Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 22.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '10 E550

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DAN40_91 » 14 Яну 2013, 11:25

Според мен дизайнът на предишните поколения Corvette беше далеч по-добър. В новия не намирам нищо оригинално - имам чувството, че всяка една част "съм я виждал някъде". C7 прилича на смесица м/у Viper/Ferrari/Camaro. Най-доброто ново нещо в колата определено е интериора - страхотен дизайн, ориентиран към водача и с качествени материали (американските коли напоследък имат голям напредък в това отношение). Чест им прави и че са запазили, даже и усъвършенствали ръчната скоростна кутия. Вярно е, че 'Vette без ръчка не би бил същия, но знае ли човек - в тези трудни за автоиндустрията (и не само) времена, когато повечето производители, с цел да са "в крак с времето и пазарните тенденции", се преориентират към ултрасложни и ефективни автоматични кутии за спортните си модели. Те може и да спестяват някоя секунда време за обиколка, но бих казал, че лишават водача от удоволствието да има пълен контрол над страхотния LT1 V8 и всичките му 450 кончета :driving: .

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 14 Яну 2013, 13:02

Нещо никак не съм изкефен :roll: Прекалено футуристичен ми изглежда... и отвън и вътре :oops: В стремежа си да направят нещо "УАУ" май са попрекалили позабравяйки идеята стояща зад Corvette... Това така на прима виста! Надявам се, че все пак колата ще е много повече от това и тепърва предстои да разберем... явно обаче съм имал прекалено високи очаквания и визията до момента нещо не ме грабва :cry:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 14 Яну 2013, 14:43

DrivinGGoD написа:Нещо никак не съм изкефен :roll: Прекалено футуристичен ми изглежда... и отвън и вътре :oops: В стремежа си да направят нещо "УАУ" май са попрекалили позабравяйки идеята стояща зад Corvette... Това така на прима виста! Надявам се, че все пак колата ще е много повече от това и тепърва предстои да разберем... явно обаче съм имал прекалено високи очаквания и визията до момента нещо не ме грабва :cry:

Аз на първо време си мисля, че на живо Корвета ще изглежда малко по-елегантно . Така от първите снимки на мен ми харесва много, като може би само задницата идва малко прекалено ритната. По-различен е от Вайпъра и е добре да има разлика между двете коли - едната по-авангардна , другата по-ретро .
Най-вероятно дизайнерите са изходили от успеха на Камарото и са вложили малко от стила му и в Корвет . Трябва да се има предвид и че Ц7 ще остане в производство до към 2020та година и екстериора не трябва да изглежда морално остарял след 2 години ... както ще стане с Вайпър .
За двигателя бях писал - директно впръскване беше най-важното . Само дето тия 450кс в базовия Корвет ми се виждат малко .
Интериора е перфектен, без излишен кич :bowdown:
Вярно е, че 'Vette без ръчка не би бил същия, но знае ли човек - в тези трудни за автоиндустрията (и не само) времена, когато повечето производители, с цел да са "в крак с времето и пазарните тенденции", се преориентират към ултрасложни и ефективни автоматични кутии за спортните си модели. Те може и да спестяват някоя секунда време за обиколка, но бих казал, че лишават водача от удоволствието да има пълен контрол над страхотния LT1 V8 и всичките му 450 кончета .

Разберете, че цената на ДКГ/секвенционалните кутий е основната причина да не ги виждаме в американските автомобили . Когато след няколко години се разбере, че и американте могат да предложат авангард и перфекционизъм на европейско ниво и се види че има кой да плаща за подобно нещо, ще започнат да се предлагат и версии с роботоризирани скоростни кутии . Така се говореше и за дизайна , че не бил важен и за материалите в салона и за инфоразвлекателните системи, и за директното впръскване а само за няколко години видяхме всички тези неща и зад океана ;)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 14 Яну 2013, 15:37

acho.rs написа:...

Така се говореше и за дизайна , че не бил важен и за материалите в салона и за инфоразвлекателните системи, и за директното впръскване а само за няколко години видяхме всички тези неща и зад океана ;)


Много точно казано - оказа се, че просто малко със закъснение американските производители започват да се прицелват на същото място където и европейските :winky: Сега ще видим и цените им къде ще отидат лека полека... защото чухме доста изказвания в посока, че предлагали същото, даже и повече, ама на много по-ниска цена. Да не вземе да се окаже, че верно ще докарат почти същото, ама и на почти същата цена :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 14 Яну 2013, 21:04

:twisted: :twisted: :twisted:

Active Autowerke написа:There's a lot of buzz lately over the new 'Vette. Personally, we think the new headlight design looks great in the rear view mirror...


480551_10152068148984386_1346357642_n.jpg


:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 14 Яну 2013, 21:19

Аз не бих казал, че са тръгнали в същата посока, защото правят нещата по доста различен начин.
Деактивиране на цилиндри, пушродс, окачването (ресьорите на корвет), 7 скорсти ръчка, тач екрани ако щеш :mhihi: .
Не мисля, че са избягали от философията да максимизират цена/производителност, просто са актуализирали нещата към
днешно време (примерно и предния корвет си имаше опция навигация, сега просто е по-съвременна).
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 14 Яну 2013, 21:48

DrivinGGoD написа::twisted: :twisted: :twisted:

Active Autowerke написа:There's a lot of buzz lately over the new 'Vette. Personally, we think the new headlight design looks great in the rear view mirror...


480551_10152068148984386_1346357642_n.jpg


:mhihi: :mhihi: :mhihi:


Като гледам предното стъкло май ще да е на някой паркинг тоя сценарии. :mhihi: :mhihi:

Иначе основния конкурент по думите на ГМ е 911. Така ,че 450кс на под 1400кг са идеални за базов корвет като се има предвид ,че базовата карера е 350 кс и цената и в САЩ е 80К$. Корвета няма да е повече от 60К$. Но на з06 - 500кс 100% процента ще са му малко.

Иначе от този ъгъл според мен изглежда най-добре:

Изображение
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ACCELERATOR » 15 Яну 2013, 15:12

Мен ме кефи кУрвета.. Обичам ръмбестият дизайн тип "стелт". Определено ми харесва повече от новия Вайпър.

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 15 Яну 2013, 17:44

Корвета е много напред.Все пак говорим за кола с алуминиева рама и карбонов капак и таван стандартно.Като гледам и спирачките са огромни,7скорости стандартно,побрена аеродинамика и директно впръскване.Има само един мегадразнещ елемент и това е волана-все пак говорим за кола ,която в базовия си сегашен вариант e 49600 долара,новата е 55 да е,няма нищо на тази цена,което дори да се доближава

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от AgeraR » 21 Яну 2013, 12:00

Като видях новия Корвет на видео ми хареса доста. На снимките задницата ми се струваше като рисунка от трансформърс, но на видеото изглеждаше много по различно, а на "истинско" сигурно ще е "хит" :mhihi: Но има едно сигурно нещ и това е, че ще върви много...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от In_Memoriam » 24 Яну 2013, 16:22

http://www.vbox7.com/play:464d44f3ec

Да се върнем към стария Корвет :) Преводът е малко идиотски на места...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 25 Яну 2013, 9:07



опааааааааа :paranoid:

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 25 Яну 2013, 11:29

И к'во сега :roll: много шум, уж много работа и старания по новия Viper, а не може да се справи със вече доста застаряващия ZR1? Не искам да мисля, ако дори малко са подобрили новия Corvette ZR1 (или там както ще се казва върховата версия на C7) как ще унижава Viper-а :help: :twisted: Интересно ми е за сравнение да видим време на една и съща писта на Viper-а, ZR1 и F12 Berlinetta :roll: Аз май, колкото и да харесвам Viper-ите по принцип оставам фен на ZR1 :oops:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 25 Яну 2013, 11:38

Продължавам да злоратствам :
- американците, както знаем държат на ценностите си - те правят груби , екстремни автомобили , без педе*асии като електроника , тъч-мъч глезотии и абсолютно ненужни скъпи салони . При американците всичко идва базово и не се доплаща зверски за глупости .

Вайпър :
- лоунч контрол
- тракшън контрол
- италиански салон
- цена за ГТС - 125 000 долара . Това извън америка ще е към 140-145 000 евро . Това говорим за кола с РЪЧНИ скорости и на задно . (Една секвенционална кутия би качила цената с поне 6-8к евро)
- доплащане при Випер СРТ
- две черни ленти по тавана 4500 долара :idea: :idea: :idea: Камера за паркиране на заден хода 2000 долара :mhihi: Егати офертите , то без пари

Корвет:
- изцяло ревизиран салон , карбон , глезотий
- лоунч контрол
- тракшън контрол
- директно впръскване
- изключване на цилиндрите - в града Корвет работи на 4 цилиндъра - американската гордост . Как може точно на този автомобил да му отрежат гърлата :kuku: И това при положение , че БМВ отдавна доказаха че тази технологи е напълно излишна и с по-ефективен контрол на горивния процес , може да се постигне същия ефект .

Та така . Не че не са супер ненормални Вайпъра и Корвета , но коментирайте малко горепосочените факти. След като в тази дълга теми ни се разясни, че Италианските екзотики са хомо колички за перчене ... защо американските динозаври следват техните стъпки ...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 25 Яну 2013, 11:46

За мен лично това е грешка :roll: Защото сега започват да се целят съвсем в европейските супер коли, но и на тяхната цена... докато за мен преди те никога не са били тяхна конкуренция - просто винаги са били своенравни грубиянски коли, с брутална сила, които в последно време са и уникално бързи по пистите - всичко това без нищо повече и на ниска цена беше супер сделка за фън кола. Сега обаче, за да се борят в сегмент, където играчите са много дебели, където всеки детайл и гъдел е от значение - ще им е мнооого трудно :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook