Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Айде малко масло в огъня - Корвете ЗР1 с/у 458 Италия :
http://www.zeperfs.com/duel2979-1834.htm
данните са от официални тестове , има и времена на няколко от най-известните писти
ПС:абе защо до 300 км/ч Италията го ИЗКОРМИ
И защо 80-120 нееластичиния , хилав , мотор със смешна тяга ... защо се прави 80-120 за 1,3 сек 
http://www.zeperfs.com/duel2979-1834.htm
данните са от официални тестове , има и времена на няколко от най-известните писти

ПС:абе защо до 300 км/ч Италията го ИЗКОРМИ


Последна промяна acho.rs на 26 Авг 2011, 11:40, променена общо 1 път
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:
висок съм 175, седя удобно в ГТР-а
не съм сядал отзад в М3, но съм се возил на задната седалка на обикновенна 3ка купе, предполагам че положението е същото (освен ако убер инженерите на най-великата кола на света ЕРГО ем три не са направили неква мини черна дупка като опция за още 20 000 евра и отзад вместо седалка се оказва че има баня, хол, трапезаря и гараж)
не виждам реално М3ката да превъзхожда ГТР-а по отношение на интериорното пространство на задните места.
нещо повече - ГТР-а има задна седалка идентична с огромния ЦЛ примерно, за поршетата няма кво да говорим, това го казвам за да не останеш с впечатление, че сравнението м/у М3 и ГТР е коректно - то не е, просто едното е кола, другото суперкола
всичко това е с уговорката, че седящия на предната седалка е толерантен и не се е разпуснал като дроб назад..
към поста ти прилагам и снимка как седи детското столче в ГТР-а, помисли по тази тема
Ами аз виждам разлика и не мога да се съглася, че на задната седалка има място...
Сравнявам - аз седя нормално отпред, с колене близо до таблото... излизам и се пробвам да седна отзад - облегалката ми мачка краката... да... деоритично погледнато мога да се возя там, но без да помръдна краката си и с глава опряна в тавана и със свит врат, щото няма място да го изпрявя. Ръст - 183-4см...
То и на снимката със столчето се вижда колко място има зад шофьора

Мястото отзад мога да го сравня с това в 6цата (Е63-64), с тази разлика, че там тавана е малко по-високо, иначе при краката е същото... При Е90-92-93 има повече място със сигурност и за краката и за главата... пътувал съм доста с такива коли и отзад...
BadAngel написа:факта, че 600 коня кола те кара да се чувстваш сигурен говори само и единствено добре за нея
Зависи какво търсиш... мен не ме кефи... и F430 няма да ме убие (при все, че е само 500 коня), но се чувства по-жива... кара те да трепериш и да имаш респект към нея... да я опитомиш лека-полека... в GTR-а сяда жена ми и почва да дава цялата газ... и е на 80% бърза колкото мен... къде отидоха карачите? и къде тук е разликата с компютърните игри?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Щото аз съм имал близки срещи с доста "нестандартен" и доста силен GTR и мога да кажа, че освен покъртителната динамика, нама нищо живо и емоционално в колата... никакви драми... никакъв страх... а от 600+ коня кола трябва да те е страх... доста по-изплашен и по-развълнуван съм се чувствал в коли с по 200-300 коня
Toва е така, ама лошото е, че и Lamborghini и Ferrari тръгнаха по този път. Първите с Aventador, вторите с FF. Все перфектни коли с уникална динамика и поведение, ама не те плашат...
Това поне казват хората, които ги тестват, аз мога само да си мечатя за това.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Fear написа:DrivinGGoD написа:Щото аз съм имал близки срещи с доста "нестандартен" и доста силен GTR и мога да кажа, че освен покъртителната динамика, нама нищо живо и емоционално в колата... никакви драми... никакъв страх... а от 600+ коня кола трябва да те е страх... доста по-изплашен и по-развълнуван съм се чувствал в коли с по 200-300 коня
Toва е така, ама лошото е, че и Lamborghini и Ferrari тръгнаха по този път. Първите с Aventador, вторите с FF. Все перфектни коли с уникална динамика и поведение, ама не те плашат...
Това поне казват хората, които ги тестват, аз мога само да си мечатя за това.
Да, ама и двете компании имат "истински" коли все още... както и Porsche правят дизелов джип и лимузина... ама си имат и хардкор коли в гамата... така става...
acho.rs написа:Айде малко масло в огъня - Корвете ЗР1 с/у 458 Италия :
http://www.zeperfs.com/duel2979-1834.htm
данните са от официални тестове , има и времена на няколко от най-известните писти![]()
ПС:абе защо до 300 км/ч Италията го ИЗКОРМИИ защо 80-120 нееластичиния , хилав , мотор със смешна тяга ... защо се прави 80-120 за 1,3 сек
Жестокоооо...


Последна промяна DrivinGGoD на 26 Авг 2011, 11:44, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
колега драйвинг
искам да погледнеш на тази снимка с детското столче кво е положението
имай предвид, че това дори е седан.. виж мястото за краката на задните седалки
кажи сега колко е удобна 3ката отзад
колкото до жена ти , която е 80% бърза колкото теб - не виждам проблем в това, мъжете и жените имат равнопоставеност вече повече от век
искам да погледнеш на тази снимка с детското столче кво е положението
имай предвид, че това дори е седан.. виж мястото за краката на задните седалки
кажи сега колко е удобна 3ката отзад

колкото до жена ти , която е 80% бърза колкото теб - не виждам проблем в това, мъжете и жените имат равнопоставеност вече повече от век

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
No bling at the Ring
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Fear написа:DrivinGGoD написа:Щото аз съм имал близки срещи с доста "нестандартен" и доста силен GTR и мога да кажа, че освен покъртителната динамика, нама нищо живо и емоционално в колата... никакви драми... никакъв страх... а от 600+ коня кола трябва да те е страх... доста по-изплашен и по-развълнуван съм се чувствал в коли с по 200-300 коня
Toва е така, ама лошото е, че и Lamborghini и Ferrari тръгнаха по този път. Първите с Aventador, вторите с FF. Все перфектни коли с уникална динамика и поведение, ама не те плашат...
Това поне казват хората, които ги тестват, аз мога само да си мечатя за това.
Да, ама и двете компании имат "истински" коли все още... както и Porsche правят дизелов джип и лимузина... ама си имат и хардкор коли в гамата... така става...
Съгласен.

Краят за мен ще настъпи, когато Ferrari направят дизелов мотор...

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:колега драйвинг
искам да погледнеш на тази снимка с детското столче кво е положението
имай предвид, че това дори е седан.. виж мястото за краката на задните седалки
кажи сега колко е удобна 3ката отзад
Ами аз виждам почти педя... може би 20тина см поне... а в Нисана се виждат 5 пръста


Fear написа:Краят за мен ще настъпи, когато Ferrari направят дизелов мотор...
Пепел ти на устата


Последна промяна DrivinGGoD на 26 Авг 2011, 11:48, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Е добре... нека и някой друг да каже... или сме били в различни GTR-и или нещо друго куца... за мен задните седалки на Е92 и GTR са несравними като пространство в полза на BMWто...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
ферари няма да направят собствен дизел, ще ползват печките на фят 
както направиха и порш, взеха в6 мотора от ВАГ

както направиха и порш, взеха в6 мотора от ВАГ

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
.... и Италията до 300 км/ч прави 300 метра разлика на ЗР1 , на ГТ-Р около хиляда и 300 ... 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:ферари няма да направят собствен дизел, ще ползват печките на фят
както направиха и порш, взеха в6 мотора от ВАГ
Дано това никога не се случи... а пък и мисля, че Fiat нямат достатъчно голям дизел... Най-големите май са в Алфите... ама нямам представа, кой е най

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:.... и Италията до 300 км/ч прави 300 метра разлика на ЗР1 , на ГТ-Р около хиляда и 300 ...
ма няма задни седалки..

No bling at the Ring
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:^^^ секта
E секта, ама ако наистина направят "печка", тръгвам пеша в знак на простест!

Иначе, дизелите на FIAT съвсем не са подходящи. Най-сериозният е 210к.с. И с ремап няма да се класира за Ferrari.

BadAngel написа:acho.rs написа:.... и Италията до 300 км/ч прави 300 метра разлика на ЗР1 , на ГТ-Р около хиляда и 300 ...
ма няма задни седалки..
Абе задни седалки...
То и моята има задни седалки, ама я ела да седнеш на тях...

Зарежете ги тези седалки и багажници, за друго все пак е темата. Такива "екстри" нямат място при един спортен автомобил.
Точно заради това и смятам, че "скапаното" качество и материали в Corvette нямат никакво значение по отношение на качествата му на спортист.

Re: Американските VS Европейските спортисти
Fear написа:BadAngel написа:^^^ секта
E секта, ама ако наистина направят "печка", тръгвам пеша в знак на простест!![]()
Иначе, дизелите на FIAT съвсем не са подходящи. Най-сериозният е 210к.с. И с ремап няма да се класира за Ferrari.
ммда, 5 цилиндров редови
аз го виждам адекватно в бъдещия сув на ферари, в диапазона на 250 коня примерно..
ясно е, че в сегашната моделна гама едва ли ще намери място
макар, че точно този мотор го слагат в БРЕРА-та, която си е половин ферари

No bling at the Ring
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани