Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от МИТАКА1654 » 17 Ное 2012, 15:28

qvkata написа:Какво каза ..

http://www.youtube.com/watch?v=idrDeQwjx40&feature=plcp



Не знам,може би това:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=AevVu3GfWrM&feature=fvwp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 17 Ное 2012, 22:12

МИТАКА1654 написа:
qvkata написа:Какво каза ..

http://www.youtube.com/watch?v=idrDeQwjx40&feature=plcp



Не знам,може би това:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=AevVu3GfWrM&feature=fvwp


Колкото клипове в Ютюб толкова сюжети в тях....Веднъж бие гт-ра веднъж ферари, веднъж някой ги смазва с тунингован кошник. Клиповете в нета не са критерии.
Колкото и способна кола да е ГТР-а, в това няма спор, колкото и тя да дава ебати резултатите за по-малко пари, за мен си остава като дете създадено в епруветка от доктори отколкото такова от секс... Нито има първичното, наперено, реднек изклъчване на американските мъсъли, нито има европейския перфекционизъм и изтънчена драма.
Влизаш вътре, натискаш това копче, онова педалче и лостче и колата праи 0-100 за 3 сек. Интериора и екстериора са некви никви.

Като намесихме и японците - трябва да споменем СТИ и ЕВО, заслужават място при авто легендите и подобно на американците са много кола за малко пари...
Наскоро гледах на едно изложение и новата субару/тойота. Готин дизайн на ревюта и дават много добро поведение, но 200кс и 0-100 за 8 сек, 2012 година е малко жалко...
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 18 Ное 2012, 0:04

BMW_RIDER написа:Колкото и способна кола да е ГТР-а, в това няма спор, колкото и тя да дава ебати резултатите за по-малко пари, за мен си остава като дете създадено в епруветка от доктори отколкото такова от секс... Нито има първичното, наперено, реднек изклъчване на американските мъсъли, нито има европейския перфекционизъм и изтънчена драма.
Влизаш вътре, натискаш това копче, онова педалче и лостче и колата праи 0-100 за 3 сек. Интериора и екстериора са некви никви.


:clap: :clap: :clap: Дори аз сам не бих могъл да опиша мнението си за колата по-добре :oops: :bowdown: Много правилно и изчерпателно написано :yes:

BMW_RIDER написа:Като намесихме и японците - трябва да споменем СТИ и ЕВО, заслужават място при авто легендите и подобно на американците са много кола за малко пари...
Наскоро гледах на едно изложение и новата субару/тойота. Готин дизайн на ревюта и дават много добро поведение, но 200кс и 0-100 за 8 сек, 2012 година е малко жалко...


EVO и STI са рали легенди, на които GT-R може само вода да носи, да не говорим, че са 100 пъти по-смислени и не по-малко потентни коли, на още по-ниска цена, от които никой не очаква нищо повече и не превъзнасят излишно :ok:

Колкото до GT86/BRZ - за мен са преекспонирани концепции, които им се иска да станат някакви легенди, но не притежават нито едно качество, което да ги направи такива :kuku: Наистина 200 коня кола с ниско тегло и готино управление е било готино преди 30 години, но още тогава колите са имали дух, били са опърничави и с характер, а днес освен това се искат и някакви качества :yes: Та такива коли на фона на М3ки, RS4ки и C63ки с по над 450кс., на супер леките и прецизни Lotus-и и Cayman-и с брилянтно управление и емоции или пък дори до коли като Meganne RS, Focus RS и Mini JCW са направо жалки опити за докопване до пазарна ниша :dunno: :dummy:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DanielzZz » 19 Ное 2012, 2:44

BMW_RIDER написа:Както и да е, не твърдя ,че това е най-великия мотор евър, но определено имайки предвид мас производството, потенцяла и приложенията му, заслужава адмирация. Все пак смол блоковете се ползва от десетилетия в сток коли, кит коли, лодки, мотоциклети генератори, дори малки самолети и то с репутация на трудно счупваеми. Няма друг мотор на света който да се похвали с това...

Съжалявам,но 3UR,RB26 и 2JZ(особено той) могат да се похвалят с това.Има вече доста JZ-та,които държат 1000 коня със стоковата карантия и се карат от по 3-4 години.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 19 Ное 2012, 9:18



:paranoid: :paranoid: :paranoid:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от GaD » 19 Ное 2012, 16:58

Седалките са веднъж....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 19 Ное 2012, 21:04

DanielzZz написа:
BMW_RIDER написа:Както и да е, не твърдя ,че това е най-великия мотор евър, но определено имайки предвид мас производството, потенцяла и приложенията му, заслужава адмирация. Все пак смол блоковете се ползва от десетилетия в сток коли, кит коли, лодки, мотоциклети генератори, дори малки самолети и то с репутация на трудно счупваеми. Няма друг мотор на света който да се похвали с това...

Съжалявам,но 3UR,RB26 и 2JZ(особено той) могат да се похвалят с това.Има вече доста JZ-та,които държат 1000 коня със стоковата карантия и се карат от по 3-4 години.


Все пак смол блоковете се ползва от десетилетия в сток коли, кит коли, лодки, мотоциклети генератори, дори малки самолети


Я кажи кой точно от тия японски гранати отговарят на горния цитат? И има ли произведени над 100 млн бройки от някой от тях? Иначе има надути на 1000кс наистина това със сток карантийте ме съмнява ама айде. Не отричам японското изпълнение имат страшно качествени неща особено при мотоциклетите...

ПС: Додж имат най-якия CEO, вайпъра и той е добър, ама защо няма официални данни още??
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 19 Ное 2012, 21:14

За да не обезверяват конкуренцията :mhihi:

Шегата настрана, новия Вайпър ми харесва все повече и повече. Невероятен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 20 Ное 2012, 8:32

Сега освен кокпита , на италианците трябва да се остави и дизайна и малко да се пипнат качеството на зглобката , че тия фуги по един сантиметър между калниците и бронята , малко се набиват на очи :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 20 Ное 2012, 9:17

тва не са готови коли. едва ли дупките ще ги има в production версията.

BMW_RIDER написа:ПС: Додж имат най-якия CEO


++++++ (srt не dodge)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 20 Ное 2012, 10:44

И на мен ми харесва много колата, особено с това, което се вижда по снимки и клипове от интериора :bowdown: Екстериорния дизайн не е идеала ми за красота, но все пак не изглежда никак зле :yes: Очертава се много силен играч на пазара, но и в много силен сегмент :twisted: Ще видим и новия Corvette :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 20 Ное 2012, 23:54

GaD написа:Седалките са веднъж....

Въпрос на гледна точка, имайки предвид, че BMW имат такива, като на снимката по-долу още в началото на 90-те, тези на вайпъра в сравнение с тях са пълен ташак :mhihi: Специално за интериора, изостават с около 30-ина години :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 21 Ное 2012, 1:37

не мога да ви разбера, честно. то и във видеото казаха... а и преди това се хвалеха, това са същите седалки, които ползват ферари. ама в американска кола като ги сложат и стават гадни веднага...

вейдърите не са кой знае какво. седалката е добре като ергономия (но е монтирана прекалено високо в колата). облегалката и това за главата е мислено за много ниски хора. страничната упора е зле. изглеждат добре само на снимки, общо взето.

Sent using Tapatalk 2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 21 Ное 2012, 8:56

А ти как прецени, че вайпърските са много по-удобни(макар че на външен вид са бая гадни) :dunno: Вейдъра на живо е още по-красив и доста удобен.
За мен новият вайпър е отвратителен отвън и доста посредствен от вътре. За мотора няма да си кривя душата, допада ми доста.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 21 Ное 2012, 14:06

Хахаха... Вейдърите наистина са много красиви седалки, но за мен са най-неудобните спортни седалки правени от BMW някога :banghead: Никаква ергономия, никаква странична опора ако си под 100 кила, твърд и равен гръб и напълно безполезен подглавник :ranting: :kuku: :dummy: Дори нормалните спортни седалки в Е30 и Е36 са по-удобни, да не говорим за вгражданите съвсем малко по-късно спортни седалки на Z3 (едни от най-удобните седалки, в които съм сядал) и тези в следващите коли като Е46, Е9Х и т.н. А за съвременните да не говорим.

Да ги сравняваме с такова произведение на Recaro като тези във Viper-а и Ferrrari е напълно безмислено, защото само като изработка и и материали струват колкото една много хубава Е36-ца, да не говорим, че аз лично не знам за по-удобни и добре направени седалки като Recaro-тата вграждани във Ferrari, Porsche и т.н., а вече и в Viper-а ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook