Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 26 Авг 2011, 8:58

DrivinGGoD написа:
Това със скоростите е същото като с мигачите - т.е. лопатките за + и - си сменят местата ако завъртиш волана половин оборот... а селектирането на правилната предавка е много по-важно от правилния мигач...

...

Докато при едно BMW М3 например, докато волана се върне, за да си намерим лопатката за желаната посока на смяна ще мине време... А пък и там лопатките са доста по-малки с идеята, че непрекъснато се движат с ръцете...

...

Идеята ми беше, че мигача се пуска преди да си направил маневра с волана, а не по време или след това... т.е. волана ще е изправен когато ти се наложи да пуснеш светлинен сигнал и ще знаеш точно кой бутон за коя посока е :winky:


m3 за това има и класически лост долу и за всекидневна употреба това е по-подходящо. няма спор, че и двете идеи си имат предимства и недостатъци. за мигача, разбрах, като си завъртял волана няма да знаеш на къде да дадеш мигач. не това е проблема за мен. в крайна сметка като караш бързо няма къде да даваш мигачи така или иначе. просто са ти набутали нещо в ръцете дето не ти трябва, за да има повече копчета волана и да си мислиш, че си във формула 1. има много такива детаили във ферари и за това тази марка не ми допада ако и да са невереотни коли.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 9:01

:yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Авг 2011, 9:26

steeN написа:
DrivinGGoD написа:
Това със скоростите е същото като с мигачите - т.е. лопатките за + и - си сменят местата ако завъртиш волана половин оборот... а селектирането на правилната предавка е много по-важно от правилния мигач...

...

Докато при едно BMW М3 например, докато волана се върне, за да си намерим лопатката за желаната посока на смяна ще мине време... А пък и там лопатките са доста по-малки с идеята, че непрекъснато се движат с ръцете...

...

Идеята ми беше, че мигача се пуска преди да си направил маневра с волана, а не по време или след това... т.е. волана ще е изправен когато ти се наложи да пуснеш светлинен сигнал и ще знаеш точно кой бутон за коя посока е :winky:


m3 за това има и класически лост долу и за всекидневна употреба това е по-подходящо. няма спор, че и двете идеи си имат предимства и недостатъци. за мигача, разбрах, като си завъртял волана няма да знаеш на къде да дадеш мигач. не това е проблема за мен. в крайна сметка като караш бързо няма къде да даваш мигачи така или иначе. просто са ти набутали нещо в ръцете дето не ти трябва, за да има повече копчета волана и да си мислиш, че си във формула 1. има много такива детаили във ферари и за това тази марка не ми допада ако и да са невереотни коли.

От кога да се чувстваш като във болид от Ф1 е недостатък - светкавична смяна на скорости (1/20 от секундата), 9000 рпм ред лайн , екстремна повратливост ? Всичкото това съчетано с перфектна пригодност за ежедневието , благодарение на умната електроника и тягата в (сравнително) ниски обороти .
И има разлика от "копчетата" във Ферари , които наистина те пренасят в бъдещето и "копчетата" в ГТР , които те пренасят в ... компютърната зала .
На теб не ти допада Ферари , просто защото е ПО-ПО от хамериканските (опити за) суперколи .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 26 Авг 2011, 9:26

DrivinGGoD написа:
BadAngel написа:в смисъл, кво.. нямат климатици и ел стъкла ли :)


В смисъл че са евтити от където и да ги погледнеш - гадни материали, никакво внимание към детайла, кофти сглобка, много нежелани шумове, ниско ниво на ергономия и т.н. и т.н. И Fiat Punto от 1998г. примерно има климатик и ел. стъкла... Това някаква екстра ли е в днешно време? Или прави една кола ексклузивна?


колега, моите уважения, но ти явно не си сядал в някоя от изброените коли

конкретно за гтр-а качеството на изработката е на много високо ниво, не виждам смисъл да ти обеснявам защо

като функционалност - отвори багажника на нисана и на порша, ти сам ще решиш кое е по-функционално :)
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 26 Авг 2011, 9:31

Щом заговорихте за багажници и функционалност при спортни коли, темата отиде У лЕво... :mhihi:

Ачо, Ferrari-то не е по- по- от американските спортисти, просто е... различно...
И това си има цена. ;)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 9:43

BadAngel написа:колега, моите уважения, но ти явно не си сядал в някоя от изброените коли


Сигурно... Знам ли :roll:

BadAngel написа:конкретно за гтр-а качеството на изработката е на много високо ниво, не виждам смисъл да ти обеснявам защо


Сравнено с какво? Както казах - да... хубаво е направена, но това точно колко е хубава зависи от това, с което се сравнява... по никакъв начин не може да се мери с Ferrari и Porsche... По-скоро се цели в М3... И мога да ти кажа точно кои неща в М3ката са помислени така, че никоя дръпната джинка не би се сетила да го направи :winky: Както и за същите неща в бленуваните от GTR супер коли ;)

BadAngel написа:като функционалност - отвори багажника на нисана и на порша, ти сам ще решиш кое е по-функционално :)


Дамм... Тук си много прав... За това казах, че GTR-а е по-скоро много по-бърз конкурент на М3, а не истински конкурент на супер колите... като си купувам супер кола никога няма да гледам толкова важните за Auto Bild място на задната седалка, багажник и фунцкионалност... Уточнявам - това е ако говорим за супер коли, каквато GTR-a иска да бъде (или по-скоро някой иска да го изкара такава)... Ако GTR го смятаме за такъв какъвто е то той просто е една много удобна и пригодна за всекидневна употреба и същевременно много бърза кола... Но както казах - нищо повече... Да не говорим, че е доста по-нефунционален от Е92 М3 например :roll:

acho.rs написа:...
И има разлика от "копчетата" във Ферари , които наистина те пренасят в бъдещето и "копчетата" в ГТР , които те пренасят в ... компютърната зала .
...


Ето това съм се опитвал да обясня 1000 пъти, ама никой, който повече гледа "хартията" от реалността не може да ме разбере...
Последна промяна DrivinGGoD на 26 Авг 2011, 9:58, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 26 Авг 2011, 9:46

acho.rs написа:На теб не ти допада Ферари , просто защото е ПО-ПО от хамериканските (опити за) суперколи .


не схващаш американската философия за правене на нещата. и аз си мислех, че са алабала, но като поживях няколко години там и видях някой разлики. просто тяхната култура е goal oriented и не изпитват нужда от излишни бибитки и дрънкулки ако това, което имат върши работа.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Авг 2011, 9:58

Така ли ти обясниха икономията на материали и грозноватите си автомобили ?
Явно не им вярват много , щото се закопаха тотално и единствено патриотизма , ги спаси от тотален фалит (те май и обявиха фалит , някой от тях) .
И за да не продължиш безкрайното си опорство и отричане ще ти дам един повод за размисъл . В автомобилите американците залагат на прости и изпитани технологии , не се хвърлят на авангардните и скъпи нови технологии - нали ?
А защо по отношение на най-важното за тях - въоражението , те са точно на противоположния принцип ? Защо вкарват толкова извънземни технологии , след като може да са кат братушките - проста техника в големи количества .
Пак казвам - много ме кефят някой американски коли , доли следя цените на определен модел и с удовлоствие бих го карал , но стане ли въпрос за супер кар искам да видя върха на технологията , авангарда , Ф1 , бъдещето и педантична до крайност изработка - и всички го искат и си плащат солено за това .
Не че скоро ще ми се отдаде възможност да си позволя 458, но поне за миг (1 час) да се насладя на тези неща , ми е достатъчно ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 26 Авг 2011, 10:11

проблема с автомобилната индустрия в сащ е много по-сложен от това. ако се замислиш обаче и японците, които продават най-много в света не следват някаква по-различна философия. с оръжия не съм запознат. но това не е бизнес и там не се гони печалба, а резултати на всяка цена. не е безкрайно упорство, примерно ламбргини страшно много ми допадат, защото са дошли немците и са им казали - момчета, преди да сложите ръчната на тавана или ключа за паленето в жабката се консултирайте с нас и резултатите мисля, че са на лице ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 26 Авг 2011, 10:22

DrivinGGoD написа:
BadAngel написа:като функционалност - отвори багажника на нисана и на порша, ти сам ще решиш кое е по-функционално :)


Дамм... Тук си много прав... За това казах, че GTR-а е по-скоро много по-бърз конкурент на М3, а не истински конкурент на супер колите... като си купувам супер кола никога няма да гледам толкова важните за Auto Bild място на задната седалка, багажник и фунцкионалност... Уточнявам - това е ако говорим за супер коли, каквато GTR-a иска да бъде (или по-скоро някой иска да го изкара такава)... Ако GTR го смятаме за такъв какъвто е то той просто е една много удобна и пригодна за всекидневна употреба и същевременно много бърза кола... Но както казах - нищо повече... Да не говорим, че е доста по-нефунционален от Е92 М3 например :roll:


честно казано по отношение на функционалността гтр-а страда единствено и само от ниския си просвет и твърдо окачване, нито като пространство на задните места, нито като багажник.. дори мога да ти кажа, че зарадх факта, че е 4х4 гтр-а е много по-пригоден за каране през зимата от БМВ-то...
М3ката е много по-бавно, по масово... съвсем не-екзотично, не забравяй, че всяка 2ра 330ка изглежда като М3ка

изобщо не знам защо така принизяваш гигант като ГТР до м3ката.. единствената им допирна точка е факта, че гтр-а струва колкото М3, което говори доста зле за бмв, защото за тази торба с пари не са постигнали идентичен резултат :)
No bling at the Ring

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 26 Авг 2011, 10:32

Ачо - философията на американците за спортни автомобили просто се различава от тази на европейците. Американците като им кажес "спортен автомобил" разбират варел с голям V8 в него - лек и адски бърз. Европейците разбират автомобил от клас ГТ - с як мотор, но и тъпкан с екстри. Разбиранията им са различни.
Si non confectus, non reficiat.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 10:33

BadAngel написа:честно казано по отношение на функционалността гтр-а страда единствено и само от ниския си просвет и твърдо окачване, нито като пространство на задните места, нито като багажник.. дори мога да ти кажа, че зарадх факта, че е 4х4 гтр-а е много по-пригоден за каране през зимата от БМВ-то...
М3ката е много по-бавно, по масово... съвсем не-екзотично, не забравяй, че всяка 2ра 330ка изглежда като М3ка


:mhihi: Чакай сега, аз ли не бях сядал в горепосочените коли или ти? За кой говореше в предишните си мнения? Че ако си сядал отзад в GTR, ще знаеш, че мястото е колкото за мини кученце... За човек с нормален ръст (и нямам предвид до 185см.) няма вариант да си изправи главата, а ако аз седя отпред зад мен посмъртно не могат да се съберат човешки крака... Явно говорим за различни коли... Ако си се качвал и в М3ка на същото място ще знаеш, че тези неща не стоят като проблем... Не е като в 7ца, но има достатъчно място за нормално пътуване... А колкото за приликите (защото са прилики, а не еднаквост... освен ако за теб М пакета и М колите изглеждат еднакво), то това е била винаги идеята на М3 - вълк в овча кожа ;)

А за зимата... какво да ти кажа... да... прав си... ама ако искам жена ми да вози сигурно децата на училище няма да и купя GTR... а пък аз някакси ще се оправя със задното :oops:

BadAngel написа:изобщо не знам защо така принизяваш гигант като ГТР до м3ката.. единствената им допирна точка е факта, че гтр-а струва колкото М3, което говори доста зле за бмв, защото за тази торба с пари не са постигнали идентичен резултат :)


Гигант викаш :mhihi: Жестоко... И не... всъщност BMW са постигнали точно колкото са искали с М3ката... дори повече от Nissan с GTR-a... само дето не са искали да я направят по-бърза от него :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 26 Авг 2011, 10:36

DrivinGGoD написа:
BadAngel написа:изобщо не знам защо така принизяваш гигант като ГТР до м3ката.. единствената им допирна точка е факта, че гтр-а струва колкото М3, което говори доста зле за бмв, защото за тази торба с пари не са постигнали идентичен резултат :)


Гигант викаш :mhihi: Жестоко... И не... всъщност BMW са постигнали точно колкото са искали с М3ката... дори повече от Nissan с GTR-a... само дето не са искали да я направят по-бърза от него :winky:


бате, отказвам се :) :) :)
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 10:38

Zagy написа:... Американците като им кажес "спортен автомобил" разбират варел с голям V8 в него - лек и адски бърз...


Това е така само със споменатия Corvette... Айде да кажем и с Viper-а... Всичко останало е ретро, тежко, незавиващо и бавно (не говоря в права линия)... Сигурно ще се опитате да ме оборите и с Mustang-а... Ама там с изключение на няколко много екзотични направени версии другото е смърт с кисело зеле :mhihi: Ма може с новия да са пооправили нещата... Та просто в последните няколко години пооправиха 2-3 коли и това е... всичко останало е точно противоположното на това, което си написал - тежки тромави коли с много екстри и никакви материали и качество :dummy:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 10:39

BadAngel написа:
DrivinGGoD написа:
BadAngel написа:изобщо не знам защо така принизяваш гигант като ГТР до м3ката.. единствената им допирна точка е факта, че гтр-а струва колкото М3, което говори доста зле за бмв, защото за тази торба с пари не са постигнали идентичен резултат :)


Гигант викаш :mhihi: Жестоко... И не... всъщност BMW са постигнали точно колкото са искали с М3ката... дори повече от Nissan с GTR-a... само дето не са искали да я направят по-бърза от него :winky:


бате, отказвам се :) :) :)


Нямах търпение вече :wave: А за мястото нищо не каза 8) :winky: :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook