Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Авг 2011, 11:38

Айде малко масло в огъня - Корвете ЗР1 с/у 458 Италия :
http://www.zeperfs.com/duel2979-1834.htm
данните са от официални тестове , има и времена на няколко от най-известните писти :yes:

ПС:абе защо до 300 км/ч Италията го ИЗКОРМИ :mhihi: И защо 80-120 нееластичиния , хилав , мотор със смешна тяга ... защо се прави 80-120 за 1,3 сек :mhihi:
Последна промяна acho.rs на 26 Авг 2011, 11:40, променена общо 1 път

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 11:38

BadAngel написа:

висок съм 175, седя удобно в ГТР-а

не съм сядал отзад в М3, но съм се возил на задната седалка на обикновенна 3ка купе, предполагам че положението е същото (освен ако убер инженерите на най-великата кола на света ЕРГО ем три не са направили неква мини черна дупка като опция за още 20 000 евра и отзад вместо седалка се оказва че има баня, хол, трапезаря и гараж)

не виждам реално М3ката да превъзхожда ГТР-а по отношение на интериорното пространство на задните места.

нещо повече - ГТР-а има задна седалка идентична с огромния ЦЛ примерно, за поршетата няма кво да говорим, това го казвам за да не останеш с впечатление, че сравнението м/у М3 и ГТР е коректно - то не е, просто едното е кола, другото суперкола

всичко това е с уговорката, че седящия на предната седалка е толерантен и не се е разпуснал като дроб назад..

към поста ти прилагам и снимка как седи детското столче в ГТР-а, помисли по тази тема


Ами аз виждам разлика и не мога да се съглася, че на задната седалка има място...

Сравнявам - аз седя нормално отпред, с колене близо до таблото... излизам и се пробвам да седна отзад - облегалката ми мачка краката... да... деоритично погледнато мога да се возя там, но без да помръдна краката си и с глава опряна в тавана и със свит врат, щото няма място да го изпрявя. Ръст - 183-4см...

То и на снимката със столчето се вижда колко място има зад шофьора ;)

Мястото отзад мога да го сравня с това в 6цата (Е63-64), с тази разлика, че там тавана е малко по-високо, иначе при краката е същото... При Е90-92-93 има повече място със сигурност и за краката и за главата... пътувал съм доста с такива коли и отзад...

BadAngel написа:факта, че 600 коня кола те кара да се чувстваш сигурен говори само и единствено добре за нея


Зависи какво търсиш... мен не ме кефи... и F430 няма да ме убие (при все, че е само 500 коня), но се чувства по-жива... кара те да трепериш и да имаш респект към нея... да я опитомиш лека-полека... в GTR-а сяда жена ми и почва да дава цялата газ... и е на 80% бърза колкото мен... къде отидоха карачите? и къде тук е разликата с компютърните игри?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 26 Авг 2011, 11:41

DrivinGGoD написа:Щото аз съм имал близки срещи с доста "нестандартен" и доста силен GTR и мога да кажа, че освен покъртителната динамика, нама нищо живо и емоционално в колата... никакви драми... никакъв страх... а от 600+ коня кола трябва да те е страх... доста по-изплашен и по-развълнуван съм се чувствал в коли с по 200-300 коня ;)

Toва е така, ама лошото е, че и Lamborghini и Ferrari тръгнаха по този път. Първите с Aventador, вторите с FF. Все перфектни коли с уникална динамика и поведение, ама не те плашат...
Това поне казват хората, които ги тестват, аз мога само да си мечатя за това. :)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 11:43

Fear написа:
DrivinGGoD написа:Щото аз съм имал близки срещи с доста "нестандартен" и доста силен GTR и мога да кажа, че освен покъртителната динамика, нама нищо живо и емоционално в колата... никакви драми... никакъв страх... а от 600+ коня кола трябва да те е страх... доста по-изплашен и по-развълнуван съм се чувствал в коли с по 200-300 коня ;)

Toва е така, ама лошото е, че и Lamborghini и Ferrari тръгнаха по този път. Първите с Aventador, вторите с FF. Все перфектни коли с уникална динамика и поведение, ама не те плашат...
Това поне казват хората, които ги тестват, аз мога само да си мечатя за това. :)


Да, ама и двете компании имат "истински" коли все още... както и Porsche правят дизелов джип и лимузина... ама си имат и хардкор коли в гамата... така става...

acho.rs написа:Айде малко масло в огъня - Корвете ЗР1 с/у 458 Италия :
http://www.zeperfs.com/duel2979-1834.htm
данните са от официални тестове , има и времена на няколко от най-известните писти :yes:

ПС:абе защо до 300 км/ч Италията го ИЗКОРМИ :mhihi: И защо 80-120 нееластичиния , хилав , мотор със смешна тяга ... защо се прави 80-120 за 1,3 сек :mhihi:


Жестокоооо... :bang: :bowdown:
Последна промяна DrivinGGoD на 26 Авг 2011, 11:44, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 26 Авг 2011, 11:43

колега драйвинг

искам да погледнеш на тази снимка с детското столче кво е положението

имай предвид, че това дори е седан.. виж мястото за краката на задните седалки

кажи сега колко е удобна 3ката отзад :)

колкото до жена ти , която е 80% бърза колкото теб - не виждам проблем в това, мъжете и жените имат равнопоставеност вече повече от век :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 26 Авг 2011, 11:46

DrivinGGoD написа:
Fear написа:
DrivinGGoD написа:Щото аз съм имал близки срещи с доста "нестандартен" и доста силен GTR и мога да кажа, че освен покъртителната динамика, нама нищо живо и емоционално в колата... никакви драми... никакъв страх... а от 600+ коня кола трябва да те е страх... доста по-изплашен и по-развълнуван съм се чувствал в коли с по 200-300 коня ;)

Toва е така, ама лошото е, че и Lamborghini и Ferrari тръгнаха по този път. Първите с Aventador, вторите с FF. Все перфектни коли с уникална динамика и поведение, ама не те плашат...
Това поне казват хората, които ги тестват, аз мога само да си мечатя за това. :)


Да, ама и двете компании имат "истински" коли все още... както и Porsche правят дизелов джип и лимузина... ама си имат и хардкор коли в гамата... така става...

Съгласен. :yes:

Краят за мен ще настъпи, когато Ferrari направят дизелов мотор... :mhihi:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 11:46

BadAngel написа:колега драйвинг

искам да погледнеш на тази снимка с детското столче кво е положението

имай предвид, че това дори е седан.. виж мястото за краката на задните седалки

кажи сега колко е удобна 3ката отзад :)


Ами аз виждам почти педя... може би 20тина см поне... а в Нисана се виждат 5 пръста :roll: ама може и аз да недовиждам... та... както казах минал съм доста километри на такива коли отзад... особено на седан... а разликата с купето не е голяма ;)

Fear написа:Краят за мен ще настъпи, когато Ferrari направят дизелов мотор... :mhihi:


Пепел ти на устата :banghead: :ranting: Някакси се примирих със своеобразната 4х4 система... само не и това...
Последна промяна DrivinGGoD на 26 Авг 2011, 11:48, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 26 Авг 2011, 11:47

^^^ секта :)
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 11:49

Е добре... нека и някой друг да каже... или сме били в различни GTR-и или нещо друго куца... за мен задните седалки на Е92 и GTR са несравними като пространство в полза на BMWто...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 26 Авг 2011, 11:50

ферари няма да направят собствен дизел, ще ползват печките на фят :)

както направиха и порш, взеха в6 мотора от ВАГ :)
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Авг 2011, 11:53

.... и Италията до 300 км/ч прави 300 метра разлика на ЗР1 , на ГТ-Р около хиляда и 300 ... :mhihi:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 11:54

BadAngel написа:ферари няма да направят собствен дизел, ще ползват печките на фят :)

както направиха и порш, взеха в6 мотора от ВАГ :)


Дано това никога не се случи... а пък и мисля, че Fiat нямат достатъчно голям дизел... Най-големите май са в Алфите... ама нямам представа, кой е най :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 26 Авг 2011, 11:55

acho.rs написа:.... и Италията до 300 км/ч прави 300 метра разлика на ЗР1 , на ГТ-Р около хиляда и 300 ... :mhihi:

ма няма задни седалки.. :)
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 26 Авг 2011, 11:57

BadAngel написа:^^^ секта :)

E секта, ама ако наистина направят "печка", тръгвам пеша в знак на простест! :mhihi:

Иначе, дизелите на FIAT съвсем не са подходящи. Най-сериозният е 210к.с. И с ремап няма да се класира за Ferrari. :D
BadAngel написа:
acho.rs написа:.... и Италията до 300 км/ч прави 300 метра разлика на ЗР1 , на ГТ-Р около хиляда и 300 ... :mhihi:

ма няма задни седалки.. :)

Абе задни седалки...
То и моята има задни седалки, ама я ела да седнеш на тях... :mhihi:

Зарежете ги тези седалки и багажници, за друго все пак е темата. Такива "екстри" нямат място при един спортен автомобил.
Точно заради това и смятам, че "скапаното" качество и материали в Corvette нямат никакво значение по отношение на качествата му на спортист. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 26 Авг 2011, 12:00

Fear написа:
BadAngel написа:^^^ секта :)

E секта, ама ако наистина направят "печка", тръгвам пеша в знак на простест! :mhihi:

Иначе, дизелите на FIAT съвсем не са подходящи. Най-сериозният е 210к.с. И с ремап няма да се класира за Ferrari. :D


ммда, 5 цилиндров редови

аз го виждам адекватно в бъдещия сув на ферари, в диапазона на 250 коня примерно..

ясно е, че в сегашната моделна гама едва ли ще намери място

макар, че точно този мотор го слагат в БРЕРА-та, която си е половин ферари :)
No bling at the Ring

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook