3 ЮНИ АКО ИСКАТЕ ПО ЕВТИНО ГОРИВО
Модератор: Общи модератори
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Къде раздават кюфтета ?!
Ще дойда поне за малко, че после трябва да ходя на бал, приканвам повече хора да се присъединят

Ще дойда поне за малко, че после трябва да ходя на бал, приканвам повече хора да се присъединят

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
Mario Pankov написа:И какво очаквате да постигнете? В Германия бензина мина вече 1.45 евро, тук е все още 1.23 за 98. Да изпратим писмо до ОПЕК осъждащо действията им? Трябва да е скъп, защото Китай и развиващите се държави започнаха да изразходват много, така поради ниският стандарт там се ограничава потреблението на петролни продукти. До 5 години се очаква над 35% от домакинствата в Китай да имат собствен автомобил ( според проучване от преди 4 месеца ), това по моите сметки е около 460 милиона нови коли по пътищата само там.
Вместо да си губите времето с протести, потърсете начин да изкарате още пари и компенсирайте повишаването в цената на горивата или си купете по една Корса 1.5D и карайте.
Ти колко си зле!! А засмислял ли се,че цената на горивата е пряко свързана със всички цени ? Защото всичко се транспортира от някаде си и когато 30% от цената на 1 продукт е от горивото всичко лети нагоре,и храни и стоки и услуги. И се получава една сериозна инфлоация. Протестираме заради акцизът и,че няма контрол в/у цената определена от производителя(Лукойл). В БГ има монопол и от там идва проблема понеже наше дървени глави вдигнаха акцизът доста сериозно това позволи лукойл да спекулира с цените като си измива ръцете с акцизът и цената на петрола на световните пазари.
Проблемът е комплексен и трябва държавата да предприеме мерки за забавяне на инфлоацията породенна от цената на петрола,а не да я ускорява с вдигане на акцизът...
- SpeeD_GT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.06.2007
- Местоположение: наше село София
- Кара: 318 CI
- twin spark
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 9.10.2003
Въпреки че ще имам огромни проблеми, предвиждате ли следното: Делегация от протестиращите се приема от секретаря на НС, ако изглеждате сериозно или деловодителка както е обикновено. Черпят кафе с мин.вода. Следва, какво искате и какво предлагате. Следва (при оптимистичен вариант) извиква се началник отдел/направление (за зам.мин. може да се мечтае), който залива с числа и аргументи и не може да му се каже дума. И отговора на протестиващите е "ами добре, довиждане приятен ден", защото протестиращите обикновено са неинформирани, да не кажа неграмотни. Превозвачите бяха извозени, защото нямаха яснота по между си, исканията им бяха до едно неизпълними. Те не искаха замразяване на акциза. Това им предложиха. Това и без друго си е плана за налагане на акциза до 2011.
"Споразумението гласи, че акцизните ставки следва да се увеличават поетапно до 2007 г., за да се ограничи максимално влиянието от повишението на акцизите върху горивата."
ето линка:http://www.minfin.government.bg/bg/news/2002-11-25
До 3-ти няма много време. Напишете си добре домашното, вземете хора които и друг път са влизали в МС,МФ, НС, защото ще си глътнете граматика.
П.С за акциза дори няма да слушат.
П.С. държавната златна акция в Лукойл, джентълментското споразумение м/у М.Велчев и Лукойл, фючърсите ли определят цената в България, налетите държавни пари в Лукойл.
П.С. за качествата на горивата също няма да слушат. Лукойл има сертификат Е4. Държавната лаборатория обаче не работи, питайте ги защо?
"Споразумението гласи, че акцизните ставки следва да се увеличават поетапно до 2007 г., за да се ограничи максимално влиянието от повишението на акцизите върху горивата."
ето линка:http://www.minfin.government.bg/bg/news/2002-11-25
До 3-ти няма много време. Напишете си добре домашното, вземете хора които и друг път са влизали в МС,МФ, НС, защото ще си глътнете граматика.
П.С за акциза дори няма да слушат.
П.С. държавната златна акция в Лукойл, джентълментското споразумение м/у М.Велчев и Лукойл, фючърсите ли определят цената в България, налетите държавни пари в Лукойл.
П.С. за качествата на горивата също няма да слушат. Лукойл има сертификат Е4. Държавната лаборатория обаче не работи, питайте ги защо?
twin spark написа:Въпреки че ще имам огромни проблеми, предвиждате ли следното: Делегация от протестиращите се приема от секретаря на НС, ако изглеждате сериозно или деловодителка както е обикновено. Черпят кафе с мин.вода. Следва, какво искате и какво предлагате. Следва (при оптимистичен вариант) извиква се началник отдел/направление (за зам.мин. може да се мечтае), който залива с числа и аргументи и не може да му се каже дума. И отговора на протестиващите е "ами добре, довиждане приятен ден", защото протестиращите обикновено са неинформирани, да не кажа неграмотни. Превозвачите бяха извозени, защото нямаха яснота по между си, исканията им бяха до едно неизпълними. Те не искаха замразяване на акциза. Това им предложиха. Това и без друго си е плана за налагане на акциза до 2011.
"Споразумението гласи, че акцизните ставки следва да се увеличават поетапно до 2007 г., за да се ограничи максимално влиянието от повишението на акцизите върху горивата."
ето линка:http://www.minfin.government.bg/bg/news/2002-11-25
До 3-ти няма много време. Напишете си добре домашното, вземете хора които и друг път са влизали в МС,МФ, НС, защото ще си глътнете граматика.
П.С за акциза дори няма да слушат.
П.С. държавната златна акция в Лукойл, джентълментското споразумение м/у М.Велчев и Лукойл, фючърсите ли определят цената в България, налетите държавни пари в Лукойл.
П.С. за качествата на горивата също няма да слушат. Лукойл има сертификат Е4. Държавната лаборатория обаче не работи, питайте ги защо?
бате боре ,да не се включи и ти ?




- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
twin spark написа:Въпреки че ще имам огромни проблеми, предвиждате ли следното: Делегация от протестиращите се приема от секретаря на НС, ако изглеждате сериозно или деловодителка както е обикновено. Черпят кафе с мин.вода. Следва, какво искате и какво предлагате. Следва (при оптимистичен вариант) извиква се началник отдел/направление (за зам.мин. може да се мечтае), който залива с числа и аргументи и не може да му се каже дума. И отговора на протестиващите е "ами добре, довиждане приятен ден", защото протестиращите обикновено са неинформирани, да не кажа неграмотни. Превозвачите бяха извозени, защото нямаха яснота по между си, исканията им бяха до едно неизпълними. Те не искаха замразяване на акциза. Това им предложиха. Това и без друго си е плана за налагане на акциза до 2011.
"Споразумението гласи, че акцизните ставки следва да се увеличават поетапно до 2007 г., за да се ограничи максимално влиянието от повишението на акцизите върху горивата."
ето линка:http://www.minfin.government.bg/bg/news/2002-11-25
До 3-ти няма много време. Напишете си добре домашното, вземете хора които и друг път са влизали в МС,МФ, НС, защото ще си глътнете граматика.
П.С за акциза дори няма да слушат.
П.С. държавната златна акция в Лукойл, джентълментското споразумение м/у М.Велчев и Лукойл, фючърсите ли определят цената в България, налетите държавни пари в Лукойл.
П.С. за качествата на горивата също няма да слушат. Лукойл има сертификат Е4. Държавната лаборатория обаче не работи, питайте ги защо?
Най-после да видя нещо разумно. Ще си останеш глас в пустиня и най-много да отнесеш псувните. Аз се опитвам да втълпя това от както излезе идеята за протест. Просто никой не иска да чуе, че протести се правят професионално за да има успех. На 3-ти ще посвиркаме като абитуриенти и това ще е всичко. Ако има повече от 200 коли ще е чудо. Организацията за това се прави доста време, информират се медии, община и т.н. Само преди няколко дни тираджиите клекнаха, при това с много добра организация и ясни искания. Сега правим копи/пейст на тяхните приказки и хайде отначало. Резултатът ще е още по-плачевен. Наистина сме стадо и всеки може да ни манипулира както си иска. Ще си говорим на 4-ти. Готов съм да се извиня публично на всички, ако се постигне дори и минимален успех.
П.С. Аз също ще бъда там.
Протеста освен преки цели - искания, има и косвени - последствия ... т.е. Трябва да се види, че българите имат ВОЛЯ и имат МНЕНИЕ, защото досега рядко сме показвали друго освен овчедушие ... целия преход беше манипулиран и продължават да ни управляват ....
Аз лично съм влизал в къде къде по-скъпи соллидни респектиращи и интересни места по света та Народното събрание и някой деловодител или секретар ще ме уплашат.
Незнам колко уважителни са исканията ни за намаляване на акциза но знам, че при нисък стандарт на живота и при средна заплата от 200-250 евро не е нормално горивото да струва толкова - не че не е нормално в световен мащаб, но не е нормално да струва толкова в България ...
Никой не си зададе въпроса - за колко пари работят в Холандските, Френските, Английските петролни компании и за колко работят в Нефтохима в Бургас ... ето ви една разлика в цената на производството например, или какъв петрол купуват там и откъде купуват тук и колко струва ...
И второ, защо производствената цена на Дизела е по-висока и кой (освен печалбарските намерения на ЛукОйл) влияе върху нея и кой наблюдава и контролира процеса - кой защитава интересите на българските потребители в крайна сметка ...
Трето - това, че сме подписали споразумения с Европейския съюз защо кара управляващите да се държат като правителство на всички други но не и на българските гаждани - ами като не можем да понасяме тая цена - намалете данъците - споразумението може да бъде отложено или неизпълнено - както не се изпълняват много други поети споразумение - мрънкайте на европа че сме бедни, че имаме нужда от повече субсидии, както правят Испанците - това поне не вреди на българските потребители ... до 2011г. има 3 години - до тогава нещата с горивата ще се променят драстично, но българите трудно ще забогатеят драстично ... освен ако няма инвестиции и някакви производства ... правителството вместо да си гледа приближените фирми и имотите и хотелите и комисионните да преговаря с имена в производствения бизнес да идват да инвестират - да им предложат преференциални данъчни условия и др.
Форд, Ауди, Рено, Фолксваген и Опел оглеждат терени и строят заводи за автомобили в Румъния ... ние ... внасяме домати от Турция, Краставици от Македония, и всичко останало от вън ... само много ни знае устата но нямаме никакво производство и никакъв Брутен Вътрешен Продукт .... строителството на нови блокове и хотели е само временно решение и то е измамно защото пак не вкарва нови свежи пари отвън ....
Просто ако човек седне да мисли нещата са толкова много, че директно трябва не да се протестира а да се вдига бунт и да се бута партията кълмилница от властта ... но и протеста като начало върши работа ...
Аз лично съм влизал в къде къде по-скъпи соллидни респектиращи и интересни места по света та Народното събрание и някой деловодител или секретар ще ме уплашат.
Незнам колко уважителни са исканията ни за намаляване на акциза но знам, че при нисък стандарт на живота и при средна заплата от 200-250 евро не е нормално горивото да струва толкова - не че не е нормално в световен мащаб, но не е нормално да струва толкова в България ...
Никой не си зададе въпроса - за колко пари работят в Холандските, Френските, Английските петролни компании и за колко работят в Нефтохима в Бургас ... ето ви една разлика в цената на производството например, или какъв петрол купуват там и откъде купуват тук и колко струва ...
И второ, защо производствената цена на Дизела е по-висока и кой (освен печалбарските намерения на ЛукОйл) влияе върху нея и кой наблюдава и контролира процеса - кой защитава интересите на българските потребители в крайна сметка ...
Трето - това, че сме подписали споразумения с Европейския съюз защо кара управляващите да се държат като правителство на всички други но не и на българските гаждани - ами като не можем да понасяме тая цена - намалете данъците - споразумението може да бъде отложено или неизпълнено - както не се изпълняват много други поети споразумение - мрънкайте на европа че сме бедни, че имаме нужда от повече субсидии, както правят Испанците - това поне не вреди на българските потребители ... до 2011г. има 3 години - до тогава нещата с горивата ще се променят драстично, но българите трудно ще забогатеят драстично ... освен ако няма инвестиции и някакви производства ... правителството вместо да си гледа приближените фирми и имотите и хотелите и комисионните да преговаря с имена в производствения бизнес да идват да инвестират - да им предложат преференциални данъчни условия и др.
Форд, Ауди, Рено, Фолксваген и Опел оглеждат терени и строят заводи за автомобили в Румъния ... ние ... внасяме домати от Турция, Краставици от Македония, и всичко останало от вън ... само много ни знае устата но нямаме никакво производство и никакъв Брутен Вътрешен Продукт .... строителството на нови блокове и хотели е само временно решение и то е измамно защото пак не вкарва нови свежи пари отвън ....
Просто ако човек седне да мисли нещата са толкова много, че директно трябва не да се протестира а да се вдига бунт и да се бута партията кълмилница от властта ... но и протеста като начало върши работа ...
Lope De Vega
Добра новина! Автобусите също излизат на протест, всеки ден по 3 часа, а от 6 Юни спират да превозват пътници към всякакви дестинации в България, ако не изпълнят техните 10 изисквания. Трябва да ги намерим, някой ако има инфо, да сподели ...
100% някой ще тръгнат да печелят от това положение, видите ли такива, напукайте им гумите мама им мръсна!!!!
100% някой ще тръгнат да печелят от това положение, видите ли такива, напукайте им гумите мама им мръсна!!!!

bmw
ако найстина погледнем глобално не сме за протест ,а за бунт - колегата е прав .Нямам нищо против да протестираме за каквото и когато пожелаете ,но като отидем с 20 иска и нито един не е обоснован като хората (защо и какво искаме), незнам дали найстина няма да ни се посмеят и да ни изпратят вкъщи. Нейскам да съм част от поредната безмислица в България. Не съм съгласен да определям аз исковете ,защото ми се сърдите и аз накрая като амбициатор ще се откажа.
Ако ще протестираме относно всички язви по отношение на автомобилите добре ,но нека го направим така ,да се изясним първо за цената на бензина как стой въпроса ,и ако неискат да съдействат настъпваме по всички теми .Защото освен качеството и доставната цена е ниска и беше обещано от правителството още през 2006 година акциза преди 2011 да не се покачва така рязко.Това продължава да ме обеждава че можем да ги накараме да го намалят . Но с скръстени ръце е грехота да се седи ,това важи за всички дето четете от вкъщи и не ви пука какво става навън.
Ако ще протестираме относно всички язви по отношение на автомобилите добре ,но нека го направим така ,да се изясним първо за цената на бензина как стой въпроса ,и ако неискат да съдействат настъпваме по всички теми .Защото освен качеството и доставната цена е ниска и беше обещано от правителството още през 2006 година акциза преди 2011 да не се покачва така рязко.Това продължава да ме обеждава че можем да ги накараме да го намалят . Но с скръстени ръце е грехота да се седи ,това важи за всички дето четете от вкъщи и не ви пука какво става навън.



- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Mario Pankov написа:Няма да коментирам това, което изсипахте върху мен, то само говори за вас. Изказах си мнението и се оттеглям от темата.
Пожелавам Ви успех с начинанието.
Прав си говори за това че сме много беден и изнемогващ народ, а ти си от прослойката която и е през оная работа дали бензина е 5 или 10лв литър.
Прав си за Германия, ама на нас не са ни Германски заплатите, нека цените се изравняват с близък ръст до този на заплатите ако не може да е със същия.
Неможе немеца да сипва бензин на 3лв и да взима 5-6к заплата, а аз на 500 или 1000 да сипвам бензина на 2,6 , просто нестава.
Аз съм съгласен да сипвам бензин на 1,8 на тази ми заплата или да го сипвам на 3лв, ама на 3000 заплата, което е пак на полвина на немския стандарт на заплащане.
Писна ми от тарикатщини, тва с бензина си е чиста спекула!
Да те почвам ли и на тема качеството на бензина в Германия и България и точността при наливането на бензиностанциите?!!!

Колега, мисля че освен търсенето на начини за поевтиняването на горивата основно искане трябва да бъде оправянето на улиците в градовете и пътищата в страната. Това се прави и с парите от акциза и с парите от винетките и с парите от данъците. и в крайна сметка всички тези пари отиват някъде, но не и в дупките по улиците. Докато този проблем не се реши няма да имаме нито здрави коли нито пък сигурност и спокойствие по пътищата. Огромната част от катастрофите стават поради лошите пътища и безумната организация на движението. Мисля че това трябва да е основно искане заедно с намаляването на цените на горивата. И ако само тези две искания поставим и не бъдат изпълнени можем спокойно да искаме после и оставката на правителството. Ако се забатачим с безкрайни искания, неточни или твърде разнопосочни ще намалим стойността и качесттвото на протеста.



"Искаме сваляне на акциза до рамките на Европейския минимум ,докато не стигнат минималните заплащания като тези в европа ,не сме платежоспособни за тези цени на горивата ,от които всички цени се вдигат така главоломно. Защо правителството не спази своето обещание за остановяване на твърда цена до 2011 ,къде отват парите от акциза ,винетките и данъците ни ,защо караме по същите стари осеяни с дупки пътища , защо продължава да няма нормални улици ,маркировка или знакови обозначения ,колко хора още трябва да дадът живота си по пътищата ,за да се сети българското правителство че трябва да се работи? Органицзацията ни протестира срещу всичко това и казва че няма да спрем протестите докато цените на горивата не влязат в "българска норма" или нашето заплащане не достигне европейското , Докато не проработи въпросната лаборатория за иследване на качестовото за горивата и не се оправят българските пътища."
това е малко от мойто предложение
това е малко от мойто предложение



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани