Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 03 Яну 2013, 15:49

BMW_RIDER написа:
steeN написа: Този туарег да не би да има понижаващи предавки също ?


То тука въпроса не беше кой има повече сила - а кой повече сцепление. Шевито беше с гуми за кал с разтоварена задница и не знам дори дали е модела 4х4. Ако бяха в полето резултата щеше да е съвсем друг. Едва ли някой си е помослил ,че туарега може да издеяни толко работа колкото шевито, но темата май не е за това.

Теоритично Туарега с демултипликатора може да дърпа и 100 тона ако има сцепление, така че на това упражнение не знам какво може да го бие .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 03 Яну 2013, 20:54

acho.rs написа:
BMW_RIDER написа:
steeN написа: Този туарег да не би да има понижаващи предавки също ?


То тука въпроса не беше кой има повече сила - а кой повече сцепление. Шевито беше с гуми за кал с разтоварена задница и не знам дори дали е модела 4х4. Ако бяха в полето резултата щеше да е съвсем друг. Едва ли някой си е помослил ,че туарега може да издеяни толко работа колкото шевито, но темата май не е за това.

Теоритично Туарега с демултипликатора може да дърпа и 100 тона ако има сцепление, така че на това упражнение не знам какво може да го бие .



Теоритично - да, ама заводските данни на туарега са 3500кг макс теглене, докато на шевито стигат над 10 тона....
Сега ясно ,че има еди кви си клипове със самолети и т.н. ама това което от завода дават като гаранция за безпроблемно теглене е друго. Та аз поне вече и американски пикап имам, мога да ти кажа ,че не в мотора а шасито е разликата. Шасито на туарега няма да издържи тегленето не двигателя.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 05 Яну 2013, 20:41

първата работа на туарега е да строши скорости (всъщност тези туарези си трошат скорости дори и като си ги въртиш само из софия :mhihi: )

по отношение на пикапи и джипки няма място за сравнение според мен, американците са огромен пазар и поради тази причина са доста напред в тази насока..

пък и новият туарег е без понижаващи предавки(за щатите), а и също както стария не е на рама, което е много важно при офроудърите (не само при теглене)

от европейските джипове, които не са военни, остана само мерцедес г-класа.. рено правят един камион, казва се ШЕРПА и го пробутват за джип, но той си е.. камион и си е военен :)

Изображение
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 06 Яну 2013, 0:59

Добре, че след 1 седмица показват новия корвет, че да насочим темата в правилната посока :mrgreen:.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

zxsport
Аватар

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от zxsport » 06 Яну 2013, 2:48

порше 996 турбо и 997 турбо (и двете) горят на магистрала (с около 200 км/h) над 18 литра ...
аз не познавам човек да си кара турбото с 90 км/ч ... но тогава би могло да е по-нисък разхода!
Разход в София на 996 и 997 турбо (автоматици) - 17-19/100 ...
само да си кажа ... на мен ми се е случвало (при това редовпно) с бмв 525 автомат да прехвърлям 18/100 ...
П.С. теста с "товарега" дразни ... не че е лош вагена (даже имам приятел с 4,2 бензинов), но що не направиха теста с нещо дето е 4x4?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 06 Яну 2013, 22:18



Клуб 2 секунди :) При еднаква мощност, времето до 160 на Поршето е бая по-добро! Впечатляващо е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: По света и у нас
Кара: Купе с 2 врати
Мечтае да кара: Купе с 4 врати
Детайли за колата: Седем напред, две назад

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ARR_ » 07 Яну 2013, 13:02

Май не са успели да "цивилизоват" новата змия......което е добре :D

http://www.youtube.com/watch?v=0lK_b-5gerM

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 8.11.2010
Кара: Compakt 323 i

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от stoevro » 07 Яну 2013, 13:13

The7omahawk написа:

Клуб 2 секунди :) При еднаква мощност, времето до 160 на Поршето е бая по-добро! Впечатляващо е.



Наистина е впечатляваща разликата от 2 сек. :yes:
В Света има само три букви за автомобил: B M W
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 07 Яну 2013, 19:43

ARR_ написа:Май не са успели да "цивилизоват" новата змия......което е добре :D

http://www.youtube.com/watch?v=0lK_b-5gerM


Много добре казано :yes: :bchug:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 07 Яну 2013, 21:23

stoevro написа:
The7omahawk написа:

Клуб 2 секунди :) При еднаква мощност, времето до 160 на Поршето е бая по-добро! Впечатляващо е.



Наистина е впечатляваща разликата от 2 сек. :yes:

Разликата е 3,3 секунди до 160 мили . Грубо казано това са 258 км/ч , което са 71,68 м/с . Как да ти кажем, че при тази скорост 3,3 секунди са 215 метра разлика :idea: :winky: И да - според нас това е впечатляваща разлика .

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Яну 2013, 21:28

Аз не виждам защо изобщо ги сравняват на драг. След 100 км/ч Вейрона просто ги отвява като мангал капак от шахта.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от In_Memoriam » 07 Яну 2013, 21:57

acho.rs написа:
stoevro написа:
The7omahawk написа:

Клуб 2 секунди :) При еднаква мощност, времето до 160 на Поршето е бая по-добро! Впечатляващо е.



Наистина е впечатляваща разликата от 2 сек. :yes:

Разликата е 3,3 секунди до 160 мили . Грубо казано това са 258 км/ч , което са 71,68 м/с . Как да ти кажем, че при тази скорост 3,3 секунди са 215 метра разлика :idea: :winky: И да - според нас това е впечатляваща разлика .


Направо си е колосална разлика при еднаква мощност... само не знам разликата в теглото на 2-те каква е :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 07 Яну 2013, 22:00

Точно при тези 2те коли теглото не игра роля . 0-100 при тях е въпрос на лоунч конторл . Поршето дърпа основно след 100мили/час (162км/ч) където плюс-минус 100кг няма роля, особено на коли с по 650-700 бензинови НМ .

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 07 Яну 2013, 22:52

stoevro написа:Наистина е впечатляваща разликата от 2 сек. :yes:


нито нисана нито прасето са на обявените коне.... просто немеца лъже с повече ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 09 Яну 2013, 11:33

steeN написа:Добре, че след 1 седмица показват новия корвет, че да насочим темата в правилната посока :mrgreen:.

http://evobg.bg/?p=1364
Кви корвети, кви вайпъри - идва извънземното и целия свят започва да говори за Ферари :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook