Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Много ме кефи как ги пишеш тея работи се едно вчера си ги тествал колите по околовръсното 

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Клипа е от преди 4-5 години и е за 0-60 мили (96,5км/ч). В днешно време лоунч контрола и скоростните кутии напреднаха МНОГО . 0-62 мили :
997 Турбо С от всеки път си прави 3.0-3.1 сек , Авентадор е доста по-добре, но да речем че е хайпер кар . Под 3,5 секудни вече влизат почти всички спортисти - Галярдо,МП4-12,Италия,R8 GT/R8 V10 Plus и тн ... Или всички с хубав лоунч контрол и кутия . Ако се спре ЛК-то АВДтата падат с по 0,5 сек а РВД може и до 2 секунди по-слабо време да дават .
Вайпър ще има контрол на изстрелването . Това съчетано с ниското тегло и 800те НМ вероятно ще дава около 3,5сек до 100 км/ч .
Абе те могат да дават каквото си поискат по тея ревюта и каталози. Искам някоя от тия коли които си изброил да застане на светофара на НДК примерно със средния и собственик и да даде 0-100 за 3.00 сек по ГПС. Е нема да стане.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
То точно на тоя асфалат и ГТ-Р Алфа 12+ няма да даде 3 сек . И стига с това с среден собственик . Най-негодния собственик на Турбо С , ЛП560-4, Р8 5.2 , ЛП700-4 ако не проспи старта, ще даде време точно колкото и Валтер Рьол :
- ЕСП офф , лоунч контрол актв. , шифтър ин спорт моуд , натиснати газ+спирачка ... пускаш спирачката и правиш 0-100 за под 3,5 сек . 3.00 вече е адски сериозна цифра и освен Авентадор или Турбо С+ не знам друго да може да падне , дори на пистов асфалт .
- доколкото знам ти си тествал основно един френски миксер , та по тая логика изобщо не трябва да пишеш тук, нали
- ЕСП офф , лоунч контрол актв. , шифтър ин спорт моуд , натиснати газ+спирачка ... пускаш спирачката и правиш 0-100 за под 3,5 сек . 3.00 вече е адски сериозна цифра и освен Авентадор или Турбо С+ не знам друго да може да падне , дори на пистов асфалт .
Много ме кефи как ги пишеш тея работи се едно вчера си ги тествал колите по околовръсното
- доколкото знам ти си тествал основно един френски миксер , та по тая логика изобщо не трябва да пишеш тук, нали

- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Проблема ти, Ачка, е че ако казваше "доколкото знам" преди да пишеш всяка една поредна глупост и не-дотам глупост ( защото поне донякъде съм на твоето мнение за 0-100 на новите AWD коли ) нямаше никой да ти се присмива толкова. Но ти пишеш всичко сякаш си го тествал вече и го имаш в гаража, с една такава сигурност сякаш си най-големия разбирач тука. Аз може и да съм тествал основно "френски миксер" , но поне имам някакво малко разстояние зад волана на 911 и Корвет и знам колко различни са нещата в реалния свят от това, което гледаме на картинки и клипчета. И за това гледам да си трая като нямам какво да кажа 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:...
0-100 за 3 сек в улични условия може да видиш само с пипнат гт-р или ако МОЖЕШ да стартираш с пистов мотор...
този с атома си съсипа съединителя... изобщо не можеше да кара

светофара на ндк не е мерило за нищо и го знаеш (все пак теста не беше там

сиурен съм, че заводските данни с лаунч контол на сух асфалт ще са си напълно постижими (там колкото са между 3 и 4 някъде).
като ще си пускаме клипчета
http://vbox7.com/play:588526d0
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Беше лятото на 2012г. когато за първи път видях 997 Turbo S. Тогава знаех, че колата е 530 коня и ускорява от 0 до 100 км/ч под 3 секунди, но никога не съм се замислял ако я караш нормално, какъв разход дава. След малко проучвания по Германски сайтове, един "колега" с такава от Германия написал, че при пътуването му до Турция с нормално каране 110-140 км/ч колата му дала разход от 6.5литра/100км. Като прочетох написаното аз бях във "ужас" как може кола със над 500 коня да дава извъградско разход от 6 литра, като знам, че 20-ски на Бмв дават даже по високи разходи.... Втурнах се аз във проучвания поразпитах насам-натам и ми казаха, че информацията е правилна и достоверна, после даже ми казаха, че новото 911- 991 Carrera S 400 к.с. също при такъв тест във Турция, когато имало трак-дей във Истанбул Парк са го тествали и извънградско й им е дал идентичен разход от 6.5литра на 100км. Толкова се изкефих на тези резултати, като знам, че новия V6 Мустанг гори 7 извънградско, а е много под тези резултати.
Американците има много да учат от Европейците
BTW: Снимката е от `07 997 Тurbo tiptronic със stroker на двигателя обем 4.1 литра и със две големи турбини, мощност 1000+ к.с.
Американците има много да учат от Европейците

BTW: Снимката е от `07 997 Тurbo tiptronic със stroker на двигателя обем 4.1 литра и със две големи турбини, мощност 1000+ к.с.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
AgeraR написа:Беше лятото на 2012г. когато за първи път видях 997 Turbo S. Тогава знаех, че колата е 530 коня и ускорява от 0 до 100 км/ч под 3 секунди, но никога не съм се замислял ако я караш нормално, какъв разход дава. След малко проучвания по Германски сайтове, един "колега" с такава от Германия написал, че при пътуването му до Турция с нормално каране 110-140 км/ч колата му дала разход от 6.5литра/100км. Като прочетох написаното аз бях във "ужас" как може кола със над 500 коня да дава извъградско разход от 6 литра, като знам, че 20-ски на Бмв дават даже по високи разходи.... Втурнах се аз във проучвания поразпитах насам-натам и ми казаха, че информацията е правилна и достоверна, после даже ми казаха, че новото 911- 991 Carrera S 400 к.с. също при такъв тест във Турция, когато имало трак-дей във Истанбул Парк са го тествали и извънградско й им е дал идентичен разход от 6.5литра на 100км. Толкова се изкефих на тези резултати, като знам, че новия V6 Мустанг гори 7 извънградско, а е много под тези резултати.
Американците има много да учат от Европейците
BTW: Снимката е от `07 997 Тurbo tiptronic със stroker на двигателя обем 4.1 литра и със две големи турбини, мощност 1000+ к.с.
Брей колко мустанга V6 смени ,че да знаеш?
Ама аз видях и чух от един форум, на един приятел на сестра му баджанак ми каза и после заключения кой от кой имал да учи - аре стига с тия. Тия 6.5 ги дава със 70 км/ч по магистрала и ако няма много вятър. И 7 литров корвет са го засичали със същата стойност пак над 500кс при същите условия. И ебати показателя извадихме за сравнение на спортни коли - разход..... Факта е ,че новото поколение спортни коли ако се карат нежно дават учудващи стойности и мене мустанга ми дава 9/100 на дълго и съм го свалял на 14/100 градско ама просто не издъжам повече от 15 мин така.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Американските VS Европейските спортисти
AgeraR написа:Беше лятото на 2012г. когато за първи път видях 997 Turbo S. Тогава знаех, че колата е 530 коня и ускорява от 0 до 100 км/ч под 3 секунди, но никога не съм се замислял ако я караш нормално, какъв разход дава. След малко проучвания по Германски сайтове, един "колега" с такава от Германия написал, че при пътуването му до Турция с нормално каране 110-140 км/ч колата му дала разход от 6.5литра/100км. Като прочетох написаното аз бях във "ужас" как може кола със над 500 коня да дава извъградско разход от 6 литра, като знам, че 20-ски на Бмв дават даже по високи разходи.... Втурнах се аз във проучвания поразпитах насам-натам и ми казаха, че информацията е правилна и достоверна, после даже ми казаха, че новото 911- 991 Carrera S 400 к.с. също при такъв тест във Турция, когато имало трак-дей във Истанбул Парк са го тествали и извънградско й им е дал идентичен разход от 6.5литра на 100км. Толкова се изкефих на тези резултати, като знам, че новия V6 Мустанг гори 7 извънградско, а е много под тези резултати.
Американците има много да учат от Европейците
BTW: Снимката е от `07 997 Тurbo tiptronic със stroker на двигателя обем 4.1 литра и със две големи турбини, мощност 1000+ к.с.
Аз пък мога съвсем отговорно да заявя, че 997.2 турбо с пдк (последното 997 турбо с новия 3.8 мотое с директно впръскване) посмъртно на дълъг път под 9/100 не можеш да го свалиш и то ако караш със 100 и се държиш прилично. На 140 тази кола дава 12-13/100. И това е на много дълъг път само по магистрала. Турбо с съответно е една идея по- зле защото повишения бууст е постоянен и от там разхода трябва да е по- висок. На 3.6 мотора разхода е още нагоре.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз на тестовете които съм гледал под 9/100 не са давали на 997 Турбо . От друга страна средния разход на Камаро СС го дават 14/100 - и по каталог и в реалния живот , докато този на Ц63 АМГ е няколко литра отгоре .
Но всъщност - кой му дреме за разход . Така или иначе когато се карат както трябва тези коли горят над 40/100.
Но всъщност - кой му дреме за разход . Така или иначе когато се карат както трябва тези коли горят над 40/100.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Както каза alx преди доста време в една тема за М5 на хората който карат тези коли наистина не им пука за разхода от гледна точка на средства похарчени за гориво.Просто явно е дразнещо всички снимки на дълъг път да си от бензиностанциите.
Весели празници на всички.

Весели празници на всички.

Re: Американските VS Европейските спортисти
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=k62gW3Se5e0[/youtube]
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Американските VS Европейските спортисти
AgeraR написа:[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=k62gW3Se5e0[/youtube]
истински спортни машини

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
4 гуми срещу 2 гуми общо взето. Този туарег да не би да има понижаващи предавки също ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Да, Tuareg-а има демултипликатор и заключване на задния и централния диф 

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа: Този туарег да не би да има понижаващи предавки също ?
То тука въпроса не беше кой има повече сила - а кой повече сцепление. Шевито беше с гуми за кал с разтоварена задница и не знам дори дали е модела 4х4. Ако бяха в полето резултата щеше да е съвсем друг. Едва ли някой си е помослил ,че туарега може да издеяни толко работа колкото шевито, но темата май не е за това.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани