Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа: Гигант викашЖестоко... И не... всъщност BMW са постигнали точно колкото са искали с М3ката... дори повече от Nissan с GTR-a... само дето не са искали да я направят по-бърза от него
Бате,
М3-то е толкова далеч от Нисана, че не е истина... Съжалявам, но Японецът е автомобил от класа на 997 Турбо/М6... По същия начин както старият Р34 беше на светлинни години от Е36/Е46 М3 и пряк конкурент на 993/996 Турбо... М3 никога не било в полезрението на Нисан и дори не може да го доближи. Не бих си купил такава кола, защото не мога да си позволя да я подържам както трябва, но съм имал достатъчно срещи с такива по шосетата и пистите за да знам, че Е9х М3, колкото и да е добра кола, просто няма място в същото изречение с ГТР-а...
Power is Nothing Without Insanity
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Американските VS Европейските спортисти
тука сравняваме ябълки с круши и коментираме що ябълките били по-скъпи, а крушите евтини...
то лошо няма де, ама що се опитвате да доказвате, че само едните стават за ядене, а другите са боклуци- признайте си, че и едните, и другите са хубави, но са за различни клиенти...
Тука си в грешка- не е въпроса в искане, а в можене... И за да не стават грешки- 100% сигурно е, че БМВ могат да направят М3 по-бързо от ГТР- проблема е другаде... Технически могат, обаче тогава колата ще струва значително повече от сега- тоест за цената която струва М3 явно това е максимума който могат да постигнат...
А тъй като БМВ реално нямат супер спортист където цената да не е толкова важна и представа си нямаме какво може да предложи тая фирма- един ден ако предложат модел дето да е в категорията на 599 примерно ще видим могат или не да правят такива коли...
то лошо няма де, ама що се опитвате да доказвате, че само едните стават за ядене, а другите са боклуци- признайте си, че и едните, и другите са хубави, но са за различни клиенти...
DrivinGGoD написа:... само дето не са искали да я направят по-бърза от него
Тука си в грешка- не е въпроса в искане, а в можене... И за да не стават грешки- 100% сигурно е, че БМВ могат да направят М3 по-бързо от ГТР- проблема е другаде... Технически могат, обаче тогава колата ще струва значително повече от сега- тоест за цената която струва М3 явно това е максимума който могат да постигнат...
А тъй като БМВ реално нямат супер спортист където цената да не е толкова важна и представа си нямаме какво може да предложи тая фирма- един ден ако предложат модел дето да е в категорията на 599 примерно ще видим могат или не да правят такива коли...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Zagy написа:... Американците като им кажес "спортен автомобил" разбират варел с голям V8 в него - лек и адски бърз...
Това е така само със споменатия Corvette... Айде да кажем и с Viper-а... Всичко останало е ретро, тежко, незавиващо и бавно (не говоря в права линия)... Сигурно ще се опитате да ме оборите и с Mustang-а... Ама там с изключение на няколко много екзотични направени версии другото е смърт с кисело зелеМа може с новия да са пооправили нещата... Та просто в последните няколко години пооправиха 2-3 коли и това е... всичко останало е точно противоположното на това, което си написал - тежки тромави коли с много екстри и никакви материали и качество
Ами не съм много съгласен - масовите им автомобили са такива, но спортните винаги са били гола ламарина с голям мотор. Корвет, Вайпър, Мустанг, Камаро, Чарджър, спортните Понтиаци (не им знам моделите)... всички тези са им спортните коли и всички те са постни, голи и с големи мотори.
Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Alex 320i Cabrio написа:Бате,
М3-то е толкова далеч от Нисана, че не е истина... Съжалявам, но Японецът е автомобил от класа на 997 Турбо/М6... По същия начин както старият Р34 беше на светлинни години от Е36/Е46 М3 и пряк конкурент на 993/996 Турбо... М3 никога не било в полезрението на Нисан и дори не може да го доближи. Не бих си купил такава кола, защото не мога да си позволя да я подържам както трябва, но съм имал достатъчно срещи с такива по шосетата и пистите за да знам, че Е9х М3, колкото и да е добра кола, просто няма място в същото изречение с ГТР-а...
Добре бе Адаш... толкова невидими неща ли пиша? Да... разбирам те... разбирам всички ви... много е бърз... най-бързата кола на света е особено ако гледаме съотношението скорост/$... ама... до там... така е и със Z06, ZR1 и останалите евтини супер коли... хубави са заради горното съотношение, а не заради истински качества... само дето американските мускули споменати по-горе имат и душа, стил и дават емоция... докато дали ще караш GTR на улицата и пистата... или ще седнеш пред компютъра с някой от многобройните симулатори е все тая... той даже и звук не докарва... ама никакъв... дори и да е над 600 коня...
Да... да... да... ZR1, GTR и тем подобни са най-бързите и готини коли на света... ама няма да си купя, ако ще да имам всичките петролни находища на света... щото има по-яки работи, с които да си играя

Zagy написа:Ами не съм много съгласен - масовите им автомобили са такива, но спортните винаги са били гола ламарина с голям мотор. Корвет, Вайпър, Мустанг, Камаро, Чарджър, спортните Понтиаци (не им знам моделите)... всички тези са им спортните коли и всички те са постни, голи и с големи мотори.
Да... ок... ама щото горе написа "леки"... та за това... те, че са голи голи са... ама никак не са леки

А и забравих да напиша, че новото Camaro адски ми харесва... ама наистина адски... ако става и за каране бих си купил един ден

Последна промяна DrivinGGoD на 26 Авг 2011, 10:58, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
Косьо,
големи глупости пишеш...сопри се малко, то бива да си фанатик на дадена марка ит.н. ама то при теб е като да спориш с влюбен...
големи глупости пишеш...сопри се малко, то бива да си фанатик на дадена марка ит.н. ама то при теб е като да спориш с влюбен...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
GaD написа:Косьо,
големи глупости пишеш...сопри се малко, то бива да си фанатик на дадена марка ит.н. ама то при теб е като да спориш с влюбен...
Не бе... всичко това не е продиктувано от никакъв фанатизъм (иначе - да, фанатик съм и знам защо


Така ги разбирам аз нещата... колите са хубави... ама не достатъчно за да се бутат при батковците и да имат самочувствието, че ще им вземат хляба... те и нашите новобогаташи имат пари и се правят на тежки... ама могат само вода да носят на чичките по Монте Карло... нещо такова... парите са им същите ама нямат същата тежест и положение... нито същите обноски и поведение...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
Бре, аз си мислих че ГТР-ра има традиции... Толкова колкото има м-ката даже повече...
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_GT-R
И те не само се бутат и им взимат хляба, ми го прават със стил ;-) Аз също харесвам порш, много повече от ферари и някак си ми е много чудно как така гт-р-а е по бърз не само на право ми и в завой и т.н. и е доста по евтин.по практичен и така..ми Евалата...
Това му викам аз инжинерно постижение...и свалям шапка на хората от нисан!
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_GT-R
И те не само се бутат и им взимат хляба, ми го прават със стил ;-) Аз също харесвам порш, много повече от ферари и някак си ми е много чудно как така гт-р-а е по бърз не само на право ми и в завой и т.н. и е доста по евтин.по практичен и така..ми Евалата...
Това му викам аз инжинерно постижение...и свалям шапка на хората от нисан!
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:[ZR1 и Z06 поне ги виждаме по пистите като бегачки... имат стил и душа... а GTR-a до вчера е бил компютърно симулиран образ в Play Station и днеска го изфабрикуват и вече е супер кола... чакай бе... не става така... за да имаш самочувствие трябва да си направил "малко" повече от ефектен дебют... трябва да имаш зад гърба си традиции, опит и най-вече да носиш емоционален заряд и усещане![]()
Nissan GTR ли няма опит... и традиции

излагаш се вече, не знам как не се усещаш сам кви неща пишеш

това за плейстейшъна някои журналист го изфабрикува и всички го повтарят, няма нищо общо с действителността
колата е жива и емоционална, а факта че участва в комп. игри е просто съпътстващ
No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
GaD написа:Бре, аз си мислих че ГТР-ра има традиции... Толкова колкото има м-ката даже повече...
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_GT-R
И те не само се бутат и им взимат хляба, ми го прават със стил ;-) Аз също харесвам порш, много повече от ферари и някак си ми е много чудно как така гт-р-а е по бърз не само на право ми и в завой и т.н. и е доста по евтин.по практичен и така..ми Евалата...
Това му викам аз инжинерно постижение...и свалям шапка на хората от нисан!
Ааа... сега слязохме на земята и го сравняваме с М3ката... доста по-разумно... е да... по-бърз е... А и по-отдавна се прави (ако гледаме наименованието GTR, а не това колко е "спортна" колата)... иначе ако го сравняваме с 3та серия е точно с толкова традиции...
Ама я го сравни с 60годишните традиции в супер колите на Ferrari и Porsche... нали в тях се цели?
Викаш взел е хляба на всичко живо... Те за това почнаха разпродажби на Turbo-та и разни там "кончета"... Не се излагайте хора... GTR никога няма да "открадне" от публиката на Ferrari и Porsche... никога... бил той и малко по-бърз на пистата... който има пари колкото за Porsche и иска да ги даде за кола никога няма да си купи GTR... никога...
Иначе евала на Nissan... никога не съм отричал това, което казваш качества/$... ама... малко много му дойде самочувствието и прехвалването...
Бързина - 10
Качество - 7
Функционалност - 6
Усещане и емоция - 0
Фън - 0
BadAngel написа:колата е жива и емоционална, а факта че участва в комп. игри е просто съпътстващ
Това пак ли от опит го казваш като мястото отзад?
Щото аз съм имал близки срещи с доста "нестандартен" и доста силен GTR и мога да кажа, че освен покъртителната динамика, нама нищо живо и емоционално в колата... никакви драми... никакъв страх... а от 600+ коня кола трябва да те е страх... доста по-изплашен и по-развълнуван съм се чувствал в коли с по 200-300 коня

Последна промяна DrivinGGoD на 26 Авг 2011, 11:20, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:GaD написа:Косьо,
големи глупости пишеш...сопри се малко, то бива да си фанатик на дадена марка ит.н. ама то при теб е като да спориш с влюбен...
Не бе... всичко това не е продиктувано от никакъв фанатизъм (иначе - да, фанатик съм и знам защо)... дори има още много коли, които повече ми харесват от гореспоменатите, които, не че отричам, ами по-скоро не харесвам огромното им самочувствие... и това на феновете им... особено GTR-а... излезе от нищото с "ей сега ще видите кой съм и как ще ви шамаря"... ZR1 и Z06 поне ги виждаме по пистите като бегачки... имат стил и душа... а GTR-a до вчера е бил компютърно симулиран образ в Play Station и днеска го изфабрикуват и вече е супер кола... чакай бе... не става така... за да имаш самочувствие трябва да си направил "малко" повече от ефектен дебют... трябва да имаш зад гърба си традиции, опит и най-вече да носиш емоционален заряд и усещане
![]()
Така ги разбирам аз нещата... колите са хубави... ама не достатъчно за да се бутат при батковците и да имат самочувствието, че ще им вземат хляба... те и нашите новобогаташи имат пари и се правят на тежки... ама могат само вода да носят на чичките по Монте Карло... нещо такова... парите са им същите ама нямат същата тежест и положение... нито същите обноски и поведение...
Адаш,
Нидей така - НИСМО имат много големи традиции. Това, че широката публика не ги знае Нисаните/Датсун толкова добре е друг въпрос...
Power is Nothing Without Insanity
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Alex 320i Cabrio написа:DrivinGGoD написа:GaD написа:Косьо,
големи глупости пишеш...сопри се малко, то бива да си фанатик на дадена марка ит.н. ама то при теб е като да спориш с влюбен...
Не бе... всичко това не е продиктувано от никакъв фанатизъм (иначе - да, фанатик съм и знам защо)... дори има още много коли, които повече ми харесват от гореспоменатите, които, не че отричам, ами по-скоро не харесвам огромното им самочувствие... и това на феновете им... особено GTR-а... излезе от нищото с "ей сега ще видите кой съм и как ще ви шамаря"... ZR1 и Z06 поне ги виждаме по пистите като бегачки... имат стил и душа... а GTR-a до вчера е бил компютърно симулиран образ в Play Station и днеска го изфабрикуват и вече е супер кола... чакай бе... не става така... за да имаш самочувствие трябва да си направил "малко" повече от ефектен дебют... трябва да имаш зад гърба си традиции, опит и най-вече да носиш емоционален заряд и усещане
![]()
Така ги разбирам аз нещата... колите са хубави... ама не достатъчно за да се бутат при батковците и да имат самочувствието, че ще им вземат хляба... те и нашите новобогаташи имат пари и се правят на тежки... ама могат само вода да носят на чичките по Монте Карло... нещо такова... парите са им същите ама нямат същата тежест и положение... нито същите обноски и поведение...
Адаш,
Нидей така - НИСМО имат много големи традиции. Това, че широката публика не ги знае Нисаните/Датсун толкова добре е друг въпрос...
Да, така е... Като спортни коли ок... ама те сега прехвърлиха себе си в лигата на супер колите... а там нямат нищо общо... това ми беше идеята... А да говорим, че имат традиции колкото М3 е безумно... но имайки предвид, че както казваш може да са известни там в страните на изгряващото слънце може и да си прав... не съм запознат... но дори и да са икона като М3 в автомобилния спорт и спортните коли... са много далеч от традициите на супер колите...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
Коса,
по тая логика Пагани съкс... А някак си хич, ама хич не е така
по тая логика Пагани съкс... А някак си хич, ама хич не е така

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Американските VS Европейските спортисти
Бре, тая тема много се развихрила
Аз не смятам да изпадам в откровения и безкрайни мисли, а просто бих казал, че съм ЗА европейските спортисти
Че БМВ е религия за мен (макар да съм карал БМВта, броящи се на пръстите на едната ми ръка) така е, но съм и голям фен на спортисти като Порше и Астън Мартин, даже да сме честни ако имах някакъв неограничен бюджет след БМВ Астън ще е колата, която бих карал. Не знам колко колеги са като мен, но аз обръщам изключително внимание на детайлите и на духа на автомобилите. По същата тая причина съм влюбен както в е30, така и в DBS
И едното, и другото са съвършени коли, сътворени с много любов към автомобилостроенето, също така и носят специфичния дух на марката в себе си. Или казано по друг начин - искам като застана срещу колата си, тя да ми вдъхва респект и да съм горд, че съм нейн собственик. Така че цялата тая тема се превърна в спор кой какво харесва и какво търси в даден автомобил. Но защитавам мнението на ДрайвинГГоД, че авропейските спортисти наистина са някак си доста по-изпипани от американските си събратя, затова и тия разлики в ценовия клас, оборудване и т.н. И все пак това е мое мнение, други сигурно мислят по различен или обратния на този начин. За Нисана пък не съм съгласен. ГТР е със страшни традиции, но за мен Р35 слага край на тях
Просто не е това, което бяха Р32-Р34. И от това, което съм гледал по тестове и главно в Бест Моторинг (дето изобщо не се шегуват, карат сериозно и изказват едно много компетентно и реално мнение за автомобилите) съдя, че и като усещане не е това, което е бил Скайлаин-а едно време. Но ето - факт е, че се харесва много, купува се, сравнително достъпен е, и прави уникален старт. Но нищо повече 





Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:BadAngel написа:колата е жива и емоционална, а факта че участва в комп. игри е просто съпътстващ
Това пак ли от опит го казваш като мястото отзад?
Щото аз съм имал близки срещи с доста "нестандартен" и доста силен GTR и мога да кажа, че освен покъртителната динамика, нама нищо живо и емоционално в колата... никакви драми... никакъв страх... а от 600+ коня кола трябва да те е страх... доста по-изплашен и по-развълнуван съм се чувствал в коли с по 200-300 коня
факта, че 600 коня кола те кара да се чувстваш сигурен говори само и единствено добре за нея
ако толкова искаш да обсъдим положението със задните седалки - ОК
висок съм 175, седя удобно в ГТР-а
не съм сядал отзад в М3, но съм се возил на задната седалка на обикновенна 3ка купе, предполагам че положението е същото (освен ако убер инженерите на най-великата кола на света ЕРГО ем три не са направили неква мини черна дупка като опция за още 20 000 евра и отзад вместо седалка се оказва че има баня, хол, трапезаря и гараж)
не виждам реално М3ката да превъзхожда ГТР-а по отношение на интериорното пространство на задните места.
нещо повече - ГТР-а има задна седалка идентична с огромния ЦЛ примерно, за поршетата няма кво да говорим, това го казвам за да не останеш с впечатление, че сравнението м/у М3 и ГТР е коректно - то не е, просто едното е кола, другото суперкола
всичко това е с уговорката, че седящия на предната седалка е толерантен и не се е разпуснал като дроб назад..
към поста ти прилагам и снимка как седи детското столче в ГТР-а, помисли по тази тема
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна BadAngel на 26 Авг 2011, 11:32, променена общо 2 пъти
No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
GaD написа:Коса,
по тая логика Пагани съкс... А някак си хич, ама хич не е така
Знаеш мнението ми

Dirty M5 driveR написа:...

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани