Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Е аз не го отричам . Много пъти съм казвал, че Камаро/Мустанг изглеждат така както трябваше да изглежда 6та серия днес . За парите си са МНОГО по-добри коли от европейските . При цена за ново Камаро СС от 40к евро - какво да говорим . Само че ме дразни лекото преекспониране на качествата на американските коли .
Гонката която пусна е леко аматьорска , та не може да се добие престава . От хората писали в темата има два играча - единия с Е60 М5 , другия с Мустнаг ГТ 5.0 . И двамата са много редовни и живот и здраве, напролет може да се уреди едно сравнение .
В новия АМС има много подробна статия за култовия Смол Блок. Доста ласкаво са се изказали и има някои интересни факти около новия ЛТ1 . Това което набързо видях, бе че теглото на агрегата ще е само с 16кг по-ниско от това на N63 (4,4 би-турбо).
Гонката която пусна е леко аматьорска , та не може да се добие престава . От хората писали в темата има два играча - единия с Е60 М5 , другия с Мустнаг ГТ 5.0 . И двамата са много редовни и живот и здраве, напролет може да се уреди едно сравнение .
В новия АМС има много подробна статия за култовия Смол Блок. Доста ласкаво са се изказали и има някои интересни факти около новия ЛТ1 . Това което набързо видях, бе че теглото на агрегата ще е само с 16кг по-ниско от това на N63 (4,4 би-турбо).
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа: единия с Е60 М5 , другия с Мустнаг ГТ 5.0 . И двамата са много редовни и живот и здраве, напролет може да се уреди едно сравнение .
В новия АМС има много подробна статия за култовия Смол Блок. Доста ласкаво са се изказали и има някои интересни факти около новия ЛТ1 . Това което набързо видях, бе че теглото на агрегата ще е само с 16кг по-ниско от това на N63 (4,4 би-турбо).
Е, най-после нещо интересно. Иначе нямам големи надежди срещу е60 м5 особено след 200. Ще взема да обуя мустанга с някакви по хубави гуми и на драг 400 метра от място може и да се получи нещо интересно, но на летящ особено след 200 е60 м5 доста върви.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:acho.rs написа: единия с Е60 М5 , другия с Мустнаг ГТ 5.0 . И двамата са много редовни и живот и здраве, напролет може да се уреди едно сравнение .
В новия АМС има много подробна статия за култовия Смол Блок. Доста ласкаво са се изказали и има някои интересни факти около новия ЛТ1 . Това което набързо видях, бе че теглото на агрегата ще е само с 16кг по-ниско от това на N63 (4,4 би-турбо).
Е, най-после нещо интересно. Иначе нямам големи надежди срещу е60 м5 особено след 200. Ще взема да обуя мустанга с някакви по хубави гуми и на драг 400 метра от място може и да се получи нещо интересно, но на летящ особено след 200 е60 м5 доста върви.
Според мен на старт , няма да може да се справиш срещу лоунч контрол+СМГ, особено на родния хлъзгав асфалт . Но важно е да се усети разликата в духа на автомобилите , при пряко прекачване , не толкова кой го вади по-голям .
А ЛТ1 :
- базови 450кс и 620НМ
- Директно впръскване
- безстепенна регулиране на газоразпределението
- изключване на половината цилиндри
- възможност за мазане със сух картер
- повишене степен на сгъстяване 11,5:1
Интересен факт . Скоро е било честването на смол блок номер 100 000 000 (СТО МИЛИОНА)

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
дето питаше някой що не ги правят с директно впръскване в8.
явно ножа не беше опрял до кокала още
явно ножа не беше опрял до кокала още

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:След толкова време си остават верни на традициите - 2 клапана , пуш род . . .
Нещо, което ако се гледа форума - BMW все по-малко правят. Не, че не му се вика развитие при нас и трябва да се кефим, че сме водещи - но американците заслужават сериозен аплауз за това. 2 клапана моторите ( поне тези, които съм карал ) са доста готини като поведение.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
няма превод ... @№$%^&*()
кефи ме как корвета си почива на 3-4к оборота през цялото време

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Няк'во много странно каране и от тримата (с двете Ferrari-та и Corvette-а)
Никакъв старт в началото - Italia-та без Launch Control, Corvette-а падна по очи, а Challenge-а с брутално приплъзване... освен това някакви непрестанни грешки по трасето
няк'ви нервни корекции в средата на завоя
Тия винаги са ми били странни японците, да не говориме, че във всички "Battle-и" бутат някви странни коли



Тия винаги са ми били странни японците, да не говориме, че във всички "Battle-и" бутат някви странни коли

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
БМВ М135и с 320кс закова 8:05сек на Ринга - по-добро от Ц63 АМГ , М6 V10 5.0 и тн - сега предполагам всички ще се съгласят, че с достатъчно луд пилот , всичко се постига .
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Няк'во много странно каране и от тримата (с двете Ferrari-та и Corvette-а)Никакъв старт в началото - Italia-та без Launch Control, Corvette-а падна по очи, а Challenge-а с брутално приплъзване... освен това някакви непрестанни грешки по трасето
няк'ви нервни корекции в средата на завоя
![]()
Тия винаги са ми били странни японците, да не говориме, че във всички "Battle-и" бутат някви странни коли
сигурно си обърнал внимание, но караха зимата + мокра писта

това със старта на корвета и аз не знам какво стана.
иначе, че винаги слагат някакви модифицирани японски коли нарочно е вярно

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Чак пък мокра
По самата писта нямаше и следа от вода освен на правата... че е било студено - сигурно е било, но това трябва да промени нещата точно в обратната посока - студени гуми и студена писта изпускат много по-"меко" и плавно
Не се връзва с тия резки корекции и нервни грешки
Както и да е де... просто идеята ми беше, че не знам колко наистина са карачи тия дето карат колите и колко са обективни тия сравнения, още повече и заради това, че си пречат и трябва да се изпреварват, което далеч не опира само до възможностите на колите



Както и да е де... просто идеята ми беше, че не знам колко наистина са карачи тия дето карат колите и колко са обективни тия сравнения, още повече и заради това, че си пречат и трябва да се изпреварват, което далеч не опира само до възможностите на колите

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
Джапанките отдавна съм ги забелязал, че могат само да дрифтят... при тях май е национална черта да ги няма никакви в никаква друга дисциплина освен дрифта.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ачка, старта не е проблем, ако е с подходящи гумета! е92 330Хд му заставам точно на задната броня след старта, което е 1 кола разлика...Естествено зависи и колко си познаваш колата, но все пак....
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:БМВ М135и с 320кс закова 8:05сек на Ринга - по-добро от Ц63 АМГ , М6 V10 5.0 и тн - сега предполагам всички ще се съгласят, че с достатъчно луд пилот , всичко се постига .
Луд луд.. но забрави да споменеш също и че пилотът не е бил професионалист


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:BMW_RIDER написа:acho.rs написа: единия с Е60 М5 , другия с Мустнаг ГТ 5.0 . И двамата са много редовни и живот и здраве, напролет може да се уреди едно сравнение .
В новия АМС има много подробна статия за култовия Смол Блок. Доста ласкаво са се изказали и има някои интересни факти около новия ЛТ1 . Това което набързо видях, бе че теглото на агрегата ще е само с 16кг по-ниско от това на N63 (4,4 би-турбо).
Е, най-после нещо интересно. Иначе нямам големи надежди срещу е60 м5 особено след 200. Ще взема да обуя мустанга с някакви по хубави гуми и на драг 400 метра от място може и да се получи нещо интересно, но на летящ особено след 200 е60 м5 доста върви.
Според мен на старт , няма да може да се справиш срещу лоунч контрол+СМГ, особено на родния хлъзгав асфалт . Но важно е да се усети разликата в духа на автомобилите , при пряко прекачване , не толкова кой го вади по-голям .
По-добре не можеше и да се каже. И мен ме вълнува точно това субективно усещане когато опънеш предавките с ръчката на Мустанга и чуеш гласа!

Все пак когато си купуваш шосеен автомобил, който няма за цел да прави някакви максимално добри числа в куп дисциплини все на ръба на възможностите, не всичко е сухи цифри или това с колко по-бърз ще си на дадено ускорение, защото така или иначе винаги ще има по-бърз от теб.

Re: Американските VS Европейските спортисти
Oooo в тва усещане едно ц63 без катове е доооооста нелошо също, лично тествано! Ако има колеги от варна може би знаете за кое точно говоря 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани