага сигурност , надежност , комфорт и брутална мощност в едно . И заради това вече 8 година и може би поне още 10 всички ще си го мерят с Вейрона . Това е бенчмарка в класа ;)


Бенчмарк за какво? Скучна надувка на милиардери дето тая скорост я дига само на пистата на Фолцваген? Ако не прегрее...При моторите имаше един Y2K с турбина от хеликоптер...най-бързия и т.н. всеки сериозен журналист или пилот му се се смееше, щото подобно на вейрона има толкова общо с моторните спортове колкото и една риба..
Сигурност, комфорт и брутална мощност не трябва да са на едно място. Ако искам да вдигна 400 плавно и в комфорт просто ще си купя билет за първа класа в самолета.

Вейрона е една успешна реклама на VW, тия шумни черупки са много повече спортен автомобил отколкото вейрона.

Бенчмарк за какво

- ми за най-бързия автомобил , за кво друго.
Мега луксозно ГТ което ще смаже , де кво хване по пътя ;) 400 може да ги вдигне само на една писта, щот хората искат да грантират максмилана сигурност . Ма на тебе май 370 км/ч са ти скучни ? Ти ако искаш може Сатурн 5 да си хванеш ако искаш скорост - Бугати се доказа . Бугатии СС е бързо и на писта в случай, че някой идиот го изпробва и там .



Гарантирам ти, че с 200 на пистов мотор или нещо като кобрата ще се насереш много повече отколкото с 400 в вейерона. Незнам какво ще смаже на пътя, ма повечето седят в гаража на някой омотан с чаршав. Камули на писта. Темата е за спортисти - вейрона няма нищо общо с моторните спортове :!:
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 17 Фев 2013, 17:51

Да , ползват го за автобус . Темата е за спортни автомобили , не за мотори , яхти , реактивни самолети . Тва че на тебе не ти харесва една кола щото е дело на ВАГ , не е причина да ни натякваш че едва ли не е то*лек.
вейрона няма нищо общо с моторните спортове

- ма има бая общо с рекордите за скорост и ускорение и за тва го споменавам .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 31.05.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: e36 m3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от PaCk0o » 17 Фев 2013, 18:15

acho.rs написа: Едно Галярдно в Русия вече направи 405 км/ч терминална на една миля или разви 400км/ч за около 22 секунди .

не е точно така, 405 км/ч е top speed, а на милята минава с 387 км/ч с време 23.8** , а това 22.2 е правено от друго гаярдо на него терминалната му е 395 км/ч
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 18 Фев 2013, 10:19

В интерес на истината аз също никога не съм се впечатлявал кой знае колко от Veyron-а :roll: :oops: Мисля, че всеки от големите играчи в автомобилния свят може да направи такава кола като няма ограничение на бюджета :yes: А в крайна сметка освен максималната скорост и безобразната сила, която има колата, не прави нищо кой знае колко впечатляващо - прекалено тежка е, на мен лично по никакъв начин не ми харесва като визия на интериор и екстериор, а е нереално скъпа, като нито някой ще тръгне да я ползва като GT, с което да пътува, нито пък става за даване на газ по пистата... Та в крайна сметка едно технологично показно на тема "вижте ни какво можем", което в днешния свят освен за имидж и загуба на пари никаква друга работа не върши ;)

За Venom-а чувам, че завива супер и може до голяма степен да си ползва силата, Ламботата вече са много по-рафинирани, Ferrari отдавна правят едни от най-добрите коли за каране, а напоследък наблегнаха адски много и на качеството и изработката, Porsche са си Porsche и винаги ще останат такива каквито трябва да бъдат, поне като гледам до момента, а Американците им дишат във връта уверено и ще видим интересни неща от зад океана... Та на мен лично коли като Veyron-а никак не са ми интересни, защото не виждам никакъв смисъл от тях :roll: 8) :twisted:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 18 Фев 2013, 16:34

Ще използвам темата за да постна един доста интересен бутиков проект от Англия.
На вид е типичното бритиш роудстърче, което на мен лично много ми допада. Интересното в случая е :
Колата тежи 1200кг и използва 6.6 литров турбодизел, който попринцип се ползва от големите пикапи на ГМ.
Над 450кс + в зависимост от настройките и 1000 и кусур НМ от 1800 оборота.
0-100 за 3.7 и над 200 мили максимална скорост
3литра на 100 км разход на магистрала :mhihi:

Друго интересно е решението да ползват шаси от неръждаема стомана.

http://tridentsportscars.com/
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 18 Фев 2013, 16:37

Много красива ама стига бе - камионски дизел :kuku: То ясно че ще върши работа ама печка и точно в роудстър . И тази маса от 1200кг със двигателя ли е ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 18 Фев 2013, 16:43

acho.rs написа:Много красива ама стига бе - камионски дизел :kuku: То ясно че ще върши работа ама печка и точно в роудстър . И тази маса от 1200кг със двигателя ли е ?


Странни са решенията няма спор...но поне е нещо различно. Иначе споменатото тегло е с мотора и понеже са сложили трансмисията отзад, твърдят и за някакво прилично разпределение на теглото. Звука действително ще е странен особено за роудстър :confused:
Прогнозната цена е около 75 000 паунда
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 18 Фев 2013, 16:52

Отдавна четох новината за това, изглежда определено интересно, ама... Трябва бая да поработят над звука. А и лично аз не го намирам за красиво, в никакъв случай.

Много приятен звук от новия F-Type S, и невероятно, ама невероятно красив ( поне според мен ) Бая скъпа, в никакъв случай невероятен спортист но... Прекрасен автомобил, поне според мен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 18 Фев 2013, 20:11

Ягуар и Астън Мартин никога не са правили супер-спортисти (без XJ220) :) Въпреки това си дръжат нишата на луксозните спортни ГТ-та.

От Порше обновяват лекоатлета си Кайман
Изображение

46:54 разпределение на масите , 60мм по-дълго междуосие , разширени предна/задна следа без да мърда ширината на автомобила .Кайман С - Мидъл енджин , 330 коня , 1300кг ! 0-100 5.0 ръчка / 4.7 сек за ПДК . Базова цена 56 000 евро, което е 20 000 евро под М3 и близо до цената на 1М :paranoid:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 03 Мар 2013, 18:35

След като новия вайпър беше тестван и числата са ясни- не са изобщо това което трябваше да бъдат и това на което бях свидетел във фокусните групи. Въпроса беше зададен и ни беше сведено че има политическо решение от Фиат вайпъра да бъде орязан за бъде запазена йерархията и дв не бъде по- бърз от Ферари ф620.

И така. А колите до които имахме достъп бяха по 640 коня. На гумите. И други неща които не ги виждам във вайпъра които стана публично достояние.

И така. Бития бит, е*ания ...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 03 Мар 2013, 18:45

alx написа:След като новия вайпър беше тестван и числата са ясни- не са изобщо това което трябваше да бъдат и това на което бях свидетел във фокусните групи. Въпроса беше зададен и ни беше сведено че има политическо решение от Фиат вайпъра да бъде орязан за бъде запазена йерархията и дв не бъде по- бърз от Ферари ф620.

И така. А колите до които имахме достъп бяха по 640 коня. На гумите. И други неща които не ги виждам във вайпъра които стана публично достояние.

И така. Бития бит, е*ания ...

Е така е , не е само Вайпъра , станал жертва на вътрешно-фирмена политика и позициониране . Подобен случаи във ВАГ колкото искаш :confused:
И все пак - това ли са числата 0-100 км/ч 3,5 ск , 0-100 mp/h 7,4 , 0-240 км/ч 17,7 сек
Кое е ферари Ф620 - берлинетата ли ?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 03 Мар 2013, 18:55

Числата са същите като на корвет зр1. А цялата идея беше корвета да е много по- бавен и вайпъра да е евентуално на кантар или по- бърз от новия ц7 зр1 като излезе на есен или догодина.

Ф12 берлинета/ ф620 гт.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 04 Мар 2013, 8:49

alx написа:Числата са същите като на корвет зр1. А цялата идея беше корвета да е много по- бавен и вайпъра да е евентуално на кантар или по- бърз от новия ц7 зр1 като излезе на есен или догодина.

Ф12 берлинета/ ф620 гт.


Все ми се струва, че американците са си оставили вратички за евентуален лесен и недотам лесен ъпгрейд така, че числата да станат други :ok: А може би ACR/X ще е друга бира :paranoid:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Мар 2013, 23:43

Подхванах да гледам тестовете на Кар енд Драйвър на тяхната писта ... 114коли общо , приятно тълкуване
Ето и времената за 2013та с мизерното представяне на М5/М6 и 2:49,9 на 458 Италия http://www.caranddriver.com/features/li ... mes-page-8
1 2:45.9 MOSLER MT900S LL3 11/08
2 2:48.6 DODGE VIPER SRT10 ACR LL3 11/08
3 2:49.8 MOSLER PHOTON LL5 2/11
4 2:50.7 CHEVROLET CORVETTE ZR1 (Michelin Pilot Sport Cup tires) LL3 2/12
5 2:51.8 CHEVROLET CORVETTE ZR1 (Michelin Pilot Sport PS2 tires) LL3 2/10
6 2:51.8 LAMBORGHINI GALLARDO LP570-4 SUPERLEGGERA LL5 2/11
7 2:52.3 KTM X-BOW LLU 2/10
8 2:53.2 NISSAN GT-R LL3 2/12
9 2:53.5 CHEVROLET CORVETTE Z06 (Z07) LL3 2/11
10 2:53.9 LAMBORGHINI MURCIÉLAGO LP670-4 SV LL5 2/10
11 2:54.6 FERRARI 430 SCUDERIA LL5 11/08
12 2:55.6 NISSAN GT-R LL3 11/08
13 2:55.9 PORSCHE 911 GT3 RS LL4 2/11
14 2:57.4 DODGE VIPER SRT10 LL3 10/07
15 2:57.5 PORSCHE 911 TURBO S LL4 2/11
16 2:57.6 ARIEL ATOM 3 LLU 2/10
17 2:58.0 MERCEDES-BENZ SLS AMG LL4 2/11
18 2:58.2 CHEVROLET CORVETTE Z06 LL3 8/07
19 2:58.5 CHEVROLET CORVETTE GRAND SPORT LL2 2/10
20 2:59.0 NISSAN GT-R (all-season tires) LL3 11/08
21 2:59.5 AUDI R8 5.2 FSI LL4 2/10
22 3:00.7 FORD GT LL4 11/06
23 3:00.7 PORSCHE PANAMERA TURBO S LL4 2/12
24 3:01.1 CHEVROLET CORVETTE Z06 LL3 11/06
25 3:01.2 CHEVROLET CORVETTE (Z51) LL2 11/08
26 3:01.6 DODGE VIPER SRT10 LL3 11/06
27 3:01.8 PORSCHE 911 GT3 LL3 8/07
28 3:02.8 FORD MUSTANG BOSS 302 LAGUNA SECA LL2 2/12
29 3:03.6 CHEVROLET CORVETTE (Z51) LL2 8/07
30 3:03.8 PORSCHE BOXSTER SPYDER LL3 2/11
31 3:03.9 PORSCHE CAYMAN R LL3 2/12
32 3:04.0 CADILLAC CTS-V SEDAN LL2 11/08
33 3:04.0 FORD MUSTANG SHELBY GT500 LL2 2/11
34 3:04.2 CADILLAC CTS-V COUPE LL3 2/11
35 3:04.5 LOTUS EXIGE S LL3 8/07
36 3:04.8 AUDI TT RS LL3 2/12
37 3:04.9 MERCEDES-BENZ CLS63 AMG LL3 2/12
38 3:05.3 LOTUS EVORA S LL3 2/12
39 3:05.4 BMW M3 COUPE LL2 2/10
40 3:05.4 LEXUS IS F LL2 2/11
41 3:05.6 BMW M3 COUPE LL2 11/08
42 3:05.6 PORSCHE 911 CARRERA S LL3 2/10
43 3:05.8 PORSCHE CAYMAN S LL3 2/10
44 3:05.8 PORSCHE 911 TURBO LL4 8/07
45 3:05.9 FORD MUSTANG SHELBY GT500 LL2 8/07
46 3:06.3 MERCEDES-BENZ C63 AMG COUPE LL3 2/12
47 3:06.4 JAGUAR XKR LL3 2/10
48 3:06.5 MERCEDES-BENZ C63 AMG LL2 11/08
49 3:06.5 MERCEDES-BENZ E63 AMG LL3 2/11
50 3:06.6 BMW 1-SERIES M LL3 2/12
51 3:07.4 FORD MUSTANG SHELBY GT500 LL2 2/10
52 3:08.3 LOTUS EVORA LL3 2/11
53 3:08.4 AUDI TTS LL2 2/10
54 3:08.6 FORD MUSTANG GT 5.0 LL2 2/11
55 3:08.9 JAGUAR XFR LL2 2/11
56 3:09.2 LOTUS ELISE LL2 11/06
57 3:09.3 CHEVROLET CORVETTE (Z51) LL2 11/06
58 3:09.4 DODGE CHALLENGER SRT8 392 LL2 2/12
59 3:09.5 PORSCHE CAYMAN S LL2 11/06
60 3:09.5 CHEVROLET CAMARO SS LL2 2/10
61 3:10.0 BMW M6 LL3 11/06
62 3:10.1 DODGE CHARGER SRT8 LL2 2/12
63 3:10.4 BMW Z4 sDRIVE35is LL3 2/12
64 3:10.5 BMW 335i COUPE LL2 8/07
65 3:10.6 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION SE LL2 2/11
66 3:10.8 AUDI S4 LL2 2/10
67 3:11.0 FORD MUSTANG SHELBY GT500 LL2 11/06
68 3:11.0 AUDI RS4 LL3 8/07
69 3:11.1 BMW X5 M LLT 2/12
70 3:11.7 BMW Z4 M COUPE LL2 8/07
71 3:12.0 NISSAN NISMO 370Z LL2 2/10
72 3:12.5 NISSAN 350Z TRACK LL1 11/06
73 3:12.5 FORD MUSTANG V-6 LL1 2/11
74 3:13.0 CHEVROLET COBALT SS LL1 11/08
75 3:13.3 FORD MUSTANG GT LL1 2/10
76 3:13.3 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION MR LL2 11/08
77 3:13.5 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION IX MR LL1 11/06
78 3:13.7 BMW 135i COUPE LL2 11/08
79 3:13.8 HYUNDAI GENESIS COUPE 3.8 R-SPEC LL1 2/11
80 3:13.8 SUBARU IMPREZA WRX STI SEDAN LL2 2/11
81 3:13.8 BMW 335is LL2 2/12
82 3:14.0 LEXUS IS F LL2 11/08
83 3:14.0 VOLKSWAGEN GOLF R LL2 2/12
84 3:14.6 AUDI S5 LL2 11/08
85 3:14.8 HYUNDAI GENESIS COUPE 3.8 LL1 2/10
86 3:15.0 HONDA S2000 CR LL2 11/08
87 3:15.7 PONTIAC SOLSTICE GXP LL1 8/07
88 3:16.0 MAZDASPEED 3 LL1 8/07
89 3:16.2 MAZDASPEED 3 LL1 2/10
90 3:16.3 DODGE CHALLENGER SRT8 LL2 11/08
91 3:16.5 SUBARU IMPREZA WRX SEDAN LL1 2/11
92 3:16.6 SUBARU IMPREZA WRX HATCHBACK LL1 2/10
93 3:16.6 LOTUS ELISE SC LL2 11/08
94 3:16.7 MAZDA RX-8 R3 LL2 2/11
95 3:17.1 MINI COOPER JOHN COOPER WORKS LL1 2/10
96 3:17.4 JEEP GRAND CHEROKEE SRT8 LLT 2/12
97 3:17.5 INFINITI G37 COUPE SPORT LL2 11/08
98 3:18.2 DODGE CHARGER SRT8 LL2 11/06
99 3:18.4 MINI COOPER JOHN COOPER WORKS COUPE LL2 2/12
100 3:19.0 MAZDA RX-8 LL1 11/06
101 3:19.0 SUBARU IMPREZA WRX STI HATCHBACK LL2 11/08
102 3:19.3 VOLKSWAGEN GTI MkVI LL2 2/10
103 3:20.6 CHEVROLET COBALT SS SUPERCHARGED LL1 11/06
104 3:20.8 DODGE CALIBER SRT4 LL1 11/08
105 3:20.9 FORD MUSTANG GT LL1 11/06
106 3:21.8 VOLKSWAGEN R32 LL2 11/08
107 3:22.9 MINI COOPER S LL1 8/07
108 3:24.1 HONDA CIVIC Si COUPE LL1 2/12
109 3:24.8 HONDA CIVIC Si MUGEN LL2 11/08
110 3:25.1 VOLKSWAGEN GTI MkV LL1 11/06
111 3:26.5 HONDA CIVIC Si COUPE LL1 11/06
112 3:26.6 VOLVO C30 VERSION 2.0 LL1 11/08
113 3:27.3 VOLKSWAGEN JETTA GLI LL1 2/12
114 3:29.3 MAZDA MX-5 MIATA LL1 11/06

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 05 Мар 2013, 7:46

Новото GT3 вече ( очаквано или не ) с PDK. Все още не съм го изгледал цялото клипче, че бързам за работа, но няма как да не го споделя :)



ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook