F80-М3/F82-М4 - 2014
Модератор: Общи модератори
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
acho.rs написа:BMW Power ACM написа:Не ми се вярва да е това за платежоспособните. Все пак тука в БГ ще се продадат някакъв мизерен брой М3 и М4. В Германия ще се продадат купища такива. То си и личи по старите - като отвориш нашето мобиле и виждаш 3-4 М3 Е92 да се продават, отваряш тяхното и виждаш 400. Не става дори да се оправдаваш с това, че те са 90 млн. а ние 7. 3-4 по 12 не прави 400.
Ама успех да си купувате пък М3 или М4 от БГ. Тука на всеки му е ясно, че внасят нови коли за продажба с части 3-то качество. Може и за М-ките да има някакво изключение, ама аз лично не бих заложил на това. Отиваш и си купуваш от Германия някое на 1000 км. вместо ново от БГ. Освен по-евтиното, няма да имаш и съмнения за качеството.
Чак пък на всеки да му е ясноДай да сменим темата . . .според АМС 428и с ЗФката на кантара показва 1570кг без шофиора
Бая карбон има по Мката като гледам снимките и то на точните места. Въпреки това тегло под 1500кг със се бензина и мен ми се вижда малко оптимистично
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- kinetism
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 23.10.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е91 320d, e46 325i
- Мечтае да кара: M3 E92
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
acho.rs написа:Бая карбон има по Мката като гледам снимките и то на точните места. Въпреки това тегло под 1500кг със се бензина и мен ми се вижда малко оптимистично
http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=923203
Weight:
3300 lbs / 1497 kg (all fluids, 90% fuel, no driver) - с течноти, 90% гориво без шофьор
3466 lbs / 1572 kg / (plus 68kg driver and 7kg luggage) със шофьор и 7 кг багаж
M4 is 80kg (176 pounds) lighter than E92 M3 coupe, when comparably equipped - 80 кг по-лека от е92 м3 със сходно оборудване
M4 is 23kg (50 pounds) lighter than F80 M3 sedan - М4 е с 23 кг по-лека от М3
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
kinetism написа:acho.rs написа:Бая карбон има по Мката като гледам снимките и то на точните места. Въпреки това тегло под 1500кг със се бензина и мен ми се вижда малко оптимистично
http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=923203
Weight:
3300 lbs / 1497 kg (all fluids, 90% fuel, no driver) - с течноти, 90% гориво без шофьор
3466 lbs / 1572 kg / (plus 68kg driver and 7kg luggage) със шофьор и 7 кг багаж
M4 is 80kg (176 pounds) lighter than E92 M3 coupe, when comparably equipped - 80 кг по-лека от е92 м3 със сходно оборудване
M4 is 23kg (50 pounds) lighter than F80 M3 sedan - М4 е с 23 кг по-лека от М3
repost
- kinetism
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 23.10.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е91 320d, e46 325i
- Мечтае да кара: M3 E92
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Ами не съм видял, че някой е постнал линка. Видях само, че няма килограмите колко са точно постнати и за това съм ги изкарал 

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
По отношение на теглото, ето oщe ня'кви данни от Press Release на BMW (приложения файл):
Weight, unladen, to DIN/EU kg
M3 - 1520/1595 (1560/1635)
M4 - 1497/1572 (1537/1612)
Specifications apply to ACEA markets; data relevant to homologation applicable in part only to Germany (weight)
Figures in brackets apply to 7-speed Double Clutch Transmission.
На сайта на BMW за тегло на М3/М4 са посочени данните в скобите - вероятно е те да са по-истински.
От там нататък допълнителното оборудване колко още ще добави е друг въпрос.
Weight, unladen, to DIN/EU kg
M3 - 1520/1595 (1560/1635)
M4 - 1497/1572 (1537/1612)
Specifications apply to ACEA markets; data relevant to homologation applicable in part only to Germany (weight)
Figures in brackets apply to 7-speed Double Clutch Transmission.
На сайта на BMW за тегло на М3/М4 са посочени данните в скобите - вероятно е те да са по-истински.
От там нататък допълнителното оборудване колко още ще добави е друг въпрос.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Очакваше се. Все пак килограмите в новите модели са доста занижени с помощта на всевъзможни олекотени материали и така наречените хард-кор версии, нямаше да има КОЙ ЗНАЕ какво да предложат в графата килограми. Да, щяха да разкарат седалките, щяха да качат с малко електроника мощността(което всеки обикновен човек ще може да направи и сам на обикновената версия)но какво от това?
Аз викам да вземат и да сложат най-накрая 7-степенна РЪЧНА кутия като опция.
Аз викам да вземат и да сложат най-накрая 7-степенна РЪЧНА кутия като опция.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW Power ACM написа:Очакваше се. Все пак килограмите в новите модели са доста занижени с помощта на всевъзможни олекотени материали и така наречените хард-кор версии, нямаше да има КОЙ ЗНАЕ какво да предложат в графата килограми. Да, щяха да разкарат седалките, щяха да качат с малко електроника мощността(което всеки обикновен човек ще може да направи и сам на обикновената версия)но какво от това?
Аз викам да вземат и да сложат най-накрая 7-степенна РЪЧНА кутия като опция.
За какво ти е - при турбо мотор с толкова нютони , 5 предавки и 6та овърдрайв са достатъчни .
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Ами първоначално се говореше, че ще я пускат тази кутия именно за този модел. А на мене лично не ми е притрябвала все още. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
аз очаквах, че с Е92 M3 GTS подгряват публиката за нов CSL...
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Нещо откривам стряскащи числа във времената от 100 нагоре спрямо старата М3 Е92. Новото го дават някак да не дърпа така както се очакваше...
Това поне в права линия де, на писти е ясно, че ще трябва да се изчакат някакви официални резултати и теглото на новата ще даде известно предимство, но за нормалните пътища и магистрали...

Това поне в права линия де, на писти е ясно, че ще трябва да се изчакат някакви официални резултати и теглото на новата ще даде известно предимство, но за нормалните пътища и магистрали...
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
https://www.youtube.com/watch?v=CFdXqAh9ayM
https://www.youtube.com/watch?v=LG9GAf2uqzs
дрънчи та дрънка
https://www.youtube.com/watch?v=LG9GAf2uqzs
дрънчи та дрънка

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
[FF]GODFLESH написа:https://www.youtube.com/watch?v=CFdXqAh9ayM
https://www.youtube.com/watch?v=LG9GAf2uqzs
дрънчи та дрънка
Е че май не е толкова зле, трябва да го чуем в движение с натоварен мотор


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани