Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
За вайпър не мога да коментирам. Те нали не са американски вече...
acho.rs написа:Корвет:
- изцяло ревизиран салон , карбон , глезотий - в стария корвет има карбон
- лоунч контрол - zr1 има лаунч контрол
- тракшън контрол - стария корвет има тракшън
- директно впръскване - голяма работаако става въпрос японците бяха първи с тази технология. бмв примерно се намесиха последни от европейските производители там с 335и.
- изключване на цилиндрите - в града Корвет работи на 4 цилиндъра - американската гордост . Как може точно на този автомобил да му отрежат гърлатаИ това при положение , че БМВ отдавна доказаха че тази технологи е напълно излишна и с по-ефективен контрол на горивния процес , може да се постигне същия ефект . -- това, което казват бмв не винаги е последната дума, особено напоследък. за мен си пробутват 3 краките хамстери с тези изказвания. те и турбо нямаха да слагат на м, ама...
Та така . Не че не са супер ненормални Вайпъра и Корвета , но коментирайте малко горепосочените факти. След като в тази дълга теми ни се разясни, че Италианските екзотики са хомо колички за перчене ... защо американските динозаври следват техните стъпки ...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: Американските VS Европейските спортисти
Новия Корвет направо е уникален, много ми харесва. А и на 450к.с. 0-60mph под 4сек е страхотно постижение , не ми се мисли какво ще се случва с новия ЗР1

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:За вайпър не мога да коментирам. Те нали не са американски вече...acho.rs написа:Корвет:
- изцяло ревизиран салон , карбон , глезотий - в стария корвет има карбон
- лоунч контрол - zr1 има лаунч контрол
- тракшън контрол - стария корвет има тракшън
- директно впръскване - голяма работаако става въпрос японците бяха първи с тази технология. бмв примерно се намесиха последни от европейските производители там с 335и.
- изключване на цилиндрите - в града Корвет работи на 4 цилиндъра - американската гордост . Как може точно на този автомобил да му отрежат гърлатаИ това при положение , че БМВ отдавна доказаха че тази технологи е напълно излишна и с по-ефективен контрол на горивния процес , може да се постигне същия ефект . -- това, което казват бмв не винаги е последната дума, особено напоследък. за мен си пробутват 3 краките хамстери с тези изказвания. те и турбо нямаха да слагат на м, ама...
Та така . Не че не са супер ненормални Вайпъра и Корвета , но коментирайте малко горепосочените факти. След като в тази дълга теми ни се разясни, че Италианските екзотики са хомо колички за перчене ... защо американските динозаври следват техните стъпки ...
На първо време си оправи поста . След това
- лоунч контрол - zr1 има лаунч контрол
- тракшън контрол - стария корвет има тракшън
- къде ги имат ? И ако наистина е така , което ме съмнява , кажи това какво означава - нали се говореше че това е хомо история ... или викаш щом отпреди 3 години са минали на електронни помощници, значи не се брои

- директно впръскване - голяма работаако става въпрос японците бяха първи с тази технология. бмв примерно се намесиха последни от европейските производители там с 335и.
- след като БМВ не са го въвели, значи не е технология, която американците отричаха

- изключване на цилиндрите - в града Корвет работи на 4 цилиндъра - американската гордост . Как може точно на този автомобил да му отрежат гърлатаИ това при положение , че БМВ отдавна доказаха че тази технологи е напълно излишна и с по-ефективен контрол на горивния процес , може да се постигне същия ефект . -- това, което казват бмв не винаги е последната дума, особено напоследък. за мен си пробутват 3 краките хамстери с тези изказвания. те и турбо нямаха да слагат на м, ама...
- тук вече минаваш в бадангел стайл

И понеже говориш само за БМВ да ти напомня . Те постигат разход по НЕФЗ точно колкото и Ауди с РС6 което градско работи на V4 . Така че това което мислиш
... очевидно не е така , всъщност реално доказват че изключването на цилиндри е излишно ... особено пък в клас супер-спорт/екзотик.за мен си пробутват 3 краките хамстери с тези изказвания
Преди няколко години американските производители се самозакопаха . Наляха им 100 000 000 000 долара , минаха под наблюдение и започнаха да правят автомобили в крак с времето . НИКОГА не им е било приоритет традицията , нито на тях , нито на БМВ . Всеки твърди това което в момента му е угодно . Така бяха БМВ с брътволежите за атмосферни мотори и задно предаване , така бяха и американците с глупостите за - просто,надеждно,изпитано . Скоро като вкарат кутиите с двоен съединител, окончателно ще се убедите .
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
дори най-слабия корвет от предно поколение(ц6) има абс и тракшън (по една случайност такъв корвет съм карал и за това знам). не помня да съм казвал, че е хомо, а че просто числата на някой коли са по-добри заради лаунча, което е лъжливо. ако става въпрос още ц5 има тракшън.
за зр1 лаунча беше екстра от 2010... за това съм чел по списанията
другото се убихме да го дъвчем и не ми е интересно вече...
за зр1 лаунча беше екстра от 2010... за това съм чел по списанията

другото се убихме да го дъвчем и не ми е интересно вече...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Launch контролите в най-простата им форма са нещо съвсем елементарно и ги има от мнооого време! Та между една и друга система може да има много голяма разлика - най-примитивния вариант е направен така, че просто на място при смачкване на газта държи мотора в оптималните за потеглане обороти, при Mitsu EVO-тата например "хвърля" и антилаг на турбината, за да я развърти "изкуствено" още преди да има товар, а при най-сложните системи той е обвързан и с управлението на съединителя (отпускането му), предавките (при роботизираните кутии) и контрола на сцеплението и диференциалите! Предвид компановката на корвета - най-вероятно контролира само мотора и тракшън контрола
Btw. на клипчето на Джей Лено забелязахте ли лопатките зад волана?! За какво са, при положение, че колата е с ръчни скорости?!

Btw. на клипчето на Джей Лено забелязахте ли лопатките зад волана?! За какво са, при положение, че колата е с ръчни скорости?!

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Re: Американските VS Европейските спортисти
Е очевидно е че нямат нищо общо с контрола над трансмисията. Нали трябва да има достатъчно допълнителни инструменти да се сменят шаренийките в централната част на приборното табло, та затова стърчат разни лостчета от тук и там.DrivinGGoD написа:Btw. на клипчето на Джей Лено забелязахте ли лопатките зад волана?! За какво са, при положение, че колата е с ръчни скорости?!
Готин е вета, ама си е насочен към определена група клиенти дето се радват на цветно и дизайн като за космически кораб


- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Американските VS Европейските спортисти
Включват и изключват ревмач системата. В тубата в канала на Drive има интервю с представител на Шеви от изложението в Детройт и там обяснява.
https://www.youtube.com/watch?v=nV3wOGC ... ata_player
https://www.youtube.com/watch?v=nV3wOGC ... ata_player
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти







------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа::mhihi: Лелее... Чак сега разбирам, явно съм пропуснал наличието на такова нещо в тази кола, както и за съществуването на такава система въобще!!! Ей това вече за такава кола не го разбирамИ после европейските супер коли били лигави
Американците реват за ръчни кутии ама ги правят като за най-големите голтаци в карането
Ми като не можете да ги карате слагайте конвенционални автомати, роботизирани кутии и т.н.
Бием се в гърдите, че тачим истинското шофиране и мъжката работа с лоста и третия педал, ама правим LC, Rev Matching и тем подобни помощници и то какво остана - да местим лоста и да натискаме педала като копчета!!! Е кажете ми къде е разликата с роботизираните кутии освен, че така е мнооого по-бавно
Аз лично също съм фен на ръчните кутии, ама ако някой ще ме подпомага като олигофрен да тръгвам и да сменям предавките предпочитам роботизирана кутия
Както вече стана ясно ИМА опция да се изключва тази система. На който му харесва да си я ползва, поне дават избор хората.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
А някой няма ли да разясни за какво става на върпос . Вярно че с един линк от тубата е най-лесно , но не на всеки в БМВ форума му се слуша половин час английска реч , за да се чуди къде точно е обяснено за скоростната кутия 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Не, то не е нещо свързано с кутията, има система, която подава междинна газ, за да уеднакви оборотите на мотора с необходимите на кутията за следващата (основно за по-ниска) предавка
Разликата в кутията е само в това, че има разни сензори, както чичката обясни, които следят кога е натиснат съединителя и на къде се е "запътил" лоста 


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Четейки това, ми е много странно как Nissan са го "открили", като такава система има в роботизираните кутии от повече от 15 години
а разликата с внедряването на такава система в кола с ръчни скорости е само в това, че трябва да се сложат на различни места сензорите 



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз по-скоро дадох линка като общо обяснение за какво е тая система. Иначе по принцип не трябва да се приема дословно всяка една дума написана в статия на wikipedia. Мисля че Нисан за първи път го предлагат това в серийна кола и обикновенна механична кутия, едва ли те са го изобретили като концепция.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани