2-рата генерация на водородната 7-ца
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Ами първо - ЛСД и плазма - ти къде видя по-добрата картина при ЛСДто ???? Защото плазмата си остава със ненормална яркост и контраст - 1 : 15 000 няма да го стигнат ЛСДтат в близко бъдеще.Цената на ЛСД е наистина по-ниска , но не чак толкова . Единствено маста на ЛСД е по-ниска , но ние няма да си разнасяме домашните телевизори.
А по темата - петрола наистина привършава сташно бързо и вече се се измислят супер скъпи методи за добива му , все по-надълбоко в океана се сондира и това е една от причините постоянно да расте цената на маслото.Дори бяха изгонили един учен от С арабия ,защото предрече че петрола привършва.И още по-съществено е че малкото останал петрол е жизнено необходим на Химическата и фармацевтичната промишленост,където е много по-рационално да се използва.
Личното ми мнение е в близките години ще се наложи турбо-дизел - елктрически двигател , а в по-далечно бъдеще водород-електрическия.Това се предвижда и от АМС - водорода ще навлезе минимум след 15-20 години , когато се подобри технологията за добив на водорода , която засега е безкрайно енергоемка.А водорода не 75% от материята във вселената а е над 90 и нещо , съдържа се предимно във звездите
И след 20 години , познайте кой ще е със най-големи козове при водородните двигатели . Ами може би тия дето държат рекордите за скорост със Н2 автомобил - БМВ
А по темата - петрола наистина привършава сташно бързо и вече се се измислят супер скъпи методи за добива му , все по-надълбоко в океана се сондира и това е една от причините постоянно да расте цената на маслото.Дори бяха изгонили един учен от С арабия ,защото предрече че петрола привършва.И още по-съществено е че малкото останал петрол е жизнено необходим на Химическата и фармацевтичната промишленост,където е много по-рационално да се използва.
Личното ми мнение е в близките години ще се наложи турбо-дизел - елктрически двигател , а в по-далечно бъдеще водород-електрическия.Това се предвижда и от АМС - водорода ще навлезе минимум след 15-20 години , когато се подобри технологията за добив на водорода , която засега е безкрайно енергоемка.А водорода не 75% от материята във вселената а е над 90 и нещо , съдържа се предимно във звездите

И след 20 години , познайте кой ще е със най-големи козове при водородните двигатели . Ами може би тия дето държат рекордите за скорост със Н2 автомобил - БМВ
Последна промяна acho.rs на 03 Апр 2008, 16:37, променена общо 1 път
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Не знам дали си мислил, но добива на петрол и рафинирането му пак са свързани със загуба на енергия. Съхраняването на електричество в батерии - също, ако е въпрос.
Резервоарът за бензина не е безкраен, нито капацитетът на батериите. А за совалката... ти имаш ли идея какво количество енергия ти трябва за да вдигнеш цялата многотонна дивотия в космоса?
Докато не се разрешат принципните проблеми на електроавтомобилите, на мен лично водородът като гориво ми вдъхва повече доверие. А, между другото, фактът, че са го използвали за да пълнят цепелини с него, дали значи, че много трудно се добива и съхранява?


Докато не се разрешат принципните проблеми на електроавтомобилите, на мен лично водородът като гориво ми вдъхва повече доверие. А, между другото, фактът, че са го използвали за да пълнят цепелини с него, дали значи, че много трудно се добива и съхранява?

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Tesla роудстър , за който говорех изкарва със едно зареждане 400 км !!! като зареждането трае няколко часа и струва около долар
0-100 спринта става за 4,2 секунди а максималната скорост е 210км/ч . Колата всъщност предсавлява Лотус Елис , със половин тон батерии (около6700 батериики), но за сметка на това двигателя тежи 35 кг
Цената колкото на нормален спортист , като единствен проблем за сега е охлаждането на батериите.Производителя твърди , че дори Арнолд си е поръчал такава машинка.Самата машина е тестван от Ауто Билд и редакторите остаха изненадани от американците.
Това е причина да си мисля , че електричеството ще навлезе масово до 15ина година , най-малкото защото има електрокари от 50 години , по заводите.
А ако за производството на еденица бензин са нужни 2 лева , то за Н2 са нужни 50 лева , така Н2 си е мнооого по-скъп , за сега.
Мисля си че Н2 + ток е бъдещето , защото изглеждат като най-преспективните горива и за това се радвам че БМВ гледат не 5 , а 15 години напред във времето.


Това е причина да си мисля , че електричеството ще навлезе масово до 15ина година , най-малкото защото има електрокари от 50 години , по заводите.
А ако за производството на еденица бензин са нужни 2 лева , то за Н2 са нужни 50 лева , така Н2 си е мнооого по-скъп , за сега.
Мисля си че Н2 + ток е бъдещето , защото изглеждат като най-преспективните горива и за това се радвам че БМВ гледат не 5 , а 15 години напред във времето.
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
400 км / 100 км/ч = 4 часа. За няколко часа зареждане хич не е добре, нищо, че зареждането е евтино. Бате Арни няма проблем да си поръча такава играчка, но зареждането трябва да падне до няколко минути за да има шанс това нещо да навлезе масово.
, защото...? Електролизата на вода е доста прост процес.
acho.rs написа:А ако за производството на еденица бензин са нужни 2 лева , то за Н2 са нужни 50 лева
, защото...? Електролизата на вода е доста прост процес.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
а ако пуснете бучка натрии във вода знаете ли колко лесно и бързо се отделя водород?
а самия натрии може да се рециклира на 100% след това от образуваната натриева основа или на чист български - сода каустик
айде край на спора

а самия натрии може да се рециклира на 100% след това от образуваната натриева основа или на чист български - сода каустик
айде край на спора




- t060
- ентусиаст
-
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Feanor написа:..............
Електролизата е невероятно прост процес , който още по-невероятно гълта ток.Изключително енергоемко производство.
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
По-енергоемко от това да вдигнеш съответното количество петрол изпод земята, да го закараш до рафинерията и да мине през високосложната обработка? А стига бе! 

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Проблемите на водорода са няколко. Първо и най-сериозно е това че при нормални температури не може да се държи в затворен съд втечнен независимо колко вдигате налягането. Това означава че или трябва да оставите съда отворен и изпаряващият се водород да поддържа ниската температура на останалия течен( така обаче дори и да не карате горивото ви ще намалява и то доста бързо) или трябва да се държи под налягане но не втечнен което гарантира един пробег от 20км
или трябва да го произвеждате на момента от разни други суровини ( колата става една лаборатория ). Като отчетете тия недостатъци по цялата евентуална верига на снабдяване и разпространение и някак си перспективата на изполването му масово дори и след 20 години почват да изглеждат нереални - поне на мен. Не споря че във всеки един момент може някой някъде да направи откритие в нещо което да доведе до революция, но напоследък с развитието на техниката все по-рядко се правят революции и нещата остновно се развиват на бавна и постепенна еволюция. Вторият голям недостатък на водорода е в изключителната му избухливост ( на практика все едно се возите с бомба ) , сетете се какво е станало с Хинденберг като заговорихте за дирижабли ( между другото по въпроса за съхранението това с дирижаблите не е адекватен пример там водорода се използва поради съвсем друга причина). На мен специално батериите и ел моторите ми изглеждат много по-реалистична алтернатива на петрола и то в много по-близко бъдеще. Както се е изказал един от участниците на международна конференция за алтернативните горива "Водородът е горивото на бъдещето и винаги ще си остане такова " 


24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани