Audi A4-Победител в мастър теста на AMS ...
Модератор: Общи модератори
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ами не знам колко истински са Ауди, дано са се оправили, преди години имах Ауди купе и нямаше по-чупеща се кола. Като става въпрос за чисто нови коли то и Дачия е надеждна предполагам, но да видим и тия новите модели като минат 5 годишната бариера какво ще е сравнението.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Bavarishe написа:Те да го плъзгат тфа А4 ама нали се сещате,че не всеки си ползва колата за ДРАГ ДРИФТ и Т.Н. И Ауди и БМВ са марки които са доказани и истински.В всеки тест е различно.В някой Ауди е напред,а в други БМВ.Нормално е да е така.Все пак не излизат от един завод
Аз бих взел от двете това,което ще ми излезе по на далавера
Е нали се разбрахме , че пиша темата защото А4 е фаворит и на Топ Гиър и на Ауто Билд и на АМС ... Иначе е ясно че никой от форума няма да го предпочете защото сме си супер субективни

- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Pavlinius написа:3-ка или А4 , все ми е тая и двете няма да си ги купя.
Как ги нареди


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
колеги тука половината меляте на изуст и то яко.Ауди има точно толкова пластмаса,колкото БМВ.А старите Аудита като мойто от подписа са железо във всеки смисъл на думата
Може да ми скачата,колкото искате да ме храните и т.н. ама да си говориме истината,а не заучени фрази.За да сравняват АУДИ,МЕРО и БМВ за мен това е достатъчно говорещо.че това са колите 


ТДС - Турбо Див Селянин
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Аааа сектааа
Мога ли да се обадя или ще ме нападнете с камъни
Все пак трябва да се признае че новата А4-ка е много красив автомобил. И щом навсякъде се пише чее чудесен за шофиране май има нещо вярно. И определено Е90 има нужда от феислифт. Без М-пакет и Angel Eyes не впечатлява колкото новата ц-тка и А4-ката.


- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Ъ... за това Ауди ли говорим? Щото ако е за това, не ми се покрива с представата за красив автомобил. Все едно в комбинезон е облечено.
За Е90 съм съгласен, макар че какъв фейслифт, просто трябва Е92 с четири врати. Виж, това вече е красива кола. И поправи ме, ако греша, ама май Е90-ки без ангелски очи няма. 


"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Feanor написа:Ъ... за това Ауди ли говорим? Щото ако е за това, не ми се покрива с представата за красив автомобил. Все едно в комбинезон е облечено.За Е90 съм съгласен, макар че какъв фейслифт, просто трябва Е92 с четири врати. Виж, това вече е красива кола. И поправи ме, ако греша, ама май Е90-ки без ангелски очи няма.
Ами то това ауди май як Фотошоп е


ПС: нищо не може да се мери със злобата на Е90-92 . Тоя агресивен вид ще го докарат ауди , ама след 1 "0000" години

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Какво да говорим след като това новото А5 като го срещна из София и по-отдалеко се чудя дали е е92 или алди. Тия са големи крадци. Друг е въпросът че от близо е92 е класа над А5 като изпипаност и хармония (лично мнение). Даже напоследък за разлика от преди и е90 ми харесва страхотно, явно дизайна на нашата марка е уникален с това че с години можеш да откриваш нещо ново което да те радва за разлика от много други при които стартовото въздействие може да е по-голямо но се изтъркват точно за 6 месеца.
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
vitamincpp написа:Даже напоследък за разлика от преди и е90 ми харесва страхотно, явно дизайна на нашата марка е уникален с това че с години можеш да откриваш нещо ново което да те радва за разлика от много други при които стартовото въздействие може да е по-голямо но се изтъркват точно за 6 месеца.
Не колега ... това е просто фенщина

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
masimo написа:vitamincpp написа:Даже напоследък за разлика от преди и е90 ми харесва страхотно, явно дизайна на нашата марка е уникален с това че с години можеш да откриваш нещо ново което да те радва за разлика от много други при които стартовото въздействие може да е по-голямо но се изтъркват точно за 6 месеца.
Не колега ... това е просто фенщинаЗа мен истиския дизайн на БМВ са Е32 и Е34. Хубавото е и че Е70 пак почва да връща агресивността която споменавате. Иначе примерно какво агресивно има в новата 7-ца след феислифта ... дори няма подобаващ двигател , като на Ауди С8 и S63 АМГ .....
Има нещо такова . Седмицата със сегашните си фарове е отрватително несериозна,много по-добра беше преди фейслифта . Но погледни 5цата нощем и отстрани и виж че прилича на животно ... Е90 също бие на някакво торпедо , не е чак толкова зле работата . И да хубаво че поне джипките са си с мъжки дизайн . А за подобаващи двигатели ... подобаващи са тези които се купуват .Тия лимузини дето са 5-600 коня знаеш ли колко клиента имат

А за истински дизайн - Е39 с М пакет , по мое мнение
Оф пак се отклоняваме - кво да праим , дълго сме се учили

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
acho.rs написа:А за истински дизайн - Е39 с М пакет , по мое мнение
Мхихихи... Е39 М5, по мое мнение. Зарежи пакетите.

Иначе ако говорим за чиста агресивност, и Е60, и особено Е92 са бая злобни коли.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Сега попрочетох част от теста.
Има едно нещо ,което ме е дразнело винаги в немската преса и това е говоренето като на изуст за вътрешното пространство,как било недостатъчно ,как отстъпвало на останалите
Е90 е достатъчно голям автомобил особенно за размерите си (4,52 см), с Gazzzar и GaD обиколяхме над 5000 км за седмица из централна Европа - Швейцария,Франция,Монако,Италия и назад към БГ ,часове и то много часове и километри пътувах главно на задната седалка зад Динко GaD с който сме високи поне по 1,90 см
Кой какъв недостиг видя
Кой , тоя с рулетката ,философа ли дето сяда от кола в кола за по една минута и после пише неговите си разбирания или аз дето се срастнах с тази задна седалка и то зад висок човек пред мен
Аз лично на задната седалка почти не видях разлика от пространството предлагано в мойта кола ...
Какво значи малък обем в пътническата кабина ,като Мондеото и Себринг-а на Крайслер са с размерите на висшия клас - едната има 4,85 а другата 4,84 см
Аудито пък отиде на 4,70 см ...
Следващото Мондео може да отиде и в луксозния сегмент чрез своите още по-големи размери ,така и така Форд няма да стъпят със свой директно конструиран модел специално за този клас никога - Те последно през 90-те години във висшия клас претърпяха пълно фиаско с отвратителното Скорпио втора генерация и край с предпоследното стъпало,камо ли с най-високото ...
Този клас стана пълна боза
Размерите на каросерийте почват от този клас и завършват в горния. Аз пък евала правя на БМВ за това ,че държат колкото може на най-късата възможно каросерия без да се нарушава от вътрешното пространство на пасажерите ! Все пак години наред това е серията ,която е с подчертано динамичен характер а за това всичко трябва да бъде компактно според мен
За Аудито мога да кажа ,че е възможно да са направили по-добър автомобил от 3-ката.Те се напъваха от много време да минат БМВ в този оспорван и спечелен от БМВ клас.Въпреки всичко те са различни концептуално автомобили - Аудито е много по-дълго,много по-тежко,предно предаване ,което каквото и да пишат трябва да попадне в ръцете на някой опитен пилот и на всякакви условия да бъде подложен на тестове ... Тази голяма каросерия не може да е в плюс никога според мен
Георги Пенчев
Има едно нещо ,което ме е дразнело винаги в немската преса и това е говоренето като на изуст за вътрешното пространство,как било недостатъчно ,как отстъпвало на останалите

Е90 е достатъчно голям автомобил особенно за размерите си (4,52 см), с Gazzzar и GaD обиколяхме над 5000 км за седмица из централна Европа - Швейцария,Франция,Монако,Италия и назад към БГ ,часове и то много часове и километри пътувах главно на задната седалка зад Динко GaD с който сме високи поне по 1,90 см

Кой какъв недостиг видя


Какво значи малък обем в пътническата кабина ,като Мондеото и Себринг-а на Крайслер са с размерите на висшия клас - едната има 4,85 а другата 4,84 см


Следващото Мондео може да отиде и в луксозния сегмент чрез своите още по-големи размери ,така и така Форд няма да стъпят със свой директно конструиран модел специално за този клас никога - Те последно през 90-те години във висшия клас претърпяха пълно фиаско с отвратителното Скорпио втора генерация и край с предпоследното стъпало,камо ли с най-високото ...
Този клас стана пълна боза


За Аудито мога да кажа ,че е възможно да са направили по-добър автомобил от 3-ката.Те се напъваха от много време да минат БМВ в този оспорван и спечелен от БМВ клас.Въпреки всичко те са различни концептуално автомобили - Аудито е много по-дълго,много по-тежко,предно предаване ,което каквото и да пишат трябва да попадне в ръцете на някой опитен пилот и на всякакви условия да бъде подложен на тестове ... Тази голяма каросерия не може да е в плюс никога според мен

Георги Пенчев
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Penchev написа:Динко GaD с който сме високи поне по 1,90 см![]()
Еле па Динко . . . направо 2 метра го кажи

По темата, все още ми е интересно ми е защо така наречени 'ентусиасти' все още се обръщат към списания за да им се каже коя кола е по добра.
Имате си очи, уши, ръце, крака. . отидете, пипнете, вижте, покарайте и сами решете кой е най добрия автомобил за вашите нужди.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани