Audi A4-Победител в мастър теста на AMS ...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 07 Фев 2008, 11:27

Ами не знам колко истински са Ауди, дано са се оправили, преди години имах Ауди купе и нямаше по-чупеща се кола. Като става въпрос за чисто нови коли то и Дачия е надеждна предполагам, но да видим и тия новите модели като минат 5 годишната бариера какво ще е сравнението.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.10.2006

Мнение от PaTr1o7a » 07 Фев 2008, 14:14

Малко прекалявате с оценките, то бива фенство ама това на нищо неприлича. Като гледам всички карат Е90 и са супер доволни от него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 07 Фев 2008, 14:43

Bavarishe написа:Те да го плъзгат тфа А4 ама нали се сещате,че не всеки си ползва колата за ДРАГ ДРИФТ и Т.Н. И Ауди и БМВ са марки които са доказани и истински.В всеки тест е различно.В някой Ауди е напред,а в други БМВ.Нормално е да е така.Все пак не излизат от един завод :D
Аз бих взел от двете това,което ще ми излезе по на далавера

Е нали се разбрахме , че пиша темата защото А4 е фаворит и на Топ Гиър и на Ауто Билд и на АМС ... Иначе е ясно че никой от форума няма да го предпочете защото сме си супер субективни :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 29.08.2006
Местоположение: Горно Уйно
Пол: Мъж
Кара: сивушка на нафта

Мнение от Zapa » 07 Фев 2008, 16:16

отивам да пусна темата в ауди форума :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 07 Фев 2008, 18:17

Pavlinius написа:3-ка или А4 , все ми е тая и двете няма да си ги купя. :mhihi:


Как ги нареди :mhihi: и аз съм на същото мнение в 3-ката няма да се събера, а А4 - просто не ми се кара пластмасова кола ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 07 Фев 2008, 22:41

колеги тука половината меляте на изуст и то яко.Ауди има точно толкова пластмаса,колкото БМВ.А старите Аудита като мойто от подписа са железо във всеки смисъл на думата ;) Може да ми скачата,колкото искате да ме храните и т.н. ама да си говориме истината,а не заучени фрази.За да сравняват АУДИ,МЕРО и БМВ за мен това е достатъчно говорещо.че това са колите :D
ТДС - Турбо Див Селянин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 9.08.2006
Местоположение: София - Монтана
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Мнение от masimo » 08 Фев 2008, 2:23

Аааа сектааа :mhihi: Мога ли да се обадя или ще ме нападнете с камъни :) Все пак трябва да се признае че новата А4-ка е много красив автомобил. И щом навсякъде се пише чее чудесен за шофиране май има нещо вярно. И определено Е90 има нужда от феислифт. Без М-пакет и Angel Eyes не впечатлява колкото новата ц-тка и А4-ката.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 08 Фев 2008, 10:52

Ъ... за това Ауди ли говорим? Щото ако е за това, не ми се покрива с представата за красив автомобил. Все едно в комбинезон е облечено. :mhihi: За Е90 съм съгласен, макар че какъв фейслифт, просто трябва Е92 с четири врати. Виж, това вече е красива кола. И поправи ме, ако греша, ама май Е90-ки без ангелски очи няма. ;)
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 08 Фев 2008, 12:38

Feanor написа:Ъ... за това Ауди ли говорим? Щото ако е за това, не ми се покрива с представата за красив автомобил. Все едно в комбинезон е облечено. :mhihi: За Е90 съм съгласен, макар че какъв фейслифт, просто трябва Е92 с четири врати. Виж, това вече е красива кола. И поправи ме, ако греша, ама май Е90-ки без ангелски очи няма. ;)

Ами то това ауди май як Фотошоп е :lol: а новото А4 , освен 4те врати по нищо не се различава от А5 ... Е90 без ангелски очи може и да има ... ако му ги извадиш :mhihi: За какъв фейслифт на 3ката , няма да се опъва кожата всяка година . Просто че му сложат нови двигателчета , ще предложат някой пакет и това ще бъде отговора . Аз не вярвам някой фен на БМВ да се премисли и да вземе А4 , заради многото ЛАМПИЧКИ , но пък останалите хора сигурно доста ще му се лепнат.Голямо е , евтините двигатели са супер , пък си е чисто ново и е Ауди,все пак и те са премиум марка.
ПС: нищо не може да се мери със злобата на Е90-92 . Тоя агресивен вид ще го докарат ауди , ама след 1 "0000" години :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 08 Фев 2008, 13:26

Какво да говорим след като това новото А5 като го срещна из София и по-отдалеко се чудя дали е е92 или алди. Тия са големи крадци. Друг е въпросът че от близо е92 е класа над А5 като изпипаност и хармония (лично мнение). Даже напоследък за разлика от преди и е90 ми харесва страхотно, явно дизайна на нашата марка е уникален с това че с години можеш да откриваш нещо ново което да те радва за разлика от много други при които стартовото въздействие може да е по-голямо но се изтъркват точно за 6 месеца.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 9.08.2006
Местоположение: София - Монтана
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Мнение от masimo » 08 Фев 2008, 20:38

vitamincpp написа:Даже напоследък за разлика от преди и е90 ми харесва страхотно, явно дизайна на нашата марка е уникален с това че с години можеш да откриваш нещо ново което да те радва за разлика от много други при които стартовото въздействие може да е по-голямо но се изтъркват точно за 6 месеца.

Не колега ... това е просто фенщина :mhihi: За мен истиския дизайн на БМВ са Е32 и Е34. Хубавото е и че Е70 пак почва да връща агресивността която споменавате. Иначе примерно какво агресивно има в новата 7-ца след феислифта ... дори няма подобаващ двигател , като на Ауди С8 и S63 АМГ .....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 08 Фев 2008, 21:04

masimo написа:
vitamincpp написа:Даже напоследък за разлика от преди и е90 ми харесва страхотно, явно дизайна на нашата марка е уникален с това че с години можеш да откриваш нещо ново което да те радва за разлика от много други при които стартовото въздействие може да е по-голямо но се изтъркват точно за 6 месеца.

Не колега ... това е просто фенщина :mhihi: За мен истиския дизайн на БМВ са Е32 и Е34. Хубавото е и че Е70 пак почва да връща агресивността която споменавате. Иначе примерно какво агресивно има в новата 7-ца след феислифта ... дори няма подобаващ двигател , като на Ауди С8 и S63 АМГ .....

Има нещо такова . Седмицата със сегашните си фарове е отрватително несериозна,много по-добра беше преди фейслифта . Но погледни 5цата нощем и отстрани и виж че прилича на животно ... Е90 също бие на някакво торпедо , не е чак толкова зле работата . И да хубаво че поне джипките са си с мъжки дизайн . А за подобаващи двигатели ... подобаващи са тези които се купуват .Тия лимузини дето са 5-600 коня знаеш ли колко клиента имат :confused:
А за истински дизайн - Е39 с М пакет , по мое мнение
Оф пак се отклоняваме - кво да праим , дълго сме се учили :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 08 Фев 2008, 21:39

acho.rs написа:А за истински дизайн - Е39 с М пакет , по мое мнение

Мхихихи... Е39 М5, по мое мнение. Зарежи пакетите. :lol:
Иначе ако говорим за чиста агресивност, и Е60, и особено Е92 са бая злобни коли. ;)
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Фев 2008, 20:50

Сега попрочетох част от теста.
Има едно нещо ,което ме е дразнело винаги в немската преса и това е говоренето като на изуст за вътрешното пространство,как било недостатъчно ,как отстъпвало на останалите :evil:

Е90 е достатъчно голям автомобил особенно за размерите си (4,52 см), с Gazzzar и GaD обиколяхме над 5000 км за седмица из централна Европа - Швейцария,Франция,Монако,Италия и назад към БГ ,часове и то много часове и километри пътувах главно на задната седалка зад Динко GaD с който сме високи поне по 1,90 см :!:
Кой какъв недостиг видя :?: Кой , тоя с рулетката ,философа ли дето сяда от кола в кола за по една минута и после пише неговите си разбирания или аз дето се срастнах с тази задна седалка и то зад висок човек пред мен :?: Аз лично на задната седалка почти не видях разлика от пространството предлагано в мойта кола ...

Какво значи малък обем в пътническата кабина ,като Мондеото и Себринг-а на Крайслер са с размерите на висшия клас - едната има 4,85 а другата 4,84 см :shock: :?: Аудито пък отиде на 4,70 см ...
Следващото Мондео може да отиде и в луксозния сегмент чрез своите още по-големи размери ,така и така Форд няма да стъпят със свой директно конструиран модел специално за този клас никога - Те последно през 90-те години във висшия клас претърпяха пълно фиаско с отвратителното Скорпио втора генерация и край с предпоследното стъпало,камо ли с най-високото ...
Този клас стана пълна боза :confused: Размерите на каросерийте почват от този клас и завършват в горния. Аз пък евала правя на БМВ за това ,че държат колкото може на най-късата възможно каросерия без да се нарушава от вътрешното пространство на пасажерите ! Все пак години наред това е серията ,която е с подчертано динамичен характер а за това всичко трябва да бъде компактно според мен :roll:

За Аудито мога да кажа ,че е възможно да са направили по-добър автомобил от 3-ката.Те се напъваха от много време да минат БМВ в този оспорван и спечелен от БМВ клас.Въпреки всичко те са различни концептуално автомобили - Аудито е много по-дълго,много по-тежко,предно предаване ,което каквото и да пишат трябва да попадне в ръцете на някой опитен пилот и на всякакви условия да бъде подложен на тестове ... Тази голяма каросерия не може да е в плюс никога според мен :!:


Георги Пенчев
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 10 Фев 2008, 21:09

Penchev написа:Динко GaD с който сме високи поне по 1,90 см :!:


Еле па Динко . . . направо 2 метра го кажи :mhihi:


По темата, все още ми е интересно ми е защо така наречени 'ентусиасти' все още се обръщат към списания за да им се каже коя кола е по добра.

Имате си очи, уши, ръце, крака. . отидете, пипнете, вижте, покарайте и сами решете кой е най добрия автомобил за вашите нужди.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook