F80-М3/F82-М4 - 2014

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от BMW_RIDER » 17 Дек 2013, 0:26

acho.rs написа:
BMW Power ACM написа:Не ми се вярва да е това за платежоспособните. Все пак тука в БГ ще се продадат някакъв мизерен брой М3 и М4. В Германия ще се продадат купища такива. То си и личи по старите - като отвориш нашето мобиле и виждаш 3-4 М3 Е92 да се продават, отваряш тяхното и виждаш 400. Не става дори да се оправдаваш с това, че те са 90 млн. а ние 7. 3-4 по 12 не прави 400.
Ама успех да си купувате пък М3 или М4 от БГ. Тука на всеки му е ясно, че внасят нови коли за продажба с части 3-то качество. Може и за М-ките да има някакво изключение, ама аз лично не бих заложил на това. Отиваш и си купуваш от Германия някое на 1000 км. вместо ново от БГ. Освен по-евтиното, няма да имаш и съмнения за качеството.

Чак пък на всеки да му е ясно :confused: Дай да сменим темата . . .според АМС 428и с ЗФката на кантара показва 1570кг без шофиора :roll:



Бая карбон има по Мката като гледам снимките и то на точните места. Въпреки това тегло под 1500кг със се бензина и мен ми се вижда малко оптимистично
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 23.10.2007
Пол: Мъж
Кара: е91 320d, e46 325i
Мечтае да кара: M3 E92

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от kinetism » 17 Дек 2013, 22:23

acho.rs написа:Бая карбон има по Мката като гледам снимките и то на точните места. Въпреки това тегло под 1500кг със се бензина и мен ми се вижда малко оптимистично


http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=923203

Weight:

3300 lbs / 1497 kg (all fluids, 90% fuel, no driver) - с течноти, 90% гориво без шофьор
3466 lbs / 1572 kg / (plus 68kg driver and 7kg luggage) със шофьор и 7 кг багаж
M4 is 80kg (176 pounds) lighter than E92 M3 coupe, when comparably equipped - 80 кг по-лека от е92 м3 със сходно оборудване
M4 is 23kg (50 pounds) lighter than F80 M3 sedan - М4 е с 23 кг по-лека от М3

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от acho.rs » 17 Дек 2013, 23:28

kinetism написа:
acho.rs написа:Бая карбон има по Мката като гледам снимките и то на точните места. Въпреки това тегло под 1500кг със се бензина и мен ми се вижда малко оптимистично


http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=923203

Weight:

3300 lbs / 1497 kg (all fluids, 90% fuel, no driver) - с течноти, 90% гориво без шофьор
3466 lbs / 1572 kg / (plus 68kg driver and 7kg luggage) със шофьор и 7 кг багаж
M4 is 80kg (176 pounds) lighter than E92 M3 coupe, when comparably equipped - 80 кг по-лека от е92 м3 със сходно оборудване
M4 is 23kg (50 pounds) lighter than F80 M3 sedan - М4 е с 23 кг по-лека от М3

repost

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 23.10.2007
Пол: Мъж
Кара: е91 320d, e46 325i
Мечтае да кара: M3 E92

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от kinetism » 20 Дек 2013, 11:07

Ами не съм видял, че някой е постнал линка. Видях само, че няма килограмите колко са точно постнати и за това съм ги изкарал ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Roman 1 » 23 Дек 2013, 11:14

По отношение на теглото, ето oщe ня'кви данни от Press Release на BMW (приложения файл):

Weight, unladen, to DIN/EU kg

M3 - 1520/1595 (1560/1635)
M4 - 1497/1572 (1537/1612)

Specifications apply to ACEA markets; data relevant to homologation applicable in part only to Germany (weight)
Figures in brackets apply to 7-speed Double Clutch Transmission.


На сайта на BMW за тегло на М3/М4 са посочени данните в скобите - вероятно е те да са по-истински.
От там нататък допълнителното оборудване колко още ще добави е друг въпрос.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Turturelo » 23 Дек 2013, 23:45

F83 също е приятно лека ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от [FF]GODFLESH » 22 Яну 2014, 22:06

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Top Gun Maverick » 23 Яну 2014, 19:23

Очакваше се. Все пак килограмите в новите модели са доста занижени с помощта на всевъзможни олекотени материали и така наречените хард-кор версии, нямаше да има КОЙ ЗНАЕ какво да предложат в графата килограми. Да, щяха да разкарат седалките, щяха да качат с малко електроника мощността(което всеки обикновен човек ще може да направи и сам на обикновената версия)но какво от това?
Аз викам да вземат и да сложат най-накрая 7-степенна РЪЧНА кутия като опция. :yes:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от acho.rs » 23 Яну 2014, 21:11

BMW Power ACM написа:Очакваше се. Все пак килограмите в новите модели са доста занижени с помощта на всевъзможни олекотени материали и така наречените хард-кор версии, нямаше да има КОЙ ЗНАЕ какво да предложат в графата килограми. Да, щяха да разкарат седалките, щяха да качат с малко електроника мощността(което всеки обикновен човек ще може да направи и сам на обикновената версия)но какво от това?
Аз викам да вземат и да сложат най-накрая 7-степенна РЪЧНА кутия като опция. :yes:

За какво ти е - при турбо мотор с толкова нютони , 5 предавки и 6та овърдрайв са достатъчни .

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Top Gun Maverick » 23 Яну 2014, 21:51

Ами първоначално се говореше, че ще я пускат тази кутия именно за този модел. А на мене лично не ми е притрябвала все още. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от [FF]GODFLESH » 27 Яну 2014, 20:53

аз очаквах, че с Е92 M3 GTS подгряват публиката за нов CSL...
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

Автоморгаджията
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
Мечтае да кара: E60 ///M5

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Flash » 03 Мар 2014, 2:06

http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Top Gun Maverick » 09 Мар 2014, 20:51

Нещо откривам стряскащи числа във времената от 100 нагоре спрямо старата М3 Е92. Новото го дават някак да не дърпа така както се очакваше... :conf:
Това поне в права линия де, на писти е ясно, че ще трябва да се изчакат някакви официални резултати и теглото на новата ще даде известно предимство, но за нормалните пътища и магистрали...
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от [FF]GODFLESH » 26 Мар 2014, 19:31

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Nickelback » 26 Мар 2014, 19:38

[FF]GODFLESH написа:https://www.youtube.com/watch?v=CFdXqAh9ayM

https://www.youtube.com/watch?v=LG9GAf2uqzs


дрънчи та дрънка :lol:


Е че май не е толкова зле, трябва да го чуем в движение с натоварен мотор :D Има характерното придрънкване от генерацията при смяна на скоростите, което го забелязвам и при F10 M5 и се чудя на какво се дължи и дали е нарочно... Но пък ме кефи :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook