Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 12 Дек 2012, 22:18

Е аз не го отричам . Много пъти съм казвал, че Камаро/Мустанг изглеждат така както трябваше да изглежда 6та серия днес . За парите си са МНОГО по-добри коли от европейските . При цена за ново Камаро СС от 40к евро - какво да говорим . Само че ме дразни лекото преекспониране на качествата на американските коли .
Гонката която пусна е леко аматьорска , та не може да се добие престава . От хората писали в темата има два играча - единия с Е60 М5 , другия с Мустнаг ГТ 5.0 . И двамата са много редовни и живот и здраве, напролет може да се уреди едно сравнение .
В новия АМС има много подробна статия за култовия Смол Блок. Доста ласкаво са се изказали и има някои интересни факти около новия ЛТ1 . Това което набързо видях, бе че теглото на агрегата ще е само с 16кг по-ниско от това на N63 (4,4 би-турбо).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 13 Дек 2012, 12:13

acho.rs написа: единия с Е60 М5 , другия с Мустнаг ГТ 5.0 . И двамата са много редовни и живот и здраве, напролет може да се уреди едно сравнение .
В новия АМС има много подробна статия за култовия Смол Блок. Доста ласкаво са се изказали и има някои интересни факти около новия ЛТ1 . Това което набързо видях, бе че теглото на агрегата ще е само с 16кг по-ниско от това на N63 (4,4 би-турбо).



Е, най-после нещо интересно. Иначе нямам големи надежди срещу е60 м5 особено след 200. Ще взема да обуя мустанга с някакви по хубави гуми и на драг 400 метра от място може и да се получи нещо интересно, но на летящ особено след 200 е60 м5 доста върви.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 13 Дек 2012, 23:03

BMW_RIDER написа:
acho.rs написа: единия с Е60 М5 , другия с Мустнаг ГТ 5.0 . И двамата са много редовни и живот и здраве, напролет може да се уреди едно сравнение .
В новия АМС има много подробна статия за култовия Смол Блок. Доста ласкаво са се изказали и има някои интересни факти около новия ЛТ1 . Това което набързо видях, бе че теглото на агрегата ще е само с 16кг по-ниско от това на N63 (4,4 би-турбо).



Е, най-после нещо интересно. Иначе нямам големи надежди срещу е60 м5 особено след 200. Ще взема да обуя мустанга с някакви по хубави гуми и на драг 400 метра от място може и да се получи нещо интересно, но на летящ особено след 200 е60 м5 доста върви.

Според мен на старт , няма да може да се справиш срещу лоунч контрол+СМГ, особено на родния хлъзгав асфалт . Но важно е да се усети разликата в духа на автомобилите , при пряко прекачване , не толкова кой го вади по-голям .
А ЛТ1 :
- базови 450кс и 620НМ
- Директно впръскване
- безстепенна регулиране на газоразпределението
- изключване на половината цилиндри
- възможност за мазане със сух картер
- повишене степен на сгъстяване 11,5:1
Интересен факт . Скоро е било честването на смол блок номер 100 000 000 (СТО МИЛИОНА) :shock: След толкова време си остават верни на традициите - 2 клапана , пуш род . . .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 14 Дек 2012, 0:31

дето питаше някой що не ги правят с директно впръскване в8.
явно ножа не беше опрял до кокала още ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 14 Дек 2012, 10:47

acho.rs написа:След толкова време си остават верни на традициите - 2 клапана , пуш род . . .


Нещо, което ако се гледа форума - BMW все по-малко правят. Не, че не му се вика развитие при нас и трябва да се кефим, че сме водещи - но американците заслужават сериозен аплауз за това. 2 клапана моторите ( поне тези, които съм карал ) са доста готини като поведение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 14 Дек 2012, 11:11



няма превод ... @№$%^&*()
кефи ме как корвета си почива на 3-4к оборота през цялото време :mhihi:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 14 Дек 2012, 12:32

Няк'во много странно каране и от тримата (с двете Ferrari-та и Corvette-а) :dunno: Никакъв старт в началото - Italia-та без Launch Control, Corvette-а падна по очи, а Challenge-а с брутално приплъзване... освен това някакви непрестанни грешки по трасето :help: няк'ви нервни корекции в средата на завоя :kuku:

Тия винаги са ми били странни японците, да не говориме, че във всички "Battle-и" бутат някви странни коли :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 14 Дек 2012, 21:35

БМВ М135и с 320кс закова 8:05сек на Ринга - по-добро от Ц63 АМГ , М6 V10 5.0 и тн - сега предполагам всички ще се съгласят, че с достатъчно луд пилот , всичко се постига .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 15 Дек 2012, 0:48

DrivinGGoD написа:Няк'во много странно каране и от тримата (с двете Ferrari-та и Corvette-а) :dunno: Никакъв старт в началото - Italia-та без Launch Control, Corvette-а падна по очи, а Challenge-а с брутално приплъзване... освен това някакви непрестанни грешки по трасето :help: няк'ви нервни корекции в средата на завоя :kuku:

Тия винаги са ми били странни японците, да не говориме, че във всички "Battle-и" бутат някви странни коли :mhihi:


сигурно си обърнал внимание, но караха зимата + мокра писта :)
това със старта на корвета и аз не знам какво стана.

иначе, че винаги слагат някакви модифицирани японски коли нарочно е вярно ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 15 Дек 2012, 10:11

Чак пък мокра :roll: По самата писта нямаше и следа от вода освен на правата... че е било студено - сигурно е било, но това трябва да промени нещата точно в обратната посока - студени гуми и студена писта изпускат много по-"меко" и плавно :yes: Не се връзва с тия резки корекции и нервни грешки :help:

Както и да е де... просто идеята ми беше, че не знам колко наистина са карачи тия дето карат колите и колко са обективни тия сравнения, още повече и заради това, че си пречат и трябва да се изпреварват, което далеч не опира само до възможностите на колите :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 15 Дек 2012, 10:43

Джапанките отдавна съм ги забелязал, че могат само да дрифтят... при тях май е национална черта да ги няма никакви в никаква друга дисциплина освен дрифта.
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от mityo105 » 15 Дек 2012, 15:34

Ачка, старта не е проблем, ако е с подходящи гумета! е92 330Хд му заставам точно на задната броня след старта, което е 1 кола разлика...Естествено зависи и колко си познаваш колата, но все пак....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от djkita » 15 Дек 2012, 18:20

acho.rs написа:БМВ М135и с 320кс закова 8:05сек на Ринга - по-добро от Ц63 АМГ , М6 V10 5.0 и тн - сега предполагам всички ще се съгласят, че с достатъчно луд пилот , всичко се постига .

Луд луд.. но забрави да споменеш също и че пилотът не е бил професионалист :D
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 15 Дек 2012, 18:48

acho.rs написа:
BMW_RIDER написа:
acho.rs написа: единия с Е60 М5 , другия с Мустнаг ГТ 5.0 . И двамата са много редовни и живот и здраве, напролет може да се уреди едно сравнение .
В новия АМС има много подробна статия за култовия Смол Блок. Доста ласкаво са се изказали и има някои интересни факти около новия ЛТ1 . Това което набързо видях, бе че теглото на агрегата ще е само с 16кг по-ниско от това на N63 (4,4 би-турбо).



Е, най-после нещо интересно. Иначе нямам големи надежди срещу е60 м5 особено след 200. Ще взема да обуя мустанга с някакви по хубави гуми и на драг 400 метра от място може и да се получи нещо интересно, но на летящ особено след 200 е60 м5 доста върви.

Според мен на старт , няма да може да се справиш срещу лоунч контрол+СМГ, особено на родния хлъзгав асфалт . Но важно е да се усети разликата в духа на автомобилите , при пряко прекачване , не толкова кой го вади по-голям .

По-добре не можеше и да се каже. И мен ме вълнува точно това субективно усещане когато опънеш предавките с ръчката на Мустанга и чуеш гласа! :twisted:
Все пак когато си купуваш шосеен автомобил, който няма за цел да прави някакви максимално добри числа в куп дисциплини все на ръба на възможностите, не всичко е сухи цифри или това с колко по-бърз ще си на дадено ускорение, защото така или иначе винаги ще има по-бърз от теб. :mhihi: Най-важно според мен(по-точно за мен)е усещането и удоволствието.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 802
Регистриран на: 28.01.2008

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от mityo105 » 16 Дек 2012, 0:57

Oooo в тва усещане едно ц63 без катове е доооооста нелошо също, лично тествано! Ако има колеги от варна може би знаете за кое точно говоря :D

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook